حميد علي زاده و ديگران


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اختلال‌های یادگیری
  • 370,000 تومان
  • با تخفیف: 370,000 تومان
درمان شناختی رفتاری با کودکان و نوجوانان
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
دانش‌آموزان استثنایی (مقدمه‌ای بر آموزش ویژه)
  • 440,000 تومان
  • با تخفیف: 440,000 تومان

کودکان نافرمان (برنامه آموزش والدین راهنمای روانشناسان بالینی برای ارزیابی و درمان مشکلات رفتاری و نافرمانی کودکان)

  • 180,000 تومان

هدف این کتاب راهنمای معرفی منابع عملی در حوزه برنمه‌های آموزش والدین با تحقیقات مربوط به کودکان دارای مشکلات رفتاری نیست. این گونه منابع و نیز روکردهای مشابه دیگر به آموزش والدین در مجموعه‌های متعددی به خوبی معرفی شده‌اند. ممکن است خواننده بخواهد قبل از پذیرفتن این رویکرد خاص به این منابع و منابع دیگر مربوط به اجرای برنامه‌های آموزشی مراجعه کند. در عوض این کتاب به این منظور تالیف شده که راهنمای بالینی اجرای رویه‌هایی باشد که منحصرا با این ترتیب خاص از روش‌های مدیریت رفتار کودکان متناسب‌اند.

اختلال‌های یادگیری

  • 370,000 تومان

تقریبا هر کسی ناتوانی‌های یادگیری را به معنی غیررسمی آن می‌شناسد، بنابراین لازم است تا دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری، معلمان، مدیران مدارس، والدین، آسیب‌شناسان گفتار، روانشناسان، پزشکان و غیره اصطلاح ناتوانی‌های یادگیری را به شیوه‌ای رسمی‌تر بشناسند. آن‌ها باید بدانند که ناتوانی یادگیری یکی از مقوله‌های مستقل آموزش و پرورش ویژه است که بر اساس قوانین ایالتی و فدرالی ایالات متحده (و قوانین مشابه در کشورهای دیگر) جایگاه قانونی دارد و تحقیقات بی‌شماری درباره آن انجام گرفته است.

درمان شناختی رفتاری با کودکان و نوجوانان

  • 170,000 تومان

کتاب حاضر در 13 فصل تدوین یافته و علاوه بر توضیح دقیق و قابل فهم مبانی درمان‌شناختی رفتاری با و برای کودکان و نوجوانان، رابطه میان تفکر و احساس را با ذکر مثال‌های واقعی به خوبی توصیف می‌کند. افکار خودآیند، خطاهای فکر، فکر متوازن، باورهای اصلی، کنترل افکار، کنترل احساس‌ها، تغییر رفتار و یادگیری حل مساله از دیگر مباحثی است که در این اثر جذاب و خواندنی به تفضیل شرح داده شده است. این اثر نه تنها برای متخصصان بالینی، مشاوران، روانپزشکان کودک بلکه برای روانشناسان تربیتی، مددکاران، کاردرمانگران و همه کسانی که با مسائل کودکان و نوجوانان در ارتباط هستند مفید خواهد بود. علاوه بر این‌ها کتاب می‌تواند مورد استفاده کودکان و نوجوانان قرار گیرد.

دانش‌آموزان استثنایی (مقدمه‌ای بر آموزش ویژه)

  • 440,000 تومان

کتاب حاضر مقدمه‌ای کلی در مورد ویژگی‌های دانش آموزان استثنایی و آموزش آنها است. و همچنین، بر تمرین‌های کلاسی و نیز جنبه‌های روان‌شناختی، جامعه‌شناختی و پزشکی ناتوانی‌ها و سرآمدی‌ها، تاکید می‌کند. این کتاب با توجه به دو مخاطب اصلی نگاشته شده است، افرادی که به عنوان معلم ویژه آموزش می‌بینند و آنان که به عنوان معلم عادی در حال آموزش هستند.

صفحه‌ی 1