شما


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نژادپرستی
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
چیستی حیات و کوانتوم  (ظهور عصر زیست شناسی کوانتومی )
اندی وارهول وسواس احتکار داشت (در ذهن بزرگان چه می‌گذرد)
در ستایش راه رفتن (اکتشاف جدید علمی)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
هنر مدیریت به روش خردمندان شرق
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
گامبی وزیر
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
اکوسوفیا
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
ساعتی قبل از نیمه شب
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
مثل گربه فکر کن مثل گربه رفتار کن 2
  • 240,000 تومان
  • با تخفیف: 240,000 تومان
رمزگشایی سیلیکون‌ولی
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
روان‌درمانی برای افراد موفق ولی افسرده و ناراضی
زنی که دروغ می‌گوید (زندگی بی‌مرز آدم‌بزرگ‌ها)

نژادپرستی

  • 120,000 تومان

ادعا کردن ساده‌تر از اثبات کردن است. کتاب پیش‌رو ، با متنی ساده و روان می‌کوشد تا خواننده را با استدلال‌های پوچ و بی‌ارزش مدافعان نژادپرستی آشنا سازد و اسلحه‌ای است برای تجهیز شما به ابزارهای علمی لازم برای تقابل با مدعیان ژن برتر و کمکی است برای جدا کردن حقایق از افسانه‌ها، افسانه‌هایی که قرن‌ها با دانش کاذب گره خورده‌اند. علم و تاریخ روشن می‌کند که نژاد یک واقعیت بیولوژیکی نیست و تفاوت‌های نژادی ما هیچ ارتباطی با تفاوت‌های ژنتیکی قابل مشاهده ندارند و متاسفانه نژادپرستی با ندانستن این موضوع رشد می‌کند. البته نژادپرستی به این دلیل اشتباه نیست که بر اساس ایده‌های علمی است، نژادپرستی اشتباه است چرا که توهین به کرامت انسانی است.

چیستی حیات و کوانتوم (ظهور عصر زیست شناسی کوانتومی )

  • 150,000 تومان

کتاب چیستی حیات و کوانتوم، چالش ژرف مفهوم «حیات» در حیات فکری انسان و ویژگی هایی که در نهاد موجودات زنده برای ادامه حیات به ارمغان گذاشته شده است را به نحو نسبتا ساده ای به تصویر کشیده و بحث و بررسی کرده است. این ویژگی ها در سطح روزمره با قوانین ترمودینامیک بررسی شده و به سطح سوم و عمیق تری وارد می شود که پدیده های مکانیک کوانتومی دخالت می کنند که اساسی تر بوده و همانند سازی و رشد سلول را در زمان کوتاه ممکن می سازد. نتایج تحقیقات سال های اخیر ضمن تایید پدیده های کوانتومی در زیست شناسی، دورنمای روشنی را نیز تبیین می کند. کتاب با استقبال زیادی روبرو شده است که اخیرا حمایت سه میلیون دلاری برای پژوهش های بین رشته ای زیست شناسی کوانتومی را با همین عنوان کسب کرده است تا در قالب آن درک کامل کامل تری از مفهوم حیات را با درنظر گرفتن پدیده های کوانتومی به جامعه علمی ارائه دهند.

اندی وارهول وسواس احتکار داشت (در ذهن بزرگان چه می‌گذرد)

  • 75,000 تومان

چرا اندی وارهول صدها جعبه را پر کرده بود از کارت پستال های قدیمی، صورت حساب های پزشکی و ته مانده های نان پیتزا؟ چرا مرلین مونرو با داروی آرامبخش اوردوز کرد؟ چرا چارلز داروین دچار دل درد بود؟ و آیا اینشتین یک اوتیسمی بود؟ تقریبا تمام این شخصیت ها در علم، تجارت، سیاست، یا هنر به موفقیت های بسیاری دست یافته‌اند اما همه‌شان رفتارهایی بروز می‌دادند که با بیماری های غیر جسمانی مثل اوتیسم، افسردگی، اضطراب، اعتیاد و اختلال وسواس-جبری مرتبط بود. با آموختن عمیق تر در مورد این چهره های جذاب شاید عمق تجربیات و رفتار های بشر را ستایش کنیم و شناخحت گسترده تری از خودمان به دست آوریم.

در ستایش راه رفتن (اکتشاف جدید علمی)

  • 75,000 تومان

راه رفتن جزو نخستین و مهم‌ترین مهارت‌هایی است که فرا می‌گیریم. این کتاب توانایی گام برداشتن انسان و ارتباط آن با عملکرد شگفت‌انگیز مغز در سازوکار اندام‌های بدن را بررسی می‌کند. همچنین مزایای توانایی فوق و تاثیر ارزشمند فیزیکی و ذهنی فردی و جمعی آن را به لحاظ علمی توضیح می‌دهد. کتاب حاضر علاوه بر توضیح علمی تاثیر راه رفتن بر بهبود عملکرد مغز و بدن به لزوم تحرک بیشتر انسان امروزی، گسترش و بهسازی معابر برای پیاده‌روی و همچنین نیاز ذاتی آدمی به فضای سبز اشاره می‌کند.

هنر مدیریت به روش خردمندان شرق

  • 55,000 تومان

هیچ‌چیز ارجمندتر از روشن‌نگری نیستء هیچ‌چیز زیباتر از صداقت و پرهیزگاری نیست. آن که صداقت و پرهیزگاری روشن‌بینانه دارد ارجمند استء گرچه آدمی معمولی باشدء آن کس که ندارد ارجمند نیست گرچه پادشاه است. لذا آموزگاران و مدیران باید از نهادینه نشدن شرافت و پرهیزگاری در نهاد خود بیمناک باشندء نه از نداشتن اختیار و قتدار.

گامبی وزیر

  • 120,000 تومان

اگر به بازی شطرنج علاقه‌مندید این داستان فوق‌االعاده برای شما نوشته شده است ولی اگر اینچنین نیست، داستان زندگی شگفت‌انگیز «الیزابت هارمن» را خواهید خواند. داستانی مهیج از کامیابی‌ها و ناکامی‌ها. داستانی که شما را با خود تا انتهای روح و روان دختری بی‌پناه ولی مستعد خواهد بود. داستانی که بر زندگی شما تاثیری عمیق به جا خواهد گذاشت.

اکوسوفیا

  • 45,000 تومان

اصطلاح فلسفه بوم را نخستین بار آرنه ناس فیلسوف نروژی که دغدغه‌هایی اساسی در مورد رابطه فلسفه و محیط زیست داشت مطرح کرد این اصطلاح مرکب از دو واژه بوم‌شناسی و فلسفه است. گتاری در دهه‌ی آخر کار فلسفی و روانکاوانه خود با باز تعریفی از این ترم آن را از حوزه‌ی زیست محیطی خارج کرده و با بهره‌گیری انتقادی از آثار گریگوری بیتسن، متفکر چند رشته‌ای انگلیسی به شکل سه بوم روانی، اجتماعی و زیست محیطی معرفی می‌کند که با یکدیگر رابطه ناگسستنی دارند از دید گتاری معضل اساسی جدا کردن این سه حوزه‌ی مرتبط و به هم تنیده است. فلسفه بوم در تلاش است تا مسائل روانی، اجتماعی و زیست محیطی را بر اساس روابط در هم بافته‌ی این حوزه‌ها از نو تعریف کند و کنش‌های جدیدی را برای نجات زیست - جهان بیافریند که متناسب با این قلمروهای وجودی نوین‌اند.

ساعتی قبل از نیمه شب

  • 35,000 تومان

در گرمای شدید روز بعد بود که متوجه شدم او شب قبل مرده است. البته چندان تفاوتی نداشت، حتی بوی شدید تعفن او هم برای من مهم نبود. آنجا همه چیز می‌مرد، به غیر از من، اِستیسی ویات ، بازمانده‌ بزرگ پیش از آن هم من در موقعیت‌های مختلفی با مرگ مواجه شده بودم ولی تسلیم مرگ نشده بودم. البته این مسئله مربوط به خیلی وقت پیش بود. حالا من در جهنمی از افکار خودم گیر کرده بودم و در مقابل شکنجه‌های آنها هیچ کاری نمی‌توانستم بکنم.

مثل گربه فکر کن مثل گربه رفتار کن 2

  • 240,000 تومان

در ادامه کتاب اول هر روز یک راز گربه برای خوشبختی را با شما به اشتراک می‌گذاریم زیگی باز هم رازهایش را برای من گفت و چند هفته پیش، قبل از آن‌که به خوابی همیشگی فرو رود، از من قول گرفت تا این رازها را به شما برسانم... اکنون وظیفه من آن است که آنچه را تو به من دادی، به دیگران عرضه کنم، دوست من، گربه من، زیگی من. (زیگی نام گربه نویسنده که الهام بخش کتاب بوده است.)خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است. این کتاب به همان میزان که مشاهدات من از گربه‌هاست، ادراک گربه‌ها از انسان‌ها نیز هست. سعی می‌کنیم به حرف‌هایی که گربه‌ها با رفتارهای روزانه‌شان برای ما زمزمه می‌کنند گوش دهیم، شاید که بتوانیم در زندگی خوش‌حال‌تر باشیم.

رمزگشایی سیلیکون‌ولی

  • 40,000 تومان

سیلیکون ولی نام منطقه‌ای در جنوب شرقی سانفرانسیسکو در آمریکا است. شهرت آن به دلیل قرار داشتن بسیاری از شرکت‌های مطرح انفورماتیک و فناوری‌های پیشرفته جهان در این منطقه است. سیلیکون ولی تنها زادگاه تمام سرمایه‌گذاری‌های مبتنی بر فناوری و تنها منبع اصلی سرمایه‌گذاری نیست. با این حال 50 سال گذشته کارآفرینان ولی هنر ساخت شرکت را به یک علم تبدیل کرده‌اند.

روان‌درمانی برای افراد موفق ولی افسرده و ناراضی

  • 150,000 تومان

دکتر لیهی چنین می‌نویسد: جالب است بدانید مراجعانی که در این بازه زمانی با آن‌ها کار کرده‌ام بسیار محترم، ثروتمند، تحسین برانگیز و حتی در روابط اجتماعی خود نیز صاحب اعتبار بودند، اما پس از کسب تمامی این دستاوردها و موفقیت‌های بیرونی، احساس افسردگی، ناامنی و عدم رضایت از مجموع زندگی به آن‌ها غلبه کرده بود، آن‌ها در اکثر مواقع پریشان، سردرگم و مضطرب بودند و حتی دستاورد‌هایشان را هم ناکافی می‌شمردند! برایتان جالب خواهد بود که نحوه درمان این نارضایتی و حال ناخوب را در این کتاب بخوانید.

زنی که دروغ می‌گوید (زندگی بی‌مرز آدم‌بزرگ‌ها)

  • 40,000 تومان

دروغ خود یک امکان است. در این چشم‌انداز، دروغگو می‌تواند دروغ را به مثابه واقعیتی که به آینده موکول شده است تلقی کند. نتایج آن، واقعیت دارند چون وقتی دیگران خبردار می‌شوند جوری رفتار می‌کنند که انگار واقعیت دارد. دروغگو به چشم‌ها و حرکت‌های آن‌ها خیره می‌شود و خیال خود را تحقق یافته می‌بیند. این لذت به همه خیالات می‌ارزد.

1  صفحه‌ی 1