اشرف سادات موسوي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روبی پس از آن اتفاق وحشتناک (راهنمای کمک به کودکان قربانی خشونت و حوادث فاجعه‌بار)
گوگی در جستجوی کمک (شیوه مقابله با مشکلات رفتاری عاطفی و ارتباطی کودکان)
زوج‌درمانی کاربردی با رویکرد سیستمی رفتاری
  • 330,000 تومان
  • با تخفیف: 330,000 تومان

روبی پس از آن اتفاق وحشتناک (راهنمای کمک به کودکان قربانی خشونت و حوادث فاجعه‌بار)

  • 15,000 تومان

روبی اتفاق خیلی وحشتناکی را می‌بیند. او در ابتدا سعی می کند تا آن را فراموش کند، اما خیلی زود چیزی از درون روبی شروع به اذیت او کرد. او بدون دلیل احساس نگرانی می‌کرد. او خواب‌های بدی می‌دید. گاهی عصبانی می‌شد و ممکن بود دست به هر کاری بزند. وقتی روبی با خانم درمانگر دیدار کرد، کم‌ کم با او درباره چیزهایی حرف زد که اول سعی کرده بود فراموش کند. این داستان ساده همراه با تصویرهای کودکانهء مناسب کودکانی است که شاهد ماجراهای خشن و فاجعه‌آمیز (مانند بدرفتاری جسمیء خشونت گروهی در مدرسهء تصادف‌هاء جنایت و آدم‌کشیء خودکشی و بلایای طبعی مانند سیلء زلزله و آتش‌سوزی) بوده‌اند. در پایان کتابء موخره‌ای برای والدین و مراقبان کودکان آمده است که راهنمای آن‌ها برای رفتار با کودکان حادثه دیده است.

گوگی در جستجوی کمک (شیوه مقابله با مشکلات رفتاری عاطفی و ارتباطی کودکان)

  • 25,000 تومان

گوگیء خرس کوچک غمگینی است که احساس تنهایی می کند. او نمی‌تواند برای خود دوستی پیدا کندء نمی‌تواند تکالیف مدرسه خود را به خوبی انجام دهد و حتی نمی‌تواند خواهر کوچک خودرا به درستی بغل کند. گوگی احساس می کند واقعا به کمک احتیاج دارد. آیا واقعا راهی برای کمک به او وجود دارد؟

زوج‌درمانی کاربردی با رویکرد سیستمی رفتاری

  • 330,000 تومان

خانواده‌درمانی کاربردی، با رویکرد سیستمی دکتر اشرف‌سادات موسوی هدف این کتاب آشنا نمودن دانشجویان رشته‌های روانشناسی، مشاوره و نیز دستیاران روان‌پزشکی، با مبانی نظری و تکنیک‌های خانواده‌درمانی با رویکرد سیستمی و ارائه ابزارهای مصاحبه و گزارش‌نویسی‌ است. مصاحبه و آزمون‌های روانی دکتر حسین کاویانی، دکتر اشرف‌سادات موسوی، دکتر احمد محیط این کتاب در دو بخش مصاحبه بالینی و ارزش‌یابی، به معرفی مقیاس‌ها و آزمون‌های روانی پرداخته است. کودک و روانشناس (1) دکتر اشرف‌سادات موسوی هدف این کتاب کمک به کودک جهت بیان مشکلات خود و همچنین کمک به والدین جهت آماده کردن کودک خود برای حضور در جلسات درمانی ‌است. گوگی در جستجوی کمک ـ کودک و روانشناس (2) دکتر اشرف‌سادات موسوی این کتاب در قالب داستان، راه‌های حل مساله و مشکل را به کودکان و والدین آموزش می‌‌دهد. همچنین این کتاب به کودکان برای دوست‌یابی کمک می‌کند.

صفحه‌ی 1