اميد كريم پور


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اخبار را دنبال نکنید ( بیانیه‌ای برای یک زندگی آرام‌تر شادتر و خردمندانه‌تر)
کوه دوم (در جستجوی 1 زندگی اخلاقی)
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
جاده شخصیت
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان

اخبار را دنبال نکنید ( بیانیه‌ای برای یک زندگی آرام‌تر شادتر و خردمندانه‌تر)

  • 23,500 تومان

کتابی که اکنون در دستان خود دارید حاوی دلایلی برای عدم مصرف اخبار، تحقیقاتی در مورد تاثیر خواندن اخبار و نکاتی در مورد چگونگی از بین بردن این عادت است. عصر دیجیتال، اخبار را از یک نوع سرگرمی بی‌ضرر به یک سلاح کشتار جمعی تبدیل کرده که مستقیما سلامت روان ما را نشانه رفته است. ما باید خود را از سر راه این سلاح نابودگر کنار بکشیم. در این کتاب دوبلی در ادامه آثار پیشین خود، به دنبال راهی برای داشتن یک زندگی آرام‌تر، به اخبار و نقشی که در زندگی همه ما دارد، می‌پردازد و اخبار را عاملی مخرب در داشتن یک زندگی آرام و مانعی برا رسیدن به معنای زندگی می‌داند.

کوه دوم (در جستجوی 1 زندگی اخلاقی)

  • 170,000 تومان

گاهی افرادی را می‌بینیم که سرشار از احساس خوشی هستند، آدم‌هایی که انگار نوری درخشان از درونشان بر دیگران می‌تابد. آن‌ها مهربان، آرام، از لذت‌های کوچک سرمست و از خوشی‌های بزرگ سپاس‌گزار هستند. وقتی با چنین افرادی ملاقات می‌کنید، خیلی زود در‌می‌یابید که خوشی فقط یک احساس نیست بلکه می‌تواند یک چشم‌انداز باشد. نوعی خوشی دائمی وجود دارد که باعث می‌شود افرادی که مدام مشغول به خودشان نبوده و در عوض ذهن خود را رها کرده‌اند، به نوعی از شعف برسند. در این کتاب من از دو کوه سخن گفته‌ام که این تلاشی است برای تببین روایت تضاد بین دو جهان‌بینی اخلاقی متفاوت. کوه اول یک جهان‌بینی فردگرایانه است که خواسته‌های نفس را در مرکز قرار می‌دهد. کوه دوم همان چیزی است که شما ممکن است آن را جهان‌بینی رابطه‌گرایانه بدانید و رابطه، تعهد و خواسته‌های قلب و روح را در مرکز قرار می‌دهد. استدلال اصلی من این است که ما در رواج جهان‌بینی فردگرایانه زیاده‌روی کرده‌ایم. ما با نگاه به خودمان به‌عنوان ماهیتی خودمختار، جامعه را تکه تکه کرده‌ایم و خود را در معرض بروز شکاف و قبیله‌گرایی قرار داده‌ایم و به جایی رسیده‌ایم که جایگاه فردی و خودبسندگی را تقدیس می‌کنیم و آن‌چه را که در قلب و روح هر انسان از همه چیز زیباتر است، می‌پوشانیم. دیوید بروکس نویسنده، منتقد و تحلیل‌گر تحسین­‌شده‌ای است که عموماً به خاطر سابقۀ طولانی­‌اش در قلم زدن برای نیویورک­‌تایمز، وال­ استریت ژورنال، واشنگتن تایمز و نیوزویک و نیز مواضع راست میانه‌­اش شهرت دارد. در کتاب کوه دوم، بروکس در ادامه رویکردی که در کتاب پیشین خود (جادۀ شخصیت) در پیش گرفته است، تلاش دارد تا در دنیای سرشار از دعوت به فردگرایی و اهمیت به فضائل و دستاوردهای شخصی، صدایی متفاوت ارائه بدهد و در جست‌وجوی یک زندگی اخلاقی جمعی باشد.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست فارسی بی‌پلاس ارائه شده است.

جاده شخصیت

  • 200,000 تومان

اخیرا مدام به تفاوت میان فضیلت‌های رزومه‌ای و فضیبت‌های ستایش‌نامه‌ای فکر می‌کنم. فضیلت‌ها یا صفات نیکوی رزومه‌ای آن‌هایی هستند که شما در رزومه‌تان درج می‌کنید، توانایی‌هایی که با خود به بازار کار می‌آورید و به موفقیت بیرونی شما کمک می‌کنند. فضیلت‌های ستایش‌نامه‌ای اما، آن‌هایی هستند که پس از درگذشتتتان و به هنگام تشعییتان یا در مراسم یادبودتان در مورد آن‌ها صحبت می‌شود، یعنی صفاتی که هسته‌ی وجودی شما را شکل می‌دهند. خواه مهربان، شجاع، درست‌کار یا وفادار باشید؛ و این که چه نوع رابطه‌هایی را ایجاد کرده‌اید. توجه سیستم آموزشی ما بیش از فضیلت‌های ستایش‌نامه‌ای به فضیلت‌های رزومه‌ای معطوف است. گفتمان‌های عمومی هم‌چون توصیه‌هایی که برای بهبود و ارتقای رفتار در مجلات منتشر می‌شوند، و یا کتاب‌های غیرداستانی پر فروش نیز همه به این گروه از فضیلت‌ها و صفات مثبت توجه دارند. بیستر ما را‌هبردهایی به مراتب روشن‌تر برای رسیدن به موفقیت حرفه‌ای داریم تا برای ایجاد یک شخصیت مستحکم. در کتاب جاده شخصیت (The Road to Character) که از پرفروش‌های نیویورک تایمز نیز بوده است، بروکس با به کمال رساندن رویکرد کتاب پیشین خود و افزودن نقاط قوتی به راهبرد روایی‌اش، از جمله جایگزین کردن شخصیت‌های خیالی و فرضی با افراد حقیقی و شخصیت‌های سرشناس، تحسین و تایید منتقدان را به خود جلب کرد.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست فارسی بی‌پلاس ارائه شده است.

صفحه‌ی 1