آرزو خوشابي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کتابی که آرزو می‌کردید والدین‌تان خوانده بودند (مجموعه کتابخانه‌ای برای همه)
راز خوشبختی (مجموعه کتابخانه‌ای برای همه)
  • 52,500 تومان
  • با تخفیف: 52,500 تومان
از توانمندی به اوج قدرت
  • 254,500 تومان
  • با تخفیف: 254,500 تومان
بگو نه تو مقصر نیستی (گام‌هایی ساده که کمک می‌کند بهتر زندگی کنید) کتاب گویا
بادبادک باز (جیبی با جعبه)
  • 320,000 تومان
  • با تخفیف: 320,000 تومان
ذهن‌آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
داستان‌های ماندگار (چطور با هنر داستان‌گویی کسب و کارمان را متحول کنیم)
بگو نه تو مقصر نیستی (گام‌هایی ساده که کمک می‌کند بهتر زندگی کنید)
به تو گوش می‌دهم و آنچه می‌گویی را درک می‌کنم
تمرین‌هایی برای قضاوت‌ نکردن (یادداشت‌های قضاوت)
ثروتمندترین مرد بابل (رازهای موفقیت در زمان باستان) مجموعه ذهن زیبا

کتابی که آرزو می‌کردید والدین‌تان خوانده بودند (مجموعه کتابخانه‌ای برای همه)

  • 54,500 تومان

این کتاب در پرورش روش‌های تعامل با فرزند به طور عملی به یاری والدین آمده‌ است. عدم توجه و نادیده گرفتن فرزندمان ریشه در کودکی خودمان دارد. نویسنده با پیشنهاد یادگیری و به کارگیری چهار مهارت اصلی در این کتاب، قول می‌دهد بتوانیم تعاملی پایا با فرزندانمان ایجاد کنیم. تمرکز این کتاب بر رشد عاطفی و روان‌شناختی فرزندان است و تنها به ارائه‌ صرف تکنیک نمی‌پردازد. برای استفاده از این کتاب باید همه پیش‌فرض‌هایی که تا به حال داشتید کنار بگذارید.

راز خوشبختی (مجموعه کتابخانه‌ای برای همه)

  • 52,500 تومان

هیچ فرمول جادویی برای رسیدن به خوشبختی وجود ندارد. خوشبختی را فقط باید درون خود پیدا کنید، شما باید یاد بگیرید که چگونه تفکر خود را تغییر دهید. مهم نیست شرایط فعلی شما چگونه است، شما قدرت غلبه بر آن را دارید. تغییر نگرش شماست که در نهایت شما را به روشنگری می‌رساند. در این کتاب، وین دایر تاکید می‌کند که برای رسیدن به خوشبختی باید نگرش‌مان را تغییر دهیم. با تغییر نگرش، انتخاب‌ها و انتظارات‌مان به گونه‌ای تغییر می‌کنند که یاد می‌گیریم به همه جنبه‌های زندگی خود «با اقتدار واکنش نشان دهیم».

چگونه می‌توان گفت‌و‌گوهای ناممکن را ممکن کرد (راهنمایی بسیار کاربردی برای ممکن‌ ساختن هر نوع گفت‌و‌گویی)

  • 110,000 تومان

گفت‌وگو میان افرادی که باورهایشان راجع به مذهب، سیاست یا ارزش‌ها تفاوت ریشه‌ای و اساسی دارند همیشه چالش برانگیز است. اگر کسی تمایل به صحبت کردن با شما داشته باشد، حتی اگر فردی متعصب یا هواداری سرسپرده باشد، این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه بتوانید به‌طرز موثری با او ارتباط برقرار کنید. کافی است با دقت و توجه و تمرین، توصیه‌هایش را در زندگی‌مان پیاده کنیم. نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه رعایت اصول اخلاقی زیربنای امکان‌پذیر کردن گفت‌وگوهای غیرممکن است. شکیبایی، حفظ آرامش، کلام شفاف، یادگیری گوش دادن به دیگران، پرسیدن سوالات به‌جا و ... مواردی است که در این کتاب به روشنی از سوی نویسنده مورد بحث قرار گرفته و چگونگی دستیابی به این صفات نیز در نهایت سادگی به خواننده پیشنهاد شده است.

ذهن‌آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس

  • 65,000 تومان

ذهن‌آگاهیء مراقبه و یوگا در فرهنگ معاصر ما رسوخ نموده و توسط میلیون‌ها نفز که به دنبال رهایی از بیماری‌های دنیا امروزی هستند به کار گرفته شده است. که البته دلیل خوبی هم دارد: از همان زمان که جون کابات زینء ذهن‌آگاهی بر پایه کاهش نگرانی (MBSR) را بسط داد - درمان آمیخته که هر سه را در بردارد - توانست تاثیر آن را در کاهش استرسء نگرانیء افسردگی و حتی دردهای مزمن ثابت کندء اما آنچه تا به حال درباره آن نشنیده‌ایدء ریشه‌های فلسفی عمیق ام. بی. اس. آر است که با نام دارمای بودایی معروف هستند - آموزه‌های اصلی بودا که همانند ذهن‌آگاهی مدرنء از یک منبع نشات گرفته‌اند. با پیروی از برنامه هشت هفته‌ای ام. بی. اس. آر است که دارمای ذهن‌آگاهی مدرنء خرد باستانی نهفته در تمرینات ذهن‌آگاهی معاصر را آشکار می‌سازد - خردی که شامل چهار حقیقت بزرگ بودا و طریق هشتگانه اوست - و این آموزه‌ها را به صورتی ارائه می‌دهد که بسیار راحت آن‌ها را در زندگی امروزی‌مان به کار بگیریم. با عرضه مثال‌ها و دستورالعمل‌هایی از زندگی واقعیء این کتاب از شما دعوت می‌کند تا ادراکتان را از ذهن‌آگاهی وسعت بخشیدء تمرینات ام.بیء اس. آر را دنبال کنیدء و با خرد درونی و حس عمیق بهتر بودن ارتباط برقرار کنید.

داستان‌های ماندگار (چطور با هنر داستان‌گویی کسب و کارمان را متحول کنیم)

  • 145,000 تومان

داستان از زمان پدید آمدن زبان، سبب پیوند ما انسان‌‌ها با یکدیگر بوده‌ است. داستان‌سرایی اطلاعات را جذاب و ارتباط‌ها را جذاب می‌کند. در کتاب داستان‌های ماندگار، کیندرا هال به زیبایی زیروبم داستان را به ما می‌شناساند و روش ساخت آن را به ما می‌آموزد. این همان چیزی است که صاحبان کسب و کار و افراد تاثیرگذار نیازمند آن هستند. لازم نیست نویسنده بزرگی باشید تا داستان‌های بزرگ بگویید؛ تنها کافی است بفهمید چطور داستانی را تعریف کنید تا ماندگار شود.

بگو نه تو مقصر نیستی (گام‌هایی ساده که کمک می‌کند بهتر زندگی کنید)

  • 59,500 تومان

احساس گناه احساسی است که مدام به ما سرکوفت می‌زند که این کاری که انجام دادی یا ندادی درست نیست. اگر ما با احساس گناه به گونه‌ای سازنده برخورد کنیم دیگر احساسی منفی نخواهد بود، اما اگر برخوردمان با این احساس، سازنده نباشد آنچنان قوی است که می‌‌تواند کاملا بر ضدمان عمل کند، رابطه‌هایمان را نابود سازد و حتی جلوی پیشرفتمان را بگیرد. این کتاب شما را در شناخت انواع احساس گناه و روش‌های فائق شدن بر آن یاری می کند. به شما انگیزه‌ای لازم برای استفاده از توانایی‌های‌تان در جهت رویارویی با این احساس گاه دردسرساز را می‌بخشد.

به تو گوش می‌دهم و آنچه می‌گویی را درک می‌کنم

  • 79,500 تومان

چه به دنبال بهبود بخشیدن روابط خود با شریک زندگی‌تان باشید، چه بخواهید گفتگوهای دشوار در محیط کارتان را مدیریت کنید، یا با دوستان و فامیل در سطح عمیق‌تری رابطه ایجاد کنید، این کتاب تکنیک‌های ساده، کاربردی و اثبات شده‌ای ارائه می‌دهد که با آن می‌توانید هر گونه رابطه‌ای در زندگی‌تان را بهبود بخشید. تسلط بر این مهارت‌های ساده شما را قادر می‌سازد: - نگرانی‌ها، ترس‌ها و بلاتکلیفی‌های خود را با دیگران فروبنشانید (یا حتی از میان ببرید). - احساساتی مانند عشق، احترام، و قدردانی را در رابطه‌های هیجانی‌تان افزایش دهید. - بحث‌ها را به سرعت حل و فصل یا حتی از وقوع آن جلوگیری کنید. - به دیگران یاری کنید تا نقطه نظرهای شما را پذیرا بشوند. - نصیت یا بازخوردهایی که می‌دهید را پسند دیگران کند. - و بسیار بیش از این‌ها.

تمرین‌هایی برای قضاوت‌ نکردن (یادداشت‌های قضاوت)

  • 35,000 تومان

راهنمایی در جهت کاوش درونی که به رهایی از باورهایی می‌انجامد که شما را از رسیدن به زندگی بهتر باز داشته‌اند.

ثروتمندترین مرد بابل (رازهای موفقیت در زمان باستان) مجموعه ذهن زیبا

  • 199,500 تومان

خوانندگان بی‌شماری با خواندن کتاب معروف تمثیل و آموزه‌های بابل یاری داده شده‌اند، کتابی که با سوژه عقل معاش و برنامه‌ریزی اقتصادی و تحصیل ثروت فردی یکی از الهام‌بخش‌ترین کتاب‌ها در این زمینه محسوب می‌شود. این داستان‌های جذاب و آموزنده با زبانی ساده شما را در مسیر اطمینان‌بخش رسیدن به کامیابی قرار می‌دهند. این کتاب پرفروش، هم راه‌حل‌هایی جهت مسائل مالی شخصی به شما ارائه می‌دهد و هم ادراکی از ان موضوعات به شما می‌بخشد که همه عمر، راهنمای شما خواهند بود. کتابی که رازهای پول درآوردن، پول پس‌انداز کردن و استفاده از اندوخته‌ها در جهت به دست آوردن پول بیشتر را فاش می‌سازد. این کتاب را بخوانید و خواندنش را به همه کسانی که دوستشان دارید توصیه کنید و در راه ثروتمندان قدم بگذارید.

1  صفحه‌ی 1