كتاب_طه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
جستارهای منطقی
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
اخلاق جنسیت و زنان
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
گشایش داستان (چگونه داستان‌نویسی را شروع کنیم)
فوت و فن فلسفه
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان

جستارهای منطقی

  • 130,000 تومان

منطق علمی ابزاری استء یعنی باید به تقویت قوه استدلال بینجامدء ولی عملا چنین دستاوردی نداشته و ندارد. علت این مسئله خلط میان علم منطق و هویت عملی آن ست. علم منطق (ارسطویی یا ریاضی) هویت علمی (اصل موضوعی) دارد و از این رو تکثرپذیر استء در مقابلء قوه استدلال بشری هویت عملی (قاعده‌ای) و یگانه دارد و همین موجب می‌شود انسان‌ها بتوانند با فرهنگ‌ها و زبان‌های متفاوت یکدیگر رانقد (فهم) کنند. قواعدی چون وضع مقدمء برهان خلفء مثال نقض و اصل تناقض هویتی عملی و یگانه دارند و سرشت انسان با این قواعد آمیخته است. منطق به عنوان علمء مانند سایر علوم دارای اصول موضوعه خاصی استء ولی منطق به عنوان ابزارء هنری است که تمام انسا‌ها با آن سرشته شده‌اند. منطقء به عنوان علمء در عرض سایر علوم است و چنین نیست که علوم دیگر بدان احتیاج داشته باشند. ولی منطقء به عنوان ابزارء به صورت فطری در اختیار هر انسانی قرار دارد. در این مجموعه کوشیده‌این تا آموزه‌های فوق را مستدل کنیم.

اخلاق جنسیت و زنان

  • 38,000 تومان

آیا با وجود تفاوت جنسیتی بین زنان و مردان می‌توان گفت آنها باید دارای حقوق و تکالیف برابر باشند؟ آیا جنسیت در رفتار و داوری اخلاقی موثر است؟ اگر جواب آری است، محدوده این تاثیر تا کجاست؟ کتاب حاضر از معدود کتاب‌های تالیفی است که تلاش کرده مبنایی عقلانی برای تفاوت اخلاق هنجاری زنان و مردان فراهم آورد....

گشایش داستان (چگونه داستان‌نویسی را شروع کنیم)

  • 40,000 تومان

گشایش یا شروع داستان مهم‌ترین قسمت داستان است. با خواندن گشایش داستان است که تصمیم می‌گیریم کتابی‌ را برای خواندن انتخاب کنیم یا آن‌را زمین بگذاریم. این کتاب ساده و روان به شیوه‌ای کاربردی و کارگاهی و به همراه تمرین وده‌ها نمونه گشایش از بهترین داستان‌ها، شما را در نوشتن شروعی جذاب برای داستان‌هایتان یاری می‌دهد. گاه یک کتاب، نقطه عطفی‌ است برای شروعی دوباره. مظفر سالاری در این کتاب برای آموزش داستان‌نویسی، با مخاطبش قدم به قدم گام برمی‌دارد و او را همراهی می‌کند. از دیگر آثار موفق این نویسنده، رمان رویای نیمه‌شب است که تا کنون بیش از هشتاد بار چاپ شده و رمان دعبل و زلفا که به چاپ چهلم رسیده است.

فوت و فن فلسفه

  • 15,000 تومان

فوت و فن فلسفه کتابی است مختصر درباره رشد مهارت‌های لازم در فلسفه‌خوانی به قلم نایجل واربرتون نویسنده کتاب‌های پرفروش فلسفی. کسانی که این کتاب را می‌خوانند در چند چیزم هارت کسب خواهند کرد: ـ خواندن متون دشوار تاریخی و معاصر فلسفی و فهم اصطلاحات آنها ـ شیوه درست استفاده از درس‌ها و سخنرانی‌های فلسفی ـ روش استخراج استدلال‌هایی که در بحث‌های فلسفی به کار رفته ـ استدلال‌ورزی و طرح پرسش‌های فلسفی ـ نوشتن مقالات و تکالیف فلسفی بدون ارتکاب سرقت علمی.

صفحه‌ی 1