ايرج پاد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
10 قانون اعتماد
  • 46,000 تومان
  • با تخفیف: 46,000 تومان
تفاوت مدیر عالی (چگونه در راه رسیدن به سطوح بالاتر شغلی موانع را پشت سر گذاریم)
کاربرد هوش هیجانی
  • 6,750 تومان
  • با تخفیف: 6,750 تومان
چگونه چون یک مدیر عالی بیندیشیم 22 ویژگی مهم مدیران عالی
هوندا
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان

10 قانون اعتماد

  • 46,000 تومان

کتابی بی‌نظیر که مباحث پیچیده اعتماد را به زبان ساده شرح می‌دهد و مسیر روشنی را برای کسانی که می‌‌خواهند بذر اعتماد را در خود و دیگران پرورش دهندء فراهم می‌کند. یوال پیترسون در این کتاب به ما تعلیم می‌دهد که چگونه می‌توان اعتماد کسی را جلب کرد. او باب تمرین را در این باره برای افراد و سازمان‌ها می‌گشاید مولف توانمند این اثر طی چهار سال با بیش از 2300 بنگاه اقتصادی و صدها شریک کارکرده و به هزاران رهبر آینده درس داده است. این گستره باورنکردنی از ارتباط و مراوده موفقیت‌آمیز با اشخاص و سازمان‌هاء دلیل محکمی است بر این که ایشان یک به یک این قوانین را با موفقیت به محک تجربه گذاشته و در واقع مدیریت او در عرصه کسب و کار «مدیریت بر اساس اعتماد» بوده است.

تفاوت مدیر عالی (چگونه در راه رسیدن به سطوح بالاتر شغلی موانع را پشت سر گذاریم)

  • 124,000 تومان

خواندن کتاب تفاوت مدیر عالی برای هر مرد و زنی که می‌کوشد پله بعدی نردبان سازمانی را طی کند ضروری است. در این کتاب، عصاره درس‌هایی جذاب و کاربردی آورده شده است تا با برنامه‌ریزی، بروز خلاقیت و تجلی یافتن در عرصه عمل، خود را در موضعی رقابت‌ناپذیر قرار دهید. این کتاب ابزارهای انگیزشی لازم را برای صعوی به جایگاه مدیریت عالی یا تغییر ذهنیت و بررسی اقدامات صعودکنندگان فراهم می‌آورد تا به عملکرد حداکثریشان دست یابند.

کاربرد هوش هیجانی

  • 6,750 تومان

(کاربرد هوش هیجانی) تاکنون به اغلب زبان‌های رایج دنیا ترجمه شده و در این مدت کوتاه مورد توجه قشر گسترده‌ای از متخصصان علوم ارتباطی، روان‌شناسی و بسیاری از مشاوران مدیریتی و رفتار سازمانی، مراکز درمانی و بهداشتی و مقاطع گوناگون تحصیلی قرار گرفته است.

چگونه چون یک مدیر عالی بیندیشیم 22 ویژگی مهم مدیران عالی

  • 80,000 تومان

نویسنده کتاب با برخورداری از چند دهه تجربه در امر مشاوره مدیریت و بهره‌مندی از یک شبکه ارتباطی نیرومند دست به خلق اثری زد که تا پیش جایش در ادبیات مدیریتی خالی بود. در این کتاب خانم بنتون علاقه‌مندان به آشنایی با صفات و خصایل مدیران ((تقریبا کامل)) را با خود به دنیایی بسیار شیرین و جذاب می‌برد و کسانی را که مایل هستند در مسیر شغلی‌شان کمتر دچار ناکامی شده و در راه صعوده به قلعه سازمان خویش گام بردارند همراهی می‌نماید و آنان را در کار یک صعود موفقیت‌آمیز یاری می‌دهد.

هوندا

  • 55,000 تومان

کتاب هوندا داستانی از مدیریت آمریکایی است که نه به تجلیل از ژاپن می‌پردازد و نه متعهد به انتقاد از آمریکا و اروپاست. این کتاب صرفا می‌کوشد تا یک نمونه موفق و یا یک مورد بسیار برجسته در عرصه فعالیت‌های اقتصادی را مورد بررسی قرار دهد. توفیق مدیریت ژاپنی در آمریکا که موضوع بحث این کتاب است در حقیقت داستان موفقیت شاگردان هوندا در ایالت متحده است. کتاب حاضر نه تحقیقی تئوریک، بلکه آمیزه‌ای از داستان و گزارش مشاهدات و مصاحبه‌هاست و نه تنها برای مدیران، بلکه برای تمامی علاقه‌مندان خواندنی و سودمند است.

صفحه‌ی 1