آزاده رادنژاد فرح رادنژاد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روح پول (چگونه رابطه خود را با پول و با زندگی دگرگون کنیم)
کسب و کار هوشیار (چگونه از ارزش‌ها ارزش بیافرینیم)
زندگی حضورمندانه (چگونه کاستی‌ها و نقص‌های ما به موهبت‌های زندگی ما تبدیل می‌شوند)
زندگی تاب‌آورانه (واقعی شدن با شرم تاب‌آوری)
  • 340,000 تومان
  • با تخفیف: 340,000 تومان

روح پول (چگونه رابطه خود را با پول و با زندگی دگرگون کنیم)

  • 170,000 تومان

کتاب روح پول پیشنهاد راهی است تا رابطه مالی خود را با پول بازاندیشی کنیم، حقیقت‌مدارتر، آزادتر و قوی‌تر باشیم. این کتاب درباره روی برگرداندن از پول، یا کم‌کردن مخارج یا بودجه‌بندی و برنامه‌ریزی مالی نیست، گرچه خرد حاصل از آن به کار همه این فعالیت‌ها می‌آید. این کتاب درباره هوشیارانه زیستن، به تمامی زیستن و سرشار از خوشی زیستن در رابطه ما با پول است و این‌که یاد بگیریم جریان پول را درک کنیم و مشتاقانه بپذیریم.

کسب و کار هوشیار (چگونه از ارزش‌ها ارزش بیافرینیم)

  • 120,000 تومان

تلاش کافمن برای ترویج هوشیاری در کسب و کار به نظر ما الگوی خوبی برای جامعه ماست که بدون رودربایستی در حال تجربه کردن جنگ کثیف آرژانتین دهۀ هفتاد است با مردمی بسیار بی دفاع . پس ما هم باید به سراغ ریشه‌ها برویم . به سراغ خود، خانواده، مدرسه و شرکت‌ها و سازمان‌ها و تلاش کنیم گفتمان دیکتاتوری مبتنی بر ناهوشیاری را تغییر دهیم تا فردای روشنی را برای فرزندان‌مان رقم بزنیم . چنین شد که ما به ترجمۀ این کتاب همت گماشتیم و امیدواریم شما به خواندن آن و بهره‌برداری از آموزه‌های آن در راستای هوشیاری همت گمارید .

زندگی حضورمندانه (چگونه کاستی‌ها و نقص‌های ما به موهبت‌های زندگی ما تبدیل می‌شوند)

  • 75,000 تومان

زندگی حضورمندانه یعنی درگیر شدن با زندگی از جایگاه ارزشمند بودن. زندگی حضورمندانه یعنی پروراندن شجاعت همدردی و ارتباط به گونه‌ای که صبح با این فکر از خواب بیدار شویم که مهم نیست چه کارهایی انجام داده‌ام و چه کارهایی باقی مانده‌اند من کافی‌ام و شب با این فکر به خواب رویم که آری من ناقص و آسیب‌پذیرم و گاه می‌ترسم اما این چیزها در این حقیقت تغییر ایجاد نمی‌کند که من همچنان شجاعم و ارزش احساس عشق و تعلق را دارم... این کتاب دعوتی است برای پیوستن به انقلابی حضورمندانه پیوستن به جنبش اجتماعی کوچک و آرامی که با سخنی آغاز می‌شود که فرد فردمان بیان می‌کنیم تجربه و داستان من اهمیت دارد چون من اهمیت دارم...

زندگی تاب‌آورانه (واقعی شدن با شرم تاب‌آوری)

  • 340,000 تومان

کتاب واقعی شدن با شرم ـ تاب‌آوری خواننده را با احساس ترساننده و فلج‌کننده شرم که ضمن ارتباط برای آدمی ایجاد می‌شود و نیز با نحوه تاب آوردن آن آشنا می‌کند. این اثر محققانه به خوبی نشان می‌دهد که شرم احساسی مخرب و مانع رشد و بهبود است و انسان اجتماعی که همیشه و همه جا در معرض حمله قرار دارد، تنها با مهارت شرم ـ تاب‌‌آوری می‌تواند از دامش‌ رهایی یابد و اگر به دام افتد بی‌آن‌که بفهمد، شرم در وجودش لانه می‌کند، کنترلش را به دست می‌گیرد و از خود واقعی دورش می‌کند. در این کتاب می‌آموزیم که فرد گیرافتاده در دام شرم چگونه یا دچار یاس، انزوا، و اختلالات و ناهنجارهای رفتاری می‌شود یا قربانی کسب تایید و راضی کردن دیگران. چنین فردی در هر حال، نمی‌تواند روابط عاطفی، کاری و حرفه‌ای درستی بر قرار کند، روابطی که به احساس معنا و خشنودی در زندگی او بیانجامد و رشد و تعالی‌اش را در پی داشته باشد.

صفحه‌ی 1