مهرستان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ارمغان شکست (مهارت‌های تبدیل شکست فرزندان به موفقیت)
بوی ماه مهر (مهارت های همراهی والدین با فرزندان پیش دبستانی و دبستانی)
آرامش طوفان‌ها (مهارت‌های مدیریت ناهنجاری‌های کودکان و نوجوانان در خانواده)
مادر شوهرت را بکش
  • 54,000 تومان
  • با تخفیف: 54,000 تومان
گزینه‌های روی میز (نگاهی آسیب‌شناسانه به الگوی تربیت در خانواده)
به وقت صمیمیت (7 گام برای تقویت صمیمیت همسران)
  • 36,000 تومان
  • با تخفیف: 36,000 تومان
برنده بازنده (مهارت‌های حل تعارض همسران در خانواده)
دنیای شیرین ناتمام (مهارت‌های ارتباط  با کودکان زیر 7 سال)

ارمغان شکست (مهارت‌های تبدیل شکست فرزندان به موفقیت)

  • 150,000 تومان

شایستگی، استقلال و توانایی تحصیلی نسل جدید با روندی نزولی همراه بوده، این مسئله تا حد زیادی از شیوه تربیتی نادرستی که والدین در پیش گرفته‌اند حاصل شده است، شیوه‌ای محافظه‌کارانه و شکست‌گریز که در آن فرزندان خود را از هرگونه ناکامی و دشواری دور نگه می‌دارند بی آنکه به عواقب آنچه درپیش گرفته‌اند بیندیشند. ترس از شکست فرزندان ما را از مسیر موفقیت دور می‌سازد و شجاعت را از وجودشان می‌زداید. «ارمغان شکست» در ستایش شکست نگارش شده و تلاش دارد راهنمایی صحیح در اختیار پدرها و مادرها بگذارد تا آنها آزادی لازم را برای تجربه شکست در اختیار فرزندانشان بگذارند و نسلی مصمم و شایسته را به وجود بیاورند.

بوی ماه مهر (مهارت های همراهی والدین با فرزندان پیش دبستانی و دبستانی)

  • 47,000 تومان

ترس و دغدغۀ اصلی والدین امروزی این است که فرزندشان در تحصیل و آموزش موفق نشود. از این رو، مسائل تربیتی و تحصیلی فرزندان را با حساسیت و دقت زیادی پی‌گیری می‌کنند و در این مسیر با سؤالات متعددی روبه‌رو هستند. انتخاب مدرسه، کوتاهی فرزند در انجام تکالیف، ضعف در ارتباط با همسالان، ناسازگاری با همکلاسی‌ها و... نمونه‌ای از این سؤالات است. والد امروزی با هدف مقدس تربیت صحیح و برنامه‌ریزی برای آیندۀ روشن فرزندش، در حال آسیب‌زدن به انگیزه و اشتهای آموزشی اوست و نمی‌داند که سرانجام خودباوری، اعتمادبه‌نفس و شادی کودکانۀ فرزندش را هزینه خواهد کرد. کتاب «بوی ماه مهر» پاسخی به سؤالات و نگرانی‌های والدین در موضوعات آموزشی و تربیتی فرزندان پیش‌دبستانی و دبستانی است.

آرامش طوفان‌ها (مهارت‌های مدیریت ناهنجاری‌های کودکان و نوجوانان در خانواده)

  • 77,000 تومان

وقتی نگران تربیت فرزندمان باشیم، گاهی به کوچک‌ترین رفتارهای او نیز حساس می‌شویم. با کوچک‌ترین شیطنت گمان می‌کنیمء بیش‌فعال است و با کمی به‌هم‌خوردن نظم خواب گمان می‌کنیم فرزندمان دچار اختلال بدخوابی شده است. انگار بعضی از پدر و مادرها برچسب به‌دست، منتظر کوچک‌ترین خطایی در رفتار فرزندان خود هستند تا مُهر اختلال را بر پیشانی او بچسبانند. در مقابل نیز ممکن است چشممان را بر همه این مسائل ببندیم و به‌گمان اینکه چون بچه است این اتفاقات طبیعی استء فرصت را برای مدیریت و درمان آن اختلال را از دست بدهیم. خلاصه با بی‌توجهی و اقدام دیرهنگام یا نامناسب ممکن است هریک از این مشکلات تبدیل به طوفانی ویران‌کننده در زندگی شود و روی آرامش را از زندگی بگیرد. ما در این کتاب، از نگرانی‌ها و پرسش‌های شما غافل نبودیم: • کدام‌یک از رفتارهای فرزندان عادی و مقتضای سن آنهاست و کدام‌یک غیرعادی است؟ • آیا هر رفتار غیرعادی، اختلال است؟ • راه تشخیص اختلالات چیست؟ کتاب «آرامش طوفان‌ها» در دستان شماست تا ضمن پاسخ به نگرانی‌های شما، به شما کمک کندء از غرش طوفان‌های رفتارهای نابهنجار فرزندتان نهراسید و با شناسایی درست و اقدام به‌هنگام، شاهد آرامشی لذت‌بخش، پس از طوفان‌های دهشتناک رفتارهای فرزندتان باشید.

مادر شوهرت را بکش

  • 54,000 تومان

رابطۀ عروس و مادرشوهر، همیشۀ تاریخ و در همه جای این کرۀ خاکی، حرف و حدیث فراوان داشته است و چه ضرب‌المثل‌هایی که در این رابطه نساخته‌اند: «دعوای عروس و مادرشوهر را در آسمان‌ها نوشته‌اند.»، «زبان فلانی مثل زبان مادرشوهر است.» و... گاهی نیز نگرانی‌هایی از زبان عروس‌ها شنیده می‌شود: «از بس می‌گویند زبان مادرشوهر نیش دارد و مثل کاکتوس است، تردید دارم خواستگاری را بپذیرم. همیشه تصور می‌کنم بعد از ازدواج، به‌علت دخالت‌ها و زخم‌زبان‌های مادرشوهر و خواهرشوهرم، کارمان به طلاق کشیده می‌شود.» کتاب «مادرشوهرت را بکش»، پاسخی به سؤالات انباشته در ذهن و نگرانی‌های نهفته در دل شماست: چگونه بفهمیم خواستگارمان «بچه‌ننه» است یا نه؟ چرا بندناف عاطفی شوهران بچه‌ننه قطع نشده است؟ علل اختلافات بین عروس و مادرشوهر و راهکار حل آن‌ها چیست؟

گزینه‌های روی میز (نگاهی آسیب‌شناسانه به الگوی تربیت در خانواده)

  • 39,000 تومان

قدیمی‌ها برای بچه‌دارشدن، مثل امروز این‌قدر حساب و کتاب و اما و اگر نداشتند. فرزند برای آنها سرمایه بود؛ سرمایه اقتصادی، اجتماعی، عاطفی و حتی اخروی. فرزند امیدی برای باقیات صالحات بود. اما امروزه، همه این‌ها در هاله‌ای از ابهام فرورفته است. متأسفانه دشواری‌ها و نگرانی‌ها به‌قدری است که برخی اساساً درباره فرزندآوری دچار تردید شده و بقیه نیز پس از چند سال تأخیر در فرزندآوری، به داشتن فرزندان کمتری بسنده می‌کنند. اشتباه نکنیدء منظور فقط نگرانی‌های اقتصادی نیست؛ بلکه نگرانی‌های تربیتی است. نگرانی از شرایطی که کنترل مسیر تربیت را از اختیار خانواده خارج کرده و گاهی خانواده احساس می‌کند علیرغم تمام تلاش‌ها و دقت‌های تربیتی که داشته، فرزند راه دیگری انتخاب کرده است. خانوادهء نظاره‌گر رقیب‌های جدی مانند فضای مجازیء مدرسه و رسانه‌هاست که اثرگذاری آنها را در رفتار و انتخاب‌های فرزند خودء قوی‌تر می‌بیند. پدر و مادر باید چه کنند تا فرزندان آنها در مسیر زندگیء درست فکر کنندء درست انتخاب کنند و نهایتا درست رفتار کنند؟ رفتارهای فرزندان از چه سرچشمه‌هاییء نشات می‌گیرد؟ کتاب «گزینه‌های روی میز» برای پدر و مادر و مربیانی نوشته شده که به دنبال تربیت فرزندانی هستند که بتوانند در برابر گزینه‌های رو میز، بهترین گزینه را انتخاب کنند و بر اساس بهترین تصمیمء اقدام به عمل کنند.

به وقت صمیمیت (7 گام برای تقویت صمیمیت همسران)

  • 36,000 تومان

در این کتـاب تلاش شـده است از دیدگاه اسلام و روانشناسی، و با قلمی صمیمانهء «تعریف، راهکارهای تقویت و نیز کاربرگ‌های روزانه کاربردی‌سازی صمیمیت‌ها در زندگی مشترک» بیان شود. صمیمیت‌هایی که در این کتاب ارائه شده است، عبارت‌اند از: 1. صمیمیت عاطفی؛ 2. صمیمیت روان‌شناختی و عقلانی؛ 3. صمیمیت تفریحی و اجتماعی؛ 4. صمیمیت معنوی؛ 5. صمیمیت زیباشناختی؛ 6. صمیمیت جسمی؛ 7. صمیمیت جنسی.

برنده بازنده (مهارت‌های حل تعارض همسران در خانواده)

  • 110,000 تومان

در این کتابء مهارت مدیریت و حل تعارضات زناشویی را با طعم اسلامی و روان‌شناختی تقدیم شما می‌کنیم تا با برنده شدن هر دوی شما در مقابل مشکلات زندگیء سهمی در گرمی بخشیدن به خانه پرمهرتان داشته باشیم. ابتدا گزیده‌ای از عوامل گوناگون ایجاد کننده تعارض بین همسران بیان می‌شود. در فصل دوم به نحوه رویارویی با تعارضات و سبک‌های کارآمد و ناکارآمد مواجهه و حل تعارضات پرداخته می‌شود. در فصل سوم فوت و فن‌های ترمیم ترک‌های زندگی تقدیم شما می‌شود و در آنء به صورت عملیاتی و گام به گامء راهبردها و راهکارهای حل تعارضات و مسائل زندگی زناشویی ارائه خواهد شد. همه فن حریف عنوان فصل چهارم است که با ذکر نمونه‌ای کامل و عملی از نحوه حل تعارض همسران و بیان نکات کاربردی و فوت‌های کوزه‌گری و در نهایت مقابله موثر با بحرانء پایان‌بخش این کتاب خواهد بود.

دنیای شیرین ناتمام (مهارت‌های ارتباط با کودکان زیر 7 سال)

  • 29,000 تومان

کتاب دنیای شیرین ناتمام - با آمدنشان. دنیایمان عوض می شود و همان مرد و زن دیروز، پدر و مادر امروز می شویم. حالا برای در آغوش گرفتن و بوسیدن و بازی کردن با آن ها لحظه شماری می کنیم قلبمان به عشقشان می تپد و با آن ها بودن برایمان حکم آب برای ماهیان را پیدا می کند. با خنده هایشان شاد می شویم و گریه هایشان را برنمی تابیم. بخواهیم یا نخواهیم معمار زندگی آن ها می شویم و آن چه می گویند و عمل می کنند، بازتابی از باورها و رفتارهای ماست

صفحه‌ی 1