بابك واحدي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آزادی‌ام ده
  • 14,500 تومان
  • با تخفیف: 14,500 تومان
متفکران چپ نو
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
پوپولیسم چیست
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
در برابر استبداد (20 درس قرن بیستم)
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
جوهره مدیریت
  • 13,400 تومان
  • با تخفیف: 13,400 تومان

آزادی‌ام ده

  • 14,500 تومان

”آزادی‌ام ده“ نه کتابی تئوریک، بلکه روایت تجربه دست اول نویسنده است در مواجه‌اش با مردمانی که تا پیش از این کتاب تصور می‌شد بیشترین نفع را از انقلاب روسیه برده‌اند. هر چند ”آزادی‌ام ده“ اولین بار در سال 1936 منتشر شد، اما شاید حالا بیش از هر زمان دیگر به خواندن آن نیاز داشته باشیم.

متفکران چپ نو

  • 60,000 تومان

راجر اسکروتن، فیلسوف سیاسی بریتانیایی، در این کتاب متفکرانی را که بیش‌ترین تاثیر را بر گرایشات چپ نو داشته‌اند موضوع بررسی خویش قرار داده‌ است. پرسش اصلی او در این کتاب این است که چپ امروز چه معنا و چه وضعی دارد، و از 1989 و فروپاشی شوروی تا کنون، چه مسیری را طی کرده تا به این وضع کنونی برسد؟ او در تلاش برای پاسخ دادن به این پرسش، و از طریق بازبررسی آرا متفکرانی چون ای.پی.تامپسن، پری اندرسون، اریک هابزبوم، رونالد دوورکین، ژان‌پل سارتر، میشل فوکو، لوئی آلتوسر، ژک دریدا، آلن بدیو، تئودور آدورنو، یورگن هابرماس، آنتونیو گرامشی، گئورگ لوکاچ، ادوارد سعید، واسلاوی ژیژک، شرح می‌دهد که چطور چپ نو آرمان طبقه‌ی کارگر را فروگذاشته و زنان، همجنس‌خواهان و مهاجران را دغدغه‌ی خودش قرار داده‌ است. اسکروتن با زبانی شفاف، بی‌ابهام و دقیق آثار این متفکران را از زیر ذره‌بین نگاه انتقادی خویش گذرانده و گره از معنای زبان طرازنوین ایشان گشوده است.

پوپولیسم چیست

  • 70,000 تومان

این روزها همه از ((پوپولیسم)) حرف می‌زنند و خیلی‌ها برچسب ((پوپولیسم)) می‌خورند؛ از هوگو چاوز گرفته تا سیلوبوبرلوسکونی، تا دانلد ترامپ و خیلی‌های دیگر. ولی به نظر می‌رسد هیچ کس نمی‌داند پوپولیسم دقیقا چیست و پوپولیست دقیقا چه کسی است و چه ویژگی‌هایی دارد. به قول ورنر «آیا ممکن نیست که پوپولیست صرفا یک سیاست‌مدار موفق باشد که ما دوستش نداریم؟ آیا انگ پوپولیسم خودش پوپولیستی نیست؟ با این که آیا ممکن نیست که دست آخر به قول کریستوفر لش، پوپولیسم در واقع ندای اصیل دموکراسی باشد؟»

راهنمای بازدید از موزه کمونیسم (قصه‌هایی از زبان 1 موش 1 طوطی 1 خرس 1 گربه 1 موش کور 1 خوک 1 سگ و 1 زاغ)

  • 32,000 تومان

اسلاونکا دراکولیچ نویسنده کتاب کمونیسم رفت، ما ماندیم و حتی خندیدیم، در کتاب حاضر دست به کاری بدیع زده است، ترسیم تصویری متفاوت از زندگی در اروپای شرقی. شاهدان و راویان این کتاب این بار نه آدم‌ها که حیواناتند. این بار طوطی دست‌آموز ژنرال تیتو از سال‌های حکومت او می‌گوید، زاغی مرگ اسرارآمیز نخست‌وزیر آلبانی را روایت می‌کند و موش کوری در زیر دیوار برلین مشاهداتش را بر زبان می‌آورد. در این کتاب طنز و سیاهی با هم آمیخته‌اند و حاصلش تصویری شگفت‌انگیز و البته منصفانه‌ است، هم از زندگی در پشت پرده آهنین و هم سال‌های پس از فروپاشی، روایتی از افراط‌ها و تفریط‌ها.

در برابر استبداد (20 درس قرن بیستم)

  • 65,000 تومان

تاریخ اروپا شاهد سه لحظه دموکراتیک بزرگ بوده است؛ پس از جنگ جهانی اول در سال 1918، و پس از پایان کمونیسم در سال 1989. بسیاری از دموکراسی‌هایی که در این سه مقطع زمانی برپا شده‌اند به شکست و فروپاشی انجامیده‌اند، آن هم در شرایطی که از بسیاری جهات شبیه به شرایط امروز ما بوده‌اند... تاریخ قرن بیستم اروپا به ما می‌آموزد که چطور ممکن است جوامع در هم بشکنند، دموکراسی‌ها سقوط کنند، اخلاقیات فروبپاشد و مردمان عادی یکباره خودشان را اسلحه به دست بالای سر گورهای دسته جمعی بیابند. درک دلایل به وجود آمدن این شرایط برای امروز ما بسیار مفید خواهد بود.

جوهره مدیریت

  • 13,400 تومان

میلیون‌ها نفر پس از خواندن کتاب پرفروش کن بلانچارد (مدیر یک دقیقه‌ای) منش رهبرانه و روش برخورد اجتماعی خود را بهبود بخشیده‌اند. حال در این کتاب کن بلانچارد در پی آن است که هنر تاثیرگذاری را به ما بیاموزد و این مقصود را از طریق به اشتراک گذاشتن تجارب و درس‌هایی که در زندگی موفق خود، به عنوان یک آموزگار و رهبر شغلی آموخته است به پیش می‌برد. بازتاب دیدگاه‌ها و منطق وی در گزینش ارزش‌ها، حرکت به سمت تعالی، دستیابی به کمال، جستجوی اراده برای تغییر و یاری رساندن به کارکنان در دستیابی به پتانسیل‌هایشان می‌باشد. اثرگذاری هنر است و نخستین پله این نردبان در قلب و رح یک رهبر جای دارد. زمان آن رسیده است که اجازه دهید روحتان بلند پروازی را آغاز کند. کن بلانچارد سر مشاور بسیاری از شرکت‌های چند ملیتی در زمینه آموزش و رهبری بوده است. وی قصه‌گویی ماهر و مولفی موفق است که در حال حاضر از او به عنوان یکی از باهوش‌ترین، تواناترین و مهربان‌ترین افراد در عرصه تجارت بین‌المللی یاد می‌شود.

صفحه‌ی 1