جمال هاشمي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درمان با عرفان
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان
روانشناسی حرمت نفس
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان

انسان بدون خویشتن یا روانشناسی از خود بیگانگی (تحلیلی جامع از یکی از بزرگترین مشکلات روانی عصر حاضر بیگانگی از خویشتن همراه با روش‌های خود درمانی)

  • 5,250 تومان

کتاب حاضر حقایق حیرت‌انگیزی از نفس آدمی را افشا می‌سازد. حقایقی آن‌چنان ترسناک که افراد زیادی منکر وجود آنها می‌شوند و از شناسایی آن‌ها می‌گریزند. کفاره این گریز ((از خود بیگانگی)) و از ((غربت آدمی از نفس خویش)) است. نویسنده کتاب روش‌های شورانگیزی برای خودشناسی، معرفت نفس و درون‌نگری ابداع نموده و به انسان کمک می‌کند که به درون ضمیر تیره و ناشناخته خود نفوذ کند و از آن پرده ابهام برگیرد. نه تنها خاطرات، افکار، احساسات وعلائق مدفون شده و سرکوب شده را آزاد نماید، بلکه نبوغ، قابلیت‌ها و استعدادهای مخفی و ناشناخته خود را برای رشد، پیشرفت و خلاقیت آشکار نماید، استعدادهایی که سالیان متمادی برای او ناشناخته بوده است.

درمان با عرفان

  • 200,000 تومان

دکتر «وین دایر» روان‌‌پزشک و سخنران معروف جهان و نویسندة پرفروش‌ترین کتاب‌های روا‌ن‌شناسی، در این کتاب چشم‌انداز تازه‌ای از جهان‌بینی و خودآگاهی پیش روی شما می‌گشاید و شما را به عالم الهام و اشراق و روشن‌بینی می‌برد. او براساس تجربیات خویش شما را قانع می‌سازد که با بکارگیری روش‌های ارائه شده می‌توانید به ناممکن‌ترین رویاهای خود تحقق بخشید و به آرزوهای دیرینه‌تان دست یابید. شما با مطالعة این کتاب می‌توانید زندگی‌تان را در مسیر دلخواه هدایت کنید و به هرآنچه می‌خواهید برسید، مشکل‌ها را به فرصت‌ها بدل کنید، روابط خود را بهبود بخشید و زندگی سرشار از نعمت و برکت برای خود بیافرینید.

روانشناسی حرمت نفس

  • 30,000 تومان

یک مفهوم جدید از حرمت نفس، رابطه عقل و منطق با احساسات، طبیعت آزادی و اختیار، اثر حرمت نفس به انگیزش‌ها، شغل و حرفه، روابط اجتماعی و امور عشقی و عاطفی و روان‌درمانی همه و همه در این کتاب گردآوری شده است.

صفحه‌ی 1