آتنا مقدم


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کپی‌رایتینگ (نوشتن موفق برای تبلیغات برندینگ و بازاریابی)
شعار برند شیپور جنگ (پیروزی در نبرد دهن با خلق شعارهای ماندگار
برندینگ دیجیتال (توسعه برند در فضای مجازی)
  • 34,000 تومان
  • با تخفیف: 34,000 تومان
راهنمای انتخاب 1 نام موفق
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان

کپی‌رایتینگ (نوشتن موفق برای تبلیغات برندینگ و بازاریابی)

  • 75,000 تومان

کپی‌رایتینگ یا نوشتن برای برند و تبلیغات را اغلب امری ذاتی و وابسته به استعداد می دانند، اما تکنیک‌های ساده‌ای وجود دارد که اگر به کار گرفته شود نویسنده را به متن و محتوایی قدرتمند می‌رساند. مارک شاو، نویسنده این کتاب مصاحبه‌های مفصلی با کپی رایترهای بزرگ دنیا انجام داده و در کنار موردکاوی‌های متعدد و بررسی برندهای بزرگ دنیا تلاش کرده تا هنر نوشتن یک متن خارق‌العاده را برای برند و تبلیغات در رسانه‌های مختلف آموزش دهد.

شعار برند شیپور جنگ (پیروزی در نبرد دهن با خلق شعارهای ماندگار

  • 90,000 تومان

پنج تکنیک برای به خاطرسپاری یک شعار برند به یاد ماندنی: قافیه‌پردازی تشابه حروف تکرار وارونگی ایهام

برندینگ دیجیتال (توسعه برند در فضای مجازی)

  • 34,000 تومان

شرکت‌هایی در دنیای مجازی به موفقیت زودهنگام دست می‌یابند که همواره در شناخت کاربرد فناوری اطلاعات پیشرو بوده‌اند. برای ساخت برند در دنیای دیجیتال باید بدانیم مردم چه می‌خواهند، از چه حرف می‌زنند و رفتار واقعی‌شان چگونه است. فناوری دیجیتال اصول ساخت برند را عوض نکره است. مواردی که پیش از این انجام دادنشان در کسب و کارمان واجب بوده، هم‌چنان به صورت رکنی الزامی محسوب می‌شوند؛ چه خود را در قالب شبکه‌ای تلویزیونی نشان دهند یا یک رسانه یا یک خط مشی، خواه این پدیده را نوظهور بدانیم یا رمز‌آلود یا تنها حقیقت دیگری از زندگی، حداقل دستاورد دنیای دیجیتال ارائه تعریفی دوباره و نوین برای مقیاس الزامات برندینگ است.

راهنمای انتخاب 1 نام موفق

  • 70,000 تومان

این کتاب به شما می‌آموزد که: معیارهای اصلی 1 نام عالی چیست. کدام پیشنهادهای بی‌معنی را باید نشنیده بگیرید. چگونه نامتان را بسازید،ارزیابی و اجرا کنید. از مانع‌هایی که زمان و پول شما را هدر می‌دهند، عبور کنید. با سختی انتخاب نام دامنه روبه‌رو شوید. در رویارویی با مشکلات پیچیده‌ای همچون چگونگی ارتباط نام شرکت به نام محصول، تغییر نام و نام‌گذاری پس از ادغام شرکت و یا خرید شرکتی چگونه عمل کنید. چه ابزارهای گسترده‌ای برای پیدا کردن نام و خلق ایده‌های جدید وجود دارد. این کتاب شما را با یک راه به اثبات رسیده آشنا می‌سازد که برای شرکت‌های تازه‌ کار با بودجه‌ی کم و هدف تبدیل شدن به شرکت‌های چندین میلیون دلاری آماده شده‌اند.

صفحه‌ی 1