بنفشه آشنا قاسمي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ایده خلاق
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان
رازهای ذهن میلیونر (ثروتمند بیندیشید تا ثروتمند شوید)

ایده خلاق

  • 105,000 تومان

ادوارد دوبونو در این کتاب 62 باری و تمرین مختلف ارائه کرده است که در آنها ار کلماتی اتفاقی به عنوان محرک‌هایی برای برانگیختن خلاقیت و تفکر موازی استفاده می‌شود. کتاب بسیار ساده، عملی و سرگرم کننده برای هر فردی که می‌خواهد ایده‌های خارق‌العاده‌ای بیافریند.

رازهای ذهن میلیونر (ثروتمند بیندیشید تا ثروتمند شوید)

  • 45,000 تومان

تفاوت فقرا و اغنیا چیست؟ آیا فقرایی هم که از بدو تولد فقیرند اگر در طرز فکر و نوع نگرش‌‌شان تغییر حاصل شود می‌توانند بر فقرشان غلبه کنند؟ گرچه همه عوامل ثروت و فقر در اختیار خود انسان نیست ولی انسان با تحول در ذهن و در رفتار خود می‌تواند از فقر رها و به کسب ثروت نزدیک شود. رسالت این کتاب صرفا همین است. این کتاب در 17 پرونده می‌آموزد: باورهای غلط در کسب ثروت چه هستند. باورهای غلط چگونه در ذهن ما جای گرفته‌اند. باورهای درست نقیض این باورهای نادرست کدام است. با چه روش‌هایی می‌توان باورهای نادرست را به دور ریخت و باورهای درست را جانشین آن کرد.

خانم‌ها چگونه پول درآوردید (زن‌های مهربان پول‌دار نمی‌شوند 57 اشتباه رایج خانم‌ها در کسب پول)

  • 75,000 تومان

زنان و ثروت، چه رابطه پیچیده‌ای! از دیدگاه اجتماع، وظیفه زنان و دختران،‌ خانه‌داری،‌ بچه‌داری و پذیرایی است نه لزوما نان‌آوری خانه. زنان بیشتر تمایل دارند درآمد خود را برای زندگی و فرزندانشان خرج کنند و اغلب به ارتقای حقوق و درآمد خود توجهی ندارند زیرا مطمئن نیستند استحقاق آن را داشته باشند. این کتاب دید شما را به درآمد خانم‌ها عوض خواهد کرد.

صفحه‌ی 1