نيلا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شیکاگو (4 نمایش‌نامه)
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
دفترهای تئاتر 17 (مجموعه مقالات و آثار)
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
یادداشت‌های روزانه آدمکش احساساتی (رمان کوتاه)
زیر نگاه کلاغ‌ها
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
تبار نیرومند (نمایش‌نامه)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
قطار سوت کشید
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
دختر نانوا
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
وقت خوش (نمایش‌نامه)
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
باهات ازدواج کردم که خوشحال شم و غاز ( نمایش‌نامه‌های ناتالیا گینزبورگ 1)
توت‌‌‌‌‌‌‌‌‌فرنگی و خامه و آگهی (نمایش‌نامه‌های ناتالیا گینزبورگ 2)
این‌جا همه می‌بخشند (4 نمایش‌نامه)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
هتل ایران و حسن و دیو راه باریک پشت کوه (2 نمایش‌نامه)

شیکاگو (4 نمایش‌نامه)

  • 80,000 تومان

سام شپارد (2017-1943) فیلمنامه‌نویس، نمایشنامه‌نویس، داستان‌نویس، کارگردان و بازیگر آمریکایی‌ست که در مجموع ده بار جایزه اُبی را از آن خود کرد (بیش از هر نمایشنامه‌نویس دیگر). او در سال 1979 برای نمایشنامه «کودک مدفون» برنده جایزه پولیتزر شد و نوشتنِ فیلمنامه «پاریس ـ تگزاس» (با همکاری ویم وندرس) از تجربه‌های مشهورِ او در سینماست که در 1984 برنده نخل طلای جشنواره کن شد. نمایشنامه‌های شپارد به‌خاطر تلخی و گزندگی و هم‌زمان عناصرِ شاعرانه، سوررئالیستی، کمدی سیاه و شخصیت‌های هویت‌باخته که در حاشیه جامعه آمریکایی زندگی می‌کنند، و نیز طیفی از گرایش‌های سبکیِ نویسنده که از ابزورد تا رئالیسم را در بر می‌گیرد ستایش شده. چهار نمایشنامه این مجموعه از آن‌دسته آثارِ او هستند که گرایشِ به ابزورد در آنها برجسته‌تر است و سال‌ها در اجراهای جمع‌وجور و کم‌هزینه خارج از برادوِی در سراسرِ آمریکا و بسیاری کشورهای جهان بر صحنه رفته‌اند.

دفترهای تئاتر 17 (مجموعه مقالات و آثار)

  • 100,000 تومان

در این شماره از مجموعه داریم: -رئالیسم و مسئله قضاوت/امیرحسین سیادت -مثل جنینی د پوست یک پیاز/سهند عبیدی -پلکان رادی/محمدرضا عرفانی -گنجینه‌های مدفون 1:از دولت بزغاله/مهدی فتوحی ...

یادداشت‌های روزانه آدمکش احساساتی (رمان کوتاه)

  • 35,000 تومان

نمی‌دانم چه غلطی کرده‌ای ولی دهنت سرویس است برادر! شاید این نکته تسکینت بدهد که تو را کسی می‌کشد که کم‌تر از تو دهنش سرویس نشده، و عجیب‌ترین چیز هم این است که من بهت حسودی می‌کنم. چون تا چند لحظه دیگر یک جفت گلوله سربی توی تنت می‌تپانم و تو دیگر از همه چیز خلاص می‌شوی. در حالی که من - برادر! - مجبورم به زندگی ادامه بدهم.

زیر نگاه کلاغ‌ها

  • 45,000 تومان

صبا اجاق را خاموش کرده بود، ظرف داغ را گذاشت روی سردی کناره ظرفشویی، و آمد سمت بچه که توی صندلی پایه‌بلندش تقلا می‌کرد از بندهای دور پاها و سینه‌اش خلاص شود. «به‌به- مبارکا! چه‌طور شده این‌دفعه می‌خوای بری؟»

تبار نیرومند (نمایش‌نامه)

  • 40,000 تومان

امان: لابد اینم پیشکشی منه واسه جشن امروز، ها؟ ایفادا با سر تایید می‌کند و نیشش باز می‌شود. رسیده هم که هستن- برعکس دفه‌های قبل. سونما (به داخل اتاق رفته، از در نگاهی می‌اندازد.) منو صدا کردی؟ امان: نه.

قطار سوت کشید

  • 15,000 تومان

هذیان می‌گفت. پزشکان گفته بودند «اولین نشانه التهاب مغزی» و همه همکارانش که دو نفری و سه نفری از ملاقات او در آسایشگاه برمی‌گشتند، همین حرف را تکرار می‌کردند.

دختر نانوا

  • 15,000 تومان

پزشکم اصرار داشت که واجب است آب‌و‌هوایی عوض کنم. من تجویز پزشک‌ها را سرسری می‌گیرم و فقط محض عادت است که تا کش به کشمش می‌خورد بهشان مراجعه می‌کنم و هرازگاه آزمایشی می‌دهم.

وقت خوش (نمایش‌نامه)

  • 100,000 تومان

«وقتِ خوش» ــ که نامش را از بیتی از سعدی گرفته است ــ نمایشنامه‌ای‌ست درباره‌ی همین شاعر و زندگيِ او در زمانه‌ای پُرهول‌وهراس، همچنان‌که اثری‌ست درباره‌ی عشق، شعر، سخن، تاریخ، و سرزمین. ساختمان نمایشنامه از شیوه‌های نمایشگری شرقی بهره جسته است. تعداد شخصیت‌های این نمایشنامه زیاد است و عملاً مردمان شهر شیراز را در بر می‌گیرد، امّا به‌دلیل استفاده از شیوه‌های بازی‌سازی آیینی مشرق‌زمین، امکان استفاده از بازیگرانی در چند نقش در آن نهفته است و در نتیجه تعداد نهایی بازیگران زن و مرد در آن، بسته به هر اجرا، ممکن است تفاوت کند.

باهات ازدواج کردم که خوشحال شم و غاز ( نمایش‌نامه‌های ناتالیا گینزبورگ 1)

  • 35,000 تومان

نمایش‌نامه‌ های گینزبورگ، مانند رمان‌ها و داستان‌های کوتاهش، کوک شده‌اند برای زندگی خانوادگی و تنش‌‌‌ها و درگیری‌های مربوط به آن؛ داستان از‌کار‌افتادن روابط میان دو جنس و اختلالی که در زندگی پدیدار می‌شود.

توت‌‌‌‌‌‌‌‌‌فرنگی و خامه و آگهی (نمایش‌نامه‌های ناتالیا گینزبورگ 2)

  • 35,000 تومان

لورنتزو: ترسا هنوز امید داره که من برگردم باهاش زندگی کنم. ولی نمی‌تونم. اصلا ممکن نیست. النا: نه، اونم امیدی نداره... دیگه امیدوار نیست. لورنتزو: خودش گفته امیدی نداره؟ راست نگفته، هنوز امیدواره. هنوز هر فکری تو سرش می‌آد منم یه گوشه‌کنارش هستم.

این‌جا همه می‌بخشند (4 نمایش‌نامه)

  • 35,000 تومان

ابی: مصرفش نکن. بن: هوم؟ ابی: تلفنو می‌گم. خاموشش کردم که باتریش هدر نره. بن: خوبه... ابی: می‌دونم خوبه. می‌دونم. واسه همینم این کارو کردم، چون خوبه! بن: درسته / قطعا. ابی, اگه نمی‌خوای ازش استفاده کنی، باید خاموش نگهش داری./ باتریش تموم می‌ِشه. بن: اوهوم. ابی: در ضمن صداش... دیوونه‌م می‌کنه. می‌فهمی؟ بن: ببخشید... نمی‌شنیدم. ...

هتل ایران و حسن و دیو راه باریک پشت کوه (2 نمایش‌نامه)

  • 25,000 تومان

بازیگر 6:‌ این ترانه رو سال‌ها پیش خانوم پروانه خونده بود. قدیمیا حتما این ترانه خوب یادشونه. بازیگر 4: شاید باهاش خاطره هم داشته باشن. بازیگر 3: ما امروز براتون ترانه‌های قدیمی و عاشقانه می‌خونیم. بازیگر 2: آخه اصلا قصه نمایش ما یه قصه عاشقانه‌س. ...

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  صفحه‌ی 1