ميلكان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دشواری زندگی (چگونه فلسفه کمک می‌کند راهمان را بیابیم)
آناتومی پیشرفت‌های شگرف (چطور می‌توان در مواقع ضروری راه را گشود)
نیک‌سرشت (راهنمای تبدیل شدن به والدی که می‌خواهید باشید)
جورنال هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
  • 235,000 تومان
  • با تخفیف: 235,000 تومان
چطور اعتمادبه‌نفس داشته باشیم
  • 215,000 تومان
  • با تخفیف: 215,000 تومان
راهنمای سفر درونی (بهترین‌های جیمز هالیس)
  • 229,000 تومان
  • با تخفیف: 229,000 تومان
پیرانزی
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
داجرز
  • 189,000 تومان
  • با تخفیف: 189,000 تومان
آب عمیق
  • 118,000 تومان
  • با تخفیف: 118,000 تومان
تفکر به شیوه جعبه سیاه (چرا معمولا از اشتباهات خود درس نمی‌گیریم)
بدن فراموش نمی‌‌کند (مغز ذهن و بدن در بهبود تروما)
آماده برای آینده (آنچه کودکان برای داشتن زندگی‌ای رضایت‌بخش نیاز دارند)

دشواری زندگی (چگونه فلسفه کمک می‌کند راهمان را بیابیم)

  • 195,000 تومان

دوستان عزیز! زندگی سخت است و ما هم باید به این مسئله اقرار کنیم. حال همین زندگی برای بعضی دشوارتر از بقیه است. در زندگی هر کس باید کمی باران ببارد، اما در حالی که خوش شانس‌ها خودشان را کنار آتش خشک می‌کنند، دیگران در طوفان و سیل غرق می‌شوند، چه به معنای واقعی کلمه و چه به معنای استعاره‌ای. ما در دوران پس از شیوع یک بیماری همه‌گیر جهانی زندگی می‌کنیم، انسان‌های زیادی شغل و پیشه خود را از دست داده‌اند، وضعیت گرمایش زمین هر روز بدتر می‌شود و فاشیسم دوباره از دیار مردگان بازگشته است. چنین بلایایی به فقرا، قشر آسیب‌پذیر و ستم‌دیدگان آسیب بیشتری وارد می‌کند. این کتاب نقشه‌ای است که به کمک آن می‌توان ناهمواری‌ها را پشت سر گذاشت، کتابچه راهنمایی درباره سختی‌هاست، از آسیب‌های شخصی گرفته تا بی‌عدالتی و پوچی جهان. مدت‌هاست فلسفه اخلاق و خودیاری در هم تنیده شده است. این کتاب مدیون همین تاریخچه است. تفکر و تعمق درباره معایب وضعیتِ بشر باعث کاهش آسیب‌های آن می‌شود و به ما کمک می‌کند تا زندگی بامعناتری داشته باشیم. اما این کتاب جزو آن دسته از کتاب‌های خودیاری نیست که چیزهایی مثل «پنج نکته برای غلبه بر اندوه» یا «چگونه بدون تلاش کردن موفق شوید؟» پیشنهاد بدهد. کتابی که در دست شماست، نحوه عملی کردن نظریه‌ای انتزاعی یا آموزه فیلسوفانی مُرده برای رویارویی با دشواری‌های زندگی هم نیست. در این کتاب نه خبری از فکری جادویی در میان است و نه راه‌حلی فوری. در عوض این کتاب اثری صبورانه برای تسلا و دلداری است. رابرت فراستِ شاعر - وقتی حرف از رنج و درد انسانی مطرح است - می‌گوید: «راهی جز عبور از دل آن وجود ندارد.» در این کتاب برای مواجهه با سختی‌ها، راهنمایی‌هایی مطرح می‌کنم، از کنار آمدن با درد گرفته تا پیدا کردن دوستان جدید، از غم فقدان تا پذیرش شکوهمندانه شکست، از وظایف‌مان در مقابل بی‌عدالتی تا جست و جوی معنا در زندگی. فرمول ساده‌ای برای چگونه زندگی کردن وجود ندارد. در عوض فرمول دم دست من، داستان و تصاویر و ایده‌هاست که برخی از آنها را از دیگران الهام گرفته‌ام و برخی از آنها متعلق به خودم هستند. هدفی که امیدوارم به آن دست یابم این است که تا حد ممکن به این مسائل بپردازم و از چیزهایی که به آن دست می‌یابم، درس بگیرم.

آناتومی پیشرفت‌های شگرف (چطور می‌توان در مواقع ضروری راه را گشود)

  • 255,000 تومان

این کتاب بیش از هر چیزی یک راهنما است: راهنمای رها شدن از افکار، عادت‌ها، کارها، روابط و حتی مدل‌های کسب و کاری که ما را از رسیدن به تمام امکانات بالقوه‌مان دور نگاه می‌دارد. دیر یا زود احساس می‌کنید جایی گیر افتادید، ممکن است در بحران میانه زندگی گیر کرده باشید یا نویسنده‌ای باشید که مدت‌هاست داستانی نتوانسته بنویسد یا توی یکی از این کارهای «مدام کار کن ولی فکر نکن» گرفتار باشید یا که نه اصلا توی دوستی و رابطه‌های شخصی‌تان به مشکل خوردید و تنش‌های زیادی برایتان ایجاد شده ممکن است کسی باشید که مدام احساس اضطراب بی‌اطمینانی، ترس، خشم و بی‌حسی را تجربه می‌کنید و از خودتان بپرسید چرا باید چنین باشد؟ این کتاب اول برایتان مشکل را مشخص می‌کند، بعد دست به توضیح آن می‌زند و بعد از مشخص شدن و توضیح، نوبت ارائه راه حل است؛ راه حل‌هایی سخت و آسان اما بسیار کاربردی و از همه مهم‌تر «عملی» برای عبور از موانع. راه حل‌هایی برای درآمدن از این حالت ایستایی و بی‌عملی و برای دوری کردن از هر نوع اصطکاکی که باعث آسیب رساندن به شما می‌شود. نویسنده کتاب یعنی آدام آلتر در این زمینه از خبره‌ترین‌هاست و در دو دهه گذشته روی وضعیت افرادی که در موقعیت‌های مختلف گیر افتاده بودند تحقیق کرده و سعی کرده با ارائه راهکارهای مختلف بستری برای رهایی آدم‌ها از چنین موقعیت‌هایی ایجاد کند. او برای این کار تحقیقات علمی را بررسی کرده با افراد موفق و توانمند مصاحبه کرده و حکایت‌های زیادی از راهگشایی‌های شگرف آدم‌ها شنیده و ثبت و ضبط کرده. شاید مهمترین درسی که به ما می‌دهد این است: گیرافتادن در نقطه‌ا‌ی به معنای ماندن در آنجا نیست، بلکه فقط یک لحظه عدم حرکت به جلو است و بس. چیزی نیست که نشود با کمی اصلاح و دستکاری برطرفش کرد تا به هدفی که می‌خواهیم نرسیم.

نیک‌سرشت (راهنمای تبدیل شدن به والدی که می‌خواهید باشید)

  • 235,000 تومان

سال‌هاست شیوه‌های تربیتی متفاوتی به والدین عرضه می‌شود که نتیجه مطلوبی در پی ندارند. تنبیه و پاداش، به کارگیری وقفه کوتاه، نمودارهای شکل‌دار برچسبی، نادیده گرفتن و... همگی تمرکزشان بر رفتار و شکل‌دهی آن است، نه پرورش انسان. این رویکردها مهارت‌های لازم برای زندگی را به کودک یاد نمی‌دهند یا پاسخی به نیازهای عاطفی پیچیده‌اش نیستند. مشکلات دوران کودکی خود والدین را هم اگر اضافه کنیم، قابل درک است که چرا بیش‌تر پدر مادرها احساس درماندگی و فرسودگی دارند یا فکر می‌کنند سررشته امور را از دست داده و نگران‌اند کودکانشان را درست بار نیاورند. دکتر بکی با سابقه طولانی فعالیت در حوزه روان‌شناسی بالینی، در «نیک‌سرشت» فلسفه والدگری خود را با راهکاری عملی مطرح کرده است تا بتوانید از وضعیت تردید و خودسرزنش‌گری دور شده و به اعتماد به نفس و رهبری مقتدرانه برسید.

جورنال هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها

  • 235,000 تومان

در زندگی‌ام چیزهای بسیاری بود که دغدغه‌شان را داشتم و چیزهای بسیاری هم بود که دغدغه‌شان را نداشتم، و آن‌چه بیش‌ترین تاثیر را در زندگی‌ام داشت، دغدغه‌هایی بود که تصمیم گرفتم نداشته باشم. «جورنال هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها» حاصل گردآوری و گسترش تمرین‌های بسیار مفیدی است که نویسنده در طول سالیان با مخاطبان خود درمیان گذاشته است. این جورنال همچون کتاب پیش از آن، نمی‌گوید چه ارزش‌هایی برگزینید یا چطور آدمی شوید؛ بلکه به شما کمک می‌کند درک روشن‌تری از ارزش‌های خودتان یا شخصیت مطلوب‌تان بیابید. تمرین‌های این جورنال گام‌هایی منطقی‌اند که شما را از سوالات مطرح‌شده در کتاب، به سوالاتی می‌رسانند که خودتان باید جواب‌شان را بیابید. سفر به اعماق درون‌تان را شروع کنید. این جورنال که بازتاب‌دهنده موضوعات کتاب «هنر رهایی از دغدغه‌ها»ست با راهنمایی‌هایش به شما کمک می‌کند عمیق‌ترین پرسش‌ها درباره احساسات، ارزش‌ها و اهداف را از خود بپرسید و به پاسخ آنها برسید. بینش منسن که با تمرین‌هایی درخشان همراه شده، شما را می‌خنداند، به فکر فرو می‌برد و با چیدن یک نقشه عملی دقیق به پیشرفت‌تان سرعت می‌بخشد.

چطور اعتمادبه‌نفس داشته باشیم

  • 215,000 تومان

بزرگ‌ترین ترسم در زندگی تمام‌و‌کمال نزیستن است. وقتی در بستر مرگ از آدم‌ها می‌پرسند مهم‌ترین حسرت‌شان چیست، احتمالا می‌گویند: «کاش این کار رو کرده‌بودم» یا «کاش اون کار رو کرده‌بودم» یا «کاش فلان حرف رو زده بودم». در پایان عمرمان بیش‌تر حسرت کارهایی را می‌خوریم که انجام نداده‌ایم تا اشتباهاتی که مرتکب شده‌ایم. با خواندن این کتاب فردا از خواب بیدار نمی‌شوید و به خودتان نمی‌گویید: «خیلی‌خب، از امروز دیگه اعتمادبه‌نفس دارم.» بلکه یاد می‌گیرید چطور قدم‌های کوچک لازم را هر روز و هر زمان برای رسیدن به آن‌چه لایقش هستید بردارید. احتمالا جایگاه فعلی‌تان چیزی نیست که بالاتر‌رفتن از آن امکان‌پذیر نباشد. چطور اعتماد‌به‌نفس داشته باشیم به شما می‌آموزد چطور و به چه چیزهایی علاقه‌مند باشید تا زندگی برای‌تان مسیری پر از دستاورد باشد. چرا باشگاه نمی‌روید؟ چرا باشگاه می‌روید؟ چرا درخواست اضافه‌حقوق نمی‌کنید؟ چرا شغل‌تان را عوض نمی‌کنید؟ چرا رابطه‌ی خود را با شریک زندگی‌تان را ارزیابی نمی‌کنید؟ چرا فکر می‌کنید کم هستید؟ چرا فکر می‌کنید خیلی خوب هستید؟ تابه‌حال خیلی جدی به این مسائل اندیشیده‌اید؟ آیا از آن‌چه در پس‌زمینه می‌گذرد باخبرید؟ امروزه بیش از هر زمان دیگری در چرخه‌ی منفی‌بافی گیر افتاده‌ایم، از مقایسه نادرست خودمان با دیگران گرفته تا دنبال‌کردن خواسته‌هایی که نه واقعا می‌خواهیم نه باعث شادی‌مان می‌شوند. ما برای تسلط بر جاه‌طلبی‌های‌مان، شناسایی نقاط قوت و رسیدن به زندگی مدنظرمان به اعتماد‌به‌نفس احتیاج داریم. جیمز اسمیت این‌جاست تا خیلی صریح و به پشتوانه‌ی علم و تکیه بر مثال‌های مختلف به خواننده برای تقویت اعتمادبه‌نفس کمک کند، به گونه‌ای که بتواند در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرد.

راهنمای سفر درونی (بهترین‌های جیمز هالیس)

  • 229,000 تومان

چرا به این جهان قدم گذاشته‌اید؟ رسالت شما در این زندگی چیست؟ کتابی که در دست دارید در‌بر‌دارنده گزیده‌هایی از نوشته‌های دکتر جیمز هالیس، نویسنده و روان‌درمانگر یونگی است که ما را با تمامی آثار جیمز هالیس، از کتاب «گذرگاه میانی» (1993) گرفته تا کتاب «منشورها» (2021)، آشنا می‌کند. لوگان جونز، گردآورنده این مجموعه، این گزیده‌ها را در موضوعات مختلف، از مفاهیم روان‌شناختی کارل گوستاو یونگ و کهن‌الگوها گرفته تا رابطه والدین و فرزندان، عقده‌ها و وظایف روزمره‌، طبقه‌بندی کرده است. آگاهی حاصل از خواندن مطالب هالیس، خواننده را ترغیب می‌کند که راه مختص به خود را بیابد، همان کسی باشد که به آن فرا‌خوانده شده است، خطر اعتماد‌ کردن به روحش را بر خود هموار کند و سرانجام، آن زندگی‌ای را از سر بگذراند که درخور موهبت‌های منحصر‌به‌فرد اوست. به‌اختصار، این کتاب بیشتر از اینکه یک راهنما باشد، یک روشنگر است، روشنگری که به نیمه تاریک وجودتان می‌تابد و به شما کمک می‌کند تا با مبهمات و تضادهای زندگی خود کنار بیایید.

پیرانزی

  • 195,000 تومان

وقتی ماه بر فراز تالار سوم شمالی بالا آمد، به دهلیز نهم رفتم تا شاهد به هم پیوستن سه جریان جزرومد باشم. این اتفاق فقط هر هشت سال یکبار می‌افتد. دهلیز نهم به خاطر سه راه‌پله بزرگی که دارد منحصربه‌فرد است. دیوارهایش با مجسمه‌های مرمری پوشیده شده‌است؛ صدها و صدها مجسمه، ردیف ردیف تا ارتفاع زیادی بالا رفته است. از دیوار غربی بالا رفتم تا رسیدم به مجسمه زنی که کندوی عسل حمل می‌کند. پانزده متر بالاتر از سنگفرش، قد زن دو یا سه برابر من است و کندوی عسل با زنبورهایی مرمری پوشیده شده که اندازه انگشت شست من‌اند. یک زنبور، که همیشه با دیدنش حالت تهوع خفیفی پیدا می‌کنم، دارد روی چشم چپ او می‌خزد. با فشار خودم را در فرورفتگی جایی که مجسمه زن قرار دارد، جا دادم و منتظر ماندم تا وقتی صدای غرش جزر و مد را از تالارهای پایینی شنیدم و احساس کردم دیوارها با فشار آن چیزی که در شرف وقوع بود دارند می‌لرزند. و تو، تو چه کسی هستی؟ چه کسی هستی که دارم برایت می‌نویسم؟ آیا مسافری هستی که جزرو مدها را فریب داده‌ای و از طبقه‌های فروریخته و راه‌پله‌های متروک عبور کرده‌ای تا به این تالارها برسی؟ یا شاید کسی هستی که می‌خواهی مدت‌ها پس از مرگم در تالارهای من زندگی کنی؟!

داجرز

  • 189,000 تومان

«داجرز» سفری است تاریک و فراموش‌نشدنی به دوران بلوغ؛ یادآور «ناطوردشت» جی‌دی سلینجر. رمانی جنایی و هولناک اما در‌عین‌حال شاعرانه و لطیف، که با نثری تند و گزنده ما را درگیر شخصیت‌های شگفت‌انگیز و به‎یاد‌ماندنیِ قصه‌اش می‌کند. «داجرز» به الیور توئیستی مدرن می‌مانَد، کمی تلخ‎تر اما. سفری جاده‌ای برای گذر از بلوغ و دیدن دنیا از دریچه‌ای دیگر. درامی جنایی درباره باندهای خلافکار که بیش از آنکه مخاطب را درگیر مؤلفه‌های رایج داستان‌های جنایی کند، او را با درامی انسانی و اجتماعی مواجه می‌کند که بیش از هر چیز درباره یافتن انسانیت و جایگاه انسان در جهان است

آب عمیق

  • 118,000 تومان

برای چند لحظه ویک تصور کرد که آن شب بعد از رفتن او به اتاقش در سمت دیگر گاراژ، مل دوباره به اتاق ملیندا بازمی‌گردد. بعد وقتی او این موضوع را می‌فهمد، نقشه قتل دقیقی می‌کشد، به بهانه‌ای به نیویورک می‌رود، در حالی که میله‌ای زیر کتش سنگینی می‌کند با مل تماس می‌گیرد (روزنامه‌ها ادعا می‌کردند که قتل احتمالا کار دوست یا آشنایی بوده، چون ظاهرا مل او را بدون هیچ‌گونه مقاومتی به خانه راه داده بود) و بعد مل را تا سر حد مرگ می‌زند. سپس با چابکی، بدون اینکه کوچکترین سر و صدایی ایجاد کند یا اثر انگشتی از خود به جا بگذارد (همان‌گونه که قاتل واقعی هم به جا نگذاشته بود) آنجا را ترک می‌کند، همان شب به لیتل وزلی برمی‌گردد و بعد اگر کسی از او پرسید شب وقوع قتل کجا بوده، می‌گوید در گرند سنترال مشغول تماشای فیلم بوده است؛ فیلمی که در زمان دیگری واقعا آن را دیده بود. مری ملر به سمت او خم شد و گفت: «ویکتور! به چی داری فکر می‌کنی؟» و یک آرام بلند شد و لبخندزنان گفت: «هیچی. امشب مثل هلو شدی.» داشت به رنگ لباسش اشاره می‌کرد. «ممنونم. می‌شه بریم یه گوشه بشینیم و تو برام حرف بزنی؟ می‌خوام ببینم که جات رو تغییر می‌دی. آخه تموم شب روی همین نیمکت نشسته‌ای.» و یک پیشنهاد داد: «نیمکت پیانو خوبه؟» آنجا تنها جایی بود که دو نفر می‌توانستند کنار هم بنشینند.

تفکر به شیوه جعبه سیاه (چرا معمولا از اشتباهات خود درس نمی‌گیریم)

  • 269,000 تومان

هیچ‌کس نمی‌خواهد شکست بخورد، اما موفقیت فقط زمانی به‌دست می‌آید که با شکست‌های‌مان روبه‌رو شویم، از آنها درس بگیریم و فضایی را ایجاد کنیم که شکست خوردن در آن بی‌خطر باشد. در «تفکر به شیوه جعبه سیاه»، متیو سید با تکیه بر منابع روان‌شناختی و مصاحبه‌های متعدد به بررسی باوری رایج اما غلط درباره شکست می‌پردازد. او با بررسی تقابلی دو حوزه مهم که ایمنی برایشان حیاتی است، یعنی مراقبت‌های پزشکی و هوانوردی، رویکردهای اتخاذشده از سوی این سازمان‌ها و نتایج آن را به مخاطب نشان می‌دهد. همه ما گاهی مجبوریم شکست را بپذیریم؛ شکست در مصاحبه شغلی، امتحان یا باخت در بازی. اما برای کارکنان حوزه‌هایی که ایمنی حرف اول را می‌زند، شکست و خطا ممکن است عواقب مرگ‌باری داشته باشد. به‌خاطر فرهنگ رایج و اشتباه افشا نشدن اطلاعات، خطاهای پزشکی قابل پیشگیری - که سالانه بیشتر از تصادفات رانندگی تلفات جانی می‌دهند - هرگز علنی نمی‌شوند. اما از طرفی در حوزه هوانوردی هر هواپیمای مسافربری در جهان مجهز به جعبه سیاه تقریباً تخریب‌ناپذیر است. هر زمان اتفاق ناگواری رخ دهد، داده‌های این جعبه تجزیه‌وتحلیل می‌شود و کارشناسان دقیقاً می‌فهمند که چه چیزی اشتباه پیش رفته است. سپس حقایق منتشر می‌شود و رویه‌ها تغییر می‌کنند تا اشتباهات مشابه تکرار نشوند. حال چرا همه ما، به‌جای رویکرد مراقبت‌های پزشکی، رویکرد هوانوردی را به کار نمی‌گیریم؟ همان‌طور که متیو سید در این کتاب توضیح می‌دهد، پاسخ ریشه در روان‌شناسی انسان و فرهنگ سازمانی دارد. سید استدلال می‌کند که تصدیق شکست و تمایل به تعامل با آن مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده موفقیت در هر زمینه‌ای است. نویسنده با استفاده از از طیف وسیعی از منابع، از انسان‌شناسی و روان‌شناسی گرفته تا تاریخ و نظریه پیچیدگی، الگوهای ظریف اما پیش‌بینی‌شدنی خطای انسانی و پاسخ‌های تدافعی ما به خطا را بررسی می‌کند. او همچنین داستان‌های جذابی از افراد و سازمان‌هایی را درمیان می‌گذارد که با به‌کارگیری رویکرد یادگیری از شکست، پیشرفت و نوآوری‌های شگفت‌انگیزی داشته‌اند. «تفکر به شیوه جبعه سیاه» مناسب کسانی است که در زندگی شخصی و کاری خود شکست را نه‌تنها ضعف دانسته‌اند، بلکه از قبولاندن آن به خود نیز اجتناب کرده‌ و در نتیجه فرصت‌های یادگیری را از دست داده‌اند. با خواندن این کتاب یاد می‌گیریم که با در نظر گرفتن خطا - همچون فرصتی برای یادگیری - از تکرار اشتباهات جلوگیری و با آموختن از آنها پیشرفت کنیم.

بدن فراموش نمی‌‌کند (مغز ذهن و بدن در بهبود تروما)

  • 385,000 تومان

کتابی ضروری برای هرکه می‌خواهد تروما را به خوبی درک کند و راهی برای درمان آن بیابد. مادامی که احساس کنیم جای‌مان درقلب و ذهن کسانی که دوست‌مان دارند امن است، برای به پایان رساندن ایده‌هامان از کوه صعود می‌کنیم،‌ دشت‌ها را در می‌نوردیم و تمام شب را بیدار می‌‌مانیم. کودکان و بزرگسالان برای کسانی که به آنها اعتماد دارند هر کاری می‌کنند. اما اگر احساس رهاشدگی، بی‌ارزشی یا دیده‌نشدن کنیم،‌ هیچ‌چیز برای‌مان اهمیت نخواهد داشت. ترس کنجکاوی و بازیگوشی را نابود می‌کند. برای داشتن جامعه‌ای سالم باید فرزندانی پرورش دهیم که بتوانند با خیال راحت بازی کنند و یاد بگیرند. بدون کنجکاوی امکان هیچ رشدی نخواهد بود و بدون توانایی واکاوی شخصیت خود از طریق آزمون و خطا، امکان انطباق‌پذیری وجود ندارد.

آماده برای آینده (آنچه کودکان برای داشتن زندگی‌ای رضایت‌بخش نیاز دارند)

  • 219,000 تومان

چگونه فرزندان‌مان را بزرگ کنیم و جوانان‌مان را پرورش دهیم تا بتوانند آینده‌ای بهتر برای خودشان و برای همه‌ ما شکل دهند؟ من معلم شدم؛ چون فکر کردم می‌توانم برای بچه‌هایی مثل خودم تفاوت ایجاد کنم،‌ فکر کردم می‌توانم آنها و داستان‌هاشان را بشناسم. تصور کردم باید از آنها دفاع کنم تا مجبور نباشند ترسی را تجربه کنند که من احساس کرده بودم. از آن مهم‌تر، فکر کردم می‌توانم مدرک‌ها، آموزش و کمک خود را به کار بگیرم و شرایط آنها را تغییر دهم تا چرخه‌های بی‌حاصلی را بشکنم که درباره آنها یاد گرفته بودم و فکر می‌کردم درک‌شان کرده‌ام. وقتی صحبت از آموزش است، انگشت اتهام به سمت افراد زیادی گرفته می‌شود. والدین سرزنش می‌شوند؛‌ چون کودکانی را به مدرسه می‌فرستند که بی‌نظم، گرسنه، خسته، افسرده، معتاد به موبایل یا بدتر هستند. مدارس به‌علت نداشتن استاندارد‌های بالا، مجبور نکردن تمام بچه‌ها به رعایت آنها و حفظ نکردن امنیت بچه‌ها، سرزنش می‌شوند. دولت‌‌ هم مقصر دانسته می‌شود که به اندازه کافی برای آموزش هزینه نمی‌کند و باعث ایجاد شرایط اجتماعی‌ای می‌شود که منجر به فقر و شکست جوامع ما خواهد شد. من این کتاب را برای دامن‌زدن به این منفی‌نگری‌ها نمی‌نویسم. از متن کتاب

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  صفحه‌ی 1