حسن پاشاشريفي و ديگران


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کتاب کار مشاور (رشد رویکرد شخصی)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
پژوهش چندمتغیری کاربردی (طرح و تفسیر)
  • 550,000 تومان
  • با تخفیف: 550,000 تومان
مقدمه‌ای بر روش‌های تحقیق در روانشناسی و مشاوره
مقدمه‌ای بر کاربرد اس پی اس اس در روانشناسی و دیگر علوم رفتاری
نظریه‌های جدید روان‌سنجی برای روانشناسان (به انضمام نرم‌افزارهای تحلیل داده‌ها)
روش‌های آماری در روانشناسی و سایر علوم رفتاری
  • 390,000 تومان
  • با تخفیف: 390,000 تومان
روانشناسی مثبت (علم شادمانی و نیرومندهای انسان)

کتاب کار مشاور (رشد رویکرد شخصی)

  • 120,000 تومان

نکات مثبت کتاب شامل موارد زیر است: مقدمه سودمند کتاب، برای اینکه چگونگی استفاده موثر از کتاب کار مشاور را دریابید. تکالیف یادگیری، که مباحث جدید ویراست چهارم کتاب مقدمه‌ای بر مشاوره را در بر می‌گیرد، مانند نظریه تحلیل تبادلی. یک بخش کاملا جدید که به عضویت در یک گروه یادگیری و رشد خودآگاهی متمرکز است. مطالعات موردی جدید که مشاوره کارآمد را در عمل توضیح می‌دهد. ارجاع‌های متقابل بین کتاب کار مشاوره و مطالب مرتبط در ویراست چهارم کتاب مقدمه‌ای بر مشاوره.

پژوهش چندمتغیری کاربردی (طرح و تفسیر)

  • 550,000 تومان

در کتاب حاضر، طرح‌های پژوهشی چندمتغیری، روش‌های پیشرفته آماری برای تحلیل داده‌ها و چگونگی تفسیر نتایج تحقیق با ذکر مثال‌های عینی و علمی مورد بحث قرار گرفته است. محتوای کتاب شامل مفاهیم بنیادی طرح‌های پژوهشی، تحلیل آماری داده‌ها و تفسیر نتایج به صورت کاربردی و عملی، بدون پرداختن به پایه‌های انتزاعی و محض ریاضی یا استفاده از فرمول‌های پیچیده آماری است. مطالب مطرح شده به صورت یک‌پارچه و کاربردی با تأکید بر استفاده عملی از بسته نرم‌افزاری SPSS و AMOS برای تجزیه و تحلیل داده‌ها نوشته شده است.

مقدمه‌ای بر روش‌های تحقیق در روانشناسی و مشاوره

  • 150,000 تومان

در جهان امروز یکی از مهمترین هدف‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی، ‌تولید علم و افزودن به دانش و معارف بشری و همچنین پرورش تفکر انتقادی و خلاقیت دانشجویان است. این اهداف جز از راه مطالعه و پژوهش به شیوه علمی امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل در همه رشته‌های علمی دانشگاه‌ها، واحدهای درسی روش‌های تحقیق و آمار گنجانیده شده است.

مقدمه‌ای بر کاربرد اس پی اس اس در روانشناسی و دیگر علوم رفتاری

  • 290,000 تومان

مقدمه‌ای بر اس پی اس اس در روانشناسی را می‌توان همراه با هر نوع کتاب درسی آماری به عنوان وسیله‌ای برای تحلیل داده‌ها به کار برد. مطالب مندرج در این اثر شامل دامنه‌ای از ساده‌ترین تا مهم‌ترین و پیشرته‌ترین فنون آماری است. آن را می‌توان در همه سطوح از سطح مقدماتی تا پیشرفته مورد استفاده قرار داد.

نظریه‌های جدید روان‌سنجی برای روانشناسان (به انضمام نرم‌افزارهای تحلیل داده‌ها)

  • 260,000 تومان

هدف این کتاب در وهله نخست، تشریح نظریه جدید اندازه‌گیری برای مخاطبان روانشناسی است. امروزه نظریه سوال پاسخ نه تنها زیربنای نظری روان‌سنجی بسیاری از آزمون‌های مهم است، بلکه کاربردهای پژوهشی بسیار مهمی هم دارد. متاسفانه کتاب‌های معدود موجود در این زمینه برای مخاطبان پژوهشگر و کاربران روانشناسی به آسانی قابل درک نیست، این کتاب‌ها حاوی معادله‌ها و مشتق‌های ریاضی خیلی زیاد و مفاهیم مانوس بسیار اندک‌اند.

روش‌های آماری در روانشناسی و سایر علوم رفتاری

  • 390,000 تومان

مطالب مطرح شده در این اثر را می‌توان به سه بخش تفکیک کرد: بخش آمار توصیفی، بخش آمار استنباطی و بخش آمار پیشرفته. مطالب این بخش‌ها در 37 فصل همراه با فصل پیوست‌ها تدوین شده است. مولفان در توصیف مطالب کتاب کوشیده‌اند که حتی بعضی از مطالب پیچیده آماری را به صورت کاربردی و عملی ارایه کنند. اصل کتاب بسیار روان و عاری از پیچیدگی نوشته شده است. ویژگی‌های عمده این اثر را همان‌گونه که مولفان کتاب بیان داشته‌اند می‌توان به طور خلاصه به صورت زیر فهرست کرد: ارایه بسیاری از روش‌ها و فنون آماری مورد نیاز در پژوهش‌های روانشناسی و علوم رفتاری؛ ارایه برخی فنون پیشرفته که در کتاب‌های درسی آماری کمتر به آنها اشاره شده است؛ ارایه مطالب به صورت کاربردی و پرهیز از پرداختن زیاد به مطالب انتزاعی و ریاضیاتی؛ سعی در آشنا کردن خوانندگان با منطق روش‌های آماری مطرح شده در کتاب؛ ارایه برخی فنون پیشرفته آماری که امروزه در مقاله‌ها و پژوهش‌های علمی متداول است و چگونگی تفسیر و گزارش نتایج تحلیل آماری مطرح شده. کتاب حاضر می‌تواند برای استادان محترم آمار و روش تحقیق و دانشجویان گرامی رشته‌های روانشناسی، مشاوره، علوم تربیتی و دیگر علوم رفتاری سودمند واقع شود.

روانشناسی مثبت (علم شادمانی و نیرومندهای انسان)

  • 450,000 تومان

این کتاب چیزی بیش از بازنگری جامع از پژوهش گسترده در روانشناسی مثبت، فراهم می‌سازد. آن منابع موجود و روش‌های اندازه‌گیری را فهرست می‌کند، نقدی از پژوهش‌های قابل دسترس عرضه می‌کند و برای مطالعه و پژوهش بیشتر، توصیه‌های مفید دارد. پیشینه نوسینده در روان‌درمانی نظام‌دار و روانشناسی انتقادی به او امکان می‌دهد با ترکیب چشم‌اندازهای زمینه‌ای و مرتبط با این رویکرد ذاتا فردگرا، به رشته مثبت غنا بخشد.

صفحه‌ی 1