نشر نويسه پارسي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فرزندپروری سازنده (راهنمای والدین در آستانه جدایی)
هنر آسان گرفتن زندگی (چگونه در همه زمینه‌های زندگی واقعا ثروتمند باشیم)
هنر رواقی زیستن (راهنمای رومیان باستان برای دستیابی به فضیلت خوشبختی و تأثیرگذاری)
12 راز زنان خلاق
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
شفاف بیندیش (تغییر افکار برای تغییر زندگی)
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
هدف والا (لذت زندگی معنادار)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
روانشناسی سوگ
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
اقتصاد شادکامی
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
هنر سوال کردن (سوال‌های بهتر بپرسید جواب‌های بهتر بگیرید)
21 روش برای افسردگی شادتر (راهنمای خلاق برای رهایی از اضطراب مشکلات روحی و استرس)
رهنمودهایی برای تدریس مارت شنیداری با رویکردی عملی
رهنمودهایی برای آموزش صحبت کردن (تقویت مهارت صحبت کردن در کلاس)

فرزندپروری سازنده (راهنمای والدین در آستانه جدایی)

  • 50,000 تومان

این کتاب، واقعیت طلاق و درگیری کودکان با مسئله طلاق را کاملا کاربردی بررسی می‌کند و بینش­های مهمی برای تربیت و پرورش خود و فرزندانتان در طول فرایند طلاق در اختیار شما قرار می‌دهد. وقتی کودکان در این ماجرا درگیر می‌شوند، والدین با برداشتن گام­هایی که در این کتاب توصیه شده است می­توانند و باید به کودکان خود کمک کنند تا از این بحران جان سالم به در ببرند، تعادل عاطفی خود را دوباره به دست بیاورند، و خود را با دنیای جدیدشان سازگار کنند. با به‌کارگیری راهکارهای ارائه­شده در این کتاب می‌توانید پایه و اساسی استوار برای رشد و بهبودی بنا کنید. به این ترتیب، خود و فرزندانتان می‌توانید زندگی روبه‌جلو، شادتر و سالم‌تری داشته باشید.

هنر آسان گرفتن زندگی (چگونه در همه زمینه‌های زندگی واقعا ثروتمند باشیم)

  • 50,000 تومان

چرا ما دوست داریم زندگی خود را پیچیده و خود را بیچاره کنیم؟ این پرسش‌ نافذی است که در هر یک از صفحات این کتاب الهام‌بخش به ما تلنگر می‌زند. در این کتاب یاد می‌گیریم که چگونه در هر زمینه از زندگی خود ثروتمند شویم. ثروتی که از طریق ارزش‌های ما تعریف شده است، نه آنچه جامعه به ما تحمیل می‌کند. با انجام مراحل شرح‌داده‌شده در این کتاب، اولویت‌های خود را تغییر می‌دهید و شروع به تمرکز بر مهمترین چیزهایی می‌کنید که برای خوشبختی شما ضروری است. روش استفاده از پول را دگرگون می‌کنید و کیفیت صمیمی‌ترین روابط خود را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهید؛ زیرا خواهید فهمید که آنها منشأ بزرگترین شادی‌های شما هستند.

هنر رواقی زیستن (راهنمای رومیان باستان برای دستیابی به فضیلت خوشبختی و تأثیرگذاری)

  • 45,000 تومان

این کتاب با رعایت روح مردم‌مدار و آسان‌یابِ تعالیم اپیکتتوس، اندیشه‌های ارزشمند و اساسيِ رواقیون را به‌طور خلاصه و با زبانی ساده و بینشی مناسبِ انسانِ امروزی ارائه می‌کند. هدف نویسنده این بوده که روح اصیل آموزه‌های اپیکتتوس، و نه الزاماً عین عبارت‌های او را انتقال دهد. بنابراین چندین نسخهٔ ترجمه‌شدهٔ آموزه‌هایش را بررسی و آموزه‌های او را با بیانی تازه ارائه کرده‌ است؛ چنان‌که اگر خود او امروز می‌خواست سخن بگوید شاید به همین شیوه می‌گفت.

12 راز زنان خلاق

  • 75,000 تومان

این کتابء بهترین هدیه برای زنان و دخترانی است که آرزو می‌کنند یک راهنمای دانا و ماهر داشته باشند که مهم‌ترین رازهای خلاقیت را با آن‌ها در میان بگذارد. نویسنده داستان زندگی و کار و خلاقیت گروه شگفت انگیزی از زنان شجاعء باهوش و نوآور به اشتراک می‌گذارند تا دیگران شهامت بیایند و الهام بگیرند و رویاهای خلاقانه خود را واقعیت بخشند و باشد که این کتاب به شما کمک کند خلاقیت خود را شکوفا کنید و دامنه خلاقیت خود را وسعت دهید.

شفاف بیندیش (تغییر افکار برای تغییر زندگی)

  • 30,000 تومان

اگر می‌خواهید تغییر مهمی در جهان ایجاد کنید، این کار را از افکارتان آغاز کنید. این توانایی در شما هست که خودتان تصمیم بگیرید به چه فکر کنید. این مسئله از آن‌رو مهم‌ترین مسئله است که زندگی شما نتیجه افکار شما است. اگر شیوه تفکرمان را بهبود ببخشیم، دست‌نیافتنی‌ها دست‌یافتنی خواهند شد. درک این نکته ساده همه‌چیز را تغییر می‌دهد. متفکران بزرگ بسیاری در باب اهمیت افکار قلم زده‌اند. اما رالف والدو امرسون، استاد و منبع بزرگ الهام ویلیام جیمز، این نکته را به ساده‌ترین زبان بیان کرده‌ است: «شما تبدیل به همان چیزی می‌شوید که در طول روز به آن فکر می‌کنید.» اعمال ما نتیجه افکار ما هستند. این حرف یعنی بدون تغییر افکار نمی‌شود اعمال را تغییر داد. بیایید دست به کار شویم!

هدف والا (لذت زندگی معنادار)

  • 35,000 تومان

ما انسان‌ها علاوه ‌بر نیازهای انسانی‌مان به بقا و تولید مثل، هنگامی رشد ‌‌می‌کنیم و به ‌شکوفایی و کمال ‌می‌‌رسیم که به دو نیاز والاتر برمی‌خوریم؛ دو نیازی که امروزه در علم روان‌شناسی بسیار مورد توجه است: یکی نیاز به حسّ‌ تعلّق، و دیگری نیاز به ارزش، معنا، و هدف والا. یافتن معنا و هدف والا مستلزم این است که بیش از خود، به چیزی بزرگ‌تر و فراتر از خود بیندیشیم. خوشبختی و شادکامی، از طریق زندگيِ متمرکز بر یک هدف اصلی و والا به ‌دست ‌می‌آید؛ از طریق زندگيِ یکپارچه‌ای که آهنگ کليِ آن به اهداف جزئی‌تر ما معنا می‌بخشد. ویلیام دیمون با روشی ساده، ولی محققانه، نقش هدف والا را در زندگی بررسی کرده است و با پرداختن به جنبه‌های گوناگون هدف و معنای زندگی، بینشی برای یافتن آن در اختیار خواننده گذاشته است.

روانشناسی سوگ

  • 50,000 تومان

نویسنده در این کتاب کوشیده است هم از تجربه‌های شخصی و هم از روایت‌های نظريِ سوگ مثال بیاورد؛ هر دو به شیوه‌های مختلف معتبر هستند. ولی قبل از اینکه خواندنِ کتاب را شروع کنید، باید این اصل راهنما را بپذیرید که هیچ تک روشِ «درست»ی برای سوگواری وجود ندارد، اصلی که شامل این نکته نیز می‌شود که نمی‌توان یک محدودیت زمانی برای فرایند سوگواری تعیین کرد: گاهی اوقات ممکن است سوگ برای یک عمر ادامه بیاید، زیرا ما همچنان به شخصی که از دست داده‌ایم عشق می‌‌ورزیم. درحالی‌ که مرگ و مالیات را تا کنون به ‌عنوانِ تنها امور قطعيِ زندگی ذکر کرده‌اند، می‌توانیم سوگ را نیز به این فهرست بیفزاییم. عشق (و گاه «دلبستگی») پُل میان مرگ و سوگ است: ما برای مردگانی سوگ می‌کنیم که عاشقشان بوده‌ایم.

اقتصاد شادکامی

  • 35,000 تومان

در باب اینکه شادکامی چه معنایی ممکن است داشته باشد اندیشه‌ها و مفاهیم بسیاری وجود دارد، اما به‌یقین، شادکامی از اهداف اصلی بشر است. امروزه دیگر کسی تصور نمی‌کند که برخورداری از زندگی مادی بهتر، خود‌به‌خود به رضایت بیشتر از زندگی منجر می‌شود. بسیاری عوامل دیگر وجود دارد که بر اساس آن‌ها شادکامی فراتر از جنبه‌های صرفا مادی تعریف می‌شود. پرداختن به این پرسش‌های بنیادی که امکانات مادی تا چه حد در شادکامی ما دخیل است و چه عواملی بالاتر و فراتر از جنبه‌های مادی، سعادت انسان را تعیین می‌کنند از اهمیت برخوردار است. کتاب حاضر با استفاده از تحقیقات گسترده میان‌رشته‌ای، تقریبا بر هر آنچه در شادکامی آدمی نقش دارد تمرکز کرده است. از چیستی معنای شادکامی، عوامل تعیین‌کننده آن در حوزه‌های ژنتیک، عوامل اقتصادی، تأثیرات اجتماعی، فرهنگ و دین گرفته تا پیامدهای شادکامی، نقش فرضی مصرف قرص‌های شادکامی، جنگ و حتی شادی ازدست‌رفته مردگان.

هنر سوال کردن (سوال‌های بهتر بپرسید جواب‌های بهتر بگیرید)

  • 75,000 تومان

تری ج. فدم در این کتاب نشان می‌دهد که چگونه سؤال‌های درست را انتخاب کنید و از سؤال‌هایی که به‌حتم پاسخ‌های بدیهی و بی‌فایده دارند پرهیز کنید. چگونه به کارمندان کمک کنید اطلاعات لازم را در اختیارتان بگذارند. چگونه از زبان بدن استفاده کنید تا کارآمدتر سؤال کنید. چگونه سؤال‌های ابتکارانه یا سؤال‌های نپرسیده را بپرسید تا موضوعات و راه‌حل‌های واقعی را کشف کنید. در این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه ویژگی‌های یک سؤال‌کننده خوب را فرا بگیرید. برای هر سؤال هدفی مشخص کنید. از سبک شخصی‌تان کارآمدتر استفاده کنید. سؤال‌های سخت بپرسید، مخالفت‌ها را برانگیزید، به غافلگیری‌ها واکنش نشان بدهید، جلوی طفره‌روی‌ها را بگیرید، و درس‌های بیشتر.

21 روش برای افسردگی شادتر (راهنمای خلاق برای رهایی از اضطراب مشکلات روحی و استرس)

  • 30,000 تومان

مطالعه کتاب‌های قطور و سنگین برای کسی که با افسردگی و بی‌حوصلگيِ ناشی از آن درگیر است، کاری دشوار است. ست سویرسکی موسیقی‌دان، فیلم‌ساز، و نویسنده آمریکایی در این کتاب ساده و سبک، 21 راهکار خلاقانه، آسان، کاربردی، و کم‌هزینه را برای رهایی از اضطراب و استرس و غلبه بر افسردگی، با زبانی دوستانه و صمیمی شرح داده است. این راهکارها آن‌چنان ساده است که شاید در ابتدا خنده‌دار به‌‌نظر برسد اما خواننده پس از مطالعه دقیق این راهکارها و آزمایش عملی آنها درمی‌یابد که همین روش‌های ساده، در کاهش استرس و افسردگی، بسیار سودمند و مؤثر است.

رهنمودهایی برای تدریس مارت شنیداری با رویکردی عملی

  • 18,000 تومان

کتاب رهنمودهایی برای تدریس مهارت شنیداری درصدد است که برای معلمان و مربیان نمایی منسجم و کامل از ماهیت مهارت شنیداری در زبان دوم فراهم کند، کربردهای عملی پژوهش‌های انجام شده در این حوزه را بررسی کند و راهکارها و فعالیت های آموزشی متنوع را برای استفاده کلاسی در اختیارشان قرار دهد. نیاز روز افزون به اطلاعات و منابع آموزشی مهارت‌های شنیداری زبان دوم و نیز پیدایش رویکردهای جدید به ماهیت این مهارت که ریشه در پژوهش‌های رشته‌ی زبان شناسی کاربردی ندارند، بر اهمیت چنین کتابی می‌افزاید. توانایی شنیداری از جمله مهارت‌های مهم اکتساب زبان، در هر دو زبان اول و دوم، محسوب می‌شود. در حقیقت، می‌توان اذعان نمود که توانایی شنیداری پیش زمینه‌ی طبیعی یادگیری زبان و دیگر مهارت‌های آن است. بنابراین، توانایی خوب شنیدن و شناخت مهارت‌های لازم آن برای همه‌ی زبان آموزان ضروری است. این کتاب نظرات و دیدگاه‌های مختلفی را هم ئر مورد فرایندها و هم فرآوردههای شنیداری ارائه می‌دهد. فرایند شنیداری به تفکر در مورد ماهیت توانایی شنیداری و مهارت‌ها و راهکارهای مورد استفاده در رشد آن اطلاق می‌شود. فرآورده‌های شنیداری نیز شامل انواع تعاملات و متون شنیداری هستند که زبان آموزان غالبا در درون و بیرون محیط کلاس با آن‌ها سر و کار دارند.

رهنمودهایی برای آموزش صحبت کردن (تقویت مهارت صحبت کردن در کلاس)

  • 40,000 تومان

بیش از سه دهه است که استفاده از زبان انگلیسی به‌مثابه ابزاری برای ارتباط گسترش چشمگیری یافته‌است و امروزه شاهد کاربرد وسیع آن در تجارت، سیاست و دیپلماسی، مطالعات علمی و تخصصی، پژوهش، فناوری اطلاعات، جهانگردی و مسافرت، تعاملات اجتماعی و غیره هستیم. توانایی روان‌صحبت‌کردن هنوز برای بیشتر کاربران زبان انگلیسی مهم است: هم برای صحبت‌کردن در ملاقات‌های رودررو مانند مکالمه‌ها، سخنرانی‌ها و ارائه‌ها، کلاس درس یا مصاحبه و هم برای صحبت‌ کردن از طریق ارتباط از راه دور مانند تلفن، مکالمه از طریق کامپیوتر، وبینار و کنفراس. هدف این کتاب، ارائۀ مجموعه‌ای از فعالیت‌های مربوط به روانی کلام در زبان‌آموزان همۀ سطوح است؛ فعالیت‌هایی که هم برای کلاس‌های گروه‌بندی‌نشده و هم برای کار گروهی مناسب هستند. مطالعۀ این کتاب به همۀ مدرسان زبان در سطوح مختلف آموزشی توصیه می‌شود.

1  صفحه‌ی 1