كارآفرينان_بزرگ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فروشنده فوق حرفه‌ای (نخستین راهنمای جامع برای ورود به دنیای ثروتمندترین فروشندگان جهان)
بازاریابی و تبلیغات فوق حرفه‌ای به شیوه بیژن پاکزاد (بزرگ‌ترین سازنده عطر و طراح لباس جهان)

پیروزی اراده ( فرمول موفقیت نهایی در ایران نخستین راهنمای جامع برای ورود به دنیای کارآفرینی و موفقیت در زندگی شخصی و شغلی)

  • 15,000 تومان

اگر می‌خواهید در زندگی و کارآفرینی به پیروزی برسید این اصول را بخاطر بسپارید: بالاترین زرنگی صداقت و توکل به خداوند است. بعد از این دو اصل، پشتکار و نترسیدن از شکست بسیار مهم است. این‌ها را به کار ببرید و مطمئن باشید که حتما پیروز می‌شوید.

بازاریابی و تبلیغات حرفه‌ای به شیوه امرسان (نخستین راهنمای جامع تبلیغات و بازاریابی برای یک کسب و کار موفق)

  • 15,000 تومان

کتاب ”بازاریابی و تبلیغات حرفه‌ای به شیوه امرسان“ به عنوان نخستین راهنمای جامع تبلیغات و بازاریابی برای یک کسب و کار موفق، یک شاهکار بی‌نظیر و نتیجه تجربیات مهندس سلطان‌حسین فتاحی، بنیان‌گذار گروه صنعتی امرسان و رضا یادگاری، مربی کارآفرینی ایرانی و بنیان‌گذار تاریخ شفاهی زندگی کارآفرینان ایرانی می‌باشد که به جرات می‌توان گفت که این کتاب یک راهنمای ارزشمند و پرمحتوا برای تمام کسب و کارهایی است که قصد دارند مسیر موفقیت را تجربه نمایند...

فروشنده فوق حرفه‌ای (نخستین راهنمای جامع برای ورود به دنیای ثروتمندترین فروشندگان جهان)

  • 12,000 تومان

ـ در مورد ضعف‌ها و کاستی‌ها سخت نگیرید. مشکلات اجتماعی و افراد دشوار، همیشگی هستند. ـ هرگز به عقب نگاه نکنید شاید در این میان فردی از شما سبقت بگیرد. ـ دیدگاه مثبت، نقش مهمی در کاهش استرس دارد. به جلو بنگرید و هرگز به عقب نگاه نکنید...

بازاریابی و تبلیغات فوق حرفه‌ای به شیوه بیژن پاکزاد (بزرگ‌ترین سازنده عطر و طراح لباس جهان)

  • 12,000 تومان

کتاب بازاریابی و تبلیغات فوق حرفه‌ای به شیوه بیژن پاکزاد نتیجه تجربیات جناب بیژن پاکزاد بزرگترین سازنده عطر و طراح لباس جهان می‌باشد که در زمان حیاتشان گردآوری شده است.

مهدی فخار‌زاده نابغه بیمه جهان ( رازهای موفقیت در زندگی و تکنیک‌های فروش بیمه توسط مردی که دنیای بیمه را متحول کرد)

  • 20,000 تومان

شناسایی ویژگی‌های کارآفرینان بزرگ یک کشور و معرفی الگوهای نقش که آنان در زندگی شغلی و شخصی خود به کار برده‌اند تا به قله‌ی موفقیت دست یابند می‌تواند سایر افراد جامعه را که آرزوهای بزرگ در سر می‌پرورانند و تنها به دنبال راه‌حل‌ها می‌گردند؛ هدایت نمایند. این کتاب؛ فلسفه و روش‌های فروش او را به تصویر می‌کشد و برای فروشندگانی که علاقمند به کسب درآمد بیشتر؛ استفاده از تمامی توان خود و رضایت فردی هستند؛ الهام‌بخش و کاربردی است. این کتاب بیش از آن که الفبای موفقیت را نشان دهد که البته چنین است. درس چگونه زیستن را می‌آموزد.

صفحه‌ی 1