نشر گويا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه کارکرد مغز خود را بهتر کنیم
  • 270,000 تومان
  • با تخفیف: 270,000 تومان
دل پاک پایان خوش
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
در کنار خودشیفته‌ها (رفتنی‌ام یا ماندنی)
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
وابستگی بیش از اندازه (حرکت به فراسوی وابستگی ناسالم)
خانه افرا
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
16 قانون ارتباطات (این قوانین را به کار ببندید و به بهترین وجه پیام خود را برسانید)
به خودت خوش آمدی
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
خوشبختی انقلابی بزرگ است (نور از زخم‌ها وارد می‌شود)
قایق تندرو
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان
شاگرد شمس بودن (هر چیز در زمان خود رخ خواهد داد)
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
طنزآوران جهان نمایش (دفتر 31) نکراسوف نمایش‌نامه

تا بوده چنین بوده (رویدادهای دنیا همیشه تکرار گذشته‌هاست می‌خواهید دنیای در حال تغییر را بشناسید درس‌هایی درباره پول زندگی قصه‌گویی بلندپروازی و رضایت 23 داستان)

  • 180,000 تومان

انسان‌ها رفاه و خوشبختی خود را با کسانی که در اطراف آنها زندگی می‌کنند می‌سنجند. وقتی کسی از اطرافیان وضع بهتری پیدا می‌کند شور رقابت با آن خوشبختی، بقیه را هم دربر می‌گیرد. آنچه تجربه می‌کنیم ممکن است باورهای ما را هم تغییر دهد. تجربه‌های جدید باعث می‌شود که انسان به نادانی خود پی ببرد. راحت‌تر این است که فرض کنیم کسانی که با ما اختلاف فکری دارند مثل شما فکر نمی‌کنند. انسان‌ها حتی در زمانی که اطلاعات در حال انفجار است باز با هم اختلاف نظر دارند. اینترنت هر چه بیشتر انسان‌ها را در معرض نقطه نظرات جدید قرار دهد، مردم از دانستن اختلاف نظر خشمگین‌تر می‌شوند. اختلاف نظرها ربطی به میزان دانسته‌های فرد ندارد و بیشتر با تجربه‌های آنها مرتبط است. با اینکه تجربه‌ها همیشه متفاوت هستند اختلاف نظرها ماندگار و دائمی هستند. یکی از ثمرات مطالعه تاریخ آن است که می‌دانیم هر واقعه دقیقا چگونه به انجام رسیده‌است. اما کسی نمی‌داند آن واقعه چگونه آغاز شده است. هر اتفاقی که می‌افتد، چه کوچک و چه بزرگ، دلیل و ریشه‌ای دارد. هیچ چیز بی‌دلیل نیست. شاید بتوان آن ریشه و ریشه‌های قبلی آن را به درخت شجره تشبیه کرد و اگر آن شجره را نادیده بگیریم، درک شفاف و درستی از اتفاقات نخواهیم داشت. آن وقت در مورد چرایی آن اتفاقات گرفتار خیالات و فرضیات نادرستی می‌شویم. سپس در محاسبه ماندگاری آن اتفاقات و نحوه تکرار آن اتفاقات در آینده دچار اشتباه می‌شویم.

چگونه کارکرد مغز خود را بهتر کنیم

  • 270,000 تومان

برای بهینه‌سازی فیزیولوژی مغز و تقویت فعالیت‌های آن در زمینه‌های هوشمندی و احساسی هیچ وقت دیر یا زود نمی‌باشد و کتاب حاضر به شما می‌گوید چرا و چگونه همین حالا به کار تقویت مغز خود بپردازید. برای نخستین بار علم به یاری شما شتافته و راه‌هایی را پیشنهاد می‌نماید که بتوانید در واقع ساختمان بیولوژی و شبکه سیم‌کشی الکتروشیمیایی مغزتان را اصلاح و تقویت نمایید و از ظرفیت مطلوب آن در جهت شادکامی‌ها، موفقیت‌ها و رضایت خاطر خود بهره‌مند شوید.

دل پاک پایان خوش

  • 160,000 تومان

«آرزو می‌کنم فقدان هر چیزی را حس کردی، ابتدا در درون خود آن را جست‌و‌جو کنی» هاکان منگوچ این بار گفته‌های یک صوفی را که با او در آفریقا آشنا شده بود با تجربه‌های کاری و تفکرات خود به‌عنوان یک روانشناس حاذق درهم می‌آمیزد و کتابی را ارائه می‌کند که به جرات می‌توان گفت در تمامی موارد تاثیرگذار بر رشد فردی، روشنگری کرده و هر آنچه را که یک انسان در دنیای امروز برای زندگی فردی و اجتماعی سالم‌تر بدان نیاز دارد در قالب داستان و رهنمود‌های ساده و کاربردی به خواننده ارائه می‌کند مسائلی همچون ناحیه امن - اعتمادبه‌نفس - تله‌های شخصیتی - جهان‌بینی مثبت و به‌طور کلی بهبود کیفیت زندگی را مطرح می‌کند. اندیشه‌ها همچون دانه هستند و ثمره اندیشه‌هایی را که در خاک قلب و ذهن خود کاشته‌ای به ناچار برداشت خواهی کرد، فراموش نکن که جنگل، ثمره دانه بسیار کوچکی‌ست که در دل خاک افتاده، شیوه اندیشیدن تو که بدان چندان اهمیتی هم نداده‌ای با گذشت زمان تبدیل به جنگلی شده و زندگیت را احاطه خواهد کرد.

در کنار خودشیفته‌ها (رفتنی‌ام یا ماندنی)

  • 185,000 تومان

دور و برمان پر شده از افرادی که فکر می‌کنند مرکز عالم هستند ... و جالب است بدانیم که عاشق یک انسان خودشیفته شدن، یا تحت‌تاثیر او قرار گرفتن بسیار آسان است. زیرا آنها با هوش بسیار و کاریزمای خود به‌راحتی می‌توانند ذهن و روح دیگران را دستکاری کنند و البته به جای دوست داشتن وانمود می‌کنند که دوست دارند و در این کار بسیار ماهر هستند. این کتاب با نگاهی متفاوت و داستانی، موضوع خودشیفتگی و بحران‌های آن و تاثیرات آن بر دیگران را بررسی می‌کند. در این کتاب یاد می‌گیریم که چگونه از بهشت خیالی که یک فرد نارسیست (خودشیفته) آن را ساخته بگریزیم. این یک داستان نیست بلکه راه رهایی است. در میدان مبارزه آلینا و ارتان که به ظاهر عشق نامیده می‌شود، شما چگونه راه خود را پیدا خواهید کرد؟

وابستگی بیش از اندازه (حرکت به فراسوی وابستگی ناسالم)

  • 110,000 تومان

وابستگی روانی ناسالم، آن‌طور که معمولا رایج است، زمانی اتفاق می‌افتد که یک شخص سعی می‌کند اعمال شخص دیگری را کنترل کند، درحالی‌که در ظاهر به نظر می‌رسد قصد کمک دارد. این شخص تقریبا در همه مواقع درباره خودش احساس بهتری پیدا می‌کند. الگوی وابسته ناسالم ریشه در بحث‌های دوران گذشته، به هنگام دریافت ضربه روانی دارد، این طرز رفتار بعدها روی رفتار و زندگی اثر می‌گذارد.

خانه افرا

  • 170,000 تومان

کتاب خانه‌ افرا داستان زندگی ادوار اِیوان، مأمور اطلاعات سابق است که تجربیات دلخراشی در جنگ‌های بوسنی داشته. همسر او، دبورا که تحلیل‌گر روابط خاورمیانه در سرویس اطلاعاتی بریتانیا بوده، سرطان دارد. آنها در آنگلیای شرقی در خانه‌ای زندگی می‌کنند که نام آن را سیلورویو گذاشته‌اند. در این میان شخصیتی دیگر به نام استوارت پراکتور وارد داستان می‌شود که زمانی رئیس امنیت داخلی بوده؛ اما بعد از یک واقعه مرموز، بازنشسته می‌شود. آیا او در گذشته با ادوارد رابطه‌ای داشته؟...

16 قانون ارتباطات (این قوانین را به کار ببندید و به بهترین وجه پیام خود را برسانید)

  • 225,000 تومان

همه راه‌های نرفته‌ای که طی می‌شود، همه چشم‌اندازهای جدیدی که گشوده می‌شود، همه پیشرفت‌هایی که جهان امروز شاهد آن است، همه تکنولوژی‌های نویی که ساخته و پرداخته می‌شود، و همه قواعد جدیدی که کشف می‌شود، باید به دست انسان بیفتد و به دست انسان‌ها در راستای رفاه و سعادت بشریت به کار بسته شود. این انسان‌ها هستند که یاد می‌گیرند و به یکدیگر می‌آموزند که چگونه همه امکانات و ظرفیت‌های طبیعی و نوساخته باید به کار گرفته شود تا روز و روزگاری خوش‌تر برای همگان رقم بخورد... و این آموختن‌ها و آموزش دادن‌ها و به کاربستن‌ها میسر نمی‌شود مگر با شکل‌گیری و ارتقای مداوم روابط و ارتباطات انسانی.

به خودت خوش آمدی

  • 160,000 تومان

آدم‌ها می‌آیند و می‌روند فراموش مکن هیچ‌کس بیشتر از خودت به فکر تو نیست. تمام دردها و اندوه‌ها را از خودت از درونت بیرون خواهی کشید تو به هیچ‌کس نیاز نداری. از حذف کردن آدم‌ها از زندگی‌تان نترسید. از حذف کردن خودتان از زندگی بترسید.. بیشتر از هر چیزی مسئول خوشبختی خودت هستی. هروقت چیزهای خوب تمام شوند چیزهای بهتری شروع می‌شوند.

خوشبختی انقلابی بزرگ است (نور از زخم‌ها وارد می‌شود)

  • 135,000 تومان

همه ما فکر می‌کنیم در طول زمان، چیزهایی از دست داده‌ایم، اما در حقیقت چیزی از دست نمی‌دهیم. زیرا هر چه که فکر می‌کنیم از دست رفته، در نهایت به صورتی دیگر به سوی ما بازخواهند گشت. چگونه وقتی نمی‌دانیم چند ثانیه بعد چه خواهد شد برای سال‌ها بعد برنامه‌ریزی می‌کنیم. همان‌طور که هیچ دیداری تصادفی نیست. این‌که تو این کتاب را در دست گرفته‌ای نیز تصادفی نیست... داستان‌های صمیمی و پرمعنای این کتاب می‌تواند در مواجهه با تاریکی‌ها و سختی‌ها مانند نور و روشنایی برای تو باشد. هرگز امیدت را از دست مده. فراموش نکن راه کسی که قلبش را از خوبی پر کرده همیشه باز خواهد بود.

قایق تندرو

  • 105,000 تومان

«قایق تندرو» رناتا آدلر با سبک کلاژ و پاره‌روایتی ویژه خود، داستان تکه‌تکه زندگی جن فین، ژورنالیستی جوان در نیویورک است. در این کتاب نگاه راوی نه تنها درونی بلکه رو به بیرون بوده، حتی تا جایی که خواننده ممکن است احساس کند راوی با وجود زاویه دید اول شخص، خود را در داستان محو می‌کند. این کتاب رمانی نوگرا با ردپای پسانوگرایی است که خواندن آن می‌تواند یک تجربه و ماجرایی در فرم باشد.

شاگرد شمس بودن (هر چیز در زمان خود رخ خواهد داد)

  • 135,000 تومان

شاگرد شمس بودن کار آسانی نیست. این شاگردی اراده قوی، نظم و انضباط و جسارت و قلبی بزرگ می خواهد. حاضر هستی تا وارد این راه شوی؟ شمس روراست و صادق است، حیله و فریب ندارد. آیا تو هم می‌توانی در مقابل خودت صادق و روراست باشی؟ شمس خورشید است، روشنایی است، گرما می‌دهد اما در عین حال هم می‌سوزاند و خاکستر می‌کند. آیا تو هم آماده‌ای تا خاکستر شوی و بعد از خاکسترهایت دوباره متولد شوی؟ شمس اصرار نمی‌کند، اجبار نمی‌کند، تحت فشار نمی گذارد، اما به وقتش رها کردن و رفتن را نیز می داند. آیا آماده‌ای تا شاخه‌هایی که به آن متصل شده‌ای را رها کنی؟ آماده‌ای به موقع‌اش دانسته‌هایت را کنار بگذاری و از نو بیاموزی؟ رفیق راه‌های روشن، این بار تو را صدا می‌کنم برای شاگرد شمس بودن. بله این راه، مسیر راحتی، روشنی و گرما و نور است. اما می‌تواند پرحرارت و پرسوز شود. در این راه هر کس عجول باشد، عقب می‌ماند. هرکس تقلب کند، حذف می‌شود. هر کس نتواند رها کند، فراموش می‌شود. و داستان کسی که زود خسته شود زود به پایان می‌رسد. راه شمس راه کسانی است که آماده سوختن شده‌اند. برای رسیدن هرگز دیر نیست، زیرا هر چیز در زمان خودش روی خواهد داد. شاید هم بهترین زمان برای تو اکنون است.

طنزآوران جهان نمایش (دفتر 31) نکراسوف نمایش‌نامه

  • 125,000 تومان

[مرد ولگرد، دراز کشیده و به خواب رفته، زن ولگرد، نشسته و به رویا فرو رفته.] زن ولگرد: اوه! مرد ولگرد: (نیمه بیدار) آه‌ه‌ه! زن ولگرد: چقدر قشنگه! مرد ولگرد: چی! زن ولگرد: ماه. مرد ولگرد: قشنگ نیست، ماه: چون هر شب می‌بینمش. زن ولگرد: قشنگه چون گرده. مرد ولگرد: به هر حال واسه آدم‌های پولداره. ستاره‌ها هم همین‌طور. (دوباره دراز می‌کشد و می‌خوابد)

1  2  3  4  صفحه‌ی 1