امين اسداللهي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ذوق‌زدگی (چگونه مشتریان دائمی داشته باشیم)
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
پرسش (1 فرمول کاربردی برای اینکه دقیقا بفهمید مشتریان چه چیزی می‌خواهند بخرند)
پایان بازاریابی
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان
تحقیقات بازاریابی از منظر دانشگاه هریوت وات
طراحی چرخه عمر محصول
  • 17,000 تومان
  • با تخفیف: 17,000 تومان
برنامه‌ریزی برند
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان

ذوق‌زدگی (چگونه مشتریان دائمی داشته باشیم)

  • 115,000 تومان

مشتریان ذوق زده تمایل بیشتری دارند که از تجربیات مثبت خود با همتایان و نزدیکانشان صحبت کنندء آنها نسبت به تبلیغات رقبا توجه چندانی ندارند و همچنین حساسیت بالایی نسبت به افزایش قیمت‌های برند مورد علاقه خود نشان نمی‌دهندء. وقتی این جملات و عبارت را موشکافانه بررسی می‌کنیم در می‌یابیم بهتر است مشتریان ذوق‌زده بسازیمء آنها همچون صدف که مروارید را در دل خود نگه می‌دارند به شما وفادار خواهند ماند.

پرسش (1 فرمول کاربردی برای اینکه دقیقا بفهمید مشتریان چه چیزی می‌خواهند بخرند)

  • 70,000 تومان

کتاب «پرسش» به شما نشان می‌دهد که مشتریان واقعی شما چه کسانی هستند؟ دقیقا چه چیزی می‌خواهند بخرند؟ چگونه می‌توانید آنها را به طرفداران دو آتیشه خود تبدیل کنید؟ و چگونه می‌توانید کسب و کار خود را ارتقا دهید؟ به نظرم فرمول پرسش نقش یک مسکن در ابتدا و یک ویتامین را در انتها برای کسب و کارهای امروزی ایفا می‌نماید. این فرمول با دو محور سوالات منفی و سوالات مربوط به گذشته، مشتریان شما را از یک فیلتر جدی عبور می‌دهد که در خلال کتاب به یادگیری تکنیک‌ها و روش‌های آن در قالب چهار سبک از نظرسنجی به تفکیک خواهیم پرداخت.

پایان بازاریابی

  • 105,000 تومان

این کتاب به تغییر در سبک زندگی، عادت و سلیقه انسان‌ها در عصر جدید پرداخته و نسخه های قدیمی بازاریابی را منسوخ و مرده قلمداد می نماید. شعار اصلی کتاب حضور پر رنگ در شبکه های اجتماعی با رویکرد فروش کمتر، توجه و ارتباط بیشتر با مخاطبان می‌ باشد. باید به خاطر داشته باشیم مخاطبان ما در شبکه‌ های اجتماعی بر افراد تمرکز دارند نه محصولات، چهره‌ها را زود تر به یاد می آورند تا لوگوها را، به دنبال تجارب دیگر مشتریان هستند نه خرید آنی از شما. برندها لازم است شخصیت انسانی و تعاملی بگیرند نه هویت سازمانی و فروشی. اینها ادبیات بازاریابی نوین است و روش های قدیمی امروزه مرده است. هدف رسانه های اجتماعی در وهله اول و مهم تر از همه این است که با انسان ها معاشرت کنید به عبارت بهتر محتوا ملکه و مخاطبان پادشاه هستند.

تحقیقات بازاریابی از منظر دانشگاه هریوت وات

  • 6,000 تومان

تحقیقات بازاریابی تابعی است که مصرف‌کننده، مشتری و عموم مردم را از طریق اطلاعات به بازاریاب ارتباط می‌دهد. این اطلاعات برای تمایز و تعریف فرصت‌های بازاریابی و تهدید و یا مشکلات مورد استفاده قرار می‌گیرند. این موضوع همچنین برای ایجاد، بهبود و ارزیابی فعالیت‌های بازاریابی و برای پایش عملکرد بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تحقیقات بازاریابی همچنین شامل موتورهایی برای جمع‌آوری داده‌ها، تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده و تفسیر آن‌ها و همچنین برقراری ارتباط بین یافته‌ها هستند. این تحقیقات تجربیات پیشین را در کنار وضعیت موجود و آینده پیش‌بینی شده، مدنظر قرار می‌دهند.

طراحی چرخه عمر محصول

  • 17,000 تومان

طراحی چرخه عمر محصول به عنوان توسعه (برنامه‌ریزی، محاسبه، تعریف) یک مفهوم کلی برای کل چرخه عمر یک محصول شناخته می‌شود. در واقع طراحی چرخه عمر به معنای یک برنامه‌ریزی در طول فاز مفهومی محصول است که در آن مسیر یک محصول در تمام دوران چرخه عمرش تعیین خواهد شد. بنابراین طراحی چرخه عمر محصول، طراحی تمام فعالیت‌های بعدی در طی چرخه عمر محصول است. با چنین درکی از این مفهوم، این کتاب با ارائه رویکردی واقعا جامع به بررسی این مساله و چرخه اطلاعات مربوط به توسعه محصول می‌پردازد. متخصصین از جمله محققان، صنعت‌گران و دانشجویان علاقمند به مباحث بازاریابی مخاطب اصلی این کتاب هستند. در مسیر حرکت به طرف برتری چرخه عمر محصول، متخصصان و محققان به یک میزان از روش‌های جوامع و ارائه نمونه‌های گوناگون از صنعت برخوردار خواهند شد. در مقایسه با تمامی کتاب‌هایی که فصل به فصل توسط یک نویسنده به رشته تحریر درمی‌آید، این کتاب کار و درک مشترکی است از تمامی نویسندگانی که محتویات آن را به طور مبسوط بیان کرده‌اند.

برنامه‌ریزی برند

  • 12,000 تومان

- این سه مدل - مدل جایگاه‌سازی برند، مدل همنوایی با برند، مدل زنجیره‌ای ارزش برند - به بازاریابان کمک می‌کند راهبردها و تاکتیک‌های برندسازی را به کار گیرند، سود را حداکثر کنند، ارزش ویژه بلند مدت برای برند خود ایجاد کنند. - مدل جایگاه‌سازی برند، عمل طراحی کردن پیشنهادات شرکت و ایجاد تصویری برای گرفتن فضایی مشخص در ذهن بازار هدف می‌باشد. هدف آن قرار دادن برند در ذهن مصرف‌کننده، برای حداکثر کردن منافع بالقوه سازمان است.

صفحه‌ی 1