ثريا شريفي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رئیس خوب رئیس بد (چگونه از بدها بیاموزیم و بهترین باشیم)
قدرت هوش کلامی (10 روش برای به کارگیری نبوغ کلامی‌تان)
اسرار زبان بدن (به راز این نشانه‌ها پی ببرید و آن‌گاه به عشق ثروت و شادمانی دست یابید)

رئیس خوب رئیس بد (چگونه از بدها بیاموزیم و بهترین باشیم)

  • 39,900 تومان

اگر می خواهید رئیس خوبی باشید، چه کارهایی باید انجام دهید؟ اگر با رئیس بدی سر و کار دارید، چه کاری از دستتان ساخته است؟ کم و بیش کسانی که کار می‌کنند، رئیسی دارند یا خود رئیس هستند یا هر دو آن. مشکل اینجاست که بسیاری از رؤسا فاقد پشتکار، مهارت و خودآگاهی لازم برای توانمند ساختن کارکنان در انجام درست کارها هستند. همچنین رؤسای بسیاری با رفتارهای احمقانه‌ی خود، مشکل را پیچیده‌تر می‌کنند. کتاب رئیس خوب، رئیس بد با بهره‌گیری از ماجراهای واقعی و تحقیقات مبتنی بر علوم رفتاری، به تشریح اقدامات گاه تکان‌دهنده‌ی رؤسای برتر می‌پردازد. نکات آموزنده‌ی آن در کنار آزمون‌ها و فهرست‌های یادآوری به مدیران کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف خود را بشناسند و با همدلی و مهارت، مجموعه تحت امرشان را هدایت می‌کنند.

قدرت هوش کلامی (10 روش برای به کارگیری نبوغ کلامی‌تان)

  • 299,900 تومان

هوش کلامی توانایی تردستی با حروف الفباست. در هم آمیختن آن‌ها در قالب کلمات و جملات. بهره هوش کلامی فرد را می‌توان بر اساس تعداد و تنوع واژگان و نیز توانایی او در درک روابط بین کلمات سنجید. در اوایل قرن بیستم، روانشناسان دریافتند که بین تعداد واژگان و موفقیت در زندگی ارتباط مستقیمی وجود دارد. به بیان دیگر، هرچه دایره لغات شما وسیع‌تر و دارای هوش کلامی بالاتری باشید، به طور کلی از موفقیت و اعتماد به نفس بیشتری و اجتماعی‌تان و همچنین در مطالعات‌تان برخوردار خواهید بود.

اسرار زبان بدن (به راز این نشانه‌ها پی ببرید و آن‌گاه به عشق ثروت و شادمانی دست یابید)

  • 89,900 تومان

زوج‌هایی که در حال حاضر با هم زندگی می‌کنند نیز زبان بدنی را به کار می‌گیرند که رابطه خوب و صمیمانه خود را نشان دهند. از طرز ایستادن یا نشستن یکدیگر تقلید می‌کنند، طوری که به یک حالت دراز می‌کشند یا می‌نشینند. دقت کنید که چگونه لوسیون برنزه کننده پوست را به تن همدیگر می‌مالند: به همان اندازه که هر یک از آنها از مالیدن و پخش کردن لوسیون روی بدن دیگری لذت می‌برد و به طور متقابل از مالیده شدن آن بر بدن خود توسط دیگری، احساس آرامش می‌کند. می‌توان فهمید که رابطه فیزیکی آنها تا کجا پیش رفته است؟ زوج‌هایی که به همراه خانواده‌هایشان هستند ممکن است گه گاه روابطی احساسی با یکدیگر داشته باشند، اما زبان بدن آنها بیشتر متوجه کودکانشان است. تنها با نگاه کردن می‌توانید دریابید کدام کودک دردسر سازتر از بقیه است، کودکی که والدینش بی اختیار و به طرزی وسواسی مراقب او هستند و کدام کودک منزوی است؟ کودکی که جدا از بقیه به بازی مشغول است در حالی که به خانواده پشت می‌کند و توجهی به آنها ندارد کدام کودک ناراضی است یا چندان محبوب نمی‌نماید؟ کودکی که محکم به والدین می‌چسبد یا کودکی که به تنهایی مشغول بازی است، اما پیوسته زیر چشمی به خانواده‌اش نگاه می‌کند.

صفحه‌ی 1