كيان‌پارس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
نفوذ و ارتباط با دیگران
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
روش موثر نفوذ و ارتباط با دیگران (از راه شناخت تیپ‌های شخصیتی آنها)

چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم

  • 65,000 تومان

چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم؟ با بررسی یک انسان شما توانایی درک احساسات و عواطف افراد را قبل از اینکه حتی یک جمله گفته باشند را پیدا می‌کنید. همین‌طور با شناخت یک فرد شما می‌توانید متوجه شوید که او در چه شرایطی از لحاظ روحی و روانی به سر می‌برد. با به دست آوردن این دانش شما می‌توانید همدلانه‌تر رفتار کنید. (اگر شرایط نیاز به همدلی داشته باشد) و متوجه می‌شوید باید چه کاری انجام دهید تا فرد احساس بهتری داشته باشد. این مسئله نه تنها باعث می‌شود شما دوست‌داشتنی‌تر شوید بلکه باعث افزایش اعتماد اطرافیان‌تان به شما می‌شود. تا زمانی که مردم به شما اعتماد داشته باشند، تحت‌تاثیر قرار دادن آنها ساده‌تر است.

نفوذ و ارتباط با دیگران

  • 32,000 تومان

بزرگترین فرصت‌ها، بهترین هدیه‌ها و همچنین هدایت شدن به سوی دستاوردهای عالی، همه و همه در سایه ارتباط با دیگران به دست می‌آیند.بهترین لحظه برای آغاز، همین لحظه‌ای است که در آن هستیم و باید از همین جایی که هستیم، آغاز کنیم. آغاز کردن، نیاز به مقدمه‌چینی ندارد. ایجاد روابط رضایت‌‌بخش و قوی این است که از همین‌جا و همین حالا آغاز کنید. درک درست این مفهوم، بسیار مهم است. با توجه به قدرتی که احساس شادمانی با تکیه بر توانایی تولید به ما می‌دهد، می‌توان به سرعت پیش رفت. این را بدانید که عقب انداختن، دزد زمان است.

روش موثر نفوذ و ارتباط با دیگران (از راه شناخت تیپ‌های شخصیتی آنها)

  • 85,000 تومان

با خواندن این کتاب شما: - با تیپ‌های نه‌گانه شخصیت انیه‌گرام آشنا می‌شوید. - از نقاط قوت و ضعف هر تیپ آگاه می‌شوید. - راهکارهایی را می‌آموزید که هر تیپ شخصیتی می‌تواند با استفاده از آنها نقاط ضعف خود را بهبود بخشیده و رفع کند. - شناخت بهتری از خود پیدا می‌کنید. شناخت عمیق‌تری از دیگران (خانواده، دوستان، همکاران و...) به دست می آورید. - راهکارهای مناسب نفوذ و ارتباط با تیپ‌های نه‌گانه شخصیتی را یاد می‌گیرید. - نگاه شناختی جدید نسبت به خود و دیگران به دست می‌آورید و به تبع آن زندگی و ارتباطات پر بار تری را تجربه می‌کنید.

صفحه‌ی 1