همان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ناهنجاری
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
قدرت جغرافیا
  • 280,000 تومان
  • با تخفیف: 280,000 تومان
انسان پیروزمند (10 دلیل برای امید به آینده)
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
به رنگ ارغوان
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
بی‌طرف نمی‌توان بود در قطاری که به طرفی می‌رود
جبر جغرافیا
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
فلسفه شکسپیر (کشف معنای پنهان نمایشنامه‌ها)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
هاوس و فلسفه (همه دروغ می‌گویند)
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
راهنوردی با نیچه
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
موزه عجایب
  • 69,000 تومان
  • با تخفیف: 69,000 تومان
خیابان کاتالین
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
نورا وبستر
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان

ناهنجاری

  • 110,000 تومان

ناهنجاری رمان بی‌نظیری است، با نگاهی به انسان در موقعیتی که هرگز تجربه نکرده است، در وضعیتی که منطق با اتفاقی جادویی رودر‌رو می‌شود، شرایطی که در آن می‌توان گوشه‌هایی از روح را کاوش کرد که معمولاً از دست ما می‌گریزد. در ژوئن 2021، رویدادی غیرقابل درک زندگی صدها مرد و زن را که همه مسافران پرواز پاریس به نیویورک هستند، زیر و رو می‌کند. از جمله بلیک، مرد خانواده‌دار محترمی که در واقع قاتلی قراردادی است، اسلیم‌بوی، ستاره پاپ نیجریه‌ای که از زندگی دروغین خود خسته شده است. ژوانا، وکیل توانمندی که گرفتار مسائل شخصی خود است، و ویکتور میزل، نویسنده‌ای معتبر که کتاب‌هایش بازاری ندارند ولی ناگهان به قله شهرت و موفقیت می‌رسد. همۀ آن‌ها باور داشتند که زندگی پنهانی هم دارند اما هیچ یک تصورش را نمی‌کرد که این مسئله تا چه حد اهمیت و وسعت دارد.

قدرت جغرافیا

  • 280,000 تومان

تیم مارشال در این کتاب پرنکته و در ادامه «جبر جغرافیا» به بررسی ده منطقه‌ای می‌پردازد که سیاست جهانی را در عصر جدید رقابت قدرت‌های بزرگ شکل می‌دهند: استرالیا، ایران، عربستان سعودی، بریتانیا، یونان، ترکیه، ساحل، اتیوپی، اسپانیا و فضا. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه سیاست دفاعی آمریکا در مقابل چین با تاکید بر موقعیت استرالیا شکل می‌گیرد و چگونه ایران بر منطقه خاورمیانه تاثیر می‌گذارد. به علاوه توضیح می‌دهد که چرا عربستان سعودی باید چیزی بیش از نفت و ماسه برای عرضه داشته باشد، نقش بریتانیا در جهان آینده چه خواهد بود، ترکیه چطور دارد نفوذ خود را در منطقه امپراتوری عثمانی گسترش می‌دهد و چرا از غرب فاصله می‌گیرد، یونان چه نقشی در رساندن گاز به اروپا دارد و چرا بحران پناهندگان برای اروپا فوری و اضطراری است. مارشال در فصل‌هایی روشن می‌کند که چرا شرق مدیترانه یکی از بی‌ثبات ترین نقاط اشتعال در قرن بیست‌و‌یکم خواهد بود و در مقاله‌ای علت حمله روسیه به اوکراین و فرجام آن را از دیدگاه جغرافیای سیاسی بررسی می‌کند.

انسان پیروزمند (10 دلیل برای امید به آینده)

  • 85,000 تومان

دنیا انگار دارد فرومی‌پاشد. اخبار روزانه اوضاع وخیمی را گزارش می‌کنند: سیاست‌های مخرب در سراسر جهان، نژادپرستی، فقر، نابرابری، گرسنگی، جنگ. در زمانه‌ای که سیاست‌مداران، روزنامه‌نگاران و فعالان اجتماعی دائم درباره آسیب‌ها داد سخن می‌دهند، یوهان نوربرگ تحلیلی روشنگر و دلگرم‌کننده ارائه می‌کند از این‌که چقدر در مقابله با بزرگ‌ترین مشکلات پیش روی بشر پیشرفت کرده‌ایم. خبر بزرگ برخلاف آنکه می‌شنویم این است که شاهد بیشترین بهبود سطح زندگی جهانی در طول تاریخ هستیم. فقر، سوتغذیه، بیسوادی، خشونت، کار کودکان و مرگ و میر نوزادان سریع‌تر از هر زمانی در تاریخ بشر در حال کاهش است. در یک صد سال گذشته امید زندگی بیشتر از دو برابر شده است. این کتاب جشن‌نامه پیروزی انسان است و مستندات و آمار نشان می‌دهد که عصر طلایی، هم‌اکنون است. درضمن هشدار می‌دهد که عواملی در جهان در کارند تا ستون‌های اصلی توسعه یعنی آزادی‌های فردی، اقتصاد آزاد و پیشرفت فناوری را فروریزند. تروریست‌ها و دیکتاتورها و پوپولیست‌های چپ و راست از جهانی‌سازی و اقتصاد مدرن خشمگین‌اند و در پی برپاکردن دیوارهای واقعی و مجازی. این کتاب یادآوری رخداد بزرگ پیشرفت و مایه‌های امید به آینده است.

به رنگ ارغوان

  • 120,000 تومان

سیلی دختر جوان و سیاه‌پوستی است که در فقر و تبعیض نژادی به‌دنیا آمده و زندگی‌اش توام با سختی‌های طاقت‌فرسا است. فرزندان ناخواسته‌ای دارد که از او گرفته‌اند، از خواهر عزیزش نتی دور افتاده و در ازدواجی رنج‌آور گرفتار شده است. اما زمانی می‌رسد که با شوگ ایوری افسونگر آشنا می‌شود، خواننده جذاب و مسحورکننده‌ای که اختیار سرنوشتش را خود به دست گرفته است. سیلی به‌تدریج قدرت و مسرت روحی خود را کشف می‌کند و با کمک آن از گذشته رها شده و دوران متفاوتی را با پیوستن به عزیزانش تجربه می‌کند.

بی‌طرف نمی‌توان بود در قطاری که به طرفی می‌رود

  • 85,000 تومان

آیا تغییر ممکن است؟ آیا ما می‌توانیم وضعیت را تغییر دهیم؟ چگونه در این شرایط امیدوار بمانیم؟ هاوارد زین، فعال مدنی و تاریخ‌‌نگار، در مهم‌ترین مبارزه‌ها برای دستیابی به عدالت اقتصادی و جنسیتی و نژادی در آمریکا شرکت داشته و آن‌ها را واقعه‌نگاری کرده است. او حکایت بیش از سی سال کوشش و چالش برای تغییر اجتماعی را در این کتاب شرح می‌دهد؛ از هنگامی که در نوجوانی در بروکلین کارگر بود تا تدریس در کالج سیاه‌پوستان اسپلمن، جایی که به صدایی قدرتمند برای جنبش حقوق شهروندی تبدیل شد. تاریخ‌نگاری که در جنگ جهانی دوم بمب‌انداز بود، حالا به‌ صراحت فعالی ضدجنگ و مدافع نافرمانی مدنی برای کسب حقوق شهروندی بود. زین در طول زندگی خود بر این عقیده پایدار بود که: «اقدامات کوچکی که توسط میلیون‌ها نفر انجام شوند می‌توانند دنیا را تغییر دهند» و می‌نویسد: «اگر ما اقدام کنیم، هر قدر هم که کوچک باشد، دیگر نباید در انتظار آن آینده بزرگ رویایی باشیم. آینده، سلسله بی‌پایانی از اکنون‌ها است».

جبر جغرافیا

  • 195,000 تومان

در این کتاب «تیم مارشال» بررسی می‌کند که جغرافیا چگونه مردم را زندانی خود کرده و جبر جغرافیایی چگونه بر مسیر زندگی آن‌ها تأثیر گذاشته است. مارشال در این نوشتار به پرسش‌هایی چون «علت نزاع دائم هند و پاکستان»؛ «گره کار کره شمالی»؛ «علت فقر آفریقا»؛ «علل تنش خاورمیانه و علل غیرقابل تغییر بودن ایران»؛ «سرانجام تغییرات اقلیمی» و ... پاسخ می‌دهد و اثبات می‌کند که جغرافیا در شکل دادن آینده نقش بسزایی دارد.

فلسفه شکسپیر (کشف معنای پنهان نمایشنامه‌ها)

  • 75,000 تومان

آثار شکسپیر را به سبب عمق درونمایه‌ها، شفافیت شخصیت‌ها و قدرت و زیبایی کلام ستوده‌اند، اما کمتر به ماهیت فلسفی آن‌ها توجه شده است. کالین مک گین، فیلسوف سرشناس با بررسی شش نمایشنامه شاخص شکسپیر، رویای شب نیمه‌ تابستان، هملت، اتللو، مکبث، شاه لیر و طوفان، تحلیلی درخشان از درونمایه‌های فلسفی آثار وی به دست می‌دهد. مک گین همچنین رویکرد شکسپیر را به موضوعات مهمی همچون جنسیتء روانشناسیء اخلاق و تراژدیء در نوشتارهای مستقلی بررسی می‌کند. او در وصف شکسپیر می‌نویسد: «در او اثری از احساسات سطحی نیست. او کنجکاوی دانشمندانهء داوری فیلسوفانه و روح شاعرانه دارد.» فلسفه شکسپیر اثری بدیع و اندیشه‌ورزانه است. این کتاب تجربه تازه‌ای از نمایشنامه‌های شکسپیر و اندیشه‌های ورای آن‌را در اختیار علاقه‌مندان ادبیات و نقد ادبیء به‌ویژ‌ه شکسپیر دوستان و شکسپیر‌پژوهانء و نیز دوست‌داران تئاتر و مشتاقان فلسفه می‌گذارد.

هاوس و فلسفه (همه دروغ می‌گویند)

  • 100,000 تومان

آیا به مهربانی بیش از حد بها داده‌اند؟ آیا ما به واقع فقط حیوانات پست و خودخواهی هستیم که روی زمین می‌خزیم و وجودمان بی معناست؟ آیا کمتر کتاب خواندن و بیشتر تلویزیون دیدن برای آدم خوب است؟ و آیا هاوس استاد فلسفه شرقی است یا صرفا آدمی بی‌اندازه گستاخ؟ دکتر گرگوری هاوس شاید پیچیده‌ترین و چالش برانگیزترین ضدقهرمان تاریخ تلویزیون باشدء اما آیا این نابغه از خود راضی چیزی بیش از خودخواهی سلول‌های خاکستری در خود دارد؟ این کتاب نگاهی عمیق‌تر به هاوس می‌افکند تا مبانی فلسفی این سریال پزشکی محبوبء و غریب‌ترین رفتارهای شخصیت اصلی بدعنق و عصا به دست آن را شکار کند. آنچه هویدا می‌شود شخصیتی قابل توجه است که تا حدی شرلوک هلمزء تا حدی سقراط فیلسوفء تا حدی ابرانسان نیچه و تا حد خطیبی دائویی است و اصلا آن‌قدر که شاید گمان کنید خبیث نیست. هاوس و فلسفهء با استفاده از همه چیزء از ارسطو گرفته تا ذنء نگاهی جذاب دارد به نابغه مردم گریز محبوب همگان و گروهش در بیمارستان پرینستون - پلینزبرو.

راهنوردی با نیچه

  • 48,000 تومان

راهنوردی با نیچه: بشو هرآنچه که هستی، روایت دو سیاحت فلسفی است، اولی سفر جان کاگ نوزده ساله است، جوانی با ذهن پرسشگر، به قله‌های مشرف بر زیلس - ماریا در سوئیس، دهکده‌ای که نیچه در آن اثر شاخص خود، چنین گفت زرتشت را به رشته تحریر درآورد، و دیگری سفر دوباره‌اش به آن‌جا، این‌بار همراه همسر و فرزندش. او در هر دو سیر و سلوک خود به جست‌‌و‌جوی خرد در بطن فلسفه نیچه می‌پردازد، و با این حال هر یک از این سفرها او را به برداشتی متفاوت، و بلکه مهم‌تر، به بصیرتی نو درباره سرشت انسانی می‌رساند. راهنوردی با نیچه با لحنی بی‌باک، صمیمی و آمیخته به فراست می‌آموزد که چگونه می‌توانیم بین عقل و شوریدگی توازن برقرار کنیم و رویای دستیابی به نارسیدنی‌ها را در سر بپرورانیم. نویسنده هنگام راهنوردی، چه در تنهایی و چه همراه خانواده، در می‌یابد که حتی لغزیدن هم می‌تواند آموزنده باشد. تنها در طی مسیر کوهنوردی، و در میان گام‌های نادرست و البته اجتناب‌ناپذیر است که فرد می‌تواند به قول نیچه بشود «هر آنچه که هست».

موزه عجایب

  • 69,000 تومان

کورالی ساردیه دختر مدیر خبیث موزه عجایب است، موزه‌ای که موجودات خارق‌العاده و عجیبی را به نمایش می‌گذارد و تماشاگران را مبهوت می‌کند. کورالی که شناگری استثنایی است در موزه پدرش نقش پری دریایی را ایفا می‌کند و با مرد گرگ‌نما، دختر پروانه‌ای و لاک‌پشتی صد ساله همکار است. یک شب کورالی در جنگل کنار رودخانه هادسون به جوان رعنایی برمی‌خورد که از درختان در نور مهتاب عکس می‌گیرد. جوان ادی کوهن است، مهاجری روس‌تبار که از هم‌کیشان ارتدوکس پدرش روگردانده است. وقتی ادی از فاجعه آتش‌سوزی کارخانه لباس‌دوزی نیویورک عکاسی می‌کند، درگیر راز مشکوک ناپدید شدن زن جوانی می‌شود و قلب کورالی را آتش می‌زند... رمانی در توصیف اوضاع اجتماعی نیویورک یکصد سال پیش، کوشش کارگردان برای بهبود شرایط کار و زنان برای کسب حق رای و خشم و نفرت و عشق و عصیانی که به زندگی معنا می‌بخشد.

خیابان کاتالین

  • 35,000 تومان

صدای زنگِ در او را از جا پراند و حس نومیدی که دیگر با آن مأنوس شده بود دوباره او را فرا گرفت. کسی را نداشت که بتواند به او تکیه کند: فقط خودش. در این خانواده‌ چهار نفره مثل یتیم‌ها زندگی می‌کرد، مطلقاً تنها. هر پیشامد بدی که می‌شد هیچ‌وقت نمی‌توانست آن‌طور که دلش می‌خواست طبیعی رفتار کند. همیشه کسی بود که خلقش تنگ بود، کسی که نیاز به مراقبت یا دلداری داشت. حتی پدرش هم از این قاعده مستثنا نبود. اعتقاد او به اینکه هر چه در زندگی کرده بود متکی به اصول اخلاقی تزلزل‌ناپذیر بود، باورش به اینکه حقیقت، پس از دشواری‌ها و آزمون‌های بسیار سخت در نهایت پیروز می‌شد، چنان در عمق جانش ریشه دوانده بود که حالا در هم شکسته بود.

نورا وبستر

  • 55,000 تومان

همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت: زندگی در کنار مردی که دوستش داشت و چهار فرزند سرشار از امید و آرزو. تنها چیزی که نورا فکرش را نکرده بود مرگ زودهنگام موریس بود. حالا دیگر هیچ‌چیز مثل سابق نیست. حالا نورا بیوه‌ای است زخم‌خورده و مضطرب که حتی نمی‌داند چطور باید دوام بیاورد. بچه‌ها هر یک غرق دنیای سرد و ماتم‌زده خودشان‌اند و این اوست که باید به همه‌چیز سروسامان بدهد؛ آن هم در شهری کوچک که همه همدیگر را می‌شناسند و رفتار تک‌تک اهالی زیر ذره‌بین کنجکاوی و دخالت و حتی فضولی دیگران است. نورا چاره‌ای ندارد جز تاب آوردن، جز پیش رفتن با گام‌های لرزان، و در نهایت زنده نگه داشتن کورسوی امید در اعماق تاریک قلبش. و این معجزه هنر است که سرانجام دری به روی نورا می‌گشاید؛ دری به دنیایی که در آن بزرگ‌ترین سرمایه هستی را بازمی‌یابد: خودش را.

1  صفحه‌ی 1