آرش طهماسبي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زنده‌باد گل‌های آپارتمانی
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
قصه‌های ماشین تحریر (مجموعه داستان)
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان
سرچشمه خلاقیت
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
هم‌سفر با هرودوت
  • 69,000 تومان
  • با تخفیف: 69,000 تومان
خاستگاه تاریکی
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
اسکیزوفرنی
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان

زنده‌باد گل‌های آپارتمانی

  • 85,000 تومان

گوردن کومستاک شاعر خودخوانده ضد سرمایه‌داری، برای دهن‌کجی به خداوندگار پول، زندگی فقیرانه‌ای در پیش می‌گیرد. با کله‌شقی تمام و در میان آه و افسوس‌های دوستانش، یکی پس از دیگری شغل‌های خوب را از دست می‌دهد. اما در این بین، گوردن روی نیروی عشق و توان آن برای بازگرداندنش به جریان زندگی، حساب نکرده بود. سقوط خودخواسته او در ورطه فقر روحش را می‌خورد و او را به یک هستی رقت‌بار و منزوی سوق می‌دهد، آن‌قدر که دیگر احترامی برای خودش قائل نیست و توان نوشتن را هم از دست می‌دهد. او پیوندهایش را با دنیای بیرون قطع می‌کند و حالا فقط رزمری وفادار با آن حس عشق و امنیتی که با خود دارد، می‌تواند او را نجات دهد ...

قصه‌های ماشین تحریر (مجموعه داستان)

  • 59,000 تومان

[با خواندن این کتاب] معلوم می‌شود که آقای هنکس مانند یک نویسندۀ واقعی، با مهارت انگشت‌هایش را روی کلیدهای ماشین‌تحریر حرکت می‌دهد. «قصه‌های ماشین‌تحریر» هم عالی هستند و هم تأثیرگذار. در مکان و زمان و شیوۀ روایت تفاوت دارند، اما در نهایت کلیت داستان‌ها ضمن انتقال حسی عمیقاً امریکایی، فضا، روابط دوستی، نوع زندگی و خانواده را با رنگی از شادی و نشاط نشان می‌‌دهند، چنان‌که هریک از موضوعات و عناصر داستان، فکرشده و دقیق پرورده شده است. همۀ این‌ها را بگذارید در کنار یک ویژگی دیگر، همدلی، که خاص تام هنکس است و او را از دیگران متمایز می‌سازد. ـــ استیون فِرای

سرچشمه خلاقیت

  • 60,000 تومان

«تأملی در باب اینکه چگونه ساختار ژنتیکی و ماهیت فرهنگی تجربه ما را در دنیا شکل داده است و چگونه این تجربه به‌نوبه خود بر شکل و محتوای خروجی خلاقیت ما تأثیر گذاشته است.» دَن جونز، نیچر. «مثل همیشه، ویلسون بینش خارق‌العاده‌ای را با یک سادگی‌ مجذوب‌کننده عرضه داشته است (او استاد جملات کوتاه مسجع است). این تأملات عمیق انسانی در باب طبیعت، یعنی خلاقیت، و اشتیاق ازلی ما موجب خوشایند طرفداران پروپاقرص او خواهد بود و برای تازه‌واردان معرفی کاملی را برای آشنایی با کار و اندیشه‌های یکی از برجسته‌ترین دانشمندان زنده در عصر حاضر ارائه خواهد داد که در کمال مسرت دریافتم لقبش در دوران دبیرستان «ویلسون مارباز» بوده است.» جیم هولت، نویسنده چرا دنیا وجود دارد؟ «از زبان سخنگوی برجسته علوم ما این جستار جذاب، شیوا و مهم در باب خویشاوندی حیاتی بین علوم انسانی و علوم طبیعی ارائه شده است؛ چاه خلاقیت، سوخت هردوِ اینها و نیز نیاز ما را – به‌عنوان گونه‌ای که حقایق‌ آنها را برای رویارویی با مسائل بغرنج روز ترکیب می‌کند – تأمین می‌کند. پیغام او از این به‌موقع‌تر نمی‌توانست باشد.» دایان آکرمن، نویسنده همسر نگهبان باغ‌وحش. «ویلسون، با آن سبک نگارش فاخر و خردورزانه‌اش که به امضای او بدل شده است، استدلال می‌کند که به‌منظور درک سرچشمه‌های کهن آنچه که ما را به انسان بدل ساخته است، به علوم طبیعی و علوم انسانی توأمان نیاز داریم.» آلن پیج لایتمن، فیزیک‌دان، نویسنده و استاد علوم انسانی دانشگاه ام‌آی¬تی.

هم‌سفر با هرودوت

  • 69,000 تومان

در دهه‌ی پنجاه ریشارت کاپوشچینسکی بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی‌اش به‌عنوان خبرنگار برون‌مرزی روزنامه‌ی «اشتاندار موآدیش» مشغول به کار شد. او در کنار بازدید از چندین کشور در قاره‌ی آفریقا چون مصر، لیبی و بعضی از کشورهای آفریقای غربی به هند، چین، ایران و سپس السالوادور رفت و در طول این سفرها نسخه‌ای از کتاب تواریخ هرودوت را با خود داشت. کاپوشچینسکی در این کتاب سعی به رمز‌گشایی از پیچیدگی‌ها و رویدادهایی می‌کند که در دیدار از هر محیط تازه با آن‌ها روبه‌رو می‌شود و در این مسیر« تواریخ» همچون راهنمای گردشگری به یاری او می‌آید و حضور اثیری هرودوت به‌سان ویرژیل برای دانته، وی را هدایت می‌کند. همسفر با هرودوت شرح این ماجراها و توازی آن‌ها با رویدادهایی‌ست که هزاران سال قبل روی داده است. با بستن این کتاب این‌طور به نظر خواهد آمد که علی‌رغم پیشرفت‌های شگرف بشر در طول تکامل تمدن، گویی برخی عناصر این تمدن نه تغییر یافته‌اند و نه تغییر خواهند یافت.

خاستگاه تاریکی

  • 29,000 تومان

در میان این سطور چیزهایی را خواهید یافت که کمین کرده‌اند، چیزهایی که به‌چابکی بر روی دیوارها می‌خزند، چیزهایی که پنهان از دیده‌ها حرکت می‌کنند، چیزهایی که یاد گرفتند راه بروند، که باید بخزند، سیاهی ژرف و ناپیدا، شرارتی که نتوان بر آن فائق شد، تکانه‌های غیربشری، اجسام غیرطبیعی، آیین‌های باستانی، سرزمین‌های بی‌نام و نشانی که همان به نامکشوف باقی بمانند، افکاری که همان به بر ‌زبان جاری نشوند، درهایی که همان به ناگشوده رها شوند، نام‌هایی که همان به فراموش شوند، این هشداری است به شما. «... امیدوارم که هیچ‌کس دیگری این پازل را تمام نکند؛ یقینا اگر زنده بمانم هرگز دانسته و به‌ عمد نخواهم کوشید ارتباطی در این زنجیره هولناک حوادث بیابم. من فکر می‌کنم آن پروفسور خیلی مایل بود راجع به آنچه می‌داند سکوت اختیار کند و اگر مرگ ناگهانی به‌سراغش نمی‌آمد حتما یادداشت‌هایش را نابود می‌کرد.»

اسکیزوفرنی

  • 65,000 تومان

اصطلاح اسکیزوفرنی به شکل حادی از اختلال روانی اطلاق می‌شود که در تمام کشورها و فرهنگ‌ها شیوع دارد و گسترده‌تر از آن است که تصور می‌کنید. تقریباً از هر صد نفر، یک نفر ممکن است این اختلال را در برهه‌ای از زندگی‌اش تجربه کند. این ریسک یک درصدی ابتلا در طول عمر تقریباً معادل ریسک ابتلا به بیماری آرتریت روماتویید (التهاب مفاصل روماتیسمی) است؛ خیلی از ما کسی را دور و برمان می‌شناسیم که به این بیماری به مراتب مشهودتر مبتلا شده است. اسکیزوفرنی نه تنها برای فرد مبتلا و اطرافیانش به شدت دردآور و محنت‌‌بار است، بلکه هزینه مالی سنگینی را نیز به بار می‌آورد.

صفحه‌ی 1