الهام موسويان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نیروی التیام‌بخش هیجان (علوم اعصاب عاطفی رشد و کار بالینی) مجموعه عصب‌زیست‌شناختی بین‌فردی
شفقت خود مقتدرانه (راه و رسم زنان برای مهار مهربانی در مسیر دفاع از خود و کسب قدرت و کامیابی)
ساختن زندگی‌ای که ارزش زیستن دارد
  • 205,000 تومان
  • با تخفیف: 205,000 تومان
آموزش برنامه شفقت خود‌ بهشیار
  • 240,000 تومان
  • با تخفیف: 240,000 تومان
شفقت خود شیوه‌ای اثبات شده برای مهربان بودن با خود
پیوند دوباره با جوهره خویشتن (راهنمای کاربردی خوب و شاد بودن)
ترا جنسیتی (یک راهنمای ساده برای موضوعی پیچیده )

نیروی التیام‌بخش هیجان (علوم اعصاب عاطفی رشد و کار بالینی) مجموعه عصب‌زیست‌شناختی بین‌فردی

  • 210,000 تومان

- این کتاب ثمری است که از رهگذر گفتگوی عصب‌شناسان، متخصصان بالینی، محققان عرصه دلبستگی و بدن‌شناسان باهم به بار نشسته است. انسجامی که این حوزه‌های مختلف در کتاب حاضر به خود دیده‌اند، بی‌سابقه است. عجب دستاورد شگرفی! بسل وان در کولک؛ دکترای پزشکی، دِ تروما سنتر، بوستون، ماساچوست. - تصور کنید تنی چند از بزرگان عرصه عصب‌شناسی که درک ما را از رشد عاطفه و مغز وسعت بخشیده‌اند، با بعضی از فاضل‌ترین و خلاق‌ترین روان‌درمانگران حاضر جمع شده‌اند و، از سرّ کار یکدیگر سر درآورده‌اند. ماحصل آن هم شده این کتاب اساسی و هیجان‌انگیز و گاه‌گاه بنیادین که به ما یاد می‌دهد چطور از بینش‌هایی که نسبت به مغز داریم، و خود عواطف گریزناپذیر، جهت درمان روانی و ذهنی بهره بگیریم. نورمن دویج؛ دکترای پزشکی، نویسنده مغزی که خودش را تغییر می‌دهد. - منظره‌ای استادانه و همه‌جانبه به عواطف. اثر کنونی کتابی مهم است و در تهیه آن، به ویژه در ایجاد تعادل میان کار بالینی و رویکرد علمی، سنگ‌تمام گذاشته‌اند. دنیل ان. سترن؛ دکترای پزشکی، استاد افتخاری روان‌شناسی، دانشگاه جنوآ، نویسنده لحظه حال در روان‌شناسی و زندگی روزمره. - مشاهده اینکه این کتاب مهم بی‌هیچ لرزش دست و دلی به جان عنصر اساسی تحول عاطفی در روان‌درمانی زده، سخت در جان آدم اثر می‌کند. در این کتاب اطلاعاتی درباره عصب‌تن‌شناسی، پدیدارشناسی و بده‌بستان‌های مدام آنها آمده که به کار هر متخصص بالینی با هر رویکردی می‌آید. فرانسین شاپیرو؛ دکترا، عضو تحقیقاتی، منتال ریسرچ انستیتوت، پالو آلتو، کالیفرنیا، و مدیر عامل ای‌ام‌دی‌آر انستیتوت، واتسون‌ویل، کالیفرنیا.

شفقت خود مقتدرانه (راه و رسم زنان برای مهار مهربانی در مسیر دفاع از خود و کسب قدرت و کامیابی)

  • 324,000 تومان

کریستین نف در این کتاب بی‌نظیر پرده از ماهیّت حقیقی شفقت، چه مادرانه چه قاطعانه، برمی‌دارد. او ابزاری در اختیار ما می‌گذارد تا به یاری آنها اول از همه زخم‌های خویش را مداوا کنیم و آن‌گاه کاری کنیم جهان جایی عادلانه‌تر، دوست‌داشتنی‌تر و منصفانه‌تر باشد.» - تارا براک، نویسندۀ پذیرش و شفقت تا بُن استخوان. «راهنمای بی‌چون و چرای شفقتِ خود به قلم پایه‌گذار پیشرو و زبان ناطقِ این حوزه. کریستین نف به شکرانۀ دانش و البته سرگذشت گیرای خود دلیل و راه و رسم مهربانی با خویشتن را به ما نشان می‌دهد.» - آنجلا داکورت، استاد روانشناسی در دانشگاه پنسیلوِینیا، نویسندۀ خرده‌شن، مدیرعامل کرکتر لَب. «هر روز که می‌گذرد، نام کریستین نف بیش از گذشته با شفقتِ خود گره می‌خورد. کتاب جدید او به راستی هدیه‌ای پرمایه است، به ویژه در این ایام که یافتن راه‌هایی برای برقرار ارتباطی عمیق‌تر با خویشتن و دیگران بیش از گذشته اهمیّت دارد. نف کاری می‌کند تا طلسم گنجینۀ نهفتۀ شفقتِ خود را در انواع مختلف آن، یعنی شجاعت، صراحت، آسیب‌پذیری، مهربانی و درک و فهم، بشکنیم؛ این کار درهای نعمت و رحمت را در زندگی شخصی و حرفه‌ای بر ما باز می‌کند. تنها راه همین است و، کتاب دکتر نف همراهی شگفت‌انگیز در این مسیر است.» - ایلین فیشر، موسس و مدیرعامل موسسۀ ایلین فیشر.

ساختن زندگی‌ای که ارزش زیستن دارد

  • 205,000 تومان

لینهان روانشناس دراین زندگی‌نامه شخصی و مستدل‏ تاریخچه بیماری روانی خود وهمین‌طور روند پیشرفت روش‌های درمانی‌اش را برای افرادی به اشتراک می‌گذارد که تمایل به خودکشی دارند... این روایت شورانگیز و صادقانه برای خوانندگانی که به دنبال غلبه برگذشته‌شان هستند الهام‌بخش خواهد بود.» -پابلیشر ویکلی «زندگی‌نامه‌ای هوشمندانه نوشته یکی از برجسته‌ترین پیشروهای تاریخ روان‌درمانی.مارشا لینهان از هیچ‌چیزی فروگذاری نمی‌کند و به عهدی که با خود در جوانی بست‏، مبنی بر اینکه از جهنم فرار کند و به دیگران کمک کند همین کار را بکنند، وفا کرده است.این کتاب برای خوانندگان محتاطش حقیقتی عریان و توصیه‌هایی کارآمد دارد و به هر‌کسی که برای ساختن زندگی‌ای ارزشمند تقلا می‌کند، کمک می‌کند.» -آنجلا داکورت «خواندن این کتاب به معنای درک نحوه بنا نهادن زندگی است. در تاریکی روشنایی هست. همه‌چیز در زندگی مارشا لینهان و زندگی‌نامه فوق‌العاده‌اش نشان از تاریکی دارد: جهنم عدم رضایت از خود و جهنم حمایت ناکافی‎؛ و با طنز جزئی‌نگری در توصیف فرایند رشد و تقلایش، و با شجاعتش و دیدگاهش در رابطه با چگونگی ابداع درمان برای همه، حتی ناراضی‌ترین‌ها، ما را به سوی روشنایی می‌برد.» -ایمی بلوم

آموزش برنامه شفقت خود‌ بهشیار

  • 240,000 تومان

کتاب حاضر راهنمای معتبری برای اجرای برنامه شفقت خود بهشیار (MSC) است. این برنامه ابزارهای مفیدی را برای مواجهه با مشکلات زندگی و ارتقای بهبودی احساسی ارائه می کند. خوانندگانِ این کتاب به صورت گام به گام هشت جلسه را طی می کنند و یک روز کامل را برای مراقبه خلوت می‌گزینند. در این کتاب، نه تنها نحوه تدریس محتوای آموزشی و تجربه ای دوره به تفصیل تشریح می شود، بلکه به نحوه تعامل با شرکت کنندگان، مدیریت فرآیندهای گروهی، و غلبه بر موانع معمول در آموزش شفقت خود نیز پرداخته می شود. بخش نهایی این کتاب، به نحوه ادغام شفقت خود در روان درمانی نیز می پردازد.

شفقت خود شیوه‌ای اثبات شده برای مهربان بودن با خود

  • 170,000 تومان

تلاش بی‌وقفه برای ارتقای عزت‌نفس گویی به‌نوعی آیین و مذهب قطعی تبدیل شده است. فرهنگ فرارقابتی‌مان به ما می‌گوید برای اینکه احساس خوبی نسبت به خودمان داشته باشیم بایستی به‌طور پیوسته بالاتر از حد متوسط باشیم، اما همیشه فردی جذاب‌تر، موفق‌تر یا با‌هوش‌تر از ما وجود دارد. زمانی که برای لحظاتی عزت‌نفس بالا را تجربه می‌کنیم، به نظر می‌رسد قادر به حفظ آن نیستیم. حس ما از ارزشمندی خودمان همانند یک توپ پینگ‌پنگ نوسان داشته و به سمت بالا و پایین حرکت می‌کند، به‌گونه‌ای که با توجه به اینکه درآخرین تلاشمان موفقیت و یا شکست را تجربه کرده باشیم، عزت‌نفس ما بالا و یا پایین می‌آید. خوشبختانه، برای عزت‌نفس جایگزینی وجود دارد که بنا بر نظر بسیاری از کارشناسان مسیری بهتر و مؤثرتر برای خوشبختی است: شفقت خود. تحقیقات دکتر کریستین نف و سایر روان‌شناسان پیشگام این حوزه نشان می‌دهد افرادی که نسبت به شکست‌ها و نقص‌های خود دلسوزی و شفقت دارند، بهزیستی و رفاه بیشتری را نسبت به افرادی که به‌طور مکرر خودشان را قضاوت می‌کنند تجربه می‌کنند. این کتاب قویاً اثبات می‌کند که چرا شفقت خود و حمایت و مراقبت از خودمان به همان شکلی که معمولاً نسبت به یکی از دوستانمان داریم تا این اندازه حائز اهمیت است . دکتر نف به‌عنوان برجسته‌ترین متخصص و کارشناس حوزه شفقت خود، با استفاده از پژوهش‌های تجربی منسجم، داستان‌های شخصی، تمرین‌های کاربردی و طنز، توضیح می‌دهد که چگونه ما می‌توانیم الگوهای هیجانی و عاطفی مخربمان را طوری ترمیم کنیم که بتوانیم سالم‌تر، شادتر و کارامدتر باشیم.

پیوند دوباره با جوهره خویشتن (راهنمای کاربردی خوب و شاد بودن)

  • 272,000 تومان

بسیاری از مردم در زندگی خود احساس شادی یا رضایت نمی‌کنند. آن‌ها دستخوش اضطراب افسردگی استرس درد جسمی کم‌بودن انرژی ملال نگرانی شدید فقدان شور و شوق مشکلات در روابط و دیگر علائم هستند. کریستین اس نایب نویسنده این اثر با ترکیب تحقیقات خوزه عصب‌شناسی مدرن تکنیک‌های موثر روان‌درمانی و پژوهش‌های حیطه آگاهی نشان می‌دهد که مغز خود به خود احساسات را سرکوب می‌کند و این مکانیزم علت اصلی علائم روانشناختی ماست.

ترا جنسیتی (یک راهنمای ساده برای موضوعی پیچیده )

  • 20,000 تومان

شخصی که با جنسی که شناخته می‌شود که مخالف جنسی است که در زمان تولد به او نسبت داده‌اند . بسیاری از افراد تراجنسی ،‌نه همه آنها ، از هورمون و یا جراحی برای تغییر ظاهرشان استفاده می‌کنند. سکس: هر یک از دو صورت اصلی افراد که در اکثر گونه‌ها وجود دارد و افراد را به عنوان نر یا ماده به ویژه بر مبنای ساختارها و اندامهای تولید مثلی آنها متمایز می‌کند. اما جنس هم‌چنین می‌تواند به معنای میان جنسی یا شخصی با اختلال رشد جنسی هم باشد که مخصوصا به عنوان نر یا ماده طبقه‌بندی نمی‌شوند . تعریف لغت‌نامه‌ای جنس به طور کامل آن را توضیح نمی‌دهد. در بعضی افراد اندامها و ساختارها ، جنس فرد را به او تحمیل نمی‌کنند ، همانطور که جنسیت او را به او تحمیل نمی‌کنند . برای مثال اگر فردی از یک شخص تراجنسیتی ماده به نر بپرسید که چه جنسی دارد ، احتمالا می‌گوید نر ، بدون توجه به این واقعیت که شاید هنوز اندامهای نوعا ماده داشته باشد . بنابراین اگر شخصی احساس کند که مرد است احتمالا خود را نر هم می‌داند. تراجنسیتی امروزه واژه ای است که پوشش‌دهنده بسیار یاز هویتهای متفاوت مثل چتر افرادی که تراجنسیتی هستند یک هویت جنسیتی ، جنس و یا با ویژگی‌های نوعی جنس مخالفش جور باشد (برای فرد ترانس) یا جایی در میان این دو با شد.

صفحه‌ی 1