امير بيرانوند


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تغییرآفرین
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
فریب ایکاروس (چقدر بلندپرواز هستید)
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
فروشگاه همه چیز (جف بیزوس و عصر آمازون)
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان

تغییرآفرین

  • 150,000 تومان

همه می‌خواهدن موضوعی را تغییر دهند. فروشندگان می‌خواهند نظر مشتریان‌شان را تغییر دهندء بازاریابان می‌خواهند تصمیمات مربوط به خرید را تغییر دهند و حتی والدین می‌خواهند رفتار فرزندانشان را تغییر دهند. اما تغییر سخت است. ما برای تغییر نظر افرادء از ترفندهای اقناع استفاده می‌کنیم و فشار می‌آوریمء اما حتی پس از تمامی این کارهاء معمولا تغییری ایجاد نمی‌شود. زیرا هنگامی که تلاش می‌کنیم ذهن افراد را تغییر دهیمء خود آنها را فراموش می‌کنیم و از یاد می‌بریم که چه عاملی مانع تغییر آنها شده است. بنابراین اگر تحت فشار گذاشتن جواب نمی‌دهدء چطور می‌توان با انرژی کمترء تغییر را سرعت بخشید؟ تغییرآفرین‌ها به جای اینکه بپرسند چه عاملی ممکن است شخصی را مجاب به تغییر کندء پرسشی اساسی‌تر از خود می‌پرسند: چرا آن شخص تاکنون تغییر نکرده است؟ چه عاملی مانع او شده است؟

فریب ایکاروس (چقدر بلندپرواز هستید)

  • 49,000 تومان

ست گادین در الهام بخش‌ترین کتاب خود (فریب ایکاروس)، خوانندگان را به چالش می‌کشد تا شجاعت پیدا کنند و با کار خود به عنوان نوعی هنر برخورد کنند. شاید افسانه ایکاروس را شنیده باشید. پدر ایکاروس برای او بال‌هایی از جنس موم و پر ساخت و به او گفت تا بیش از حد نزدیک به خورشید پرواز نکند؛ ایکاروس این هشدار را نادیده گرفت و موم‌ها آب و بال‌ها جدا شدند و ایکاروس به سرنوشت شوم خود دچار شد. درس این افسانه: جانب احتیاط را رعایت کن و به حرف افراد متخصص گوش کن. اما پدر ایکاروس به او هشدار داده بود تا از پرواز در ارتفاع کم نیز خودداری کند، زیرا آب دریا قدرت پرواز بال‌هایش را می‌گرفت. پرواز کردن بیش از حد در ارتفاع کم حتی خطرناک‌تر از پرواز کردن بیش از حد در ارتفاع بالاست، زیرا به طور فریبنده‌ای احساس امنیت می‌دهد....

فروشگاه همه چیز (جف بیزوس و عصر آمازون)

  • 135,000 تومان

آمازون کارش را با تحویل پستی کتاب شروع کرد. اما جف بیزوس، بنیان‌گذار دوراندیش این شرکت، تنها به کتاب‌فروشی قانع نبود. او می‌خواست آمازون تبدیل به فروشگاه همه‌چیز شود که انتخاب‌های نامحدود و راحتی وسوسه‌انگیز را با قیمت‌های فوق‌العاده پایین پیشنهاد کند. برد استون (نویسنده این کتاب) از دسترسی بی‌سابقه به کارکنان فعلی و سابق آمازون و اعضای خانواده بیزوس بهره برد، و بدین صورت، اولین شرح بی‌طرف، دقیق و کامل از اوضاع درون آمازون را ارائه می‌دهد. کتاب «فروشگاه همه‌چیز» زندگی‌نامه آشکارکننده، معتبر و کامل از شرکتی است که یکی از اولین و بزرگ‌ترین شرط‌بندی‌ها را روی اینترنت بست و شیوه خرید و مطالعه ما را برای همیشه تغییر داد.

صفحه‌ی 1