بنفشه شريفي خو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
جستجوی خودباوری (صدایی از آن خود) مجموعه مدرسه زندگی
گوریل نامرئی (ادراک شهودی چگونه فریب می‌دهد)
  • 259,500 تومان
  • با تخفیف: 259,500 تومان
در باب امیدواری (آنچه تسلی‌بخش ، الهام‌بخش و زیبا باقی می‌ماند) مجموعه مدرسه زندگی
از خود بیزاری (ارزیابی واقع بینانه از نقاط ضعف و قوت خویش) مجموعه مدرسه زندگی
خواستن (چیزی را تقلید کنیم یا نه نقش محاکات یا میل تقلیدی در زندگی اجتماعی)
ذهن زیرک (پرورش مغز و مبارزه با زوال عقل)
  • 195,500 تومان
  • با تخفیف: 195,500 تومان
دنده آدم (ادبیات پلیسی 39) کاوشگری‌های رو کو اسکیاوونه
راهنمای درک روابط انسانی (انسانی که فکر می‌کردید می‌شناسید)
نیروی پنهان دوستی و رفاقت (از دوستی چه عایدمان می‌شود)
جناب مارتینی
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
دلایل خوب برای احساس‌های بد
  • 269,500 تومان
  • با تخفیف: 269,500 تومان
نقطه برگشت (کاوشگری‌های کمیسر مونتالبانو)
  • 46,000 تومان
  • با تخفیف: 46,000 تومان

جستجوی خودباوری (صدایی از آن خود) مجموعه مدرسه زندگی

  • 245,000 تومان

این داستان آنا است. فردی مهربان و متواضع که پرسش‌های زیادی درباره‌ی خود در ذهن دارد و هرکدام از ما ممکن است پژواک‌هایی از خودمان را در او ببینیم. آنا زندگی دشواری داشته:‌در شغلش به‌شدت تحت فشارست،‌ در رابطه‌اش حمایتی را که نیاز دارد دریافت‌ نمی‌کند و رفتار والدینش زخم‌‌های عمیقی در روحش به جا گذاشته است. با این حال او مصمم است پیشرفت کند و خود را از قید‌و‌بند‌هایش رها کند. با دنبال کردن داستان آنا، خواهیم دید که او چگونه ریشه‌های سوءظن به خود را از ذهنش می‌زداید و چیزی را کشف می‌کند که همه‌ی ما سزاوارش هستیم اما اغلب از آن محروم مانده‌ایم: خودباوری.

خواستن (چیزی را تقلید کنیم یا نه نقش محاکات یا میل تقلیدی در زندگی اجتماعی)

  • 264,500 تومان

به عقیده رنه ژیرار، انسان‌ها هیچ چیز را مستقلا نمی‌خواهند. خواست و میل انسان ماهیتی تقلیدی دارد. این پدیده بر همه‌ی ابعاد زندگی انسان، از انتخاب شریک زندگی گرفته تا دوستان، شغل، لباس و مقاصدی که برای تعطیلاتمان انتخاب می‌کنیم، تاثیر دارد. در یک کلام، میل تقلیدی است که شخصیت انسان را شکل می‌دهد. لوک برجس، با بهره گرفتن از عقاید ژیرار، توضیح می‌دهد چگونه شباهت‌های ما و نه اختلافاتمان به تنش در روابط انسانی می‌انجامد و به کمک تجربیات شخصی‌اش به عنوان یک کارآفرین، مدرس و محصل فلسفه‌ی کلاسیک راهکارهایی برای جایگزین کردن میل تقلیدی کور با خواست و میل آگاهانه ارائه می‌دهد. خواست‌های انسان آینده‌ی بشریت را رقم خواهند زد. کتاب حاظر به ما یاد می‌دهد چگونه «بهتر بخواهیم».

ذهن زیرک (پرورش مغز و مبارزه با زوال عقل)

  • 195,500 تومان

3در زندگی از چه بیماری‌ای بیش از همه می‌ترسید؟ نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند پاسخ اکثریت شرکت‌کنندگان این است: زوال عقل و فراموشی. آیا با افزایش سن، قوای شناختی و قدرت حافظه به ناچار کاهش پیدا می‌کند؟ متخصصان برتر حوزه‌ی مغز و اعصاب یک صدا بر این نظرند که چنین نیست؛ مغز را می‌توان مانند هر عضله دیگری در بدن تمرین داد و تقویت کرد. در این کتاب دکتر سانجی گوپتا شما را با پدیده «نوروجنسیس» آشنا خواهد کرد، بهترین سن برای شروع تمرینات مغزی، رژیم غذایی مناسب و مورد تایید متخصصان برتر برای سلامت مغز و حفاظت از نیروی شناختی را در اختیارتان قرار خواهد داد و در کنار بسیاری نکات مفید و مهم دیگر، برنامه‌ای دوازده هفته‌ای به شما پیشنهاد خواهد کرد که به کمک آن می‌توانید کار روی سلامت مغزتان را از همین امروز شروع کنید. در این کتاب با نظرات گوناگون درباره منشا زوال عقل آشنا می‌شوید و حتی توصیه‌ها و راهکارهایی عملی برای مراقبت از عزیزانتان که مبتلا به این بیماری هستند دریافت خواهید کرد...

دنده آدم (ادبیات پلیسی 39) کاوشگری‌های رو کو اسکیاوونه

  • 120,000 تومان

شش ماه پیش بود که روکو اسکیاوونه، معاون رئیس پلیس، پا روی دم شخص اشتباهی گذاشت و از شهر محبوبش، رم، برای خدمت، به آئوستای سرد و یخ‌زده تبعید شد. روکو که روش خودش را برای اجرای عدالت دارد حاضر نیست از چکمه‌های صحرایی‌اش جدا شود و دردسرهای زندگی را، بسته به شدت‌و‌ضعفشان، از شش تا ده درجه‌بندی کرده است. گزارش سرقت از یک آپارتمان در یک صبح برفی معمولی دردسر چندان بزرگی به حساب نمی‌آید. اما جسد زن میانسال صاحبخانه که خودش را از قلاب چراغ اتاق پشتی حلق‌آویز کرده و خانه‌ای که با دقت و نظم زیرورو شده بلافصله همه‌ی محاسبات بازرس را به‌هم می‌ریزد و پرونده را به به یک دردسر تمام‌عیار از درجه‌ی دهم تبدیل می‌کند. روکو به زن، که ظاهری خندان دارد و چشم‌هایی که غمی پنهان و قدیمی درشان موج می‌زند و از ورای شیشه‌ی قاب‌عکس‌های مختلف در این‌طرف و آن‌طرف خانه به او خیره شده، قول می‌دهد از راز مرگش در آن اتاق تاریک پرده بردارد.

نیروی پنهان دوستی و رفاقت (از دوستی چه عایدمان می‌شود)

  • 352,000 تومان

لیدیا دنوورث در کتاب نیروی پنهان دوستی و رفاقت یا از دوستی چه عایدمان می‌شود؟ به همراه گروه‬ متفاوتی‬ از‬ دانشمندان‬ که‬ به‬ سلامتی، زیست‬‌شناسی‬ و‬ تکامل‬ می‬‌پردازند‬ به‬ پدیده‬ٔ‬ دوستی‬ علاقه ‬پیدا‬ کرده‬ و‬ با‬ دیدی ‬جدید‬ به‬ آن‬ می‬‌نگرند. ‬حالا ‬دیگر ‬می‌‬دانیم‬ که‬ دوستی، ‬بخش‬ بسیار ‬مهمی ‬از ‬رفتار ‬اجتماعی ‬است‬ که ‬مدت‌ها ‬پیش‬ چشممان‬ و در‬ عین‬ حال‬ از ‬دیده ‬پنهان ‬بوده‌‬است. ‬این ‬کتاب ‬به‬ مطالعه‬ٔ ‬جنبه‬‌های ‬پیدا ‬و ‬پنهان ‬دوستی ‬می‌‬پردازد؛ ‬پدیده‌‬ای ‬که ‬در ‬ طول ‬زندگی ‬و ‬بر‬اساس ‬توانایی‌‬ها ‬و ‬دسترسی ‬پذیری ‬افراد و ‬به‬ عبارت ‬دیگر ‬بسته ‬به ‬اینکه ‬تا ‬چه‬ اندازه‬ خود ‬را‬ در ‬معرض ‬امکانات‬ آن‬ قرار ‬می‌دهیم، تغییر شکل می‌دهد.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست فارسی بی‌پلاس ارائه شده است.

جناب مارتینی

  • 35,000 تومان

مارتینی «کبیر» خوش‌چهره است و خوش‌قریحه، نویسنده‌ای با استعدادی نبوغ‌آمیز، و در یک کلام، از آن آدم‌ها که همه می‌خواهند جای او باشند. آینده، روشن است و نویدبخش اما شاید نه برای او که فروتن است و گوشه‌گیر و حتی خودویرانگر. حالا چطور باید از نور فلاش دوربین‌ها و آتش عشق نافرجام میریام، ستاره نوظهور هالیوود؟ در امان بماند؟ نکند چشمک ستاره‌های بخت، دروغین باشد. آن هم در حق او که آدم ساده‌ای است است و خجالتی، آدمی که در جیب‌هایش فقط چند سکه و اسکناس دارد، دو کبریت سوخته، هفت دانه برنج و سرباز فلزی کوچکی که رنگش کمی سیاه شده.

دلایل خوب برای احساس‌های بد

  • 269,500 تومان

از دید ما روابط طبیعی و به‌هنجار روابطی هستند که گرمء دوستانه و مطمئن باشند. به همین دلیل است که تلاش‌ها اغلب صرف توضیح دلایل بروز مشکلات در روابط می‌شود. در این‌جا تمرکز اصلی بر یافتن پاسخ این پرسش است که چرا برای برخی افراد همه چیز آن طور که باید پیش نمی‌رود. تا همین جا می‌توانید پیش‌بینی کنید رویکرد تکاملی چه پرسش‌های اساسی‌ای را ممکن است در این زمینه مطرح کند: اصولا چرا انسان موجودی اجتماعی است؟ چرا تعلق داشتن به یک گروه این‌قدر برایمان مهم است؟ چرا نظرات دیگران درباره ما تا این حد برایمان اهمیت دارد؟ چگونه توانایی احساس گناه می‌تواند مزیت‌بخش باشد؟ چرا دچار اندوه و ناامیدی می‌شویم؟ برای یافتن پاسخ این سوالاتء ابتدا لازم است پرسش معمول را وارونه کنیم: چگونه ممکن است تمایل برای کمک به دیگران برای ما مزیتی انتخابی در روند تکامل محسوب شود؟ (خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست فارسی بی‌پلاس ارائه شده است.)

نقطه برگشت (کاوشگری‌های کمیسر مونتالبانو)

  • 46,000 تومان

دشوارترین ماموریت مونتالبانو، بازرس پلیس اهل سیسیل ایتالیا، زمانی آغاز می‌شود که یک روز صبح زود از خانه خارج می‌شود تا تنی به آب بزند و افکار پلید و آزاردهنده‌ای را که تمام شب شکنجه‌اش کرده از ذهن بزداید. همان وقت است که در آب‌های ساحلی جسدی را پیدا می‌کند که ظاهرا مدتی در دریا سرگردان بوده. وقایع سیاسی اخیر، رفتار سرکوبگرانه همکاران مونتالبانو در نیروی پلیس و برخوردی که با مهاجران صورت می‌گیرد؛ همه این‌ها دست به دست هم می‌دهد و بازرس را در موجی از احساس تنهایی فرو می‌برد. احساس تنهایی و سرگشتگی بازرس زمانی تشدید می‌شود که پرونده جسد ناشناسی را که در دریا پیدا شده، بدون این که کسی به فکر اجرای عدالت درباره او و پی بردن به علت واقعی مرگش باشد، تنها به زعم این که یکی از صدها مهاجر غیرقانونی است که قبل از رسیدن به مقصد در میان امواج دریا جان سپرده می‌شود. اما این هنوز همه ماجرا نیست. اتفاق تلخ دیگری که در ظاهر ارتباطی با جسد ناشناس بازرس ندارد به او انگیزه می‌دهد تا پرده از راز دو جنایت مخوف بردارد و...

1  صفحه‌ی 1