انوشه امين زاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درمان مبتنی بر ذهنی‌سازی برای اختلال‌های شخصیت (راهنمای عملی)
کنترل هیجان‌های شدید با دی بی تی
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
کتاب کار توجه‌آگاهی (برنامه 8 هفته‌ای برای رهایی از افسردگی و آشفتگی هیجانی)
اکت به زبان ساده (الفبای درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد)
روان‌درمانی کوتاه مدت مشارکتی با کودکان
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
راهنمای جامع والدین در تربیت سالم کودک
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان

اکت به زبان ساده (ویرایش دوم) تندآموز مبانی اکت و فراسوی آن (راهنمای آموزشی آسان برای یادگیری مقدماتی مبتنی بر پذیرش و تعهد)

  • 300,000 تومان

برای هر انسانی به‌طور حتم این سوا‌ل‌ها مطرح می‌شود: چرا شاد بودن این‌قدر سخت است؟ چرا زندگی این‌قدر سخت است؟ چرا انسان‌ها این‌قدر رنج می‌برند؟ و ما به‌طور واقع‌بینانه در مورد آن چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟ درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) مسیر جالب و اثربخشی جلوی پای هر کسی که می‌خواهد کامل، غنی و سرزنده زندگی کند، می‌گذارد. ویرایش دوم ACT به زبان ساده شامل فصل‌های جدیدی در زمینه‌های مختلف است. بیش از 60 درصد کتاب جدید است و باقی آن به‌طور قابل توجهی بازنویسی شده است. یکی از ویژگی‌های ویرایش دوم این است که با ابزار جدید و بسیار موثر «نقطه انتخاب» آشنا می‌شوید. این ابزار آسان‌ترین، راحت‌ترین و تاثیرگذارترین ابزاری است که تا به حال دیده‌اید برای کمک به افراد در یادگیری و استفاده سریع و کارآمد از ACT. راس هریس از 2015 این ابزار را به‌عنوان ابزار اصلی در کارگاه‌های حضوری و دوره‌های آموزشی آنلاین خود مورد استفاده قرار داده است و اخیرا تمام کتاب‌هایش را با محوریت این ابزار دوباره بازنویسی کرده است. بنابراین اگر شما از قبل با آن آشنایی نداشته‌اید به‌زودی خواهید دید که این ابزار چقدر کارایی دارد. و اگر با آن آشنایی دارید حتما چیزهای بیشتری در مورد نحوه استفاده از آن برای اثربخشی حداکثری خواهید آموخت. در تعداد زیادی از فصول این ابزار یک مرتبه خودش را نشان می‌دهد.

درمان مبتنی بر ذهنی‌سازی برای اختلال‌های شخصیت (راهنمای عملی)

  • 285,000 تومان

ذهنی‌سازی توانایی فهم اعمال دیگران و خودمان بر اساس افکار، احساسات، آرزوها و علایق است. درمان مبتنی بر ذهنی‌سازی (MBT)، درمانی ساختارمند است. این درمان به دقت هم طول مدت درمان و هم مدت زمان جلسات را مدیریت می‌کند. درمان به شکل فردی و گروهی قابل اجرا است. هدف درمان، افزایش انعطاف‌پذیری ظرفیت ذهنی‌سازی افراد است. در این رویکرد این توانایی جزء رشد شخصیت سالم به ‌حساب می‌آید که از طریق دلبستگی ایمن کودک به والدین شکل می‌گیرد؛ بنابراین تاریخچۀ دلبستگی بیمار با توجه ویژه به روابط گذشته و فعلی بررسی می‌شود. البته طیف وسیعی از فرایندهای روان‌درمانی، ذهنی‌سازی را آسان می‌سازند. می‌توان گفت درمان مبتنی بر ذهنی‌سازی با تعدادی از درمان‌های بنام همپوشانی دارد، از درمان‌های شناختی رایج تا درمان‌های مبتنی بر روان‌تحلیل‌گری. تفاوت کلیدی، حد و اندازۀ تأکید بر ذهنی‌سازی به عنوان هدف درمانی است. بنیان درمان مبتنی بر ذهنی‌سازی ایجاد ذهنی‌سازی وقتی از دست رفته است، حفظ آن وقتی حضور دارد و افزایش تاب‌آوری ظرفیت افراد برای ادامه دادن آن وقتی احتمال از دست دادن آن وجود دارد. در مورد افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی و ضد اجتماعی ناحیۀ کلیدی آسیب‌پذیری حیطۀ روابط بین فردی است بنابراین ارتباط درمانگر- بیمار به دقت مورد موشکافی قرار می‌گیرد.

کنترل هیجان‌های شدید با دی بی تی

  • 130,000 تومان

رفتاردرمانی دیالکتیکی (DBT) برای درمان اختلال شخصیت مرزی (BPD) ایجاد شد. اختلالی که مشخصه آن مشکلات شدید در تنظیم هیجان است. افراد مبتلا به BPD از درد هیجانی شدید رنج می‌برند. شواهد علمی وجود دارد مبنی بر اینکه DBT می‌تواند به این افراد کمک کند تا راهی برای زندگی بهتر پیدا کنند. در DBT، توجه‌آگاهی به مهارت‌های مشخصی شکسته می‌شود تا از این طریق افراد با هیجان‌های شدید بتوانند توجه خود را کنترل کنند و روی بهترین انتخاب تمرکز داشته باشند. هدف اصلی این کتاب فراهم آوردن منبعی برای افراد با مشکلات بد تنظیمی هیجانی از شدیدترین حالت که در اختلال شخصیت مرزی مشاهده می‌شود تا رنج هیجانی‌ای که در حیطه تشخیص روان‌پزشکی قرار نمی‌گیرد، است. کتاب، هفت مهارت توجه‌آگاهی از DBT را ارائه می‌کند و روی ارتباط بین توجه‌آگاهی و تنظیم هیجانی متمرکز است. تمرین‌های توجه‌‌آگاهی به تمرکز در لحظه حال حتی در شرایط استرس‌زا کمک می‌کنند که در نهایت منجر به کاهش رفتارهای تکانشی و افزایش حسی از ارتباط با خود می‌شود.

کتاب کار توجه‌آگاهی (برنامه 8 هفته‌ای برای رهایی از افسردگی و آشفتگی هیجانی)

  • 135,000 تومان

به برنامه 8 هفته‌‏ای MBCT خوش‌آمدید. MBCT کلمه اختصاری برای درمان شناختی مبتنی بر توجه‌‏آگاهی است. این برنامه به ‌طور خاص برای کمک به شما برای مقابله با حالت‏‌های خلقی ناخواسته مزمن طراحی شده است. MBCT در پژوهش‌ها، آزمون شده و اثربخشی آن برای افسردگی، اضطراب و گستره وسیعی از مشکلات ثابت شده است. شما می‌‏توانید از این کتاب به شیوه‌‏های مختلف استفاده کنید: به ‌عنوان فردی که به‌ طور تخصصی کلاس MBCT را هدایت می‏‌کند، به‌ عنوان بخشی از درمان فردی یا به ‌عنوان کتاب خودیاری. ما امیدواریم به سلامت این سفر را شروع کنید - کشف کنید که چطور می‌‏توانید عمیق‌ترین ظرفیت‏‌های وجودی خود را برای رسیدن به تمامیت و شفا قوت بخشید.

اکت به زبان ساده (الفبای درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد)

  • 170,000 تومان

چرا این‌قدر خوشحال بودن سخت است؟ چرا زندگی این‌قدر سخت است؟ چرا انسان این‌قدر رنج می‌برد؟ واقعا در این زمینه چه‌کاری می‌توانیم انجام دهیم؟ درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد پاسخ‌های عمیق و متحول‌کننده‌ای برای این سوال‌ها دارد. ACT یک درمان رفتاری است: درباره عمل توجه آگاهانه و ارزش‌مدار. در این مدل مولفه هستی‌گرای بزرگی وجود دارد: در زندگی می‌خواهید پای چه‌چیزی بایستید؟ واقعا در اعماق قلبتان به چه‌چیزی اهمیت می‌دهید؟ واقعا از اعماق قلبتان دوست دارید چه‌کسی باشید؟ واقعا در اعماق قلبتان به چه چیزی اهمیت می‌دهید؟ واقعا از اعماق قلبتان چه کسی باشید؟ ACT اسمش را از یکی از پیام‌های مرکزی‌اش گرفته است: بپذیرید هر آنچه را که خارج از کنترل شما هست و متعهد باشید به آنچه که زندگی شما را غنی می‌سازد.

روان‌درمانی کوتاه مدت مشارکتی با کودکان

  • 85,000 تومان

رویکرد درمانی مشارکتی کوتاه ‌مدت مبتنی بر توانایی‌ها، درمان‌گران را مجهز به ابزارهایی می‌کند که بتوانند راهبرد درمانی کوتاه ‌مدت موثری در رابطه با کودکان و خانواده‌هایشان اتخاذ کنند. این مدل مبتنی بر شایستگی‌ها و مشارکت می‌باشد و از خانواده‌ها دعوت می‌کند اهداف‌شان را برای درمان تعریف کنند. یکی از ویژگی‌های این مدل استفاده از کودکان به عنوان مشاور متخصص برای والدین‌شان، درمانگر و دیگر متخصصان یاری‌دهنده و درگیر می‌باشد. کودکان جادوگران فوق‌العاده‌ای هستند. آن‌ها والدین‌شان را به گونه‌ای درمان می‌کنند که درمانگر هرگز قادر به تکرار آن نیست. امید است که ایده‌های درمانی مورد بحث در این کتاب (بازی‌درمانی، هنردرمانی، روان‌درمانی مثبت‌نگر، درمان مبتنی بر ذهن‌آگاهی) به درمانگران کمک کند در کارشان خلاقیت نشان دهند، بازی و سرگرمی بیشتری به جلسات درمانی تزریق کنند و از طریق ابزار و راهبردهای درمانی پیشنهادی، در کار بالینی با کودکان و خانواده‌هایشان کارایی بیشتری نشان دهند و موثرتر عمل کنند. در این کتاب از کودکان منعطف با عنوان کودکان رویایی یاد شده است. کودکان منعطف می‌توانند به پژوهشگران چیزهای زیادی در مورد این که چطور می‌توان در خانواده‌ها و محیط‌های اجتماعی پر استرس استقامت و سازگاری نشان داد، یاد دهند. هم‌چنین 11 مهارت کلیدی که والدین می‌توانند در فرزندان‌شان پرورش دهند تا شکوفایی و انعطاف‌پذیری بیشتری در زندگی‌شان داشته باشند و مدل والدین راه‌حل‌مدار در رابطه با خردسالان که به والدین اهمیت حفظ یک نگرش خوش‌بینانه، برجسته کردن موفقیت‌های گذشته در راستای حل مشکلات و فعال کردن توانمندی‌هایشان را آموزش می‌دهد، مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

راهنمای جامع والدین در تربیت سالم کودک

  • 70,000 تومان

وقتی والدین برخوردی گرم، پاسخگو، شفاف و مشوقانه در 8 سال اول زندگی فرزندشان داشته باشند، آمادگی برای مدرسه رفتن، رفتارهای اجتماعی شایسته و سلامت روان را در او فراهم می‌کنند. اما بدرفتاری والدین می‌تواند تاثیرات مخربی بر حال و آینده کودک داشته باشد، و عوامل مختلف اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی نیز می‌توانند در تثبیت و پایداری این رفتارها نقش داشته باشند. از میان این عوامل می‌توان به تنیدگی والدین، فقر، طلاق، عدم دریافت حمایت‌های اجتماعی، عدم توانایی در حل مسئله و عدم مهارت‌های والدینی به خصوص مدیریت رفتار کودک اشاره کرد. بدیهی است که رفع این مشکلات به عهده افراد و نهادهای مختلف است، اما آنچه که بیشتر به حیطه روان‌شناسی مربوط می‌شود. ایجاد یک رابطه مثبت والد کودک بر مبنای مهارت‌های والدینی است.

صفحه‌ی 1