نخبه‌سازان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مدیر افسانه‌ای (چرا برخی مدیران در کار خود ناتوانند و راه حل چیست)
گلستان مدیریت
  • 29,800 تومان
  • با تخفیف: 29,800 تومان
سیستم‌سازی (راهکاری ساده برای صرف انرژی کمتر درآمد بیشتر و زندگی بهتر)
10 اصل موفق‌ترین کسب‌وکار کوچک در جهان
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
افسانه کارآفرینی (چرا اغلب کسب و کار‌های کوچک موفق نمی‌شوند و راه حل آن چیست)

مدیر افسانه‌ای (چرا برخی مدیران در کار خود ناتوانند و راه حل چیست)

  • 38,000 تومان

این کتاب مسیری به شما معرفی می‌کند که از طریق آن می‌توانید بازدهی کار خود و به تبع آن، سطح کیفی، انرژی، سرزندگی و انسانیت را در هر سازمانی ارتقا دهید.

گلستان مدیریت

  • 29,800 تومان

آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات تخصصی حوزه مطالعات سازمان و مدیریت، از ضروریات اصلی مدیریت و رهبری در سازمان‌ها تلقی می‌شود. با آن که دل‌مشغولی‌های مداوم مدیران و رهبران سازمان‌ها و حجم گسترده منابع دانشی در قالب کتب، مقالات، سمینارها، همایش‌ها و ...، دامنه مطالعاتی وسیعی را پیش روی تصمیم‌گیرندگان سازمانی قرار داده، اما در عین حال به سردرگمی آن‌ها در انتخاب منابع کارآمد دانشی نیز منجر شده است. در این مجموعه سعی کرده‌ایم، با الهام از تفش ذاتی داستان‌ها و حکایت‌ها در فراگیری مفاهیم کاربردی و رایج در زمینه‌های مختلف، مجموعه‌ای از مهم‌ترین مفاهیم و اصطلاحات تخصصی در حوزه مطالعات سازمان و مدیریت را به صورت خلاصه و در عین حال جامع، گرد هم آوریم.

سیستم‌سازی (راهکاری ساده برای صرف انرژی کمتر درآمد بیشتر و زندگی بهتر)

  • 250,000 تومان

اغلب ما در مواجهه با کلمه «سیستم» حالت تدافعی به خود می‌گیریم و تمایلی برای درک و استفاده صحیح از آن نشان نمی‌دهیم، زیرا سیستم را یک مقوله اختصاصی و پیچیده می‌دانیم. اما وقت آن رسیده که با شناخت سیستم‌های پیرامونمان در خانه، محل کار و به طور کلی در جهان هستی، تمرکز و نیروی بیشتری برای به انجام رساندن کارها داشته باشیم. بینش جدیدی که به ما کمک می‌کند تا بهتر تصمیم بگیریم، کمتر مرتکب اشتباه شویم، کمتر کار کنیم و پول بیشتری به دست بیاوریم. «سیستم‌سازی» یک کتاب متفاوت است. زیرا شعار نمی‌دهد و در ناکجاآباد رهایتان نمی‌کند. نویسنده کتاب که در حال حاضر صاحب یکی از آکادمی‌های معتبر جهان در زمینه آموزش سیستم‌سازی است، در قالب بیان تجربیاتی که باعث رهایی او از باتلاق مشکلاتش شده، می‌کوشد تا با زبان ساده وقابل فهم راهکارهای جدیدی به شما نشان دهد که با عمل کردن به آن‌ها می‌توانید سیستم‌های زندگی و جهان پیرامونتان را بهتر بشناسید و تسلط بیشتری روی آن‌ها داشته باشید تا به هر آن‌چه که می‌خواهید برسید.

10 اصل موفق‌ترین کسب‌وکار کوچک در جهان

  • 85,000 تومان

این 10 اصل به شما کمک می‌کند تا در سخت‌ترین شرایط، درکی عالی برای خلق ایده‌های بزرگ و جدید داشته باشید. این 10 اصل باعث تولد دوباره شما خواهد شد و با آن می‌توانید سیستم اجرایی جدیدی راه‌اندازی کنید که تحقق هر چیزی در آن امکان‌پذیر است. به طور کلی خواندن کتاب‌های گربر هرگز شما را ناامید نخواهد کرد و رشد کردن را در وجودتان تبدیل به یک فرهنک می‌کند. استفان کاوی، نویسنده کتاب هفت عادت مردمان موثر

افسانه کارآفرینی (چرا اغلب کسب و کار‌های کوچک موفق نمی‌شوند و راه حل آن چیست)

  • 99,000 تومان

2 فرضیه و باور اشتباه در مورد کا‌رآفرینی وجود دارد که عبارتند از: 1- من با راه اندازی یک کسب و کار کارآفرین هستم. 2- برای موفقیت در زمینه کسب و کارم فقط تخصص من کافی است. چگونه افرادی عادی با استعداد‌های انتظارات و حتی مهارت‌های معمولی قادر به راه اندازی یک کسب و کار فوق العاده موفق هستند. در این کتاب می‌خوانید: ریشه‌های موفقیت برترین کسب و کار‌های دنیا کدامند؟ 7 استراتژی کاربردی که درتوسعه کسب و کار باید بدانید. کاربرد قانون نقطه قدرت در کسب و کار.

صفحه‌ی 1