نشر_مون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پارادوکس قدرت (رمز تاثیرگذاری و ترس از شکست)
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
مجموعه رابطه‌ی آگاهانه (رابطه‌ات را به فنا نده عشق‌ورزی جسورانه عادت‌های 1 رابطه آگاهانه)
بازی برد برد زندگی
  • 300,000 تومان
  • با تخفیف: 300,000 تومان
دو دستی
  • 280,000 تومان
  • با تخفیف: 280,000 تومان
هنر سرسختی (چگونه به شیوه‌ای موثر مخالفت کنیم)
  • 149,000 تومان
  • با تخفیف: 149,000 تومان
مسیر 1 ژنرال (درس‌هایی از رهبری و رشد)
  • 129,000 تومان
  • با تخفیف: 129,000 تومان
می‌خواهم بمیرم ولی هوس دوکبوکی کرده‌ام
  • 129,000 تومان
  • با تخفیف: 129,000 تومان
سم با شما صحبت می‌کند
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
کج‌باوری (چرا آدم‌های معقول حرف‌های نامعقول را باور می‌کنند)
هیچ‌چیز جای کتاب را نمی‌گیرد (اعترافات 1 خوره کتاب)
پلن سی (1 برنامه 30 روزه)
  • 239,000 تومان
  • با تخفیف: 239,000 تومان
پتانسیل پنهان (دانش رسیدن به دستاوردهای بزرگ‌تر)

پارادوکس قدرت (رمز تاثیرگذاری و ترس از شکست)

  • 130,000 تومان

فقط افراد ثروتمند و مشهور نیستند که با اغوای قدرت سقوط می‌کنند. این خطر هر لحظه یکایک ما را تهدید می‌کند. خودداری از تمرکز بر دیگران می‌تواند به از بین رفتن همدلی و از دست دادن شفقت و روی آوردن به اقدامات تکانشی و غیراخلاقی و رفتارهای گستاخانه و غیرمتمدنانه منجر شود. وقتی احساس قدرت می‌کنیم،‏ می‌توانیم به‌راحتی رفتارهای غیراخلاقی خود را با احساس برتری‌جویی‌ای که دیگران را تحقیر می‌کند‏ توجیه کنیم. این لب کلام پارادوکس قدرت است: اغوای قدرت سبب می‌شود همان مهارت‌هایی را که در وهله اول به ما قدرت می‌داد‏، از دست بدهیم. سوءاستفاده از قدرت در جای‌جای زندگی اجتماعی ما رخ می‌دهد و موجب پرخوری‏، فحاشی، بی‌ادبی‏، دروغ‌گویی، روابط نامشروع، خشونت جنسی، خشونت نژادی، رفتار غیراخلاقی و رانندگی متکبرانه می‌شود. سوءاستفاده‌های انباشته از قدرت موجب بی‌اعتمادی در کار، کاهش تعهد و نزدیکی در خانواده‌ها، ازهم‌گسیختگی و نبود همدلی و مشارکت در جامعه مدنی می‌شود.

مجموعه رابطه آگاهانه (رابطه‌ات را به فنا نده عشق‌ورزی جسورانه عادت‌های 1 رابطه آگاهانه)

  • 480,000 تومان

مجموعه کتاب‌هایی برای افزایش مهارت در روابط فردی و اجتماعی. شامل کتاب‌های: رابطه‌ات را به فنا نده- عشق‌ورزی جسورانه- عادت‌های یک رابطه آگاهانه.

بازی برد برد زندگی

  • 300,000 تومان

در این بازی دو نفره، شما می‌آموزید به شریک خود بیشتر گوش دهید. بدون قضاوت و با صبر بیشتر. بعد از انتخاب کارت‌های سوالات و پاسخ به آنها، نقش هر یک از زوجین تغییر می‌کند و باید شنیده‌های خود و پاسخ طرف مقابل را روی کارت‌های پاسخ بنویسند. گاهی برای دمی درنگ و شنیدن باید چاشنی لذت و هیجان را هم به آن اضافه کنیم. این بسته تمرینات سخت و آسان روان‌درمانی را با چاشنی سرگرمی آغشته است؛ محتوای این بازی اغلب در جلسات متعدد زوج‌درمانی تمرین می‌شود. این بسته برای ‌زوج‌ها به‌طور ویژه مفید است؛ اما شما با خلاقیت خود در بستر اغلب روابط انسانی می‌توانید آن را تمرین کنید تا شنونده (و گوینده) بهتری شوید. به امید فراهم کردن بستری که رابطه‌های عمیق‌تر و صمیمی‌تر شکل بگیرند. محتویات بسته: 48 کارت سوال (سبز)، 16 کارت پاسخ (نارنجی)، بروشور توضیح بازی.

دو دستی

  • 280,000 تومان

سال‌هاست که سفر می‌روم و می‌نویسم. در آغاز هر سفر، دوستانم و بسیاری از کسانی که کارهایم را دنبال می‌کنند از من می‌پرسند که مقصدم کجاست و من مقصدم را می‌گویم. واکنش‌ها معمولا متفاوت است. بعضی‌ها هیجان‌زده می‌شوند و می‌گویند دوست دارند یک روز به آنجا بروند و خیلی‌ها هم سری تکان می‌دهند و برایم آرزوی موفقیت می‌کنند. اما درباره ژاپن انگار جریان فرق می‌کند. تقریبا همه کسانی که به آنها می‌گویم عازم ژاپن هستم، اول با تعجب می‌پرسند: «واقعا؟» و بلافاصله می‌گویند که چقدر دوست دارند درباره ژاپن بیشتر بدانند. خیلی از آنها اعتراف می‌کنند که بزرگ‌ترین آرزویشان دیدن ژاپن است!

هنر سرسختی (چگونه به شیوه‌ای موثر مخالفت کنیم)

  • 149,000 تومان

مطالعه این کتاب برای کسانی مفید است که باور دارند شرایط موجود، حداقل از برخی جهات، باید تغییر کند. کسانی که آرزو دارند بیش از پیش شاهد تحقق عدالت و آزادی در جهان باشند. کسانی که ارزش همرنگ نشدن با جماعت را دریافته‌اند و باور دارند که به آزاداندیشانی نیاز داریم که وضع موجود را تغییر دهند. چنانکه پیشرفت حاصل شود و البته کسانی که خیلی خودشان را جدی نمی‌گیرند و ضمن تغییر جهان با خندیدن، بد و بیراه گفتن و خوش‌گذرانی مشکلی ندارند. تاد کاشدن در بخش‌های مختلف این کتاب اقدامات شجاعانه نافرمان‌های مشهوری همچون چارلز داروین و قدرنادیده‌ای همچون الیزابت جنینگز را روایت می‌کند که همرنگ جماعت نشدند و سرسختانه ایده‌های نوینی را که در سر داشتند - به امید بهبود شرایط و به‌رغم همه مشکلاتی که گریبان‌گیرشان می‌شد - مطرح کردند. به مبارزه طلبیدن وضع موجود و بی‌بهره ماندن از امنیت ناشی از همرنگ شدن با جماعت هیچ ساده نیست و گاه به قیمت از دست رفتن زندگی، خانواده، شغل و هر آن چیزی تمام می‌شود که برای نافرمان ارزشمند و حیاتی است. در این کتاب راهکارهایی معرفی و بررسی می‌شوند که به نافرمان‌ها کمک می‌کنند با صرف هزینه‌های کمتر بیش از پیش در جهت تحقق اهداف انسانی و مترقی‌شان موفقیت کسب کنند.

مسیر 1 ژنرال (درس‌هایی از رهبری و رشد)

  • 129,000 تومان

در دنیایی که هرکسی سعی دارد پله‌های ترقی را طی کند یا جایگاهی برای خود بسازد، حضور کلید رهبری است. وقتی یونیفرم رهبری یک تیم را بر تن می‌کنید، به خاطر بسپارید شما بنا به دلیلی در جایگاه فعلی خود قرار دارید؛ نه به این معنی که نمی‌توانید تردید کنید یا به دنبال جایگاه جدیدی باشید. هر یونیفرم از سه بخش تشکیل شده است: اول لوگوی لیگی که تیم در آن بازی می‌کند و بین همه تیم‌ها یکسان است. اگر لیگ وجود نداشته باشد، تیم و بازیکن هم معنایی نخواهد داشت؛ سپس نام هر تیم جلوی لباس هر بازیکن نوشته شده است. اگر تیمی نباشد، بازیکن هدفی ندارد. پس بازیکن باید بداند که تیم در مرتبه‌ای بالاتر از خودش قرار دارد و نهایتا نام و شماره بازیکن پشت یونیفرم نوشته شده است. حال اگر بازیکنی یونیفرمش را برعکس بپوشد، همه او را مسخره می‌کنند و اگر بازیکن بگوید که این کار را می‌کند چون خودش از تیم مهم‌تر است، او را احمق خطاب می‌کنند. در زندگی ما تیم می‌تواند جایی باشد که در آن کار می‌کنیم، یا خانواده و ... و لیگ هم می‌تواند عشق باشد و هدف. در محیط کار، رفتار یک رهبر با دیگران، به لیگ وجاهت می‌دهد و به تیم قدرت، چراکه رهبر ابهت و نظم یک ژنرال را دارد، درعین‌حال که خودش را عضوی از تیم می‌داند. رهبر توانایی این را دارد که شرایطی ایجاد کند تا خلاقیت‌ها مجال بروز پیدا کنند، فضای خوبی برای پیشرفت ایجاد شود و همه فرصت این را بیابند که بهترین نسخه خودشان باشند، یا بهتر بگوییم: کسی یونیفرمش را برعکس نپوشد!

می‌خواهم بمیرم ولی هوس دوکبوکی کرده‌ام

  • 129,000 تومان

زن جوان و موفقی به نام بک سه‌هی، در طول زندگی بی‌هیچ دلیل روشنی بارها با علائم افسردگی دست‌وپنجه نرم می‌کند، وضعیت سردرگم‌کننده‌ای که در آن با وجود اینکه دلش می‌خواهد بمیرد ولی هوس دوکبوکی هم می‌کند و سرانجام برای پایان دادن به این کابوس، از روان‌پزشک کمک می‌گیرد. کتاب حاضر گفت‌وگوهای میان بک سه‌هی و روان‌پزشکش در جلسات مشاوره، یادداشت‌های نویسنده درباره سوژه‌های موردبحث در هر جلسه و پی‌نوشتی درباره زندگی بعد از دوره درمانی او را در بر می‌گیرد. در بخشی از کتاب می‌خوانیم : «به امثال خودم فکر می‌کنم که از بیرون خیلی سرحال به نظر می‌رسند ولی از درون دارند می‌پوسند... اصلا افسردگی چیزی هست که بشود کاملا درکش کرد؟... امیدوارم مردم این کتاب را بخوانند و پیش خودشان فکر کنند من تنها کسی نیستم که چنین حسی دارد یا حالا می‌فهمم دیگران با چه مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.»

سم با شما صحبت می‌کند

  • 160,000 تومان

جولی کلارک هفده ساله رویاهای زیادی را در سر می پروراند؛ اینکه به کالج برود، با سم اوبایاشی سفر کنند و تابستان را در ژاپن بگذرانند. اما همۀ این رویاها با مرگ ناگهانی و تلخ سم فرومی پاشند. تحمل این سوگ آن قدر برای جولی سنگین است که او حتی به مراسم تدفین سم نمیرود و وسایلش را هم دور می اندازد تا بتواند او را فراموش کند اما وقتی خودش را مجاب میکند تا به آرامگاهش سر بزند تمام دلتنگیهای عالم روی سرش آوار می.شود او در نهایت ناامیدی تصمیم میگیرد یک بار دیگر با تلفن همراه سم تماس بگیرد… و در عین ناباوری سم جواب میدهد؛ از آن دنیا...

کج‌باوری (چرا آدم‌های معقول حرف‌های نامعقول را باور می‌کنند)

  • 210,000 تومان

چرا اطلاعات غلط را باور می‌کنیم و فعالانه به اشاعه آنها می‌پردازیم؟ فردی ظاهرا منطقی چگونه باورهای غیرمنطقی را می‌پذیرد، از آنها دفاع و به ترویج آنها کمک می‌کند؟ چرا روز‌به‌روز تعداد طرفداران تئوری توطئه، به‌خصوص بعد از شیوع ویروس کرونا، بیشتر می‌شود؟ در این کتاب برای بررسی مسائل مذکور، با اشاره به تحقیقات مختلف و بهره‌گیری از یافته‌های علوم اجتماعی، روان‌شناسی و انسان‌شناسی، پدیده‌ای موسوم به «کج‌باوری» را مد نظر قرار داده‌ام. کج‌باوری عینکی تحریف‌کننده است که از پشت آن دنیا را به نظاره می‌نشینیم و درباره‌اش می‌اندیشیم. از دیگرسو، همچون گردابی افراد را در خود غرق می‌کند. می‌توانیم صرفا دیگران را کج‌باور بدانیم و خود را مصون از آن در نظر بگیریم اما کج‌باوری در هر لحظه زندگی ما را تهدید می‌کند. امیدوارم نکات و راهکارهایی که در این کتاب آورده‌ام به رهایی از دام کج‌رباوری و اطلاعات نادرستی که گفتمان عمومی و خصوصی را می‌آلایند، کمک کند.

هیچ‌چیز جای کتاب را نمی‌گیرد (اعترافات 1 خوره کتاب)

  • 140,000 تومان

گاهی با تمام وجود از خواندن کتابی لذت می‌بریم که از اعلام کردنش احساس شرم می‌کنیم، چون بیشتر آدم‌های اطرافمان آن کتاب را کتاب خوبی نمی‌دانند. این شرم در خصوص استاد ادبیاتی که هملت را نخوانده هم صدق می‌کند. گاهی پیش می‌آید که برنامه‌ای برای خواندن یک کتاب بخصوص نداریم، اما آن کتاب ما را پیدا می‌کند! گاهی قصه‌ها در اوج غمگین بودن ما را به قله لذت می‌رسانند. گاهی نمی‌دانیم قفسه‌های کتابخانه شخصی‌مان را چگونه بچینیم و مرتبشان کنیم. بعضی‌هامان لذت کتابفروشی را حتی شده برای یک روز تجربه کرده‌ایم و ساعت‌ها حرف در موردش داریم. این خوشی‌ها و ناخوشی‌های کتاب‌خوان بودن در سفر مکتوبی که بوگل ترتیب داده، همراه مخاطب هستند. «هر بار که به سمت کتاب خوبی برگردیم، همیشه حرف تازه‌ای برای گفتن دارد. نه آن کتاب همان کتاب سابق است و نه ما همان کتاب‌خوان سابق.»

پلن سی (1 برنامه 30 روزه)

  • 239,000 تومان

اگر بخواهیم برنامه‌ای داشته باشیم که مناسب ما باشد، باید در قدم اول خودمان را بهتر بشناسیم؛ از رسالت، ارزش‌ها، احساسات و واقعیت وجودی خودمان آگاه باشیم تا براساس ویژگی‌هایی که داریم، سراغ مسیر مناسبی برویم که مختص ماست. هدف این کتاب آگاهی از خود، اطلاعات مختصری راجع به برنامه‌ریزی و بهره‌وری از برنامه‌ای شخصی است که در سی روز تمرین‌هایی برای بهبود روند زندگی به ما پیشنهاد می‌دهد. یک برنامه سی روزه توسعه فردی می‌تواند راه‌حلی باشد برای رسیدن به یک هدف غایی. پس قدم بگذاریم در مسیری تازه برای یک شروع جدید.

پتانسیل پنهان (دانش رسیدن به دستاوردهای بزرگ‌تر)

  • 199,000 تومان

هر کس گنجینه‌ای است از ظرفیت‌ها و استعدادهای پنهان؛ این کتاب درباره نحوه باز کردن قفل این گنجینه است. باور عمومی آن است که سرافراز شدن در ذات انسان است و ساختنی نیست. این باور ما را به تجلیل از دانش‌آموزان بااستعداد، ورزشکاران مادرزاد و نوابغ موسیقی سوق می‌دهد... اما برای کسب دستاوردهای بزرگ لازم نیست اعجوبه باشید. به ازای هر موتزارتی که خیلی زود به شهرت می‌رسد، چندین باخ وجود دارد که پیشرفتی تدریجی دارند و دیر شکوفا می‌شوند. این کتاب قدم به قدم به شما نشان می‌دهد که آنچه تفاوت در توانایی‌های طبیعی تلقی می‌شود، اغلب تفاوت در فرصت‌ها و انگیزه‌هاست. افرادی که گام‌های بزرگ برمی‌دارند به ندرت شگفتی‌های طبیعت هستند؛ آنها عموما محصول شگفت‌انگیز تربیت‌اند.

1  2  3  4  5  6  7  8  صفحه‌ی 1