چترنگ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درس‌هایی از شیمی
  • 310,000 تومان
  • با تخفیف: 310,000 تومان
علم سرنوشت (چرا آینده‌تان از آنچه فکر می‌کنید پیش‌بینی‌پذیرتر است)
قلمرو
  • 495,000 تومان
  • با تخفیف: 495,000 تومان
غارهای پولادین
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
شب حقیقت
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
1984
  • 360,000 تومان
  • با تخفیف: 360,000 تومان
ارتقا
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
پسر خوب
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
مثل حرفه‌ای‌ها یاد بگیر (ابزارهای علمی برای بهتر شدن در هر کاری)
قهرمانان مرزی
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
لمس
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
معادله نیمه تابستان
  • 138,000 تومان
  • با تخفیف: 138,000 تومان

درس‌هایی از شیمی

  • 310,000 تومان

کسی الیزابت زات را دانشمند نمی‌دانست. زن‌های دهه 60 آمریکا به سختی می‌توانستند در رقابت با مردان به مرتبه شغلی و دانشگاهی برسند. اما الیزابت کسی نبود که از پا بنشیند؛ پس علم را به عرصه زندگی زنان برد و با برنامه شام ساعت شش که بیشتر توضیح فرایندهای فیزیکی و شیمیایی طبخ غذا بود تا دستور پخت، زنان را به تفکر در مسائل اساسی‌تری ترغیب کرد و در این میان، نگاه کلی جامعه را به توانمندی‌های زنان تغییر داد. «الیزابت از جایش تکان نخورد. بلندتر از صدای فرانک فریاد زد: "می‌خواهی با یک شیمی‌دان حرف بزنی؟ یکی به غیر از من ؟" کالوین جواب داد: "بله." و بعد کمی نرم‌تر شد. "ببین، می‌دانم تقصیر تو نیست، ولی آنها نباید یک منشی را بفرستند این بالا تا کار‌های پردردسرشان را انجام بدهد. می‌فهمم که ممکن است فهمیدنش برایت سخت باشد، ولی من وسط انجام کاری مهم هستم. خواهش می‌کنم. فقط به رئیست بگو به من زنگ بزند."»

علم سرنوشت (چرا آینده‌تان از آنچه فکر می‌کنید پیش‌بینی‌پذیرتر است)

  • 170,000 تومان

آیا ما گرفتار سرنوشتی هستیم که ساختار ژنتیکی به ارث رسیده‌ و اتصالات عصبی مغزمان برای ما تعیین می‌کنند؟ نقش تصمیم‌گیری و اراده آزاد ما در تعیین سرنوشتمان چقدر است؟ علم سرنوشت با رویکرد علوم اعصاب به بررسی ساختار اتصالات مغز و ژنتیک و نقش آن در انتخاب‌های ما می‌پردازد و در ادامه، راهکارهایی برای خروج از اسارت تحمیلی ساختار زیستی‌مان به ما می‌دهد. دکتر هانا کریچلو همکار علمی کالج مگدالن دانشگاه کمبریج است که برای پژوهش در رابطه با ارتباطات علمی، از سوی شورای علوم به عنوان یکی از صد دانشمند برتر بریتانیا معرفی شده است. نام او در فهرست «زنان الهام‌بخش و موفق علمی» دانشگاه کمبریج قرار دارد و به طور مرتب در رادیو و تلویزیون و جشنواره‌ها حضور پیدا می‌کند و به بحث درباره مغز و بررسی آن می‌پردازد.

قلمرو

  • 495,000 تومان

دهکده کوهستانی اوس در نروژ زیر پوسته آرام و دلپذیر خود آبستن اسرار زیادی است که یک سر همه آنها به رو اپگار، راوی داستان «قلمرو»، می‌رسد. غریزه کلانتر کرت اولسن به او می‌گوید که نکته شومی در مرگ‌هایی نهفته است که به ظاهر خودکشی قلمداد شده‌اند و یکی از آنها پدر خود او، کلانتر سابق سیگمن اولسن، است که درباره مرگ مشکوک والدین روی اپگار تحقیق می‌کرده. «حتما ماجرای بیرون آوردن جسد مامان و بابا از هوکن را شنیده بود. دو مرد از تیم نجات کوهستان آن پایین رفته بودند و وقتی شروع کرده بودند به بالا کشیدن برانکارها همراه با اجساد، برانکارها با صدای بلند به دامنه صخره برخورد کرده بودند، اما هیچ سنگی جدا نشده بود. حادثه زمانی رخ داد که مردها در راه بازگشت به بالا بودند. سنگی از کنار کسی که طناب را گرفته بود کنده شد و به فردی که زیرش بود و از او محافظت می‌کرد، برخورد کرد و مفصل شانه‌اش را له کرد.»

غارهای پولادین

  • 170,000 تومان

ماجرا در هزاران سال بعد اتفاق می‌افتد. دکتر سارتون به قتل می‌رسد. این یک قتل ساده نیست؛ چراکه دکتر سارتون، ساکن شهرک فضایی روی زمین، در محدودۀ شهر زمینی کشته شده است. به همین دلیل کارآگاه الایجا بیلی، از زمینی‌ها، مأمور کشف راز این قتل می‌شود و در این راه آر. دنیل آلیوا که رباتی کاملاً انسان‌نماست، او را همراهی می‌کند. غارهای پولادین اولین کتاب از مجموعۀ رباتی آیزاک آسیموف است. آسیموف با خلق جهانی در چند هزار سال آینده که در آن زمینی‌ها در شهرک‌هایی محصور در پولاد و مدفون در زمین زندگی می‌کنند و بخشی از انسان‌ها کرات دیگر فضا را مسکون کرده‌اند، مرزهای تخیل را در زمان خود جابه‌جا کرده است. آیزاک آسیموف (1920- 1992) که استاد بیوشیمی در دانشگاه بوستون بود، بیش از پانصد جلد کتاب نوشته است که بخشی از آن‌ها داستان‌های علمی ـ تخیلی و بخش دیگر آن‌ها علم به زبان ساده است.

شب حقیقت

  • 100,000 تومان

لیوبا همراه با پسرش، انزو، در آپارتمانی زندگی می‌کند که در آنجا سرایدار است. انگیزه لیوبا برای تمام تلاش‌هایش این است که انزو در مدرسه‌ای درجه‌یک در محله‌ای ممتاز تحصیل کند تا از طبقه اجتماعی‌اش فراتر رود؛ اما انزوی دوزاده‌ساله در مدرسه مورد قلدری و خشونت هم‌کلاسی‌هایش قرار می گیرد. مواجهه با بی‌عدالتی در انزو که کودکی دورن‌گرا و شاعرمسلک است، او را به‌یکباره از مرز کودکی عبور می‌دهد. ورونیک اولمی که دستی بر نمایشنامه‌نویسی نیز دارد، در روایتی خواندنی و به یاری استعاره و رویا، گذار انزو از خشم و شورش تا رهایی را به تصویر کشیده است.

1984

  • 360,000 تومان

کتاب مصور 1984 برداشتی از رمان 1984، شاهکار جورج اورول است که مطالب کتاب را به یاری تصویرسازی به خواننده منتقل می‌کند. سبک خاص تصویرسازی‌های فیدو نستی در این کتاب نشانی از فضای بسته و خوفناک این پادآرمان‌شهر دارد. در این کتاب پیشگویانه که اورول به سال 1949 آن را نوشته است، با پادآرمان‌شهری تحت حاکمیتی تمامیت خواه رو‌به‌رو هستیم که تمام شئون زندگی افراد را در گدشته و حال و آینده در اختیار خود گرفته است. «هدف زبان نوین این بود که واسطه‌ای برای ابراز دیدگاه و عادات ذهنی مختص سرسپردگان سوسینگ باشد، علاوه بر آن، دیگر حالت‌های تفکر را غیر ممکن کند. در واقع، هدف این بود که وقتی برای همیشه زبان نوین زبان رسمی شد و زبان کهن فراموش شد، نتوان اندیشه‌ای بدعت‌آمیز را - به بیان دیگر، اندیشه‌ای را که از اصول سوسینگ فاصله گرفته باشد - در ذهن آورد، دست‌کم تا جایی که اندیشه به واژگان وابسته باشد.»

ارتقا

  • 160,000 تومان

زمانی در آینده، از زمان وقوع قحطی بزرگ، ویرایش ژنی ممنوع شده است؛ اما لوگان رمزی که با کارگزار محافظت ژنی همکاری می‌کند، مورد اصابت تراشه یخی قرار می‌گیرند که ویروسی حامل برنامه ویرایش ژنی را وارد بدن او می‌کند و موجب ارتقای او می‌شود. او به توانایی‌های خارق‌العاده‌ای از جنبه‌های ذهنی و بدنی دست می‌یابد و متوجه می‌شود که برنامه ویرایش ژن در آزمایشگاه‌های غیرقانونی همچنان انجام می‌گیرد و برای آینده بشر نقشه‌ای دارد؛ نقشه‌ای که لوگان رمزی برای اجرای آن باید تصمیم بگیرد.

پسر خوب

  • 135,000 تومان

هان یوجین طبق گفته مادر و خاله‌اش که روان‌پزشک است، به بیماری صرع مبتلاست. وقتی داروهایش را مرتب مصرف نمی‌کند، حس‌هایش به شدت تقویت می‌شود و او می‌تواند هر بویی را از فواصل دور تشخیص دهد؛ مثل بوی خون... هان یوجین یک روز صبح غرق خون از خواب بیدار شد و متوجه شد که بعضی چیزها آن‌طور که او فکر می‌کرد، نیستند.

مثل حرفه‌ای‌ها یاد بگیر (ابزارهای علمی برای بهتر شدن در هر کاری)

  • 70,000 تومان

آیا از بازدهی‌تان در مطالعه راضی نیستید؟ به حد لازم متمرکز نیستید؟ انضباط فردی ندارید؟ در به خاطر سپردن مشکل دارید؟ نمراتتان راضی‌کننده نیست؟ مدیریت زمان ندارید؟ این کتاب مال شماست. این کتاب به شما کمک می‌کند تا مطالعه و شیوه‌های حل مسئله‌تان را تا حد امکان بهبود دهید و از زمان و امکاناتتان به طور موثرتری استفاده کنید.

قهرمانان مرزی

  • 120,000 تومان

جوسی که دندانپزشک است، بر اثر شکایت یکی از مشتریانش مطب خود را از دست می‌دهد. پدر فرزندانش پیش‌تر آن‌ها را ترک کرده و حال دیگر چیزی وجود ندارد تا او را به اوهایو، محل زندگی‌اش، متصل کند. جوسی بچه‌ها را بر می‌دارد و به آلاسکا می‌رود. کاروانی اجاره می‌کند و از شکست‌هایش و از زندگی مدرن و روزمره غربی به دل طبیعت و تجربه‌های تازه پناه می‌برد. این تجربه‌ها هم برای بچه‌ها هم برای جوسی نگاه تازه‌ای به زندگی را به ارمغان می‌آورد. سفر آن‌ها خود زندگی است؛ مسیری از دشواری‌ها و پاداش‌ها.

لمس

  • 160,000 تومان

اگر می‌توانستی با لمس کسی، در او حلول کنی، چه می‌کردی؟ قاتلی اجاره‌ای در پی شبحی است تا او را به قتل برساند. برای شبحی که می‌تواند در بدن‌های مختلف حلول کند، هیچ دری بسته نیست؛ اما کسانی که درصدد شکار شبح‌هایند، از تمام رمز و رازهای آن‌ها آگاه‌اند و می‌دانند چگونه آن‌ها را به دام اندازند. لمس داستان شبحی است که می‌خواهد بداند چرا در تعقیب اویند و چه کسی پشت پرده قتل «پوست» محبوب او، ژوزفین سبولاست.

معادله نیمه تابستان

  • 138,000 تومان

«کیوهه به سنگی که لکه‌ای قرمز رویش داشت، اشاره کرد و گفت: «فکر کنم این‌جا همون جاییه که افتاده. نتونستن یکی از صندلی‌ها رو پیدا کنن. احتمالا توی دریا افتاده.» «یکی از صندلی‌ها؟ پس اون‌یکی پاش بوده؟» «نمی‌دونم. احتمالا» یوکوا سر تکان داد و با انگشت عینکش را میزان کرد. بسیار مشتاقانه به سنگ‌های پایین خیره شده بود، انگار چیزی دیدنی آن‌جا بود.»

1  2  3  4  5  6  صفحه‌ی 1