آزيتا نجات مهر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شما می‌توانید اگر بخواهید
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
کلوچه خوشبختی (20 کلید طلایی در کسب و کار)
  • 32,900 تومان
  • با تخفیف: 32,900 تومان
هنر مدیران موفق
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
اثر مرکب (آغاز موفقیتی بزرگ در زندگی و درآمد شما)
قلمرو اشتباهات شما
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان
با خودت روراست باش
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
کیمیاگری در فروش (هنر اتمام فروش)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
بازی‌های شاد کودکانه برای افزایش عزت نفس
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
بازی‌های شاد کودکانه برای ارتقای سطح هوش (101 بازی آسان برای افزایش هوش کودکان)
قدرت انضباط فردی (21 راه برای کسب شادی و موفقیت پایدار هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست)
بدن سخن می‌گوید
  • 259,900 تومان
  • با تخفیف: 259,900 تومان

شما می‌توانید اگر بخواهید

  • 120,000 تومان

کافی است که از اشتباهات مختلف زیان‌بار آگاه باشیم. ما باید در مورد این اشتباهات کاری بکنیم. بازاندیشی ساده، دقیق و سازنده، نخستین گام به سوی تغییری سازنده در احساسات است. حتی بازاندیشی هم کافی نیست. علاوه بر این باید به گونه‌ای متفاوت عمل کنیم، اگر واقعا می‌خواهیم زندگی خود را تغییر بدهیم، باید رفتارهایمان را تغییر بدهیم. این کتاب می تواند زندگی شما را تغییر دهد و هدف از خواندن این کتاب این است که به شما نشان دهد که چگونه می‌توان این کار را انجام داد. این کتاب توصیه می‌کند بر خطاهایی تمرکز کنید که بیشترین کاربرد را دارند. و توصیه می‌شود استراتژی‌هایی را دنبال کنید که به‌طور ویژه برای حذف این خطاها طراحی شده‌اند. این کتاب معمول‌ترین اشتباهاتی را مطرح می‌کند که در دوستان، آشنایان و در خودمان مشاهده کرده‌ایم.

کلوچه خوشبختی (20 کلید طلایی در کسب و کار)

  • 32,900 تومان

برنادت جیوا نویسنده ای است که در جهان وی را به خاطر پرداختن به روایتگری در کسب و کار، نوآوری و بازاریابی می‌شناسند. وی نویسنده شش کتاب پرفروش در زمینه بازاریابی و روایت برند است. همچنین از طرف کمپانی اسمارت در سال 2018 به عنوان متفکرعرصه کسب و کار انتخاب شد. جیوا مشاور و سخنران کارآفرینان و رهبران کسب و کار است که از آن ها می خواهد برندهای معنادار بسازند.

هنر مدیران موفق

  • 48,000 تومان

مدیران موفق پیوسته در جستجوی استراتژی‌های بسیار موثری هستند که بتوانند بدون درگیر شدن در حلقه تئوری‌های خشک و مطالعات خسته کننده به سطوح بالاتر مدیریت دست یابند.آن‌ها به راه‌های مطمئن نیاز دارند تا در شرایط پرفراز ونشیب به نتیجه‌های چشم‌گیری برسند.در کتاب هنر مدیران موفق برایان تریسی، مهارت و علم مدیریت تجاری را مانند استادان حرفه‌ای مدیریت، به هفت مسئولیت اساسی تقسیم می کند که یک مدیر برای موفقیت در هر سازمان و جایگاه مدیریت به آن نیاز دارد.

اثر مرکب (آغاز موفقیتی بزرگ در زندگی و درآمد شما)

  • 120,000 تومان

موفقیت فرآیندی است که از ایجاد تغییرات کوچک در خودمان به دست می‌آید. انتخاب‌های کوچک و هوشمندانه ما به هم می‌پیوندند و در نهایت قدرتی خارق‌العاده به ما می‌دهند. اگر دنبال کسب موفقیت هستید از شما می‌خواهیم که این کتاب را نه تنها بخوانید بلکه مدت‌ها با آن زندگی کنید. این کتاب در زمینه به دست آوردن موفقیتی فراتر از تصور با شما صحبت می‌کند و به شما نشان خواهد داد که تصمیمات کوچک امروز، آینده شما را رقم می‌زند.

قلمرو اشتباهات شما

  • 52,000 تومان

این کتاب برای رسیدن به خوشبختی روش خوشایندی را پیش رویتان می گذارد روشی که بر تعهد شما تکیه می کند و همچنین شور و شوق به زندگی و اشتیاق آنچه که در این لحظه انتخاب می کنید را به شما ارزانی می دارد . هر فصل از این کتاب همانند یک جلسه مشاوره می ماند . هدف از این کار یافتن نقاط ضعف و رفتار متناقض شخصیتی شماست . سپس می خواهیم رفتار‌هایی که در قلمرو این اشتباهات از شما سر می زند با جزئیات بررسی کنیم این رفتار‌ها همان کارهایی است که ما به طور معمول هر روز انجام می دهیم و به نظر می رسد کاملا قابل قبول است در صورتی که واقعیت چیز دیگری است . در این کتاب هیچ مثالی از بیماران مبتلا به اختلالات شدید عاطفی ارائه نمی گردد بلکه بیشتر در مورد رفتار های عصبی که هر روز از ما سر می زند صحبت می کنیم . دو موضوع اصلی در سراسر صفحات این کتاب محوریت دارد . موضوع نخست به توانائی شما در انتخاب عواطف خودتان اشاره دارد . سعی کنید زندگی‌تان را در پرتو انتخاب‌های خودتان بدانید ، چه تصمیماتی که گرفته اید و تصمیماتی که نگرفته اید را بیازمایید این بدین معنی است که خود شما مسئول شخصیت و احساسات‌تان هستید . موضوع دوم که در صفحات این کتاب تاکید خواهد شد این نکته است که شما مسئول لحظات فعلی‌تان هستید و این عبارتی است که بارها در این کتاب بدان تاکید می شود . تنها لحظه ای که می توانید در آن چیزی را تجربه کنید زمان حال حاضر است . فعال کردن زندگی در زمان حال معیار سنجش یک زندگی پر بار و شاد است هر چه بیشتر در حال زندگی کنید بیشتر از محدوده اشتباهات خود فاصله می گیرید . در هر صفحه از این کتاب روی انتخاب و زندگی در لحظه فعلی تاکید شده است . با خواندن دقیق این کتاب برای‌تان سوالاتی مطرح می گردد که قبلا هیچگاه به ذهن تان خطور نکرده است . (( چرا اکنون می خواهم آدم عبوسی باشم ؟ )) و چگونه می توانم از لحظات فعلی ام کمال استفاده را بکنم ؟ سوالاتی است که فردی که می خواهد از نقظه ظعف به سوی اعتماد به نفس و خوشبختی گام بردارد ، از خودش می پرسد . در پایان این کتاب تصویری مختصر لز شخصی ارائه می گردد که تمامی نقاط ضعف خود را از بین برده و بر دنیای عاطفی‌اش غلبه کرده است .

با خودت روراست باش

  • 35,000 تومان

در مورد مدرسه، برخورد با والدین و دعوا کردن با دوستانتان به توصیه نیاز دارید؟ چطور با بسیاری از موضوعاتی که به عنوان یک دختر در دوران نوجوانی مواجه می‌شوید، برخورد می‌کنید؟ کتاب «با خودت روراست باش» از آماندا فورد، راهنمایی برای کمک به شما در کشف خودتان و یادگیری گوش دادن به ندای درونی خودتان است. او توضیح می‌دهد که: «من می‌خواستم از دخترها در گذشتن از چیزی که برای بسیاری از آن‌ها سخت‌ترین اوقات زندگی‌شان است، حمایت کنم». این نخستین کتاب روزانه‌ای است که یک دختر نوجوان به‌طور ویژه برای دخترها نوشته است. این کتاب می‌تواند تفاوتی در زندگی شما ایجاد کند. «با خودت روراست باش» پر از خرد و توصیه‌های خوب است. هر روز می‌توانید چیزی را بخوانید که آن روز را اندکی بهتر می‌کند...

کیمیاگری در فروش (هنر اتمام فروش)

  • 120,000 تومان

وقتی که کار فروشندگی‌ام را شروع کردم، روزها سرزده از این دفتر به آن دفتر و عصرها از این خانه به آن خانه می‌رفتم و همیشه از پایان معامله می‌ترسیدم. هر روز تمام اطلاعاتم را با اشتیاق در اختیار مشتریانم قرار می‌دادم و در پایان می‌پرسیدم، بسیار خوب چه تصمیمی می‌گیرید؟ مشتری نیز معمولا جواب می‌داد اجازه بدهید راجع آن بیش‌تر فکر کنم. بعدها آموختم معنی این جملات خداحافظی مؤدبانه است و آن‌ها را هرگز دوباره نخواهم دید. خودم را متقاعد کرده بودم که همه مردم این شهر، زمان بیش‌تری را برای فکر کردن احتیاج دارند و به زودی سیل تماس‌های تلفنی خریداران مشتاق به سویم روانه خواهد شد، اما هیچ‌کس تماسی نگرفت.خیلی فکر کردم تا بالاخره فهمیدم مشکل کارم، کیفیت کالا، قیمت آن، وضعیت بازار و حتی رقبای فروشنده نبود بلکه اشکال از من بود. در حقیقت ترس من از سؤال نهایی مانع از پیشرفت کارم می‌شد. روزی تصمیم گرفتم به شکست‌هایم خاتمه دهم. دفعه بعد، وقتی مشتری گفت: اجازه بدهید بیش‌تر راجع به آن فکر کنم و بعدا به شما جواب می‌دهم. چیزی گفتم که زندگی‌ام را متحول کرد. در حالی که قلبم داشت از جا کنده می‌شد گفتم: متاسفانه نمی‌توانم دوباره تماس بگیرم. مشتری که متعجب شده بود گفت: نمی‌توانید؟ در جواب گفتم: متاسفانه خیر، شما همه‌چیز را راجع به کالای من می‌دانید چرا همین الان تصمیم نمی‌گیرید؟ مشتری نگاهی به من انداخت و گفت: بسیار خب. اگر فرصت دیگری ندارم، آن را می‌خرم. سپس دسته چکش را بیرون آورد و با خرسندی بهای کالا را پرداخت. از آن به بعد در تمام ملاقات‌هایم از همان جملات استفاده کردم و همان نتایج حاصل شد.

بازی‌های شاد کودکانه برای افزایش عزت نفس

  • 125,000 تومان

بازی‌های دال بر عزت‌نفس به کودکان نشان می‌دهد که باید خودشان باشند؛ زیرا ماهیت عزت‌نفس، یعنی شناخت و پذیرش همان چیزی که اکنون هستیم. کودکان اشیا نیستند که طبق سلیقه خود، به آن‌ها شکل دهیم، بلکه هر کدام ویژگی‌هایی مخصوص به خود دارند که باید آن‌ها را بشناسند. بازی‌های این کتاب نیز، دقیقا در جهت رشد و تقویت همین قابلیت پیش می‌رود؛ از این رو، کودکان به واسطه این بازی‌ها می‌آموزند هم با نقاط ضعف خود آشنا شوند و هم راه‌های جدید یادگیری را بشناسند و در زمینه آن پیشرفت کنند.

بازی‌های شاد کودکانه برای ارتقای سطح هوش (101 بازی آسان برای افزایش هوش کودکان)

  • 125,000 تومان

سطح هوش کودکان در یادگیری مهارت‌های ذهنی، تاثیری مستقیم دارد. ما والدین، نخستین آموزگاران کودکان خود هستیم و دوست داریم آن‌ها باهوش باشند. جالب است بدانیم که بازی‌ها به منظور ارتقای سطح هوش کودکان بسیار موثرند و آن‌ها را در کسب تجربیات و دانش‌های جدید یاری می‌کنند؛ از این رو در این کتاب، سخن از بازی‌هایی است که سطح هوشیاری کودکان را در چهار زمینه مهارت‌های دیداری - فضایی، کلامی - زبانی، حسی - حرکتی، و مهارت‌های ریاضی افزایش می‌دهد.

قدرت انضباط فردی (21 راه برای کسب شادی و موفقیت پایدار هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست)

  • 199,000 تومان

هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست. هزاران بهانه برای شکست می‌توان برشمرد، اما دریغ از یک دلیل خوب. چرا عده‌ای از بقیه موفق‌ترند. چرا عده‌ای زندگی شادتری دارند؟ چرا گروهی از مردم ثروتمندترند؟ چرا عده‌ای از مردم موفقیت‌های بیشتری کسب می‌کنند؟ به‌ راستی راز اصلی موفقیت چیست؟

365 آداب رفتاری که بچه‌ها باید بدانند (بازی‌ها فعالیت‌ها و دیگر شیوه‌های سرگرم کننده برای کمک به فرزندان در یادگیری آداب معاشرت)

  • 21,900 تومان

آیا تاکنون از دیدن این صحنه ناراحت شده‌اید که پسر 4 ساله‌تان بدون دعوت وارد منزل همسایه شود؟ آیا تا به حال اتفاق افتاده که کودک 6 ساله‌تان تشکر از هدیه مادربزرگی که با عشق آن را تهیه کرده‌، فراموش کند و شما مجبور به عذرخواهی از آن شخص نازنین شوید؟ و ... شما والدین، به احتمال زیاد این‌گونه موارد را تجربه کرده‌اید. اگر می‌خواهیم فرزندانی با اعتماد به نفس و متین داشته باشیم، باید قوانین و آداب معاشرت را به آنها بیاموزیم. دانستن رفتار صحیح، نوید‌دهنده آمادگی آنها برای شروع زندگی است. روش نویسندگان این کتاب، آموزش شیوه های عملی به والدین است و در مواقع لزوم توصیه‌های معقولانه و واقع‌بینانه ارائه می‌دهد که شاید گاهی فراموش شده باشد. در نتیجه، این کتاب از فصلهای متعددی تشکیل شده است که هر فصل به توضیح یک روش کلیدی می‌پردازد...

بدن سخن می‌گوید

  • 259,900 تومان

این کتاب را بخوانید و اطلاعات غیر کلامی‌تان را افزایش بدهید. نویسنده اثر حاضر، نحوه درک حالات افراد را توضیح می‌دهد. احساسات و رفتارها را رمزگشایی و از مشکلات پنهان اجتناب کنید و به دنبال رفتارهای فریبکارانه بگردید. همچنین خواهید آموخت چطور حالات و رفتار بدنتان بر طرز تفکر رئیس، خانواده، دوستان و غریبه‌ها تاثیر می‌گذارد. شما خواهید فهمید: 1- غرایز، محرک حالات و رفتار بدن هستند 2- چرا صورت کمترین احتمال را برای سنجش احساسات حقیقی فرد دارد؟ و ... .

1  صفحه‌ی 1