آزيتا زماني


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
غلبه بر خشم در روابط زناشویی (چگونه دور بی‌حاصل جر و بحث و قهر و دعوا را پایان دهیم)
زندگی خوب در رکود اقتصادی به زبان آدمیزاد
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
پرورش کودک متفکر (پیش نوجوانی من می‌توانم حل مشکل کنم)
آداب معاشرت در محیط کار به زبان آدمیزاد
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان

غلبه بر خشم در روابط زناشویی (چگونه دور بی‌حاصل جر و بحث و قهر و دعوا را پایان دهیم)

  • 60,000 تومان

اگر رابطه زناشویی‌تان به میدان نبرد بدل شده است، اگر مدام از خود می‌پرسید چطور حس صمیمت و اعتماد جای خود را به این همه خصومت و خشونت داده است، اگر خشم همسرتان دارد رابطه را مسموم می‌کند، این کتاب را بخوانید. دکتر رابرت نی، متخصص خشم، تکنیک‌های شسته و رفته‌ای را برای پاسخ مؤثر به شیوه‌های نابه‌جا و نامؤثر ابراز خشم همسر پیش پای‌تان می‌گذارد. می‌آموزید که چگونه پاسخ معمول‌تان به طور ناخواسته می‌تواند باعث پاداش‌دهی به رفتارهای بد شود. این کتاب برای مواجهه با جلوه‌های گوناگون خشم گام به گام شما را راهنمایی می‌کند و استراتژی‌های این کتاب با ریشه در علم روانشناسی، در عین سادگی، بسیار مؤثر است. آن‌ها را در مورد همسری که دوستش دارید، امتحان کنید. دکتر رابرت نی، روانشناسی بالینی، در چند شهر آمریکا مطب خصوصی دارد و دانشیار دانشکده پزشکی دانشگاه جرج تاون است. او هزاران متخصص را در زمینه بهداشت و سلامت ذهنی آموزش داده تا روی مدیریت خشم و مشکلات زناشویی بیماران کار کنند.

زندگی خوب در رکود اقتصادی به زبان آدمیزاد

  • 18,000 تومان

از درآمدتان بیشترین بهره را ببرید. از هزینه‌های خانه‌داری، خدمات و خواربار خود بکاهید. دنبال هدیه‌ها و تخفیف‌ها باشید. در هزینه‌های بانکی و کارت‌های اعتباری صرفه‌جویی چشم‌گیری کنید...

پرورش کودک متفکر (پیش نوجوانی من می‌توانم حل مشکل کنم)

  • 95,000 تومان

دکتر میرنا شر، استاد دانشگاه در کسل فیلادلفیا به مدت 30 سال در حوزه تعلیم و تربیت کودکان سابقه کار داشته و نویسنده کتاب پرفروش والد متفکر، کودک متفکر می‌باشد. او به دلیل نگارش کتاب‌های مفید در حوزه کودک موفق به اخذ چندین جایزه شده است. دکتر شر، خالق روش ICPS یا من می‌توانم حل مشکل کنم بوده است و برنامه‌های جدیدی را برای والدین و مربیان در خصوص نحوه برخورد با کودکان ارائه کرده است. در این کتاب مرینا شر به مشکلاتی که کودکان در دوره پیش از نوجوانی دارند (از جمله: استرس انجام تکالیف مدرسه، پیدا کردن دوستان خوب، مقاومت در برابر فشار گروه همسالان، خشونت، سوء مصرف مواد مخدر و کنار آمدن با زورگویی در داخل و خارج از مدرسه و ...) می‌پردازد و به والدین آموزش می‌دهد تا در حل این مشکلات به فرزندانشان کمک کنند.

آداب معاشرت در محیط کار به زبان آدمیزاد

  • 160,000 تومان

چطور می‌توان روابط انسانی را در بازار مدرن جهانی امروز اداره کرد؟ نگران نباشید. این کتاب راهنما که به قلم دو کارشناس حرفه‌ای در زمینه آداب و معاشرت نوشته شده راه را به شما نشان می‌دهد. مواردی از قبیل رسیدگی به چالش‌های ای‌میلی تا سرگرم کردن مشتریان خارجی را در این کتاب می‌آموزید و در می‌یابید که چطور در هر موقعیت کاری، رفتاری حرفه‌ای داشته باشید. نویسنده این کتاب، مدیریت شرکت اتیکت سروایول (مرکز مشهوری در آموزش آداب معاشرت) را بر عهده دارد.

صفحه‌ی 1