پژوهشگاه_حوزه_و_دانشگاه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روان‌شناسی زن و مرد
  • 17,100 تومان
  • با تخفیف: 17,100 تومان
معرفت‌شناسی برای دانشجویان ‌روان‌شناسی
  • 27,500 تومان
  • با تخفیف: 27,500 تومان
روان‌شناسی در قرآن و حدیث 1
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
روان‌شناسی در قرآن و حدیث 2
  • 118,000 تومان
  • با تخفیف: 118,000 تومان
روانشناسی در نهج‌البلاغه (مفاهیم و آموزه‌ها)
انگیزش و هیجان (نظریه‌های روان‌شناختی و دینی)
نگاهی به روانشناسی اسلامی
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
فلسفه روانشناسی و نقد آن
  • 270,000 تومان
  • با تخفیف: 270,000 تومان
روانشناسی در قرآن (مفاهیم و آموزه‌ها)
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان

روان‌شناسی زن و مرد

  • 17,100 تومان

کتاب حاضر با هدف آشنا‌سازی دانشجویان و طلاب علوم اسلامی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته مطالعات زنان، علوم تربیتی، روان‌شناسی و دیگر رشته‌های مربوطه و همچنین با هدف آشنایی همه افرادی که به نوعی با زنان و مباحث تربیتی، آموزشی،تربیتی، خانوادگی و مدیریتی سروکار دارند، نگارش شده است . در این کتاب تلاش شده مباحث اساسی در رابطه با روان‌شناسی زن و مرد (شباهت‌ها و تفاوت‌ها)، با بهره‌گیری از تحقیقات و پژوهش های روان‌شناختی متقن و بی‌طرف و با بهره‌گیری از آموزه‌های اسلامی تبیین شود. تبیین جایگاه‌ ارزشی زن و مرد در ادیان مختلف و به‌ ویژه از نگاه آموزه‌های اسلامی، هدف دیگری است که در این کتاب پیگیری شده است. تبیین تفاوت‌های فیزیولوژیکی، بیولوژیکی، شناختی، عاطفی، جنسی ،اخلاقی،ارتباطی و ...با بهره‌گیری از نظریات مختلف و پژوهش‌های تجربی و همچنین با بهره‌گیری از مبانی نظری اسلامی، در این کتاب به‌طور جامع و دقیق مورد توجه بوده است.

معرفت‌شناسی برای دانشجویان ‌روان‌شناسی

  • 27,500 تومان

اعتباربخشی به یافته‌های روان‌شناسی موجود و روان‌شناسی مطلوب با ساختن بنای محکمی از معرفت‌شناسی صورت خواهد گرفت. معرفت‌شناسی سنگ‌بنای اصلی هر معرفت و علم است. در این کتاب به این مباحث با صبغه‌ای روان‌شناسی پرداخته‌ایمء آشنایی با معرفت‌شناسیء امکان معرفتء منابع معرفتء انواع معرفت و ویژگی‌های آنء نقش حس و عقل در تصورات و تصدیقاتء حقیقت صدق و معیار صدق در انواع قضایا.

روان‌شناسی در قرآن و حدیث 1

  • 95,000 تومان

این پژوهش بر اساس سرفصل دروس وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای آشنا ساختن دانشجویان دوره کارشناسی رشته روان‌شناسی روانشناسی تربیتی مشاوره و گرایش‌های وابسته به آن با موضوعات و مباحث روانشناسی در قرآن و حدیث انجام و مشتمل بر 8 فصل است. در فصل اول ضمن اشاره به تعریف و تاریخچه روان‌شناسی کلیات و مبانی نظری روان‌شناسی در قرآن و حدیث مورد بررسی قرار گرفته است. در فصل دوم به مبانی انسان‌شناسی در قرآن و حدیث پرداخته شده است. فصل سوم به تاریخچه و پیشینه پژوهش‌های روان‌شناختی در قرآن و حدیث اختصاص یافته است. احساس و ادراک عنوان فصل بعدی این کتاب است. در فصل پنجم به اصول و مبانی رفتار پرداخته شده است. عنوان فصل ششم انگیزش و عوامل و فرایندهای موثر بر رفتار است. عنوان فصل هفتم رشد در گستره زندگی است. سرانجام در فصل هشتم یادگیری در قرآن و حدیث مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

روان‌شناسی در قرآن و حدیث 2

  • 118,000 تومان

این پژوهش براساس سرفصل دروس وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای آشنا ساختن دانشجویان دوره کارشناسی رشته روان‌شناسی روان‌شناسی تربیتی مشاوره و گرایش‌های وابسته به آن با موضوعات و مباحث روان‌شناسی در قرآن و حدیث و در ادامه و تکمیل جلد اول این مجموعه انجام شده که دارای 7 فصل است . عناوین فصول این مجموعه به‌ترتیب عبارتند از: عواطف و هیجانات روانشناسی اجتماعی جاذبه‌های میان‌فردی بهداشت روانی آسیب‌شناسی روانی و رفتار نایهنجار و سرانجام شخصیت د رمنابع اسلامی.

روانشناسی در نهج‌البلاغه (مفاهیم و آموزه‌ها)

  • 91,500 تومان

نهج‌البلاغه کتابی است نازله وجود امیرالمومنین که در دامان وحی و رسالت از خردسالی تا بزرگسالی تربیت و پرورش یافته و به مقام عبداللهی نایل شده بود. کتاب نهج‌البلاغه نازله روح اوست، برای تعلیم و تربیت ما خفتگان در بسته منیت و در حجاب خود و خودخواهی. معجونی است برای شفا و مرهمی است برای دردهای فردی و اجتماعی و مجموعه‌ای است دارای ابعادی به اندازه ابعاد یک انسان و یک جامعه بزرگ انسانی...

انگیزش و هیجان (نظریه‌های روان‌شناختی و دینی)

  • 12,500 تومان

انگیزش و هیجان یکی از شاخه‌های مهم و جذاب روانشناسی است. انگیزش به بررسی علت‌های رفتار و هیجان به موضوعاتی مانند شادی، خشم، نفرت، عشق و ... می‌پردازد. با توجه به پیچیده بودن انگیزش و هیجان، برای تبیین آن دیدگاه‌های گوناگونی وجود دارد. این اثر در سه بخش تدوین شده و افزون بر توصیف و تبیین دیدگاه‌های روان‌شناختی انگیزش و هیجان، مبانی و عوامل موثر بر انگیزش و هیجان را در منابع و متون دینی (اسلامی) نیز مورد بحث قرار داده است.

نگاهی به روانشناسی اسلامی

  • 70,000 تومان

روانشناسی اسلامی چیست؟ چه تعریف و چه ضرورتی دارد؟ آیا روانشناسی موجود را طرد می‌کند یا تکمیل؟ آیا اساسا ممکن است یک «روانشناسی اسلامی» داشته باشیم؟ اگر آری، ماهیت، مبانی، موضوع، هدف، مسائل و روش تحقیق آن کدامند؟ برای تولید و تدوین روانشناسی اسلامی چه زیرساخت‌هایی لازم است و چالش‌های پیش روی آن کدامند؟ این‌ها تنها برخی از سوالاتی هستند که در این اثر تلاش شده به آنها پاسخ داده شود.

فلسفه روانشناسی و نقد آن

  • 270,000 تومان

ارائه رویکرد زیستی در فلسفه روانشناسی و تبیین مسائل امروز روان‌شناختی بر اساس آن، تلاشی است که بونژه و همکارانش در این کتاب دنبال می‌کنند. رویکردی که طی آن «نفس» افسانه خوانده می‌‌شود، دوگانه بودن نفس و بدن ایده‌ای کهنه انگاشته می‌شود . رابطه نفس و بدن، صرفا بر اساس فرضیه «این‌همانی» به معنای یکی پنداشتن پدیده‌های روانی و پدیده‌های مغزی تحلیل می‌گردد. در این رویکرد روان زیست‌شناختی، بر اساس دو مبنای هستی‌شناختی «ماده‌گرایی حدوثی» و «واقع‌گرایی» و دو اصل «فرایند تکاملی زیستی» و «ضرورت مطالعه علمی تجربی انسان» انسان و حیوان یکی قلمداد شده و با استفاده از روش‌شناسی علمی تجربی و عصب زیست‌شناسی، رویکردهای ذهن‌گرایی، رفتارگرایی، پردازش اطلاعات، به عنوان مصادیق «روانشناسی منهای مغز» مردود شناخته شده و کارکردهای روانی پایه و برتر فرایندهای زیستی معرفی می‌شوند.

روانشناسی در قرآن (مفاهیم و آموزه‌ها)

  • 115,000 تومان

روانشناسی معاصر در چارچوب اثبات‌گرایی و تجربه‌گرایی شکل گرفته و به صورت نوشته و نانوشته، هشیار و ناهشیار، تحت تاثیر مبانی انسان‌شناختی، معرفت‌شناختی، هستی‌شناختی و روش‌شناختی اثبات‌گرایی است. روانشناسی در رهیافت قرآنی اقتضاء می‌کند که همه این مبانی، بر اساس قرآن باشد. این روانشناسی،اگر چه از یک سو وامدار یافته‌های علمی مسلم روانشناسی معاصر است، لکن از سوی دیگر باید ذیل هندسه معرفتی اسلام باشد و با دیگر شاخه‌های علوم اسلامی انسجام و هماهنگی کافی داشته باشد.

صفحه‌ی 1