نوين_توسعه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آناتومی پیشرفت
  • 245,000 تومان
  • با تخفیف: 245,000 تومان
مانایی
  • 350,000 تومان
  • با تخفیف: 350,000 تومان
چرا پیر می‌شویم
  • 270,000 تومان
  • با تخفیف: 270,000 تومان
توانمندی‌های نهان
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
نوع‌دوستی
  • 240,000 تومان
  • با تخفیف: 240,000 تومان
تخت پروکروستس
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
مزایای اضطراب
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
قدرت اختلاف
  • 169,000 تومان
  • با تخفیف: 169,000 تومان
رفتار (بررسی زیست‌شناختی بهترین و بدترین رفتارهای انسان)
چرا گورخرها زخم معده نمی‌گیرند
  • 330,000 تومان
  • با تخفیف: 330,000 تومان
بزرگ‌تر فکر کن
  • 159,000 تومان
  • با تخفیف: 159,000 تومان
قدرت پشیمانی
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان

آناتومی پیشرفت

  • 245,000 تومان

همۀ افراد، در تمامی حوزه‌های زندگی، به نحوی به در بسته خواهند خورد اما روایت‌های کمی دربارۀ مواجهه با این درهای بسته می‌شنویم، چراکه اغلب زیر بمباران داستان‌های عامه‌پسندِ موفقیت‌ قرار داریم. واقعیت این است که تک‌تک ما در مسیرمان با موانعی روبه‌رو می‌شویم و خوردن به درهای بسته، بیش از آنکه یک نقص باشد، یکی از مؤلفه‌های طبیعی در مسیر رسیدن به اهدافمان است. آنچه ما امروز در افراد موفق اما گاه مستأصل می‌بینیم عکس پر زرق‌وبرق و «بعد از» روتوش آنان است. عکس‌های «قبل از» روتوش آنان که معمولاً از دیدگان ما پنهان‌اند، چنین صاف و بی‌عیب نیستند. آنها نیز قبلاً مضطرب بوده‌اند و تردیدهایی نسبت به اهدافشان داشته‌اند. از نگاه آدام آلتر نویسندۀ کتاب «آناتومی پیشرفت»، ما برای رسیدن به اهدافمان به ترکیب مناسبی از ابزارهای هیجانی، عقلانی و رفتاری نیازمندیم و این کتاب راهنمایی راهبردی برای جدال با درهای بسته است. این جدال از چهار نبرد متمایز تشکیل شده است که چهار بخش کتاب آناتومی پیشرفت را تشکیل می‌دهند.

مانایی

  • 350,000 تومان

علم پزشکی مرسوم به‌رغم تمامی موفقیت‌هایش نتوانسته در برابر بیماری‌های ناشی از افزایش سن نظیر بیماری‌های قلبی، سرطان، آلزایمر و دیابت نوع 2، که مسئول بیشترین نرخ مرگ‌ومیرها هستند، پیشرفت چشمگیری به‌دست آورد. در اغلب موارد درمان‌های متعارف خیلی دیر وارد صحنه می‌شوند و با قربانی کردن کیفیت زندگی فرد، فقط قدری طول عمر او را بلندتر می‌کنند. دکتر پیتر عطیه یکی از برترین متخصصان طول عمر جهان باور دارد که ما برای افزایش توأمان طول عمر و کیفیت زندگی باید راهبردی شخصی‎سازی‌شده و فعال را به‌جای این چارچوب کهنه و منفعل بنشانیم. کتاب «مانایی» راهبردی علمی برای افزایش طول عمر و بهبود سلامت جسمانی، شناختی و هیجانی ارائه می‌دهد. با عملی کردن توصیه‌های این کتاب می‌توانیم مسیری متفاوت برای زندگی‌مان ترسیم کنیم، مسیری که ما را قادر می‌سازد تا بسیار بلندتر از زمان تعیین‌شده توسط ژن‌هایمان عمر کنیم.

چرا پیر می‌شویم

  • 270,000 تومان

دنیایی را تصور کنید که در آن می‌توانیم به‌قدری زنده بمانیم که نه‌تنها نوه‌هایمان که نبیره‌هایمان را هم ملاقات کنیم. این آینده‌ای است که دیوید سینکلر، استاد ژنتیک دانشکدۀ پزشکی هاروارد، برایمان ترسیم می‌کند. سینکلر در کتاب «چرا پیر می‌شویم» با نثری شیوا از رازی پرده برمی‌دارد که همه می‌خواهند آن را بدانند: چطور می‌توانیم عمری طولانی‌تر داشته باشیم و کندتر پیر شویم؟ سینکلر ما را متقاعد می‌کند که نه‌تنها داشتن عمری بیش از صد سال شدنی است بلکه روزی فرا خواهد رسید که این بازۀ عمری برای انسان واقعیتی اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. او در این کتاب به نحوی به تشریح جزئیات مولکولی پرداخته است که همه بتوانند برای داشتن زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر از آن بهره ببرند. کتاب «چرا پیر می‌شویم» برای هرکسی که علاقه‌مند به درک فرایند پیری، عمری طولانی‌تر و اجتناب از بیماری‌های مرتبط با پیری است، خواندنی است. اگر مایلید بدانید چطور می‌توان پیری را شکست داد، مطالعۀ این کتاب برای شما مفید خواهد بود.

توانمندی‌های نهان

  • 220,000 تومان

همه افراد توانمندی‌های نهانی دارند که خودشان یا دیگران آنها را نادیده می‌گیرند. موضوع این کتاب چگونگی آشکارسازی همین توانمندی‌هاست. باور عمومی این است که رسیدن به دستاوردهای بزرگ، بیش از آنکه نیازمند تلاش فردی باشد، مستلزم داشتن استعدادی است که همراه فرد زاده می‌شود. همین باور باعث می‌شود دانش‌آموزان مستعد در مدارس و کودکان نابغه در موسیقی را ستایش کنیم. آدام گرانت در این کتاب به ما نشان می‌دهد چطور همه ما می‌توانیم برای کسب دستاوردهای بزرگ‌تر به ‌پا خیزیم و لازم نیست از دوران کودکی نابغه باشیم. با مطالعه کتاب «توانمندی‌های نهان» به این درک خواهیم رسید که معیار واقعی برای ارزیابی توانمندی‌هایمان، نه بلندای قله‌ای که به آن رسیده‌ایم، بلکه میزان مسافتی است که برای رسیدن به آن قله پیموده‌ایم.

نوع‌دوستی

  • 240,000 تومان

تفکر متعارف می‌‌گوید که برای خودیاری و کمک به خود، باید روی خودمان تمرکز کنیم. اما انبوهی از شواهد علمی به این موضوع اشاره دارند که فرهنگ خودمحوری نخواهد توانست موفقیت، کامروایی یا شادمانی واقعی را برایمان به ارمغان بیاورد. استفن ترزسیاک و آنتونی مازارلی دو پزشکی هستند که در این کتاب نتایج تحقیقاتی را گردآوری کرده‌اند که نشان می‌دهد نوع دوستی و شفقت باعث تسریع بازیابی سلامت بیماران و کاهش فرسودگی شغلی کادر درمان می‌شود. نویسندگان این کتاب توصیه می‌کنند که اگر در دوره تاریکی از زندگی‌‌مان قرار داریم، در چرخه‌ای بی‌‌پایان گیر کرده‌‌ایم یا گم شده‌‌ایم، یکی از راه‌های درمانمان خدمت به دیگران است. کتاب نوع دوستی احتمالاً نامتعارف‌‌ترین کتاب خودیاری است و به ما نشان خواهد داد که چگونه فکرِ کمک به خودمان را دور بیندازیم و با داروی شگفت‌انگیزِ نوع‌دوستی به خودمان کمک کنیم.

تخت پروکروستس

  • 95,000 تومان

تخت پروکروستس عنوان خود را از اساطیر یونانی گرفته است؛ این داستان درباره مردی است که مهمان‌ها را با کشیدن یا بریدن اندام‌هایشان به اندازه تخت خود در می‌آورد. این داستان نمایانگر دیدگاه طالب در مورد پیامد‌های ناخواسته غرور بیش از حد تمدن مدرن است؛ تغییر انسان‌ها برای اینکه با تکنولوژی هم‌خوان‌ شوند، سرزنش واقعیت برای اینکه با مدل‌های اقتصادی هماهنگ نیستند، اختراع بیماری‌ها برای فروش دارو، تعریف هوش به عنوان آنچه در کلاس درس می‌توان آزمود و متقاعد کردن مردم به این امر که کارمندی نوعی بردگی نیست. این گزین‌گویه‌های بازی‌گوشانه و گستاخانه با افشای خودفریبی‌هایی که تاکنون با آنها زندگی می‌کردید، اما هرگز آنها را تشخیص نداده بودید، شما را شگفت‌زده می‌کنند. این گزین‌گویه‌ها هر یک تفکرات فشرده مستقلی هستند و حول ایده اصلی نسیم طالب در این‌باره می‌چرخند که ما چگونه با آنچه نمی‌دانیم برخورد می‌کنیم و چگونه باید با آنها کنار بیاییم.

مزایای اضطراب

  • 145,000 تومان

اضطراب مثل آژیر خطر دود است که هشدار می‌دهد خانه آتش گرفته است. چه می‌شود اگر به جای فرار کردن از خانه و زنگ زدن به آتش‌نشانی، آژیر را نادیده بگیریم، باتری دستگاه را بیرون بیاوریم یا از رفتن به قسمت‌هایی از خانه اجتناب کنیم که صدای آژیر در آنجا بلندتر است؟ به عقیده‌ِ تریسی دنیس-تیواری، اضطراب ارزش شنیده شدن دارد و با خواندن این کتاب دیدگاهمان در مورد آن تغییر خواهد کرد. ایجاد تغییری اساسی در دیدگاهی که راجع به اضطراب داریم و اینکه اضطراب را دوست و متحد خود بدانیم، تنها به معنی اجرای مجموعه‌ای از اقدامات و ابتکارات نیست. منظور از این تغییر دیدگاه اساسی ساختن یک چارچوب فکری جدید درباره‌ی اضطراب است. لازم است مجموعه‌ای تازه از باورها، بینش‌ها و انتظارات را در خودمان ایجاد کنیم تا به ما این امکان را بدهد که اضطراب را کاوش کنیم، از آن یاد بگیریم و به نفع خودمان، نهایت استفاده را از آن ببریم. ایجاد یک چارچوب فکری جدید بهترین و تنها راهی است که می‌تواند نگاه ما را به اضطراب تغییر دهد و این کار مهم‌ترین هدف کتاب «مزایای اضطراب» است.

قدرت اختلاف

  • 169,000 تومان

ما از دل یک رابطه متولد می‌شویم. در بستر روابط رشد می‌کنیم. به ‌واسطه‌ِ روابطمان سخن گفتن و گوش فرادادن را می‌آموزیم. با روابط می‌بالیم، دل می‌بازیم و بدین‌ترتیب رابطه‌ای نو شکل می‌دهیم. تنها مرگ است که ما را از روابطمان جدا می‌کند. در هر رابطه‌ای که باشیم دیر یا زود به «اختلاف» بر خواهیم خورد. باید نسبت به این اختلافات چه رویکردی داشته باشیم؟ آیا باید از آنها بگریزیم، پنهانشان کنیم یا وانمود کنیم که وجود ندارند؟ کتاب حاضر بر اختلافات گریزناپذیر زندگی تمرکز دارد. این کتاب نشان می‌دهد که وظیفه‌ی همیشگی ما پذیرش این اختلافات و حل‌وفصل آنهاست. با حل کردن اختلافات، ما صمیمیت، اعتماد و تاب‌آوری‌مان را تقویت می‌کنیم. با گوش فرادادن به هم، اذعان کردن به تفاوت‌هایمان و یافتن راه‌حلی برای عبور از اختلاف‌ها، متحدتر و شادتر خواهیم شد و این موضوع هم در بعد روابط فردی و هم در گستره‌ی وسیع‌تر روابط اجتماعی‌مان صادق است.

رفتار (بررسی زیست‌شناختی بهترین و بدترین رفتارهای انسان)

  • 490,000 تومان

ما در مواجهه با پدیده‌‌های پیچیده و چندوجهی معمولاً تلاش می‌کنیم تا جنبه‌‌های جداگانه را در قالب دسته‌بندی‌ها و توضیحات گوناگون ساده کنیم. اما هدف این کتاب پرهیز از چنین تفکرات دسته‌بندی‌شده‌ای است. کتاب رفتار پژوهشی برجسته از رابرت ام ساپولسکی، عصب‌زیست‌شناس و نخستی‌شناس معروف، پیرامون رفتار انسان است. او در ابتدای این کتاب بر عواملی تمرکز می‌کند که بر واکنش فرد در لحظۀ بروز یک رفتار تأثیر می‌گذارند و سپس، در گذرگاه زمان، از لحظۀ انجام دادن کار مرحله‌به‌مرحله به عقب می‌رود تا درنهایت، به تاریخ بسیار دور گونۀ ما و میراث تکاملی آن می‌رسد. او در این کتاب تلاش می‌کند تا به برخی از عمیق‌ترین و حتی احمقانه‌ترین پرسش‌های ما در مورد قبیله‌گرایی و بیگانه‌هراسی، سلسله‌مراتب و رقابت، اخلاق و ارادۀ آزاد، و همچنین جنگ و صلح پاسخ دهد. کتاب رفتار ترکیبی خواندنی از تحقیقات پیشرفته در علوم و رشته‌های مختلف است و دیدگاهی بسیار دقیق در مورد چرایی و چگونگی انجام دادن رفتارهای خوب و بد انسان ارائه می‌کند.

چرا گورخرها زخم معده نمی‌گیرند

  • 330,000 تومان

در علم پزشکی، انقلابی در نحوۀ تفکر ما راجع ‏به انواع بیماری‌ها رخ داده است. این انقلاب شامل شناخت تعاملات بین بدن و ذهن است که به معنی انواع شیوه‌هایی است که در آن احساسات و شخصیت می‌توانند تأثیر فوق‌العاده‌ای بر عملکرد و سلامت بدن داشته باشند. این ‌موضوع به نقش استرس در آسیب‌پذیرتر کردن برخی از ما در برابر بیماری و روش‌های مقابلۀ ما در برابر عوامل استرس‌زا مربوط می‌‏شود. رابرت ام. ساپولسکی در کتاب «چرا گورخرها زخم معده نمی‌گیرند» تلاش می‌کند معنایی روشن از مفهوم مبهم استرس ارائه کند و به ساده‌ترین شکل ممکن این نکته را آموزش دهد که چگونه انواع هورمون‌ها و بخش‌های مختلف مغز در پاسخ به استرس فعال می‏‌شوند. او بر رابطۀ بین استرس و افزایش خطر ابتلا به انواع خاصی از بیماری‌ها متمرکز می‌شود و به تأثیر استرس بر سیستم‌های مختلف بدن می‌پردازد. ساپولسکی تلاش کرده تا موضوعات علمی این کتاب برای افراد غیردانشمند یا کسانی که به چنین مطالبی علاقه‌ای ندارند نیز جالب و قابل‌فهم باشد. مطالعۀ این کتاب برای کسانی که در پی شناخت استرس، بیماری‌های مرتبط با آن و راه‌های کنار آمدن با آن هستند مفید خواهد بود.

بزرگ‌تر فکر کن

  • 159,000 تومان

برای آنکه داستان‌های زیبا بنویسیم، خوب شعر بگوییم، نقاشی‌هایی شگرف خلق کنیم، مجسمه‌ای بدیع بسازیم یا ابزاری مفید بیافرینیم، نیازمند “خلاقیت” هستیم. اما آیا همه می‌توانند خلاق باشند یا اینکه خلاقیت تنها منحصر به تعداد انگشت‌شماری از نوابغ است؟ کتاب بزرگ‌تر فکر کن جعبۀ اسرارآمیز خلاقیت را می‌گشاید و با اتکا به آخرین یافته‌های علوم اعصاب و روان‌شناسی شناختی نشان می‌دهد که تقریباً همه از توانایی خلاقیت‌ورزی برخوردارند. بعد از مطالعۀ این کتاب، خلاقیت دیگر برایمان یک راز به حساب نمی‌آید؛ خواهیم دید که آفرینندگی از توانمندی‌های دست‌یافتنی هر انسانی است. کافی است خود را باور کنیم، دقیق‌تر به عناصر پیرامونی‌مان بنگریم و بکوشیم همان عناصر قدیمی از پیش موجود را به شیوه‌هایی نو باهم ترکیب کنیم.

قدرت پشیمانی

  • 185,000 تومان

پشیمانی از نگاه اغلب ما احساسی غم‌انگیز است درمورد اینکه اگر در گذشته تصمیم‌های اشتباه نمی‌گرفتیم، حال و روز بهتر و آینده‏ای روشن‌تر داشتیم. فرهنگ رایج به اشکال مختلف فریاد می‌زند: «به گذشته فکر نکن و آینده را بساز، زودتر از تلخی‌ها بگذر و سریع‌تر شیرینی‌ها را بیاب.» باوجوداین به عقیدۀ دنیل پینک، پشیمانی خطرناک، غیرعادی یا انحراف از مسیر ثابت خوشبختی نیست؛ پشیمانی سالم، فراگیر و بخشی جدایی‌ناپذیر از انسان بودن است. در هنر کینتسوگی، ژاپنی‌ها قطعات شکستۀ سفال و کوزه را با ترکیبی از طلا به هم می‌چسبانند و تعمیر می‌کنند. ترک‌های آکنده از طلا باعث زیبایی سفال شده و آن را به شیء زیباتری تبدیل می‌کنند. پشیمانی هم، مانند همین ترک‏ها، ارزشمند است و می‌تواند باعث ارتقاء وضعیت ما شود. هدف این کتاب این است که پشیمانی را به‌ عنوان احساسی ضروری به ما بازگرداند و نشان دهد که چگونه می‌توانیم از قدرت آن برای تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تر، عملکرد بهتر در محل کار و مدرسه و آوردن معنایی بیشتر به زندگی خود استفاده کنیم.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  صفحه‌ی 1