افسانه قره داغي


فروشگاه ‌جیحون | مترجم | افسانه قره‌ داغی

افسانه قره‌داغی، متولد 2 بهمن 1361 در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی از دانشگاه علم و فرهنگ می‌باشد. فعالیت او در زمینه‌ ترجمه کتاب‌های روان‌شناسی است و شغل اصلی او می‌باشد. از آثارش می‌توان به ترجمه کتاب‌های «خودشناسی کاربردی»، «چگونه با همکاران خود کنار بیاییم»، «کاربرد معماری در مسیر نوجوانی»، «از تمرین در مسیر لذت ببر» و «فرهنگ-شهرگرایی و برنامه‌ریزی» اشاره کرد. از میان کتاب‌هایش، کتاب «من کی ام» را بیش از همه دوست دارد زیرا به عقیده او، کتابی‌ست روان‌شناختی و فلسفی که با طرح سوال باعث خودشناسی می‌شود. او در دو موسسه ایران‌مهر و سفیر، زبان تدریس می‌کرده است و مدرک بین‌المللی سلتا را در زمینه‌ی تدریس زبان دریافت کرده است. افسانه قره‌داغی معتقد است«خواندن کتاب، تنها راه تکرار نکردن اشتباهات نسل‌های گذشته است». کتاب‌هایی را که می‌توان به پیشنهاد او مطالعه کرد عبارتند از :«لیبرالسم»، «مشروطه‌ی ایرانی»، «تاریخ فلسفه»، «ضیافت» و «مادام بوآری». او در کمپین حمایت از حیوانات و محیط‌ زیست عضو می‌باشد. ساز پیانو، کوهنوردی و فیلم‌هایی با ژانر سیاست و اقتصاد از علاقه‌مندی‌های او می‌باشد.


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کاربرد معماری در مسیر نوجوانی (ناگفته‌های بزرگ‌ترها از معماری) مجموعه مدرسه زندگی
چگونه با همکاران خود کنار بیاییم
  • همراه با تخفیف
  • 97,500 تومان
  • با تخفیف: 93,600 تومان

کاربرد معماری در مسیر نوجوانی (ناگفته‌های بزرگ‌ترها از معماری) مجموعه مدرسه زندگی

  • 99,500 تومان

به ندرت پیش می‌آید کودکان در مورد معماری آموزش ببینندء در حالی که کیفیت معماری و ساختمان‌هایی که اطراف ما وجود دارند اهمیت زیادی دارند و بر سلامت روحی و وضعیت روانی ما تاثیرگذار است. ما در دوران مدرنء دنیایی بسیار زشت و بدون جذابیت ساخته‌ایم. دلیل چنین اتفاقی این است که تنها برخی افراد این حق را برای خودشان قائلند که در مورد معماری و آنچه ساخته می‌شود نظر دهند. اکنون این فرصت برای نسل جدید وجود دارد که ابزاری را ایجاد کنند تا با اعتماد به نفس و با شور و اشتیاق در مورد معماری سخن بگویند. نسل جدید به ما خواهند گفت چه ساختمان‌هایی رضایتمان را تامین می‌کنندء چه چیزی یک خیابان را جذاب یا غیر جذاب می‌کندء کدام شهرها دلخواهند در حالی که برخی گویی ما را از خود می‌رانند و اینکه چگونه می‌توانیم شهرهایی بسازیم که برایمان الهام‌بخش باشند. کتاب حاضر همچون دستورالعملی است برای اینکه به کودکان و بزرگسالان علاقه‌مند به این موضوع کمک کند تا متوجه شوند ساختمان‌ها چگونه عمل می‌کنند و ما چگونه می‌توانیم دنیایی زیباتر خلق کنیم.

خودشناسی کاربردی (درباره زندگی عاطفی ، شغلی ، روابط با دیگران ، غم و اندوه) مجموعه مدرسه زندگی

  • 99,500 تومان

هدف از انتشار مجموعه مدرسه زندگی پرورش هوش عاطفی به یاری فرهنگ است. باورمان این است که طیفی از جدی‌ترین معضلات ما نتیجه فقدان خودشناسی، همدلی و ارتباط است. فعالیت‌های ما در ده مرکز در اقصی نقاط جهان انجام می‌شود، از جمله لندن، آمستردام، سئول و ملبورن. فیلم سازی، برگزاری کلاس‌ها، ارائه خدمات درمانی و تولید سلسله‌ای از محصولات در عرصه روانشناسی از دیگر فعالیت‌های ماست. موسسه انتشاراتی مدرسه زندگی به انتشار آثاری در باب مهم‌ترین مسائل حیات فرهنگی و عاطفی معاصر می‌پردازد. مبنای انتشار عناوین، ارائه سرگرمی، آموزش، تسلی‌بخشی و دگرگونی در زندگی خوانندگان است

چگونه با همکاران خود کنار بیاییم

  • 97,500 تومان

دشوارترین بعد شغل هیچ ارتباطی به سودآوری یا رقابت یا عدم تحویل کار ندارد، بلکه به چالش‌های عظیم و زیبای دست و پنجه نرم کردن دائم با آن موجود اغلب جذاب اما همواره پیچیده‌ای باز می‌گردد که به نام همکار شناخته می شود. همکارانمان می‌توانند سرچشمه‌ی عظیم‌ترین لذت‌ها و پیروزی‌های ما باشند، آن‌ها ضعف‌های ما را جبران می‌کنند، نقاط قوت ما را توسعه می‌دهند و انرژی‌های ما را تجمیع می‌کنند. با وجود این، کارکردن موفقیت‌آمیز در کنار دیگران امری ساده و شهودی به حساب نمی‌آید، بلکه نیازمند این است که به شکلی کارآمد با دیگران ارتباط برقرار کنیم، افکار و نقاط ضعیف خودمان را درک کنیم، بر احساسات خود مسلط باشیم و دنیا را از زاویه‌ی دید دیگران ببینیم.

صفحه‌ی 1