اصغر اندرودي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کری مورا
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
موهبت کامل نبودن (راهنمای شما برای زندگی با همه وجود)
فرزند مثبت‌گرا
  • 285,000 تومان
  • با تخفیف: 285,000 تومان
دختران ساکت
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
کودک را به من بده
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
باهوش‌تر سریع‌تر بهتر (رمزهای سازنده بودن در زندگی و کار)
هوش اجتماعی فرزند خود را افزایش دهیم (سکوهای پرش افراد برای کسب مهارت در مورد کودکان)
مهارت‌های سخنرانی (کارگاه آموزشی 1 ساعته)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
قدرت عادت
  • 43,000 تومان
  • با تخفیف: 43,000 تومان
جنبه مثبت بی‌منطق بودن (مزایای پیش‌بینی نشده سرپیچی از منطق در محل کار و در خانه)
به نوجوانان گفتن از نوجوانان شنیدن (ادامه کتاب‌های به بچه‌ها گفتن از بچه‌ها شنیدن)
اول گوش کن بعد بفروش
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان

کری مورا

  • 70,000 تومان

«کری مورا» جدیدترین رمان از نویسنده آمریکایی است. این اولین کتاب او در 24 سال گذشته است که شخصیت نمادین هانیبال لکتر در آن نیست، بلکه در مورد یک دختر جوان و مهاجر کلمبیایی در میامی به نام کاریداد «کری مورا» است که سرپرستی عمارتی را بر عهده دارد که زمانی متعلق به پابلو اسکوبار بوده و در زیر آن شمش‌های طلای کارتل به ارزش بیست و پنج میلیون دلار پنهان شده است. او مورد توجه هانس پیتر شنیدر، یک قاچاقچی انسان و روان‌پریش سادیست قرار می‌گیرد و...

موهبت کامل نبودن (راهنمای شما برای زندگی با همه وجود)

  • 185,000 تومان

این کتاب ارزشمند درباره سفری هیجان‌انگیز است که مبدا آن (مردم درباره من چه فکر می‌کنند؟) و مقصد آن (من همین هستم)، می‌باشد. خواندن کتاب موهبت کامل نبودن مانند این است که با دوستی دانا، خردمند و دلسوز که برای شما بهترین‌ها را می‌خواهد، مشورت می‌کنید.

فرزند مثبت‌گرا

  • 285,000 تومان

ما برای فرزندانمان چیزی بیش از سلامت جسمانی می‌خواهیم. ما دوست داریم فرزندانمان زندگی‌ای آکنده از دوستی و عشق و کارهای عالی داشته باشند. ما می‌خواهیم آنان مشتاق یادگیری و خواهان رویارویی با توان‌آزمایی‌ها باشند. ما خواهانیم که بچه‌هایمان سپاسگزار چیزی باشند که از ما کسب می‌کنند، اما به دستاوردهای خودشان افتخار کنند. ما می‌خواهیم آنان با اعتماد به نفس در آینده رشد و نمو کنند، دوستدار ماجراجویی و دارای حس عدالت باشند و آن‌قدر شجاع که برحسب آن حس عدالت عمل کنند. ما می‌خواهیم آنان در رویارویی با مانع‌ها و شکست‌هایی که در جریان رشد و نمو رخ می‌نمایند، انعطاف‌پذیر باشند. و نیز می‌خواهیم که وقتی زمانش فرا رسید، پدر و مادری خوب باشند. واهی‌ترین امید ما این است که کیفیت زندگی آنان بهتر از مال ما باشد، و عمیق‌ترین دعای ما آن است که فرزندانمان همه قدرت‌ها و اندکی از ضعف‌های ما را داشته باشند...

دختران ساکت

  • 49,000 تومان

دختران ساکت داستان رازآلود و هیجان‌انگیز پلیسی است به نام فرانک راث که از شغل دولتی‌اش کناره‌گیری می‌کند به امید این که به عنوان کارآگاه خصوصی مشغول به کار شود. او فکر می‌کند حالا دیگر به دور از پرونده‌های آدم‌کشی و دغدغه‌هایش می‌تواند دخترش را در آرامش و به تنهایی بزرگ کند، یک زندگی آرام دونفره. تا این‌که روزی هنگام رانندگی اتومبیلی بی‌سرنشین را کنار جاده پیدا می‌کنند. او تحقیقات‌اش را برای حل معمای پرونده آغاز می‌کند، تحقیقاتی که او را تا عمق تاریکی می‌کشاند. اتومبیل برای دختری جوان و زیبا بوده که بی‌هیچ اثری ناپدید شده است. با توجه به گذشته‌ی تاریکی که خود راث داشته، و دختران جوانی که یکی پس ازدیگری ناپدید می‌شوند، راث می‌فهمد شیطان به معنای واقعی کلمه در کمین است. دیگرهیچ کس در شهرشان در امان نیست.

کودک را به من بده

  • 32,000 تومان

تصور کنید نیمه شب زنگ در خانه‌تان را می‌زنند. در را باز می‌کنید و می‌بینید پلیس پشت در است. همراه آنها، شوهر شما و دختر یازده ساله او که شما از وجود وی باخبر نبودید. جسد مادر او را در آپارتمانی در جنوب لندن پیدا کرده‌اند. او هیچ جایی برای رفتن ندارد. آبا دخترک را به داخل خانه راه می‌دهید؟

باهوش‌تر سریع‌تر بهتر (رمزهای سازنده بودن در زندگی و کار)

  • 52,000 تومان

چارلز داهیگ استعدادی برای پرسیدن سوال درست و سپس تحریک کردن همان کنجگاوی در ما دارد. او در «باهوش‌تر، سریع‌تر، بهتر» برای راز دوران ما پاسخ‌های بحث‌انگیز پیدا می‌کند: دوهیگ با نثر روشن و دقیق خود بار دیگر خدمتی عالی به انجام رسانده است و به ما کمک می‌کند تا بهره‌ورتر و کارآمدتر شویم (دو برابر یا حتی ده برابر) و کمتر مشغول؛ در دنیا موثرتر باشیم و اختیار زندگی‌مان را بیشتر در دست بگیریم...

هوش اجتماعی فرزند خود را افزایش دهیم (سکوهای پرش افراد برای کسب مهارت در مورد کودکان)

  • 28,000 تومان

برای بسیاری از کودکان امروزی، کارکردن با فناوری‌های پیچیده و سردرآوردن از آن‌ها، بسیار ساده‌تر است تا انجام دادن گفتگویی ساده ـ پژوهش آشکار است ـ هوش اجتماعی (آی‌کیو) بالا تضمینی برای توفیق آینده در محل کار نیست. در دنیای ما که جهان شمولی، ارتباط‌ها و پیوند رو به افزایش می‌رود، برای همه کودکان، موفق شدن، هم از نظر آموزشی و هم اجتماعی، بسیار مهم و حیاتی است. شماری از کودکان با غریزه‌های اجتماعی خوب به دنیا می‌آیند، اما بسیاری این چنین نیستند. خبر خوب برای پدران و مادران آن است که مهارت‌های اجتماعی را می‌توان آموخت! هوش اجتماعی فرزند خود را افزایش دهیم، پدر و مادرها را با برنامه‌ای سفارش داده شده برای یاری دادن به فرزندانشان مجهز می‌کند: ـ دریافتن سرنخ‌های اجتماعی ـ شرکت کردن در گفت و شنود ـ نشان دادن خشم به گونه‌ای مناسب ـ برآمدن از عهده شوخی (از جمله زورگویی اینترنتی و مقابله با زورگویان اینترنتی) ـ داشتن احساس بهتر در مورد خودشان و پیوستن توفیق‌آمیز به جمع دیگر کودکان

مهارت‌های سخنرانی (کارگاه آموزشی 1 ساعته)

  • 45,000 تومان

امروزه از کارمندان اغلب خواسته می‌شود که چه برای همکاران در دفتر یا محل کار، چه برای مشتریان و کارگزاران سخنرانی کنند. توانایی سخن گفتن با اعتماد به نفس و به گونه‌ای مجاب‌کننده، مهارتی ارزشمند و بهبودبخش حرفه برای هر کارمند و امتیازی سودمند برای هر کافرماست. مشکل داشتن در سخن گفتن برای جمع، چه بر اثر ترس ‌باشد، چه آموزش ناکافی، می‌تواند سد راه پیشرفت شغل و حرفه شود. اما شما، با آمادگی و تمرین می‌توانید در هنر سخنرانی‌ها و برجسته ‌شدن در میان همکاران‌تان مهارت کسب کنید. در کتاب حاضر، «مهارت‌های سخنرانی: کارگاه آموزشی یک ساعته»، نکته‌های مفید و شیوه‌هایی را برای سخنرانی تاثیرگذار و مجاب کننده، شامل چگونگی راهنمایی برای برنامه‌ریزی و سازماندهی خواهید یافت. تمرین‌های گنجانده شده در این کتاب یاری‌تان می‌دهد مهارت‌های خود را در سخنرانی تمرین و تکمیل کنید. با این کتاب می‌آموزید که چگونه در سخنرانی در میان جمع سرآمد شوید و شغل، کسب و کار و حرفه خود را بهبود و رونق بخشید.

قدرت عادت

  • 43,000 تومان

چارلز داهیگ در این کتاب به بررسی این موضوع می‌پردازد که چرا بعضی از افراد و شرکت‌ها، با وجود سال‌ها سعی و تلاش، توفیق چندانی در ایجاد تغییرات به دست نمی‌آورند، در حالی که دیگران به نظر یک‌ شبه موفق به بازسازی خود می‌شوند. او به آزمایشگاه‌هایی سرکشی می‌کند که دانشمندان علوم عصب‌شناسی در این باره به کاوش سرگرم‌اند و در پی کشف این مساله هستندکه عادت‌ها چگونه و در کجا اثر‌گذارند و به طور دقیق در کجای مغز ما قرار دارند. او همچنین آشکار می‌سازد که عادت‌های درست در توفیق مایکل فلپس، شناگر مدال‌آور المپیک، هاوارد شولتس، مدیر اجرایی استارباکس، و قهرمان عرصه حقوق مدنی، دکتر مارتین لوترکینگ پسر چگونه نقشی حیاتی ایفا کرده‌اند...این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

جنبه مثبت بی‌منطق بودن (مزایای پیش‌بینی نشده سرپیچی از منطق در محل کار و در خانه)

  • 195,000 تومان

شما را نمی‌دانم؛ ولی خودم هرگز با کسی برخورد نکرده‌ام که در کار خود هیچ تعلل و یا مسامحه نکرده باشد. تاخیر کردن در انجام دادن وظایف آزارنده و دلگیر کننده؛ مشکلی جهانی است ـ مشکلی که مهار آن؛ صرف نظر از آنکه چقدر با جدیت بکوشیم قدرت اراده و خویشتنداری خود را به کار گیریم و یا چند بار مصمم شویم که دست به اصلاح و بهبود بزنیم؛ به گونه‌ای باورنکردنی دشوار است.

به نوجوانان گفتن از نوجوانان شنیدن (ادامه کتاب‌های به بچه‌ها گفتن از بچه‌ها شنیدن)

  • 195,000 تومان

زندگی با نوجوانان ممکن است توان‌فرسا باشد. این کتاب بر اساس کارگاه‌های آموزشی بسیاری که نویسندگان در سراسر ایالات متحده آمریکا تشکیل داده‌اند و نیز کارگاه‌های آموزشی که برای پدر و مادر‌ها و نوجوانان به طور جداگانه و با هم در نیویورک و لانگ‌آیلند برگزار شده نگاشته شده است و هدف کلی آن معرفی شرایطی صحیح و جامع در ارتباط با تربیت، کنترل و گفتگو با نوجوانان می‌باشد.

اول گوش کن بعد بفروش

  • 45,000 تومان

این کتاب برای کسانی است که یا دست‌اندرکار فروش‌اند و یا آنانی که درصدند به کار تجارت و خرید و فروش دست بزنند. اگر داوطلب تحقق بخشیدن به هدفی هستید که شور و شوقی در شما آفریده است، چنانچه طرح بزرگی به ذهنتان رسیده، ولی نمی‌دانید چگونه آن را به اجرا درآورید و به بازار عرضه کنید، این کتاب به شما کمک می‌کند. این کتاب برای کارآفرینان، سرمایه‌گذاران اهل خطرکردن، دانشجویان و دانش‌آموزان، جویندگان شغل و بازنشستگانی است که درصدد آغازی تازه‌اند.

1  صفحه‌ی 1