جعفر واعظي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
انیاگرام در کسب و کار 2 (راهنمای رشد و توسعه بر اساس آموزه‌های انیاگرام)
سفر‌هایی همراه با اودیسئوس (9کهن الگوی شخصیتی انیاگرام در اودیسه هومر)
انیاگرام در کسب و کار (چگونه سیستم انیاگرام را برای موفقیت بیشتر مورد استفاده قرارا بدهیم)
درک و دریافت انیاگرام (راهنمای عملی برای شناخت تیپ‌های شخصیتی)
تغییر و تحول بر اساس آموزه‌های انیاگرام (رهایی‌ها و تصدیق‌ها برای رشد و بهبود تیپ شخصیتی شما)

انیاگرام در کسب و کار 2 (راهنمای رشد و توسعه بر اساس آموزه‌های انیاگرام)

  • 450,000 تومان

این راهنمای رشد و توسعه به ده بخش تقسیم شده است - هرکدام برای یکی از نه سبک انیاگرام، با فعالیت‌هایی در جهت رشد و توسعه که برای آن سبک متناسب هستند و بخش ده شامل فعالیت‌های رشد و توسعه‌ای اضافی است که برای همه طراحی شده‌اند. فعالیت‌های هر بخش، سرفصل‌های بعدی را پوشش می‌دهند.

سفر‌هایی همراه با اودیسئوس (9کهن الگوی شخصیتی انیاگرام در اودیسه هومر)

  • 280,000 تومان

آموزش همه‌چیز در مورد تیپ شخصیتی خودمان، سفری شگفت‌انگیز و ارزنده است که می‌تواند در تمام طول زندگی ادامه داشته باشد. برای یادگیری بیشتر در مورد تیپ‌شناسی انیاگرام، منابع زیر مفید خواهند بود (تالیف، ترجمه و تحقیق: جعفر واعظی): . تغییر و تحول بر اساس آموزه‌های انیاگرام: رهایی‌ها و تصدیق‌ها برای رشد و بهبود تیپ شخصیتی شما . درک و دریافت انیاگرام: راهنمای عملی برای شناخت تیپ‌های شخصیتی . سفری کوتاه همراه 9 تیپ شخصیتی انیاگرام . انیاگرام در کسب‌و‌کار: اوج پرورش مهارت‌های فردی در حوزه‌ی کاری . راهنمای رشد و توسعه بر اساس آموزه‌های انیاگرام (7 جلد) . سفرهایی همراه با اودیسئوس: نه کهن الگوی شخصیتی انیاگرام در اودیسه‌ی هومر . انیاگرام کامل: 27 مسیر برای خودشناسی بیشتر . دیدگاهی یکپارچه برای کاراکتر و روان‌رنجوری، ساختار‌ کاراکتر و پویش‌ها در پرتو انیاگرام سارمونی . موج و دریا: انیا _ تیپ‌ها در زندگی و ادبیات . ساختار‌های انیا _ تیپ‌ها: خودکاوی برای جست‌و‌جوگر . راهنمای انیاگرامی فیلم و ویدیو: چگونه سبک‌های شخصیتی را در فیلم‌ها تشخیص دهیم؟

انیاگرام در کسب و کار (چگونه سیستم انیاگرام را برای موفقیت بیشتر مورد استفاده قرارا بدهیم)

  • 450,000 تومان

رویکرد خوانا و حکایت محور این کتاب، شما را کمک خواهد کرد تا اطلاعات ارائه شده را درونی سازی کنید و بتوانید به صورت آسان‌تر یاد بگیرید که چگونه موارد زیر را انجام دهید: 1. سبک انیاگرام خود را شناسایی کنید. 2. به نحو موثر ارتباط برقرار کنید. 3. بازخورد بهتری برای دیگران ارائه بدهید. 4. از تعارض جلوگیری کنید، یا به محض این که اتفاق افتاد، تفاوت ها را به صورت موفقیت آمیز حل و فصل کنید. 5. تیم های بسیار سازنده ایجاد و در آن ها مشارکت کنید. 6. درک کنید که چگونه توانایی‌های بزرگ رهبری شما می‌توانند به بزرگ‌ترین ضعف شما تبدیل شوند، و بدانید چگونه با این موضوع برخورد کنید. 7. یک متد و روش شخصی سازی شده برای تغییر و تحول خود ایجاد کنید و توسعه دهید.

درک و دریافت انیاگرام (راهنمای عملی برای شناخت تیپ‌های شخصیتی)

  • 850,000 تومان

کتاب درک ودریافت انیاگرام (Understanding The Enneagram) در ادامه‌ی کتاب‌های دیگر دان ریچارد ریسو و راس هادسون، به یک منبع غیرقابل اجتناب تبدیل شده است که خوانندگان را آموزش می دهد نه تنها این چارچوب روان‌شناختی را در زندگی روزانه‌ی خود بفهمند بلکه، آن را در زمینه‌های مختلفی مورد استفاده قرار دهند. در این ویرایش، آن‌ها این راهنمای معتبر را بر مبنای مطالعات مستمر خود در این زمینه که توجهات فزاینده‌ای را در پی داشته است، تجدیدنظر و به‌روزرسانی کرده‌اند. کشف کنید که چگونه انیاگرام را در رشد و توسعه‌ی خود و در تمام ارتباطات خود مورد استفاده قرار دهید. درک و دریافت انیاگرام، حاوی موارد جدید زیادی است، شامل: نمایه‌های جدید و پیشرفته از تیپ‌ها، توصیه‌های برای رشد و توسعه‌ی شخصی، روش‌هایی برای ارزیابی خود و دیگران، یک پرسش‌نامه برای مشخص کردن تیپ های خود، راهنمای اجتناب از تشخیص اشتباه تیپ‌ها، و تجزیه و تحلیل لایه‌های سلامت ومتوسط و ناسالم لایه‌های رشد و توسعه، تطاق‌های روان‌پزشکی، و ارتباطات مابین شخصیت، جوهر وجود، و معنویت.

تغییر و تحول بر اساس آموزه‌های انیاگرام (رهایی‌ها و تصدیق‌ها برای رشد و بهبود تیپ شخصیتی شما)

  • 350,000 تومان

این کتاب تازه، در زمینه اعتماد به نفس و خودیاوری یک کار پیشگامانه است. این رهایی‌ها و تصدیق‌های تطبیق‌پذیر و روان، یک فهرست روانشناسی ژرف و عمیق در مورد دردها و رنج‌های درونی ما، و تواناییها شخصی ما به نمایش می‌گذارند. آنها در تمام برنامه‌های "بهبود"، مثل برنامه‌های "دوازده قدم" و "کودک درون" و کارهای "وابستگی متقابل" مثمر ثمر خواهند بود. کسانی که قبلا کتاب‌های "ریزو" را استفاده کرده‌اند، این مراقبه‌ها و تفکرات را یک وسیله فوق‌العاده ارزشمند تازه در توسعه توانایی‌های فردی خواهند یافت.

صفحه‌ی 1