كامك


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هایلایت‌های زندگی (آموزشی کوتاه برای زندگی عاقلانه و انتخاب درست)
محیط کار انسانی (بالندگی کارکنان و کسب‌و‌کار از طریق خلق جو کاری انسان‌محور)
مرد قمارباز
  • 249,000 تومان
  • با تخفیف: 249,000 تومان
1 کار خوب
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان

هایلایت‌های زندگی (آموزشی کوتاه برای زندگی عاقلانه و انتخاب درست)

  • 139,000 تومان

زندگی خوب از توجه به توصیه­‌های دیگران حاصل می­شود. اما با وجود این همه صدا به کدام سو باید گوش سپرد؟ وقتی دانش‌آموزان می‌خواهند مهم‌ترین قسمت­های یک درس را به خاطر بسپارند، آنها را با رنگ زرد هایلایت می­کنند. کلمات هایلایت‌شده آنهایی‌اند که برای درک موضوع و قبولی در امتحان باید با دقت بیشتری بررسی شوند. اچ. جکسون براون جونیور، با فروش بیش از 27 میلیون کتاب در دهه گذشته، و راشل پنینگتون در کنار هم مهم‌ترین و بهترین نقل‌قول­ها و داستان­­هایی را که به درک عناصر کلیدی برای یک زندگی خوب اشاره می‌کنند را در این کتاب برای شما هایلایت کرده‌­اند: مهربانی، منش، سخاوت، شخصیت، لذت‌های ساده و رویا­پردازی. نتایج باارزش مطالعات آنان آموزه‌هایی است برای داشتن زندگی عاقلانه و انتخاب نیکی. «هایلایت­های زندگی» الهام‌بخشی است برای رویارویی با مسائلی که همه ما روزانه با آنها مواجهیم.

محیط کار انسانی (بالندگی کارکنان و کسب‌و‌کار از طریق خلق جو کاری انسان‌محور)

  • 56,000 تومان

کتاب خلق محیط کار انسانی‏، راهنما و دستورالعملی عملیاتی جهت فراگیری نحوه بالنده کردن کارکنان از طریق ارائه شواهد و مستندات واقعی از تحقیقات و تجربیات سازمان‌ها در محیط کار است. این دستورالعمل توصیه‌هایی سازنده و عملی مبتنی بر تجارب برخی شرکت‌ها جهت توسعه و بالندگی کارکنان ارائه می‌کند. راهکارهای بیان شده در این کتاب مبتنی بر شواهدی عینی است که مورد استفاده متخصصان منابع انسانی و پژوهشگران می‌باشد. بیش از صد منبع و مقاله مهم در تدوین و نگارش این کتاب به کار رفته است، که همگی حاصل تحقیقات زمینه‌یابی سازمانی و عملیاتی و آزمون شده‌اند.

مرد قمارباز

  • 249,000 تومان

با شروع سال‌های دهه 1950، آلوسیوس آرچر بعد از سفری مرگبار در پوکاسیتی، برای شروعی دوباره، سفر طولانی‌اش را به سمت غرب به مقصد کالیفرنیا آغاز می‌کند. آرچر در بین راه به صورت شانسی یک دسته پول، یک خودرو دلاهی کروکی قرمز مدل 1939 و یک همسفر زیبا نصیبش می‌شود....

1 کار خوب

  • 150,000 تومان

در این داستان مهیج تاریخی دیوید بالداچی، نویسنده پرفروش شماره یک نیویورک تایمز، آرچر را معرفی می‌کند. او که سرباز جنگ جهانی دوم بوده، مجبور می‌شود بین تحقیق درباره یک قتل در شهری کوچ و برگشتن به زندان یکی را انتخاب کند.

صفحه‌ی 1