امير راكعي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روایت زندگی فردریک داگلاس (برده آمریکایی)
  • 68,000 تومان
  • با تخفیف: 68,000 تومان
معمای درام (پیرنگ شخصیت درون‌مایه ژانر و سبک)
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
معماری درام (پیرنگ شخصیت درون‌مایه ژانر و سبک)

روایت زندگی فردریک داگلاس (برده آمریکایی)

  • 68,000 تومان

فردریک داگلاس برده‌ای بود که توانست شرایط دشوار بردگی را پشت سر بگذارد و خود را از چیزی که جامعه به او تحمیل می‌کرد، فراتر بکشد. او توانست با یادگیری خواندن و نوشتن، در نهایت ماجرای زندگی و رنج‌ها و سختی‌هایی را که تاب آورده بود، در کتابی بنویسد که جایگاه مهم و معتبری در ثبت تاریخ برده‌داری به دست آورده است.

معمای درام (پیرنگ شخصیت درون‌مایه ژانر و سبک)

  • 28,000 تومان

این کتاب برای فعالان هنرهای نمایشی که آرزو می‌کنند بر داستان‌گویی دراماتیک تسلط پیدا کنند، برای استادان دانشگاه که واحدهای درسی ادبیات نمایشی را آموزش می‌دهند و دوست دارند درام را به عنوان چیزی تجربه کنند که اجرا می‌شود نه این که تنها خوانده شود و برای عاشقان تئاتر و سینما، در نظر گرفته شده است. کسانی که تنها می‌خواهند درباره آنچه تماشا می‌کنند بینش عمیق‌تری داشته باشند. نویسندگان، نظریه‌ای جدید درباره درام ارائه نداده‌اند. بلکه کار پیشینیان را با نظریات امروزی ترکیب کرده و آن‌ها را طبق تجربیات‌شان به عنوان مدرس، کارگردان، نویسنده و بازیگر تصحیح کرده‌اند. همان‌گونه که فرضیه‌ها و نتایج، دیگران را به چالش می‌کشند، خواننده را هم تشویق می‌کنند تا نقادانه فرضیات و نتیجه‌های کتاب را بیازماید.

معماری درام (پیرنگ شخصیت درون‌مایه ژانر و سبک)

  • 45,000 تومان

این کتاب برای فعالان هنرهای نمایشی که آرزو می‌کنند بر داستان‌گویی دراماتیک تسلط پیدا کنند، برای استادان دانشگاه که واحدهای درسی ادبیات نمایشی را آموزش می‌دهند و دوست دارند درام را به عنوان چیزی تجربه کنند که اجرا می‌شود نه این که تنها خوانده شود، و برای عاشقان تاتر و سینما در نظر گرفته شده- کسانی که تنها می خواهند درباره‌ی آن‌چه تماشا می‌کنند بینش عمیق‌تری داشته باشند. نویسندگان، نظریه‌ای جدید درباره‌ی درام ارائه نداده‌اند، بلکه کار پیشینیان را با نظریات امروزی ترکیب کرده و آن‌ها را طبق تجربیات‌شان به عنوان مدرس، کارگردان، نویسنده و بازیگر تصحیح کرده‌اند. آن‌ها همان‌گونه که فرضیه‌ها و نتایج دیگران را به چالش می‌کشند، خواننده را هم تشویق می‌کنند تا نقادانه فرضیات و نتیجه‌های کتاب را بیازماید.

صفحه‌ی 1