حسن حميدپور زهرا اندوز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خانواده آسیب‌زا و تله‌های زندگی
  • 138,000 تومان
  • با تخفیف: 138,000 تومان
رهایی از مشکلات هیجانی
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
طرح‌واره درمانی جلد 2 (راهنمای کاربردی متخصصان بالینی)
رهایی از زندان ذهن
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
تکنیک‌های شناخت‌درمانی (راهنمای کاربردی برای متخصصان بالینی)
زندگی خردمندانه (رویکرد شناختی رفتاری)
  • 240,000 تومان
  • با تخفیف: 240,000 تومان
طرح‌واره درمانی 1 (راهنمای کاربردی برای متخصصین بالینی)

خانواده آسیب‌زا و تله‌های زندگی

  • 138,000 تومان

جان براد شاو در این کتاب تجارب ارزشمند بالینی و علمی خود را به قلمی شیوا و قابل درک بیان کرده است تا افراد بتوانند به درکی بهتر، عمیق‌تر و یکپارچه‌تر از چگونگی تاثیر پویایی‌های خانواده بر رشد شخصیت‌شان دست یابند. او با تقسیم‌بندی انواع خانواده‌ها (وسواسی، آزاررسان، معتاد و...) به بررسی تاثیر این خانواده‌ها بر احساس ارزشمندی می‌پردازد. طرح مفهوم دموکراسی اصیل در خانواده و تقابل آن با شیوه‌های فرزندپروری استبدادی و پدرسالارانه از دیگر موضوعات جدی این کتاب محسوب می‌شود.

رهایی از مشکلات هیجانی

  • 180,000 تومان

در فصل اول به دوازده مشکل مهم اشاره کرده‌ایم. برای هر کدام از این مشکلات، طرح‌های درمانی دقیقی مطرح شده است. ممکن است مشکل شما به چندین تکنیک نیاز داشته باشد. فصل‌های دوم، سوم و چهارم به اصول بنیادین رفتاردرمانی شناختی اشاره شده است. در این سه فصل یاد می‌گیرید که افکار چگونه بر احساس‌های شما اثر می‌گذارند و الگوهای فکری دیرپای شما چه نحوی می‌توانند بر حالت‌های خلقی شما اثر بگذارند. برای اینکه بتوانید از رفتاردرمانی شناختی نهایت استفاده را ببرید، بایستی تمرین‌های این کتاب را به طور منظم و چند بار انجام دهید. تنها درک تکنیک‌ها بدون انجام آنها، کمکی به شما نمی‌کند.

طرح‌واره درمانی جلد 2 (راهنمای کاربردی متخصصان بالینی)

  • 125,000 تومان

اگرچه شناخت‌درمانی کلاسیک برای درمان اختلالات محور I طراحی شده است، ولی این کتاب به سبکی ماهرانه و جذاب نشان می‌دهد که چگونه شناخت‌درمانی می‌تواند برای درمان اختلالات شخصیت مورد بازنگری و اصلاح قرار گیرد. مولفان برای حل مشکلات خاص افراد مبتلا به اختلالات شخصیت از قبیل الگوهای منش‌شناختی انعطاف‌ناپذیر، تعارض‌های بین فردی مزمن و واکنش‌های انتقالی، راهبردهایی را از سایر رویکردهای درمانی استخراج کرده و در قالب یک مدل شناختی جامع‌نگر تلفیق کرده‌اند. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم با استفاده از راهبردهای اکتشافی و تجربی از شدت باورهای زیربنایی که آبشخور چنین مشکلاتی هستند، بکاهیم، توصیه می‌کنم تمام درمانگرانی که در فرآیند درمان با مشکلات شخصیتی بیماران خود دست و پنجه نرم می‌کنند، کتاب حاضر را مطالعه کنند.

رهایی از زندان ذهن

  • 60,000 تومان

در این کتاب یاد می‌گیرید، از چشم‌اندازی دور به مشاهده ذهن‌تان بنشینید. وقتی دست از اعتقاد به افکارتان برمی‌دارید، افکارتان تسلیم می‌شوند و ذهن‌تان به احساس آرامش و امنیت بیشتری دست می‌یابد. در بخش اول کتاب یاد می‌گیرید چه‌طور افکارتان را بشناسید و آن‌ها را مشاهده کنید و چگونه فکرتان را تغییر دهید. در بخش دوم کتاب به نقش و تاثیر این افکار در زندگی‌تان پی می‌برید. وقتی فریب افکارتان را نمی‌خورید و آن‌ها را به دقت شناسایی می‌کنید و می‌دانید که عملکردشان چیست و قرار است چه کار کنید، موفق می‌شوید که نفوذ آن‌ها را در زندگی‌تان کاهش دهید. در بخش سوم کتاب به این موضوع می‌پردازیم که چه‌طور می‌توانید یک فکر را مشاهده کنید، بدون اینکه درگیر محتوای آن شوید. این کتاب روش‌های نوین و خلاقانه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد، که در طول سفر روانه ذهن‌تان شما را همراهی می‌کند. اگر موافقید، شروع کنید.

تکنیک‌های شناخت‌درمانی (راهنمای کاربردی برای متخصصان بالینی)

  • 240,000 تومان

درمان شناختی رفتاری، درمانی کوتاه مدت، برخوردار از پشتوانه پژوهشی قوی و قابل استناد است. اثربخشی، کاربردی و مقرون به صرفه‌بودن این روش درمانی در حوزه‌های متعدد اختلالات روانی نشان داده شده است. این توانمندی‌ها مرهون فنون مورد استفاده در این رویکرد درمانی است. درمان دو مشکل رایج یعنی انتقاد از خویشتن و نیاز به تایید دیگران و نیز ارائه چندین پرسشنامه مورد استفاده در کار بالینی، از جمله مباحث کتاب است.

زندگی خردمندانه (رویکرد شناختی رفتاری)

  • 240,000 تومان

نحوه تفکر شما در مورد رویداد‌های زندگی‌تان، تاثیر شگرفی بر شیوه احساس شما درباره این رویداد دارد. بنابر‌این، تغییر نوع تفکر، تغییر احساس را به دنبال خواهد داشت. این اصل، جوهر اساسی یکی از رویکرد‌های مسلط روان درمانی و مشاوره است که رفتار درمانی شناختی نامیده می‌شود. شناخت طرز فکرتان درباره رویداد‌ها به شما کمک می‌کند که بفهمید چرا به گونه‌ای خاص احساس و رفتار می‌کنید. اینکه چگونه به چنین بینش و مهارتی دست پیدا کنید، موضوعی است که در این کتاب به آن پرداخته می‌شود. کنار آمدن با هیجان‌های دردسر ساز. غلبه بر اهمال‌کاری. مدیریت زمان. برخورد درست با انتقاد. خطرپذیری و تصمیم‌گیری. جرئت‌آموزی.

طرح‌واره درمانی 1 (راهنمای کاربردی برای متخصصین بالینی)

  • 185,000 تومان

بسیاری از مراجعان نمی‌توانند از فرآیند شناخت‌درمانی نتیجه لازم را بدست آورند و به عبارتی کاربرد شناخت‌درمانی نمی‌تواند گرهی از مشکلات آن‌ها بازکند. همه عوامل دست‌به‌دست هم می‌دهند و شکست شناخت‌درمانی را رقم می‌زند. جفری یانگ برای درمان این بیماران تدبیری اندیشیده است. او معتقد است به‌کارگیری رویکرد طرح‌واره‌درمانی می‌تواند گره از کار شناخت‌درمانی کلاسیک بگشاید. این کتاب می‌تواند برای تمامی علاقه‌مندان به حوزه شناختی - رفتاری جذاب و نکته‌آموز باشد.

صفحه‌ی 1