امين اسدالهي عليرضا حسامي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

نفوذناپذیر (راهکارهای پیشگیری از مزاحمت‌های فکری روزمره برای موفقیت در کسب‌و‌کارتان)

  • 205,000 تومان

در دنیای مدرن و تکنولوژی محور امروزی، تمرکز و تسلط روی کنترل زندگی و کسب‌و‌کار به دلیل حواس‌پرتی‌های بیشمار بسیار سخت و مشکل‌زا می‌باشد. بشر روز‌به‌روز در فناوری‌های پیچیده و دنیای دیجیتال غرق می‌گردد تا جایی که معتاد و وابسته آنها می‌شود، و بسیاری از امور روزمره خود را با اینکه به سادگی و سهولت انجام می‌دهد، ولی در مقابل دچار پدیده حواس‌پرتی، فراموشی و عدم تمرکز مناسب بر کارها در طول شبانه روز می‌گردد. شرط موفقیت انسان امروزی «نفوذناپذیربودن» است به عبارت ساده‌تر باید بتوانیم بر امور جاری در زندگی و کسب‌و‌کارمان و آنچه که ذهن ما را حتی در دقایقی در تسخیر خود درمی‌آورد غلبه کرده و از مسیر خود منحرف نگردیم.

بازاریابی مغناطیسی (چگونه می‌توانید انبوهی از مشتریان را جذب کنید که محصول شما را بخرند با شما همراه باشند و آن را به دیگران معرفی و توصیه کنند)

  • 60,000 تومان

این کتاب قصد دارد یک نظریه و ایده کاملا چالش‌برانگیز و ریشه‌ای ارائه دهد که آنچه را که شما خیال می‌کنید می‌دانید، و یا نسبت به اعتقاد به آن شرطی شده‌اید، در مورد رشد و پیشرفت کسب و کار خود اشتباه بوده است. بسیاری از کسب و کارها محصولات و خدمات خوب دارند، اما شکست می‌خورند. چون آن‌ها نمی‌توانند فرصت های فروش کافی در اختیار خود قرار دهند. این کتاب تصویر اینکه چگونه صاحب یک کسب و کار موفق و واقعی شوید را به شما ارائه خواهد نمود.

صفحه‌ی 1