آرزو محموديان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
حقیقت تلخ (در باب بیماری‌های مهلکی که سفر روح ما را رقم می‌زنند)
رد پای خدایان (جایگاه اسطوره در زندگی معاصر)
  • 216,000 تومان
  • با تخفیف: 216,000 تومان
رهایی از سردرگمی با کمک ندای درون
  • 333,000 تومان
  • با تخفیف: 333,000 تومان
ایسان (شبکه بین‌المللی قاتلان 2) هلیکس
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
ایسان (شبکه بین‌المللی قاتلان)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
تمام انگیزه‌های زندگی (داستان تاثیرگذار زندگی توریا پیت) دختری که قرار نبود زنده بماند
چنگ‌نواز سوار بر باد (معماگر 3)
  • 36,000 تومان
  • با تخفیف: 36,000 تومان

حقیقت تلخ (در باب بیماری‌های مهلکی که سفر روح ما را رقم می‌زنند)

  • 281,000 تومان

همه ما چه بخواهیم، چه نخواهیم با بیماری روبرو می‌شویم. فرقی نمی‌کند این بیماری برای خودمان اتفاق افتاده باشد یا کسی که دوستش داریم به آن مبتلا شده باشد. موضوع مهم آن است که رویارویی با بیماری گریزناپذیر است. همچون دیگر اتفاقات ناخوشایند و بحران‌های زندگی، شاید اولین راه‌حلی که در صورت مواجهه با بیماری به ذهن هر کدام از ما می‌رسد، فرار کردن و نادیده گرفتن است. اما دکتر ژان شینودا بولن در کتاب حاضر به ما پیشنهاد می‌کند که باید دقیقا عکس این رفتار را انجام دهیم. تنها به واسطه رویارویی با جهان وحشت آفرین بیماری و مرگ است که می‌توانیم به معنای نهفته در دل آن پی ببریم. به آنچه که در اعماق وجودتان احساس می‌کنید، اعتماد کنید. دکتر بولن در جایگاه روان‌پزشک و تحلیل‌گر یونگی درک دقیقی از آنچه که شخصیت یک انسان را شکل می‌دهد، دارد. مطاله این کتاب را در درجه اول به افرادی که درگیر بیماری هستند و از آن رنج می‌برند، توصیه می‌کنیم، همچنین این کتاب می‌تواند برای افرادی که با بیماران یا افراد کهنسال در ارتباط هستند نیز مفید باشد.

رد پای خدایان (جایگاه اسطوره در زندگی معاصر)

  • 216,000 تومان

بی‌دلیل نیست که همیشه مضطربیم و در زندگی هیچ‌وقت روی آرامش را نمی‌بینیم. اصلا عجیب نیست که هر روزء تصور می‌کنیم راهی برای لذت بردن از زندگی یافته‌ایمء تخت گاز به سمتش می‌رویم و در نهایت می‌فهمیم که سرابی بیش نبوده است و لذت‌ها همه آنی‌اند... جیمز هالیس در این کتاب به ما می‌گوید که شناخت اسطورهء حلقه مفقوده در زندگی انسان معاصر است. بیگانگی با اسطوره‌ها فقدانی است که سراسر زندگی ما را دچار رنج روحیء پوچیء اضطرابء ترس و... می‌کند. شاید این کتاب حکم همان قایقی را داشته باشد که در امواج سهمگین زندگیء ما را به ساحل آرامش می‌رساند.

رهایی از سردرگمی با کمک ندای درون

  • 333,000 تومان

حضور شما چه بدانید و چه ندانید در این دنیا اهمیت دارد. شما کاری در این دنیا دارید که باید به سرانجام برسانید. کتاب رهایی از سردرگمی با کمک ندای درون اثر پرفروش جیمز هیلمن، با روش‌هایی علمی و نوین شما را در این مسیر هدایت خواهد کرد. روح شما، منتظر نشسته تا به خواسته‌اش پاسخ دهید! خواسته روح، گاهی در کودکی خودش را مطرح می‌کند، گاهی در زندگی نکبت‌بار گذشته و گاهی در شرایط امروز ما، دقیقا وقتی که ناامید، خسته یا مستاصل شده‌ایم، پیامش را مخابره می‌کند! اگر خدایی ناکرده نتوانید درست صدای خواسته روح را بشنوید، ناخواسته سرگردانی، بی‌هدفی و حس پوچی به درون زندگی‌تان رخنه می‌کند. کتاب رهایی از سردرگمی با کمک ندای درون (The Soul's Code) توسط شناخته‌شده‌ترین چهره در بین روانکاوان پیرو مکتب کارل گوستاو یونگ یعنی جیمز هیلمن (James Hillman) نوشته شده و کارش رمزگشایی از روح سرگردان شماست. این اثر در مورد کشش و ندای درونی صحبت می‌کند. ندای درون، گاهی شبیه به نیرویی خفیف است که شما را درون جریان رودخانه‌ای ناشناخته و غریب هل می‌دهد؛ باعث می‌شود مدتی بی‌هدف و سرگردان با این جریان ناآشنا حرکت کرده تا در نهایت، امواج رودخانه شما را به ساحلی ‌برساند که گویی از قبل برایتان مشخص شده است. هنگامی که به پشت‌سر و مسیر طی‌شده می‌نگرید، با خود می‌اندیشید بی‌شک دست سرنوشت شما را به این نقطه رسانده است.

ایسان (شبکه بین‌المللی قاتلان 2) هلیکس

  • 95,000 تومان

هنوز خاطرات و حافظه‌اش تکه‌های گمشده بسیاری دارد و آوا باید به ایسان بازگردد تا خواهر دوقلویی که هرگز ندیده است را پیدا کند. اما هر چه در این میان اطلاعات بیشتری به دست می‌آورد، دروغ‌ها و اسرار بیشتری برایش فاش می‌شوند. سرم هلیکس، آن چیزی نیست که فکرش را می‌کرد و مهم‌تر از همه، اعضای مذکر ایسان که پیش از آن گفته می‌شد به دلیل ناسازگاری سرم هلیکس با دی‌ان‌ای‌شان از برنامه‌های ایسان حذف شده‌اند، تعدادشان روز به روز در حال افزایش است. هر چه آوا در مسیر جستجویش به حقایق بیشتری پی ببرد؛ برای ایسان تبدیل به تهدید خطرناک‌تری خواهد شد. در چنین بزنگاهی شاید تنها راه او برای رهایی از این تنگنا پیوستن به شورشیان باشد... البته اگر بتواند از حصار دیوارهای بتنی و دژ نفوذناپذیر ایسان جان سالم به در ببرد...

ایسان (شبکه بین‌المللی قاتلان)

  • 60,000 تومان

جهان، تغییر کرده است. دانشمندان، آمدن این روزها را هشدار داده بودند. کره زمین از برخورد با شهاب‌سنگ‌ها ویران شده است. دولت‌های جهان برای کمک به انسان‌های بازمانده بر روی این کره خاکی، برنامه‌هایی دارند. سرزمین‌های آسیب‌دیده‌ای که هنوز می‌توان به نجات‌شان امیدوار بود؛ به چهار بخش شمالی، جنوبی، شرقی و غربی تقسیم شده‌اند و هر چهار بخش، توسط «شورای بازماندگان» اداره می‌شود. آوای هفده‌ساله یکی از بازماندگان ویرانی است. برای زنده ماندن چاره‌ای ندارد جز آن که روی پاهای خودش بایستد؛ اما سر از مرکز اصلاح و تربیت درمی‌آورد. ناامید و افسرده، با خودش فکر می‌کند زندگی‌اش تا پایان عمر، در پرسه زدن در خیابان‌ها یا زندان بودن در مرکز اصلاح و تربیت سپری خواهد شد. اما روزگار خواب دیگری برایش دیده است. ملحق شدن آوا به برنامه آزمایشی سرم هلیکس، مسیر زندگی‌اش را برای همیشه تغییر می‌دهد. این ماده نوظهور، تنها در انحصار یک سازمان خاص است و حواس و توانایی‌های افراد را تقویت می‌کند. آوا نمی‌خواهد تمام عمرش را در مراکزی چون کانون اصلاح و تربیت و در میان خلافکاران بگذراند. اگر چه زندگی با او نامهربان بوده؛ هنوز هم دلش می‌خواهد در آینده فرد مهم و تاثیرگذاری شود. تنها راه رهایی او از کانون اصلاح و تربیت، ملحق شدن به برنامه آزمایشی سرم هلیکس و «شبکه بین‌المللی قاتلان» است. سازمان مخفی که اغلب با نام «ایسان» شناخته می‌شود... اما آن‌طور که آوا فکر می‌کند؛ ملحق شدن به «ایسان»، پایان سختی‌های او نیست. بلکه شروع مسیری دشوار و مبهم است که در گذر از آن، نمی‌توان به هیچ‌کس اعتماد کرد.

تمام انگیزه‌های زندگی (داستان تاثیرگذار زندگی توریا پیت) دختری که قرار نبود زنده بماند

  • 32,000 تومان

«... آتش با سرعت هر چه بیشتر به ما نزدیک و نزدیک‌تر می‌شد. حتی فرصتی برای فکر کردن نداشتیم. سر و صدای ناشی از آتش‌سوزی از صدای موتور جت هم بلندتر بود و من، تا سرحد مرگ ترسیده بودم. قلبم دیوانه‌وار در سینه می‌کوبید و گرمای سوزان و دود غلیظی که همه جا را فرا گرفته بود، مرا بیش از پیش مضطرب و وحشت‌زده می‌کرد...» داستان توریا و زنده ماندنش در میان آن جهنم سوزان دهان به دهان چرخید و حالا مردم بسیاری از این ماجرای غم‌انگیز باخبر شده‌اند. اما چیزی که این حادثه را از نمونه‌های مشابه خود متمایز می‌کند، اراده تحسین‌برانگیز توریا برای بازگشتن به زندگی طبیعی است. «تمام انگیزه‌های زندگی»، داستان قدرت عشق است؛ عشقی که توانست دختری را از مرگ حتمی نجات داده و به زندگی برگرداند. عشقی که از مرز ظواهر و زیبایی‌های ظاهری فراتر رفته و قدم به قلمروی کمترشناخته زیبایی‌های درونی می‌گذارد.

چنگ‌نواز سوار بر باد (معماگر 3)

  • 36,000 تومان

جنگ و ناآرامی هر روز سرزمین‌های بیشتری را درگیر می‌کند و شاهزاده هد تنها یک راه برای پایان دادن به این ناآرامی‌ها و پیروزی در جنگ دارد. استفاده از قدرت پادشاهان و کمک گرفتن از جادوگرانی که از بند طلسم اهم آزاد شده‌اند، شاید تاثیرگذار باشد؛ اما کافی نیست. آن سوی دیگر جنگ، لشکر عظیمی از تغییر شکل‌دهندگان قرار دارند. موجوداتی که هیچ‌کس قدرت مبارزه و شکست دادنشان را ندارند و حضور آن‌ها به معنی نابودی کامل سرزمین‌های فرمانروای بزرگ است. سرنوشت مورگان و تغییر شکل‌دهندگان با هم گره خورده و او برای نابود کردن تغییر شکل‌دهندگان، باید از هویت اصلی آن‌ها باخبر شود. مورگان باید نواختن چنگ باد را بیاموزد. نواختن چنگ باد، رازهای بسیاری را فاش خواهد کرد؛ هویت تغییر شکل‌دهندگان، ارتباط مورگان با دث، چنگ‌نواز اهم و فرمانروای بزرگ...

صفحه‌ی 1