بيتا دارابي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رازهای زبان بدن (تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی از زبان 1 افسر سازمان سیا)
ان ال پی روانشناسی تاریک
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
چگونه دیگران را تحلیل کنیم
  • 88,000 تومان
  • با تخفیف: 88,000 تومان
مجموعه نمایش‌نامه‌های کوتاه یوجین اونیل (اخطار بی‌پروایی زن زندگی) نمایش‌نامه
سفری طولانی از روز به شب (نمایش‌نامه)
  • 57,000 تومان
  • با تخفیف: 57,000 تومان

رازهای زبان بدن (تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی از زبان 1 افسر سازمان سیا)

  • 100,000 تومان

پس از چندین دهه استفاده از زبان بدن برای شناسایی نیات واقعی افراد، تصمیم گرفتم دستاوردهایم را در این زمینه با شما به اشتراک بگذارم. زبان بدن گویاتر از هر واژه‌ای بیانگر احساسات شماست. چه در رابطه با افرادی که آنها را دوست دارید و چه افرادی که از آنها عصبانی هستید. حرکات بدن شما، باورها، احساسات و افکارتان را نشان می‌دهد. هم به صورت آگاهانه و هم به صورت ناخودآگاه، بدن شما به دیگران نشان می‌دهد که چه چیزی واقعا درون شما در جریان است.

ان ال پی روانشناسی تاریک

  • 145,000 تومان

NLP چیست؟ بر‌اساس این روش درمانی، بین مغز (عصب مغزی)، زبان (زبانشناسی) و الگو‌های رفتاری آموخته شده (برنامه‌نویسی)، ارتباط تنگاتنگی وجود دارد. در این تکنیک اعتقاد بر این است که با تغییر و دگرگون‌سازی این سه فاکتور، می‌توان الگو‌های رفتاری یک فرد را بهبود بخشیده یا در جهت رسیدن به هدف خاصی برنامه‌ریزی کرد. سازندگان این رویکرد و همچنین بسیاری از افرادی که از آن پیروی می‌کنند، معتقدند که با استفاده از این روش درمانی می‌توان مجموعه‌ای از مسائل، مشکلات و موانع زندگی را حل کرد. افسردگی، اعتیاد، فوبیا، آلرژی، سرماخوردگی یا اختلالات یادگیری تنها موارد معدودی است که متخصصان این حوزه معتقدند که از طریق این روش درمانی قابل‌درمان هستند. حتی ادعا‌هایی مطرح شده است که برخی در یک دوره کوتاه‌مدت یا به عبارتی در یک جلسه درمان شده‌اند.

جادوی تحقق رویا‌‌ها (15تکنیک پیشرفته برای جذب 1 زندگی عالی حتی اگر فکر می‌کنید در حال حاضر این امر غیر ممکن است)

  • 42,000 تومان

برای تسلط بر هر‌چیزی، ابتدا باید پی‌ریزی خوبی داشته باشید که بتوانید بر‌اساس آن بنای خود را ایجاد کنید. متاسفانه، بسیاری از مطالب موجود در مورد قانون جذب و تحقق رویا‌ها، این موضوع مهم را نادیده گرفته‌اند. نادیده گرفتن این اصل مهم مانند آن است که کسی بدون طی کردن مرحله چهار‌ دست‌و‌پا رفتن، توقع دویدن داشته باشد.پس آیا جای تعجب است که چنین اشخاصی قادر به تحقق آنچه واقعا می‌خواهند نیستند؟ کل روند استفاده از ضمیر ناخودآگاه برای جذب و تحقق رویاها کاملا اشتباه درک شده است. با خواندن این کتاب شما به روشنی متوجه این سوء‌برداشت خواهید شد. تکنیک‌هایی که در این کتاب می‌آموزید شامل موادر زیر است؛ -3 عادت برتر روزانه برای تداوم بخشیدن به پیشرفت شما. -یک طرح ساده برای تداوم بخشیدن به پیشرفت شما. -دستور‌العمل‌هایی برای کمک به شما در جهت شروع امروز! و در آخر تنها چیزی که از شما می‌خواهم این است که تمرین‌ کنترل ذهن را به یک عادت روزانه تبدیل کنید!

چگونه دیگران را تحلیل کنیم

  • 88,000 تومان

من به عنوان یک افسر سابق سازمان سیا، همان شخصی هستم که به عنوان افسر عملیاتی شناخته می‌شود، یا آنچه ممکن است به عنوان «مأمور سیا» بشناسید. شغل من جلب اعتماد افراد خاص و به دام انداختن آنها برای کسب اطلاعات یا به عبارتی «جاسوسی» بود. تجزیه و تحلیل صحیح افراد، در موفقیت مأموریت‌های من نقش مهمی برعهده داشت. از این رو، پس از چندین دهه تجزیه و تحلیل و خواندن ذهن مردم، تصمیم گرفتم تکنیک‌های اثبات‌شده‌ای را که در طول این سال‌ها به من کمک کرد تا بتوانم ذهن افراد را مانند یک کتاب باز بخوانم، با دیگران به اشتراک بگذارم. هدف این کتاب بسیار ساده است. هدف نهایی این کتاب، کمک به شما در یادگیری تکنیک‌های اثبات شده‌ای است که می‌توانید برای تجزیه وتحلیل و خواندن ذهن افراد از آن استفاده کنید! بعد از خواندن این کتاب، می‌توانم به شما اطمینان دهم که قادر خواهید بود افراد را بر اساس تکنیک‌های اثبات شده، به راحتی تجزیه و تحلیل کنید. به زودی شما قادر خواهید بود با موفقیت دیگران را تجزیه و تحلیل کرده و ذهن افرادی را که با آنها در ارتباط هستید به راحتی بخوانید.

روانشناسی تاریک (چگونه تکنیک‌های سواستفاده عاطفی مانند بازی‌های روانی فریب هیپنوتیزم و شستشوی مغزی را شناسایی کینم)

  • 132,000 تومان

کتابی که اکنون در دست دارید، بینشی عظیم در مورد جهانی پنهان ارائه می‌دهد که تنها تعداد کمی از مردم از وجود آن آگاهی دارند و تعداد کمتری قادر به درک آن هستند؛ «دنیای روان شناسی تاریک». تکنیک‌های روانشناسی تاریک، امروزه، در سرتاسر جهان مورداستفاده قرار می‌گیرد. شاید شما این واقعیت را دوست نداشته باشید، اما نمی‌توانید آن را تغییر دهید، بنابراین، یک انتخاب دارید؛ یا قدرت روانشناسی تاریک را نادیده بگیرید و این خطر را بپذیرید که قربانی بعدیِ اشخاصی باشید که به این تکنیک‌ها تسلط کافی دارند، و یا کنترل شرایط را در دست بگیرید و بیاموزید که چگونه از خود و افرادی که به آن‌ها علاقه مندید در برابر اشخاصی که با ترفندهای بی رحمانه، قصد استثمار روانی و آسیب رساندن به شما را دارند محافظت کنید. نحوة استفاده از این کتاب به خود شما بستگی دارد؛ شناخت این ترفندها می‌تواند همچون سپری قدرتمند جهت محافظت از شما در برابر مشکلات عمل کند و یا تبدیل به سلاحی شود که برای پیشبر اهدافتان از آن بهره می‌جویید.

مجموعه نمایش‌نامه‌های کوتاه یوجین اونیل (اخطار بی‌پروایی زن زندگی) نمایش‌نامه

  • 12,000 تومان

سه نمایش‌نامه «اخطار»، «بی‌پروایی» و «زن زندگی» تک‌پرده‌هایی از یوجین اونیل هستند که نیاز انسان به پول و عشق را بازنمایی می‌کنند و به این ترتیب آثار او را از تراژدی و حزن‌انگیز بودن صرف، فراتر می‌برند. در نمایش‌نامه «اخطار» یک اپراتور رادیو که شنوایی درستی هم ندارد، به دلیل آواری از مشکلات مالی، زنی سرزنشگر و خرده‌گیر و کودکانی گرسنه مجبور است به سفری دریایی برود؛ اما این سفر سرنوشتی غم‌بارتر از زندگی برایش رقم می‌زند. در نمایش‌نامه «بی‌پروایی» زنی به اجبار خانواده با معیار پول و ثروت ازدواج می‌کند. سپس در عطش دستیابی به ذره‌ای محبت، عشق را در آغوش مرد دیگری جستجو می‌کند. در نهایت نیز چیزی جز سرانجامی تاریک عاید آن مرد نمی‌شود. نمایش‌نامه «زن زندگی» بر گفتگوهای 2 معدنچی آمریکایی که هر دو عاشق زنی جوان هستند، تمرکز دارد. هر سه داستان، نقش مرد و زن در تحکیم و یا از هم گسستن بنیان خانواده را به عنوان بنیادی‌ترین گروه اجتماعی به بوته آزمایش می‌گذارند.

سفری طولانی از روز به شب (نمایش‌نامه)

  • 57,000 تومان

یوجین اونیل نمایش‌نامه‌نویس شهیر آمریکایی، پدر معنوی ادبیات نمایشی شاخص آمریکا و همچنان از برجسته‌ترین نمایش‌نامه‌نویسان جهان به شمار می‌رود. نمایش‌نامه سفری طولانی از روز به شب چیزی نیست جز بازتاب‌ رنج‌های شخصی یوجین اونیل، لحظاتی که با قلم توانای او جاودانه گشته و بهای سنگینی که او بابت این زندگی پرملال پرداخته و چنین است که برخی این اثر را وصیت‌نامه شخصی او می‌پندارند، چرا که هر یک از شخصیت‌های این نمایش‌نامه که به تعبیر برخی حیات خود را از ذهن توانمند این هنرمند رنج دیده گرفته‌اند، در واقع چیزی جدای از زندگی واقعی او نیستند و چه جسارتی می‌طلبد خلق دوباره هر آنکه رنجاند و رنجید، حتی در عالم خیال و چه حسرتی می‌افزاید تکرار لحظاتی که دیگر قابل تکرار نیست.

صفحه‌ی 1