مهرسا_


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ماجرای فانوس دریایی عجیب (داستانی درباره پرورش و تقویت مهارت‌های اجتماعی)
معمای کشتی مرموز (داستانی درباره جرئت‌ورزی)
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان
مسابقه فکر بکر (داستانی درباره پرورش و تقویت خلاقیت)
در جست‌و‌جوی گنج (داستانی درباره تقویت عزت‌نفس)
جنگجویان دلیر رم (داستانی درباره کنترل و مدیریت حسادت)
سفر به سرزمین تک‌شاخ‌ها (داستانی درباره کنترل و مدیریت غم)
راز دایناسورهای موزه (داستانی درباره کنترل خشم)
همه‌چیز درباره ماجراها رازها و شایعات (چطوری در هر ماجرایی رازدار باشم و به شایعات گوش نکنم)
همه‌چیز درباره دوستی (چطوری از پس مشکلات بربیایم و دوستی‌های بادوام داشته باشم)
همه‌چیز درباره پول (چطوری پول پارو کنم پس‌انداز کنم و خرج کنم)

ماجرای فانوس دریایی عجیب (داستانی درباره پرورش و تقویت مهارت‌های اجتماعی)

  • 59,000 تومان

جویندگان جسور به خانه بابابزرگ و مامان‌بزرگ می‌روند. بچه‌ها با دخترعمویشان، آنچویتا، قایق‌سواری می‌کنند که یکهو قایق سروته می‌شود. آنها کاسه‌کوزه‌ها را سر هم می‌شکنند. بچه‌ها اصلا بلد نیستند چطور با هم همکاری کنند. سروکله فلورستان، مربی دنیای احساسات، پیدا می‌شود. آنها قرار است با کشتی احساسات به فانوس دریایی عجیبی سر بزنند. وای، اگر فانوس خاموش شود کشتی‌‌ها گم می‌شوند یا می‌خورند به صخره! گرومپ! صاعقه می‌خورد به چراغ فانوس دریایی! بچه‌ها باید با همکاری هم دوباره آن را روشن کنند. فلورستان به جویندگان جسور کمک می‌کند تا مهارت‌های اولیه اجتماعی را یاد بگیرند، به یکدیگر احترام بگذارند و با هم همکاری کنند.

معمای کشتی مرموز (داستانی درباره جرئت‌ورزی)

  • 59,000 تومان

الکسیا و تاسی توی شهر ساحلی کوچکی زندگی می‌کنند؛ البته با روکی، هاپوی زبروزرنگ تاسی! اوه! انگاری بچه‌ها از بعضی چیزها می‌ترسند. تاسی از آمپول و هیولای زیر تخت خیلی می‌ترسد. الکسیا و روکی هم از چیزهای دیگری می‌ترسند. تا اینکه یک شب، سروکله کشتی احساسات توی آسمان پیدا می‌شود! آن هم با یک مرغ دریایی عجیب؛ فلورستان! فلورستان استاد دنیای احساسات است. بچه‌ها قرار است در مسابقه احساسات شرکت کنند. تازه، یک گروه هم راه می‌اندازند: جویندگان جسور! جویندگان جسور با مرغ‌های دریایی می‌خواهند در آزمون شرکت کنند و یاد بگیرند چطوری بر ترسشان غلبه کنند. آنها نقشه ترس‌پاک‌کن معرکه‌ای هم می‌کشند.

مسابقه فکر بکر (داستانی درباره پرورش و تقویت خلاقیت)

  • 59,000 تومان

الکسیا می‌خواهد در مسابقه فکر‌بکر شرکت کند، اما چیزی به ذهنش نمی‌رسد. تاسی به هر دری می‌زند شاید بتواند کمکش کند، اما فایده ندارد. جانمی! فلورستان با یک عالمه فکربکر از راه ‌می‌رسد. جویندگان جسور با کشتی احساسات به مدرسه می‌روند. آنها قرار است چیزهای جالبی اختراع کنند. بچه‌ها زودی دست‌به‌کار می‌شوند و با وسایل توی کلاس هنر حسابی هنرنمایی می‌کنند. باورتان می‌شود حتی روکی هاپوپارک درست می‌کند؟! فلورستان به جویندگان جسور کمک می‌کند تا مخترع درونشان را کشف کنند. آنها یاد می‌گیرند چطوری با استعداد و توانایی خود چیزهای تازه‌ای بسازند و راه‌حل‌های خلاقانه‌تری پیدا کنند.

در جست‌و‌جوی گنج (داستانی درباره تقویت عزت‌نفس)

  • 59,000 تومان

الکسیا خیلی دلخور است که نمی‌تواند عضو تیم بسکتبال شود. تاسی هم بلد نیست کلمه‌های سخت را درست ادا کند. جویندگان جسور دنبال چاره‌ای می‌گردند تا مشکلات خود را حل کنند. ناگهان تق‌تق! تق‌تق! یکی یواش‌یواش نوک می‌زند به شیشه پنجره. آخ‌جان، فلورستان! یک ماجراجویی تازه! آنها باید به قطب جنوب سفر کنند و مسافرهای گمشده را نجات بدهند. فلورستان جعبه گنج عجیبی به جویندگان می‌دهد. آنها می‌خواهند سر دربیاورند توی جعبه چه خبر است. فلورستان به جویندگان جسور کمک می‌کند تا توانمندی‌ها و استعدادهای خودشان را بشناسند. بچه‌ها عزت‌نفس خود را تقویت می‌کنند تا بهتر بتوانند مشکلات را حل کنند.

جنگجویان دلیر رم (داستانی درباره کنترل و مدیریت حسادت)

  • 59,000 تومان

جویندگان جسور برای تعطیلات به رم می‌روند. آخ‌جان، آنها یک عالمه پیتزای خوشمزه می‌خورند! تاسی خیلی سرحال نیست، آخه به برادر کوچولویش که تازه به دنیا آمده، حسادت می‌کند. البته الکسیا، آنچویتا و حتی روکی هم به بعضی چیزها حسادت می‌کنند. فلورستان با کشتی احساسات از راه می‌رسد تا به جای شگفت‌انگیزی بروند؛ تماشاخانه کلولوسئوم! رومی‌ها قدیم‌ندیم‌ها آنجا با هم مبارزه می‌کردند. حالا قرار است دوتا جنگجوی جدید بروند وسط میدان مسابقه! فلورستان به جویندگان جسور کمک می‌کند تا احساسات درونی خود را بهتر بشناسند. این‌جوری بچه‌ها یاد می‌گیرند چطوری حسادت را کنار بگذارند و خودشان را با بقیه مقایسه نکنند.

سفر به سرزمین تک‌شاخ‌ها (داستانی درباره کنترل و مدیریت غم)

  • 59,000 تومان

دوست الکسیا ناراحت است و طفلی غصه می‌خورد. جویندگان جسور از فلورستان کمک می‌خواهند. مرغ دریایی هم زودی با کشتی احساسات از راه می‌رسد. به‌به، یک ماجراجویی تازه! البته این سفر ویزای مخصوص می‌خواهد. سفر به سرزمین تک‌شاخ‌های دوست داشتنی! این تک‌شاخ‌ها توی قصر یخستان ناراحت و غمگین هستند. بچه‌ها باید با غم‌سنج، درجه غم و غصه تک‌شاخ‌ها را اندازه بگیرند و کاری کنند که خوشحال و خندان شوند. فلورستان به جویندگان جسور کمک می‌کند تا یاد بگیرند چطوری خوشحال باشند و کاری کنند بقیه هم غم و غصه یادشان برود. بچه‌ها به روش خودشان بهترین راه‌حل را پیدا می‌کنند و هوای دوست‌هایشان را دارند.

راز دایناسورهای موزه (داستانی درباره کنترل خشم)

  • 59,000 تومان

تاسی آبغوره گرفته! آخه باید ساندویچ آرامش درست کند و اصلا بلد نیست. دینگ! دینگ! فلورستان با کشتی عجیبش از راه می‌رسد. جویندگان جسور به موزه می‌روند. آنجا دردسر پشت دردسر جلوی پایشان سبز می‌شود. وای، سایه‌های دردسرساز! آنها همه‌جا را به هم می‌ریزند، حتی استخوان دایناسور را هم قایم می‌کنند. جویندگان جسور حسابی از دست سایه‌های دردسرساز عصبانی می‌شوند. آنها باید با شگرد خشم‌پران، بدون خشم و عصبانیت اوضاع را مرتب کنند. فلورستان به جویندگان جسور کمک می‌کند تا علائم خشم و عصبانیت را بشناسند، آن را کنترل کنند و بهتر تصمیم بگیرند. تازه، یک ساندویچ آرامش خوشمزه هم نوش جان کنند.

همه‌چیز درباره ماجراها رازها و شایعات (چطوری در هر ماجرایی رازدار باشم و به شایعات گوش نکنم)

  • 79,000 تومان

تابه‌حال شده از دست دوستت دلخور بشوی و بگومگو راه بیندازید؟ خب، برای هر کس پیش می‌آید؛ شایعه، حسادت و رقابت‌های بی‌مورد گاهی اتفاق می‌افتند. شایعات که از ناکجاآباد نمی‌آیند، بلکه ما خودمان آنها را می‌سازیم و البته دستورالعمل ساختش هم اصلا جالب نیست. این کتاب توضیح می‌دهد چرا دعوا وجود دارد، چطوری اتفاق می‌افتد و چه چیزی باعث می‌شود ادامه پیدا کند. اینجا یاد می‌گیریم چطوری دوستان عصبانی را آرام کنیم؛ آتش‌بیار معرکه نشویم و البته خودمان هم از آسیب‌های دعوا و شلوغ‌کاری در امان بمانیم. رازداری و بی‌توجهی به شایعات در دعواهای بین دوستان مثل آب روی آتش است.

همه‌چیز درباره دوستی (چطوری از پس مشکلات بربیایم و دوستی‌های بادوام داشته باشم)

  • 79,000 تومان

دوستان واقعی مثل کوه پشت هم هستند، هوای همدیگر را دارند و در شرایط دشوار کنار یکدیگر می‌مانند. به نظر تو یک دوست واقعی کیست؟ کسی که به حرف‌هایت گوش می‌دهد؟ رازهایت را نگه می‌دارد؟ هر وقت به او نیاز داری، حاضر است و در کنارش احساس آرامش و اطمینان می‌کنی؟ اما خب، گاهی رابطه دوستان صمیمی هم شکراب می‌شود، البته گیس‌وگیس‌کشی نه! اصلا و ابدا! ممکن است از هم دلخور بشوند و مشکلاتی پیش بیاید. هرچیزی چاره‌ای دارد، حتی مشکلات دوستی! اگر شش‌دانگ حواست جمع باشد، می‌توانی مشکلات را مثل آب‌ خوردن حل کنی. کافی است آستین‌ها را بالا بزنی و برای هر مشکل راه‌حل مناسبی پیدا کنی.

همه‌چیز درباره دنیای دیجیتال (چطوری مراقب راه و چاه فضای مجازی باشم و در اینترنت با امنیت کامل فعالیت کنم)

  • 79,000 تومان

این روزها همه آدم‌ها در سرزمین عجایب زندگی می‌کنند! این سرزمین همان دنیای دیجیتال است! فناوری همه‌چیز را عجیب اما آسان کرده است. با نرم‌افزارهای نقشه، مسیر را چشم‌بسته هم پیدا می‌کنی، تازه، با عمه یا خاله عزیزت که آن سر دنیاست با کلیک یک دکمه تماس تصویری می‌گیری. همه هر روز یک بار هم شده چرخی در اینترنت می‌زنیم. گشت‌و‌گذار در دنیای آنلاین شگفت‌انگیز اما گاهی هم خطرناک است. مثل شخص دوچرخه‌سواری که اگر مراقب چاله‌چوله‌ها نباشد ممکن است کله‌پا شود، تو هم باید راه و چاه مسیر را خوب بلد باشی و از قوانین دنیای دیجیتال سر دربیاوری تا بتوانی در امنیت کامل کارهایت را انجام بدهی.

همه‌چیز درباره پول (چطوری پول پارو کنم پس‌انداز کنم و خرج کنم)

  • 79,000 تومان

آن‌وقت‌ها که کوچک‌تر بودی، لازم نبود چرتکه بیندازی و به فکر پول باشی. مامان و بابا همه‌چیز را زود روبه‌راه می‌کردند. اما حالا که قد کشیده‌ای و بزرگ‌تر شده‌ای، دلت می‌خواهد خودت تصمیم بگیری که با پولت چه‌کار کنی؛ البته یک تصمیم خیلی هوشمندانه! شده دلت بخواهد پول پارو کنی؟! خب، خیلی‌ها دلشان می‌خواهد. تو هم مثل خیلی‌ها! اگر حساب و کتابت دقیق و درست باشد، دل به کار بدهی و این کتاب را خوب بخوانی، آن‌وقت یاد می‌گیری چطور پول روی پولت بگذاری. اما همه‌چیز که پول‌درآوردن نیست! خرج کردن و پس‌انداز هوشمندانه اصل کار است.

همه‌چیز درباره نظم و ترتیب (چطوری همه وسایلم منظم باشند و کارهای روزانه‌ام سروقت انجام شوند)

  • 79,000 تومان

وقتی مرتب و منظم نباشی، دوروبرت شلوغ‌پلوغ می‌شود و نمی‌توانی چیزی را که نیاز داری راحت پیدا کنی، دیرت می‌شود، وسایلت را جا می‌گذاری و خلاصه همیشه سردرگم و ناامید هستی. فکر نمی‌کنی الان دیگر وقتش رسیده با بی‌نظمی و آشفتگی خداحافظی کنی و اوضاع را حسابی سروسامان بدهی؟ خبر خوب اینکه می‌توانی با چند ترفند به همه کارها و برنامه‌هایت برسی. این‌جوری بحران بی‌نظمی هم تمام می‌شود. البته زمان‌ می‌برد تا بتوانی روی برنامه‌ها و محیط اطرافت مسلط شوی. وقتی اصول برنامه‌ریزی را در این کتاب خواندی، می‌توانی سراغ طرح‌ها و نقشه‌های خودت بروی و آنها را هم امتحان کنی.

1  2  3  4  صفحه‌ی 1