اكرم قيطاسي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زندگی مشترک بدون فریاد (حفظ آرامش رشد کردن و صمیمی‌تر شدن)
کلیدهای پرورش مهارت دوست‌یابی در کودکان و نوجوانان (24 مشکل اصلی دوستی و راه‌حل‌های آن)
کلیدهای کشف و پرورش استعداد در کودکان
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
مدیریت استرس
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
تجلی خواسته‌ها (چگونه آرزوهایتان را برآورده کنید)
کلیدهای تربیت و رفتار با پسرها
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
10 قرار مهم برای زندگی مشترک
  • 73,000 تومان
  • با تخفیف: 73,000 تومان
کلیدهای پرورش خلاقیت هنری در کودکان و نوجوانان
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
راهنمای کامل تربیت کودک
  • 300,000 تومان
  • با تخفیف: 300,000 تومان
کلیدهای پرورش مهارت‌های اساسی زندگی در کودکان و نوجوانان

زندگی مشترک بدون فریاد (حفظ آرامش رشد کردن و صمیمی‌تر شدن)

  • 85,000 تومان

کتابی که در دست دارید 1 جلد از مجموعه کلیدهای همسران موفق است. این مجموعه می‌کوشد با نگاهی کاربردی به نیارها و مسائل زندگی مشترک چه در مرحله انتخاب همسر و چه در دوران پس از ازدواج بپردازد...

کلیدهای پرورش مهارت دوست‌یابی در کودکان و نوجوانان (24 مشکل اصلی دوستی و راه‌حل‌های آن)

  • 18,000 تومان

این مجموعه به والدین کمک می‌کند فرزندان خود را مطابق با نیازهای متنوع و فزاینده جامعه امروز پرورش دهند. امروزه روش بزرگ کردن فرزند با گذشته فرق کرده است و از جهات فراوانی نیز مشکل‌تر شده است. کلیدهای تریت کودکان و نوجوانان، والدین امروز را مخاطب قرار می‌دهد و به مشکلات کنونی آن‌ها پاسخ می‌گوید. دکتر میشل بربا یک مربی و مشاور شناخته شده در سطح بین‌المللی است که برنده جایزه آموزش ملی و نویسنده کتاب‌های متعددی در زمینه آموزش کودکان و نوجوانان می‌باشد. وی بارها میزبان برنامه‌های گفت و گوهای تلویزیونی بوده و عضو هیئت تحریریه مجله parents است.

کلیدهای کشف و پرورش استعداد در کودکان

  • 195,000 تومان

دکتر دن وینهاوس استاد دائمی بخش آموزش در مرکز تدریس، یادگیری و تحقیقات در دانشگاه کلرادوی جنوبی است. در حال حاضر، وی به عنوان مدیر بخش خردسالان در مرکز آموزشی آمریکایی ـ تایپه‌ای در کشور تایوان مشغول به کار می‌باشد. این کتاب برای تمام والدین نوشته شده است تا به بچه‌هایشان کمک کنند با استفاده از حداکثر قابلیت‌های خود زندگی کنند. اما این به معنای آن نیست که می‌خواهیم از بچه‌هایمان افرادی تیزهوش و نابغه بسازیم.

مدیریت استرس

  • 32,000 تومان

آیا گاهی به این فکر می‌کنید که می‌توانستید گوشی تلفن همراه خود را از پنجره بیرون بیندازید، شغلتان را رها کنید یا اتومبیل خود را در ترافیک رها کنید؟ آیا نگران این هستید که این همه افکار همراه با عصبانیت بر روابط شما تاثیر بگذارند؟ آیا از سردرد، کمردرد، دل‌درد، تنگی نفس، اضطراب و خارش پوست بی‌علت رنج می‌برید؟ اگر پاسخ شما به یک یا چند مورد از سوالات بالا مثبت است، احتمالا از مشکل استرس بیش از حد رنج می‌برید که مشکل ده‌ها میلیون نفر در این جهان پر سرعت است. حال جای خوشبختی است که بگوییم مدیریت استرس درمان آنچه شما را رنج می‌دهد در اختیار دارد.

تجلی خواسته‌ها (چگونه آرزوهایتان را برآورده کنید)

  • 150,000 تومان

هر چیزی که مورد توجه شما قرار بگیرد و هر خواسته‌ای که داشته باشید باعث ساطع شدن ارتعاشاتی از شما خواهد شد. اگر چیزی را می‌خواهید که ندارید، باید فقط به آن توجه کنید. زیرا طبق قانون جذب به طرف شما خواهد آمد. این کتاب بی‌نظیر شما را در پیدا کردن انیشه‌هایی که شما را به خواسته‌هایتان نزدیک‌تر و یا از آنها دورتر می‌کند کمک خواهد کرد. این حق مسلم شماست که زندگی شاد و خوبی داشته باشید.

کلیدهای تربیت و رفتار با پسرها

  • 140,000 تومان

در این کتاب استیو بیدالف تربیت همراه با محبت و جدیت و نیز راهنمایی‌های مورد نیاز پسران را مطرح می‌کند. چگونه به پسرها بیاموزیم که شاد، با اعتماد به نفس و مهربان باشند؟ مغز پسرها با دخترها چه تفاوت‌هایی دارد؟ مادران چگونه زندگی و عشق را به پسرانشان بیاموزند؟ پنج کار مهمی که پدران می‌توانند انجام دهند و ...

10 قرار مهم برای زندگی مشترک

  • 73,000 تومان

این کتاب شامل موضوعات جالب و بدیعی است که به افرادی که قرار ازدواج گذاشته‌اند کمک می‌کند با در میان گذاشتن امیدها و آرزوها، پذیرش تفاوت‌ها، پیوستگی، ایجاد صمیمیت معنوی، ارزیابی رابطه، گرامیداشت عشق و دیگر مطالب مهم، درک بهتری از ازدواج خود داشته باشند. هر یک از فصل‌های کتاب به موضع یک قرار مهم پرداخته که می‌تواند پس از ازدواج، در روند عشق و مسیر زندگی زوج‌ها بسیار تأثیرگذار باشد و به آنها کمک کند تا به شناخت بهتری از خود و فرد مقابل دست یابند.

کلیدهای پرورش خلاقیت هنری در کودکان و نوجوانان

  • 110,000 تومان

این کتاب به زبانی ساده و به شیوه‌ای عملی به والدین کمک می‌کند تا خلاقیت‌ها ذوقی- هنری فرزندان خود را پرورش دهند. علاوه بر این، نکات حساس و ظریفی در لابلای کتاب گنجانده شده است که والدین می‌توانند از آن به عنوان دستورالعمل‌های برخورد و مواجه با کودکان را فرا گیرند، نکاتی که در ایجاد فضای سالم برای تربیت کودکان خلاق بسیار مؤثر خواهد بود.

راهنمای کامل تربیت کودک

  • 300,000 تومان

این کتاب راهنمای شما در جهت یافتن پاسخ‌های مناسب برای بسیاری از مسائل انضباطی و رفتاری کودکتان است که به صورت روزمره با آن مواجه می‌شوید. در این کتاب انتخاب‌ها و روش‌های متعددی وجود دارد که به شما کمک می‌کند در پرورش فرزندان‌تان نگرشی منطقی داشته باشید. این راه‌حل‌های منطقی و کاربردی زندگی شما را راحت‌تر خواهند کرد و باعث خواهند شد اعتماد به نفس و آرامشی را که در پرورش فرزندان‌تان نیاز دارید به جزء لاینفک زندگی خانوادة شما تبدیل شود.

کلیدهای پرورش مهارت‌های اساسی زندگی در کودکان و نوجوانان

  • 180,000 تومان

دکتر «دروتی ریچ» پایه‌گذار و رئیس مؤسسة غیرانتفاعی خانه و مدرسه در واشنگتن است. وی متخصص در مسائل آموزشی خانواده و طراح آموزش مهارت‌های اساسی می‌باشد که در بیش از سه هزار مدرسه در سراسر آمریکا و کشورهای دیگر به کار گرفته می‌شوند. در این کتاب وی به اعتماد به نفس، انگیزه، تلاش، مسئولیت‌پذیری، خلاقیت، پشتکار، توجه به دیگران، کارگروهی، عقل سلیم، حل مشکلات و تمرکز، که مهارت‌های اساسی و مهمی بوده و در موفقیت کودکان و نوجوانان نقش به سزایی دارند، پرداخته است.

صفحه‌ی 1