بامداد صالحي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پرزنت 1 دقیقه‌ای (مثل حرفه‌ای‌ها کسب و کار بازاریابی‌ شبکه‌ای‌تان را معرفی کنید)
دل‌شکستگی (مدرسه زندگی)
  • 24,000 تومان
  • با تخفیف: 24,000 تومان
در باب اعتماد به نفس (مدرسه زندگی)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
مشاجرات (مروری بر دعواهای زن و شوهری)
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
به زبان رنگ‌ها (با هرکس به زبان خودش صحبت کنید)
چرا با آدم عوضی ازدواج می‌کنیم
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
تختت را آنکادر کن
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان

پرزنت 1 دقیقه‌ای (مثل حرفه‌ای‌ها کسب و کار بازاریابی‌ شبکه‌ای‌تان را معرفی کنید)

  • 70,000 تومان

چرا پیام‌های بازرگانی می‌توانند محصولات خودشان را در 15 ثانیه یا 30 ثانیه معرفی کنند، و ما هم آن محصولات را می‌خریم؟ آن وقت چرا برای فروش محصولات بازاریابی شبکه‌ای خودمان و معرفی این فرصت کاری به 15 یا 30 دقیقه زمان نیاز داریم؟ جوابش این است که پیام‌های بازرگانی از زبان خاص «بازاری» استفاده می‌کنند و با استفاده از عبارت‌های حساب‌شده، می‌توانند ظرف چند ثانیه پیام خود را به مخاطب منتقل کنند. پس ما از چه زبانی استفاده می‌کنیم؟ زبان اجتماعی. چرا؟ چون در مدرسه همین را به ما یاد داده‌اند. آنها تصور می‌کردند قرار است... کارمند شویم! اگر می‌خواهیم در بازاریابی شبکه‌ای موفق شویم، باید عبارت‌های حساب‌شده و موثر را بیاموزیم. زبان بازاری جواب می‌دهد. اگر در این زمینه فعالیت می‌کنیم، همین الان باید زبان بازاری را یاد بگیریم.

دل‌شکستگی (مدرسه زندگی)

  • 24,000 تومان

چه شب ها که در آغوشش به خواب می‌رفتم. و چه روزها که از دلواپسی‌هایم برایش می‌گفتم..... احساسات هم را درک می‌کردیم... او بهترین دوستم بود... احساس می‌کنیم یک بخش اساسی از وجودمان در هم شکسته است. نمی‌توانیم راحت توضیح دهیم که چه می‌کشیم. گاهی، برای چند ساعت، به نظر می‌رسد که انگار با این موضوع کنار آمده‌ایم. بعد ناگهان یادمان می‌آید که چه چیزی را از دست داده ایم و دنیا بر سرمان خراب می‌شود. بارها از خودمان می‌پرسیم چرا ترکم کرد؟ احساس می‌کنیم عیب از ما بوده. مگر چه کار کردم؟ در این کتاب با پیش کشیدن مباحثی از روانشناسی، تاریخ، و مقداری فلسفه نشان می دهیم که این درد مختص ما نیست، هنوز دوست داشتنی هستیم و دوام خواهیم آورد، و حالمان خوب خواهد شد و می‌توانیم رابطه جدیدی را از سر بگیریم.

در باب اعتماد به نفس (مدرسه زندگی)

  • 45,000 تومان

در موفقیت‌ها و شکست‌ها یک خصلت نقش بسیار پررنگی بازی می‌کند: اعتماد به نفس. به واقع، بسیاری از دستاوردهای بزرگ و کامیابی‌های سترگ، نه حاصل استعدادهای عالی یا دانش متعالی، که صرفا محصول اعتمادی است که شخص به خودش دارد. شوربختانه این ویژگی را در نظام آموزشی رسمی به ما یاد نمی‌دهند. اصولا این طور به ما قبولانده اند که اعتماد به نفس یک ویژگی نسبتا غیرعادی و ذاتی است که هر کسی مقدار مشخص و ثابتی از آن را دارد. در واقع، این حرف کاملا نادرست است. اعتماد به نفس یک مهارت است، نه یک عطیه ی الهی. و این مهارت بر اساس مجموعه ای از عقاید درباره ی دنیا و جایگاه طبیعی ما در آن به دست می آید. این عقاید را می‌توان به طور نظام مند مطالعه نمود و به تدریج آن ها را آموخت، تا ریشه های تردید و تسلیم مفرط در ما خشکانده شود. هدف ما در این کتاب نیز همین است.

مشاجرات (مروری بر دعواهای زن و شوهری)

  • 28,000 تومان

هر زن و شوهری به طور متوسط سالانه بین سی تا پنجاه مشاجره ی حسابی دارند. منظور از «حسابی»، مشاجره ای است که کاملا خارج از هنجارهای گفتگوی متمدنانه باشد، چیزی که آدم نمی‌تواند از آن فیلم بگیرد و به دوستانش نشان دهد. با توجه به استرس شدیدی که این مشاجره‌ها به ما وارد می‌کند، می‌توانیم از جامعه مدرن انتظار داشته باشیم توجه شایانی به این موضوع بکند و منابع فراوانی را به این موضوع اختصاص دهد که چرا این مشاجرات روی می‌دهد و چطور می‌توانیم به طور مؤثرتری آن‌ها را آرام و برطرف کنیم. این کتاب، یکی از آن منابع است.

به زبان رنگ‌ها (با هرکس به زبان خودش صحبت کنید)

  • 24,000 تومان

مشتری احتماالی معمولا خیلی زود درباره ما قضاوت می‌کند یعنی ظرف چند ثانیه اول. منصفانه نیست اما واقعیت همین است. برای اینکه مطمئن شویم مشتری به حرف‌های ما با دقت گوش می‌کند باید قلق او را به دست بیاوریم و در کمترین زمان تشخصیص دهیم که تیپ شخصیتی‌اش چیست و با زبان خودش با او صحبت کنیم.

چرا با آدم عوضی ازدواج می‌کنیم

  • 18,000 تومان

ما بر این باوریم که گام نخست در مسیر موفقیت خودشناسی است. تنها وقتی درک و تصور درستی از خودمان و شخصیت‌مان داشته باشیم می‌توانیم تصمیم‌های مطمئن، به خصوص در زمینه مسائل عاطفی و کاری، بگیریم. متاسفانه، ابزار مناسب و تکنیک‌های درست خودشناسی و کسب موفقیت را نمی‌توان به سادگی پیدا کرد. این جور مسائل را نه در مدرسه، نه در دانشگاه، و نه در محیط کار به ما آموزش نمی‌دهند. بسیاری از ما درگیر زندگی می‌شویم بدون آن‌که اصلا بفهمیم در پس ذهن‌مان چه می‌گذرد. به همین دلیل، مدرسه زندگی شکل گرفت؛ تا منبعی باشدبرای کمک به ما در جهت فهم خودمان و بهبود روابط‌مان هم در حوزه خانوادگی، هم اجتماعی، و هم شغلی. می‌خواهیم با کمک مدرسه زندگی یاد بگیریم به آرامش برسیم و از زندگی‌مان بیشتر لذت ببریم.

تختت را آنکادر کن

  • 10,000 تومان

اگر هر روز صبح تخت‌تان را مرتب کنید، اولین کار آن روز را با موفقیت انجام داده‌اید. کمی احساس غرور می‌کنید و این حس شما را ترغیب می‌کند کارهای بعدی و بعدی را هم انجام دهید. آخر روز که می‌شود، می‌بینید همان یک کار که به سرانجام رسانده‌اید تبدیل شده به ده‌ها کار تکمیل شده دیگر. آنکادر کردن بر این موضوع صحه می‌گذارد که کارهای کوچک در زندگی حائز اهمیتند. اگر نتوانید کارهای کوچک را درست انجام دهید، هرگز کارهای بزرگ را درست انجام نخواهید داد. و اگر دست بر قضا روز بدی داشتید، وقتی به خانه برگردید به تخت‌‌خوابی می‌روید که آنکادر شده، و یک تخت‌خواب آنکادر شده به شما روحیه می‌دهد که فردا روز بهتری است. اگر می‌خواهید دنیا را عوض کنید، اول تخت‌تان را آنکادر کنید.

صفحه‌ی 1