كتاب سراي ميردشتي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
از دفتر یادداشت‌های 1 روانپزشک
  • 415,000 تومان
  • با تخفیف: 415,000 تومان
مشاوره در عمل (مهارت‌های 1 مشاور حرفه‌ای)
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان
تعارض (چرا در تله می‌افتیم چگونه از آن بیرون برویم)
آینده بشر
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
همدلی (راهنمایی ساده برای مرز‌گذاری کنترل احساسات و آسان‌تر کردن زندگی)
باریستای خودگویی
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
استرس‌ناپذیر (استرس مزمن و راهنمای علمی برای غلبه بر آن)
درایت یکشنبه‌ها (بینش‌های تحول‌برانگیز زندگی)
تازه وارد
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان

از دفتر یادداشت‌های 1 روانپزشک

  • 415,000 تومان

مدیری توانمند که سال‌ها دچار «حمله وحشت» می‌شد؛ پزشکی که خود را پیامبر عالم کرده بود؛ سه خواهر زیبا که از شدت پاکیزگی و وسواس، خانه خود را زباله‌دان کرده بودند؛ خانم جوانی، که از زمانی که خود را شناخته بود، از همه مردان دوروبرش و، بیش از همه، پدرش کتک خورده بود؛ دختر یک قاضی که فاحشه شده بود؛ دختر جوان کارمندی که گمان می‌کرد همه ترانه‌های رادیو و تلویزیون برای او نواخته می‌شوند؛ فراجنسی که دختر به دنیا آمده بود، ولی خود را مرد می‌دانست؛ دانش‌آموزی که پزشکش را تهدید به خودکشی می‌کرد؛ کارمند جوان بانکی که دچار بیماری مرگباری شده بود... در این کتاب، داستان انسان‌هایی که به دلایل گوناگون در ترکیه به روان‌پزشک مراجعه کرده‌اند آمده است. با مطالعه آن با گرفتاری‌های انسانی، چون مرگ و عشق، روبه‌رو خواهید شد. در حقیقت، مردم نهان خود را برای شما می‌گشایند و پنهانی‌ترین رازهایشان را با شما در میان می‌گذارند. همچنین، شما شاهد احساسات و اندیشه‌های روان‌پزشک در برابر تمامی این مشکلات و بیماری‌ها و کارهایی که با توجه به شرایط ترکیه می‌تواند یا نمی‌تواند انجام دهد خواهید بود. از این رو، خودتان را می‌یابید و با خود رودررو خواهید شد و ارزش زندگی، سلامتی، عشق و آرامش را بیشتر درمی‌یابید؛ گویی زیر آبشاری که هر قطره‌اش رنگ احساسی جداگانه دارد گذر می‌کنید.

مشاوره در عمل (مهارت‌های 1 مشاور حرفه‌ای)

  • 175,000 تومان

مشاوره یک تعامل شخصی است. تعاملی که در آن بر روی سلامت یکی از طرفینِ تعامل تمرکز می‌شود… مراجعان عمدتاً به این دلیل به مراکز مشاوره‌ روی می‌‌آورند که به نوعی با رنج شخصی دست به گریبان هستند. این شاخه از حرفه‌های یاورانه در پی این است که مراجعان دچار رنج، آشفتگی‌های هیجانی خود را مدیریت کرده و زندگی مدبرانه و متعادل‌تری را دنبال کنند.

تعارض (چرا در تله می‌افتیم چگونه از آن بیرون برویم)

  • 180,000 تومان

وقتی در خانه با همسرمان اختلاف‌نظر پیدا می‌کنیم و کارمان به مخالفت و درگیری می‌کشد، متوجه نیستیم که در واقع، کار به تعارض کشیده است. البته تنها در جمع خانواده نیست که این وضع شکل می‌گیرد، چراکه درسازمان های کاری و شرکت‌ها و موسسات مختلف هم شاهد چنین اوضاعی هستیم. این مطلب در کتاب تعارض بحث و بررسی می‌شود و راهکارهای بسیار موثری برای جلوگری از صدمات ناشی از این تعارض‌ها که هم کارکنان و هم صاحبان سازمان‌ها با آن درگیرند پیشنهاد می‌شود. ضمن اینکه باید توجه داشت تعارض همیشه بد نیست، بلکه جنبه‌های مفید گوناگون هم دارد. اشخاص موفق در روابط زناشویی و محیط‌های کاری کسانی‌اند که این دو نوع تعارض را از هم تمیز دهند و در هر زمینه، روش و رفتاری مناسب را به کار گیرند.

آینده بشر

  • 220,000 تومان

اگر منتظر شویم تا تاریخ آزادی را به ما بدهد، شاید انتظاری بیهوده باشد. خفقان جهانی اندیشه به نابودی اندیشه نمی‌انجامد، بلکه باعث کژی، نادانی، و سوءتفاهم متقابل در میان هم‌میهنان و معاصران می‌شود. هر نسل می‌تواند این اشتباه را مرتکب شود که برای عصر خود اهمیتی اغراق‌آمیز قائل گردد و تصور کند که سرنوشت، عصر او را در نقطه عطفی از تاریخ قرار داده است. در حقیقت، تغییرات شدید در اصول بنیادین زندگی انسان فقط یک‌بار در هر پانصد سال یا بیشتر رخ می‌دهد، ولی حتما رخ می‌دهد. چنان که تنزل زندگی باستانی رخ داد و نیز بریدن از سده‌های میانه نیز به وقوع پیوست و این در سرنوشت برخی نسل‌ها است که در چنین دوران‌هایی زندگی کنند. هدف این کتاب، با دقتی که دانسته‌های موجود اجازه می‌دهد، تشریح شرایطی است که آدمی از آن برخاسته و اینکه چرا تا اینجا پیش آمده، اکنون در چه شرایطی به‌سر می‌برد و چه عواملی او را اکنون زیر نفوذ خود دارند. هدف دیگر این کتاب، پیشنهاد روش‌هایی است که به وسیله آنها آدمی خواهد توانست برخی از این عوامل را تغییر دهد تا بتواند به استعدادهای بزرگ و ذاتی خود، بیشتر دسترسی یابد. این کتاب، تکامل تدریجی آدمی را تا درجه هوشمندترین ونیرومندترین آفریده‌ای که تاکنون روی زمین دیده شده پیگیری می‌کند. سپس نشان می‌دهد که چگونه آدمی پس از اینکه بر خطر‌های طبیعت چیره شد، به بهبود هوشمندی خود پرداخت. سیزده هزار سال پیش، کمتر از یک میلیون نفر در جهان می‌زیسته‌اند که اکثریت آنان بسیار هوشمند و برگزیده بوده‌اند. اکنون میلیاردها نفر در جهان زندگی می‌کنند، ولی اکثریت آنان دارای ذهن‌هایی متوسط و هوشمندی کمتری هستند. بیش از نیمی از مردم کم‌هوش کنونی جهان می‌توانسته‌اند در سیر طبیعی زندگی بشری حذف شوند، در حالی که نیمی از کودکانی که می‌توانسته‌اند آدمیانی ارزشمند و موفق باشند، به خاطر روش‌های جلوگیری از بارداری توسط طبقه هوشمند جامعه، اصلا بوجود نیامده‌اند. با وجود اینکه کوشش‌های هوشمندان جامعه (مانند مبارزه با بیماری‌ها، تولید انبوه غذا و هزاران اختراع) باعث بقای شمار عظیم از آدمیان کم‌هوش شده است، اینها پس از به دست آوردن چیرگی عددی بر هوشمندان، همبستگی خود را با دیگر اعضای جامعه رها می‌کنند و شیوه جنگ طبقاتی را برمی‌گزینند. این آدمیان کم‌هوش علیه هوشمندان در میان جامعه خود قیام می‌کنند و آنان را میلیون‌میلیون نابود می‌‌کنند. کشتار آنها فقط به آنها که موفق اقتصادی هستند محدود نمی‌شود، بلکه شامل روشنفکران و صاحبان اندیشه هم می‌شود. بنابراین، هوشمندی آدمی به جای حفظ بقای خود، سبب استهلاک دارندگان هوشمندی شده است.

همدلی (راهنمایی ساده برای مرز‌گذاری کنترل احساسات و آسان‌تر کردن زندگی)

  • 75,000 تومان

همدل‌بودن بسیار زیباست و همدل‌ها روی‌هم‌رفته آدم‌های خلاقی هستند. می‌خواهند تمام مشکلات دنیا را از بین ببرند. واقعیت این است که عملی کردن چنین خواسته‌ای غیرممکن است. اکهارت تول می‌گوید برای رسیدن به مصونیت نسبی باید درهای ورودی بدل خود را به روی انرژی منفی ببندید و در لحظه‌ی حال زندگی کنید و به خود تلقین کنید که در عین سلامت هستید.

باریستای خودگویی

  • 130,000 تومان

یک روتین قدرتمند برای تغییردادن زندگی که فقط پنج دقیقه در روز زمان می‌برد. چه می‌شد اگر می‌توانستید هر روز صبح با احساسی باور‌نکردنی‌تر از هر زمان دیگری بیدار شوید... در پنچ‌دقیقه! با تسلط و مهارت‌های ذهنی زندگی شاهکاری داشتید! زندگی شما در مسیر درخشان خوشبختی! باریستای خودگویی با تقویت عزت‌نفس، سرشار‌ کردن شما از احساس خوشبختی و کمک به جذب زندگی جادویی که رویایش را دارید، زندگی شما را متحول می‌کند. . آن زندگی افسانه‌ای که می‌خواهید داشته باشید. . اینکه در نهایت چگونه خود را دوست بدارید را بیاموزید. . عشق، پول و ثروت. . خوشبختی، بهبود فردی، اعتمادبه‌نفس. . رویاهای خود را سریع‌تر محقق سازید. . یک خود جدید جادویی خلق کنید.

استرس‌ناپذیر (استرس مزمن و راهنمای علمی برای غلبه بر آن)

  • 120,000 تومان

مغز احساسی شما استرس روانی-اجتماعی شماست. اگر این احساس آتش بگیرد، واکنش استرس را به‌همراه می‌آورد. استرس مزمن از آستانه‌ی مغز احساسی شما می‌کاهد. سیستمی در مغز وجود دارد به نام دایره‌ی پاداش که به شما انگیزه می‌دهد تا کاری بکنید. درباره‌ی مکانیزم واقع در پس پاداش و انگیزه، نقطه‌نظرهای مختلف وجود دارد. براساس این مکتب فکری، انگیزه برای به دست آوردن پاداش از سه بخش تشکیل می‌شود: خواستن، دوست‌داشتن و یاد گرفتن.

درایت یکشنبه‌ها (بینش‌های تحول‌برانگیز زندگی)

  • 150,000 تومان

من فکر می‌کنم ما همه در حال جستجو هستیم حتی وقتی خودمان این را نمی‌دانیم. وقتی من در برنامه‌ام از حضار می‌پرسم: چه می‌خواهید؟ همه می‌گویند می‌خواهیم خوشبخت شویم. اما آیا ما در نهایت همه در جستجوی آزادی نیستیم؟ معنای درایت در نظر من این است که برای لحظه‌ای آنچه را که می‌دانیم دقیقا با احساس‌مان همخوان باشد. امیدوارم درایت یکشنبه‌ها راه شما را آذین‌بندی کند تا نبدیل به کسی شوید که قرار است بشوید.

تازه وارد

  • 180,000 تومان

کارآگاه پلیس کیوچیرو کاگا به تازگی به واحد پلیس محلی نهیونباشی درتوکیو منتقل شده است. کاگا تازه وارد ولی باتجربه، مسئول تیم تحقیق پرونده قتل زنی می‌شود. ولی هرچه تحقیقات بیشتر پیش می‌رود شمار مظنونین به قتل بیشتر می‌شوند. خیلی طول نمی‌کشد که به نظر می‌رسد تقریبا تمامی افراد که در محله نیهونباشی زندگی و یا کار می‌کنند انگیزه‌ای برای قتل دارند. کاگا برای اینکه نگذارد که قاتل از عدالت فرار کند، مجبور می‌شود که پرده از تمامی اسرار یک زندگی پیچیده بردارد. اطلاعاتی که در گذشته این زن دفن شده، تاریخچه خانوادگی چند روز آخر زندگیش سر‌نخ‌هایی است که کاگا رابه پاسخ این معما رهنمون می‌کند.

راهنمای تربیت فرزندانی شاد (چگونه می‌توانیم با روش‌هایی روحیه‌بخش مهارت‌های اجتماعی فرزندانمان را پرورش دهیم و آنها را تبدیل به بزرگسالانی موفق کنیم)

  • 40,000 تومان

بسیاری از پدرها و مادرها بر این باورند که فرزند آنها از دیگر کودکان هم سن و سالش بهتر است و همین موضوع باعث شده تا با توجه کردن بیش از حد و تامین خواسته‌های او به صورت آنی، مانع از آن شوند که معنای زندگی واقعی را بفهمد. بی‌شک پیامد چنین رفتاری از جانب شما این است که فرزندتان پس از مدتی احساس می‌کند نیازی به برقراری ارتباط با دیگر همسالانش ندارد و اصلا کسی مناسب دوستی با او نیست! لذا باید به این موضوع توجه داشت که فرزندان ما به واسطه سنی که در آن قرار دارند، بیش از هر زمان دیگری به آموزش درست مهارت‌های اجتماعی بنیادین نیاز دارند و این وظیفه هر پدر و مادری است تا به فرزندانش در این مسیر کمک کند. والدین به عنوان اولین معلم فرزندانشان باید نحوه صحیح صحبت کردن، غذا خوردن، نشستن و رفتار کردن را به آنها آموزش دهند. همچنین آموزش مهارت‌های همکاری و تعامل با دیگران، برقراری یک رابطه دوستی سالم و پایدار، همدلی، انضباط، مسئولیت‌پذیری و در نهایت شناخت صحیح هنجارهای اجتماعی نیز از جمله دیگر مواردی است که شما باید آنها را به فرزندانتان آموزش دهید. اما سوال اصلی اینجاست که ما چگونه باید این مهارت‌ها را به فرزندانمان آموزش دهیم؟ مطالعات متعدد صورت گرفته در زمینه شادی همگی نشان می‌دهند که کسب مهارت‌های اجتماعی، در نهایت منجر به برقراری ارتباطات مناسب‌تر و به تبع آن احساس شادی در کودکان می‌شوند. بنابراین ما در این کتاب به معرفی فعالیت‌ها و بازی‌هایی پرداخته‌ایم که شما می‌توانید از طریق آنها نسبت به آموزش‌ مهارت‌های اجتماعی فرزندانتان اقدام نمایید. اگر شما هم از جمله والدینی به حساب می‌آیید که به دنبال روش‌هایی ساده و موثر برای تربیت فرزندانشان می‌گردند، مطالعه این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

راهنمای تربیت فرزندانی راست‌گو (چگونه می‌توانیم با رویکردی موثر فرزندانی راست‌گو درستکار و به دور از پنهان‌کاری تربیت کنیم)

  • 40,000 تومان

آیا فرزندتان بی‌دلیل به شما دروغ می‌گوید؟ آیا او عادت دارد موضوعات مختلف را از شما پنهان کند و این موضوع باعث شده تا اعتماد میان‌تان آسیب ببیند؟ آیا از اینکه فرزندتان برخی موضوعات را خصوصی می‌داند و آنها را از شما مخفی می‌کند احساس بدی دارید؟ آیا شما فرزندتان را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنید تا دوستانش را بشناسید و متوجه شوید با چه کسانی وقت می‌گذراند؟ اگر چنین است، باید به شما بگوییم که اینها همگی از نشانه‌های یک رابطه غیرشفاف میان والدین و فرزندان به حساب می‌آیند و شما تنها پدر یا مادری نیستید که از چنین موضوعی رنج می‌برد. به خاطر داشته باشید که تشخیص حقیقت از دروغ در فرزندانمان، بسیار دشوارتر از آموزش اصول و ارزش‌های صحیح به آنها است. لذا این موضوع ما را بر آن داشت که در این کتاب، نکات و روش‌هایی را بیان نماییم تا شما بتوانید با اجرای به موقع آنها، فرزندانتان را به سمت صداقت و شفافیت بیشتر سوق دهید. علاوه بر این چگونگی ایجاد ارتباطی دوستانه میان والدین و فرزندان نیز بخش دیگری از کتاب حاضر است و شما می‌توانید با مطالعه آن، متوجه اشتباهات تربیتی والدین در مسیر آموزش صداقت و شفافیت به فرزندانشان شوید. سعی ما بر این بود تا این کتاب به روشی ساده، آسان و جذاب نگارش شود تا بتواند راهنمای مناسبی برای شما در مسیر تربیت فرزندانی راست‌گو و شفاف باشد و امیدواریم که با روش‌های ارائه‌شده در آن، موفق به تشخیص زودهنگام عدم شفافیت و صداقت در فرزندانتان شوید.

راهنمای مقابله با افکار منفی (چگونه می‌توانیم فرزندانمان را از افکار منفی تردید و اضطراب به سمت تصمیماتی روشن عزمی راسخ و تاب‌آوری سوق دهیم)

  • 40,000 تومان

آیا شما هم تاکنون چنین تجربه‌ای داشته‌اید که از مدت‌ها قبل خودتان را برای یک رویداد خاص آماده کرده باشید، اما وقتی زمان آن فرا می‌رسد، صدایی به شما می‌گوید که آماده انجام دادنش نیستید؟ در بیرون از خودتان دنبال منشا صدا نگردید! این نجوای منتقد درونی شماست که در حال پرورش افکار منفی در ذهنتان است. حقیقت آن است که ما در چنین لحظاتی، با خود واقعی‌مان روبه‌رو می‌شویم و اگر فردی ضعیف باشیم، بی‌شک دلمان می‌خواهد به هر طریق ممکن از موقعیت پیش‌رویمان فرار کنیم. همه ما تاکنون چنین تجربه‌هایی داشته‌ایم و به خوبی می‌دانیم که ساکت کردن این منتقد درونی تا چه اندازه دشوار است؛ اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که وقتی این احساس شما را به عنوان یک بزرگسال چنین مستاصل می‌کند، می‌تواند چه رنجی را برای فرزندانتان به همراه داشته باشد؟ این موضوع ما را بر آن داشت تا در این کتاب نسبت به بررسی پیامدهای منفی اضطراب بر روی فرزندانمان اقدام نماییم و به شما کمک کنیم تا راه درست کنار آمدن با مشکلات را به آنها آموزش دهید. ما در این کتاب به بررسی عوامل مختلفی که باعث ایجاد افکار منفی در فرزندانمان می‌شوند پرداخته‌ایم و از ابزارهایی مانند قدرت اراده، هوش هیجانی، عزت نفس و تاب‌آوری، برای غلبه بر این احساس قدرتمند یاری گرفته‌ایم. این کتاب با کمک شیوه‌ها و نکاتی که با پشتوانه علمی و به روشی ساده نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کند تا فرزندانتان را در جنگ با نگرش‌های منفی همراهی کنید و آنها را در این مسیر به بهترین شکل ممکن راهنمایی نمایید.

1  2  3  4  5  6  صفحه‌ی 1