سنگ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هنر شکست خوردن (1 راهنمای ضد خودیاری)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
وریتی
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
اگزیستانسیالیسم و عشق رمانتیک
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان
اگر نیچه نهنگ شاخدار بود (آنچه هوش حیوان درباره حماقت بشر برملا می‌کند)
انسان در جست‌وجوی معنا (مقدمه‌ای بر معنادرمانی)
گانباته (هنر ژاپنی‌ها در 1 عمر حرکت رو به جلو)
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
رازهای زبان بدن (تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی از زبان 1 افسر سازمان سیا)
دوشیزگان
  • 280,000 تومان
  • با تخفیف: 280,000 تومان
پرسش‌های بزرگ زندگی (آیا رنج بخشی ضروری از زندگی است آیا گریز از رنج به دست ماست چگونه)
مثلث باش (چگونه از گم‌گشتگی به موفقیت رسیدم)
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
ملکه‌های فلسفه (زندگی آرا و اندیشه‌های مهم‌ترین فیلسوفان زن جهان)

هنر شکست خوردن (1 راهنمای ضد خودیاری)

  • 120,000 تومان

«هنر شکست خوردن» ترکیبی است از دو حوزه روان‌شناسی و فلسفه. نویسنده کتاب نیل برتون برای نوشتن این کتاب خودش را محصور در مباحث مشخصی از روان‌شناسی یا فلسفه نکرده، بلکه از هر دو، هر قدر که لازم بوده، بهره گرفته است. او در چهارده فصل نسبتاً کوتاه به مهم‌ترین مسائل زندگی و روان انسان پرداخته است. مسائلی از قبیل آزادی، شجاعت، مرگ، عشق، ترس، دوستی و… هدف نهایی کتاب، رسیدن به «آتاراکسی» یا آرامش ذهنی است، اما نگاه برتون با آنچه که به‌طور معمول در کتاب‌های خودیاری و انگیزشی می‌بینید، تا حدود زیادی متفاوت است. ترکیبی فوق‌العاده گسترده از روان‌شناسی و فلسفه که بیش‌تر رفتارهای انسان از جنون تا شادی و معنای زندگی و مواجهه با مرگ را پوشش می‌دهد… این کتاب درخشان است...

وریتی

  • 230,000 تومان

«کالین هوور» یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک‌تایمز است که در یک دهه گذشته آثارش همواره مورد توجه مخاطبان قرار گرفته‌اند. او عموما داستان‌های دلهره‌آور (تریلر)، راز‌آلود و عاشقانه می‌نویسد، اما خودش می‌گوید: «دوست ندارم محدود به یک ژانر باشم. اگر مرا در یک جعبه بگذارند، به سمت راه خروج پنجه می‌کشم!». «وریتی» از این نظر نمونه خوبی است، چرا که هم از عناصر جذاب رمان‌های عاشقانه بهره می‌گیرد، هم از عناصر داستان‌های راز‌آلود. نویسنده‌ای به نام «لوون اشلی» برای اتمام داستان‌های ناتمام یک نویسنده پرفروش و مطرح به اسم «وریتی کرافورد» به خانه او می‌رود. وریتی مصدوم شده است و شوهرش، «جرمی» این نویسنده را استخدام کرده است. «لوون» در بین یادداشت‌های وریتی به ماجرای مرگ دختر این زوج برمی‌خورد که با خود رازهایی به همراه دارد. به‌ مرور بین لوون و جرمی عشقی درمی‌گیرد و... چشم‌هایش پر از هیجان است. هیجانی که حتی با وجود همه اتفاقاتی که برایش افتاده، من ایجادش کردم. من با خودم به زندگی تیره و تارش روشنایی آوردم. و همین‌طور روشنایی زندگی او می‌مانم تا هرگز در تاریکی زندگی گذشته‌اش گم نشود...

اگزیستانسیالیسم و عشق رمانتیک

  • 200,000 تومان

در «اگزیستانسیالیسم و عشق رمانتیک» دیدگاه‌ها، زندگی و نوشته‌های پنج تن از مهم‌ترین فیلسوفان اگزیستانسیالیست مورد بررسی دقیق کلیری قرار گرفته است. او با استفاده از بینش اگزیستانسیال فیلسوفان بزرگی چون فردریش نیچه، کی‌یر کگور، سیمون دوبووار، ژان پل سارتر و ماکس اشتیرنر، به‌خوبی نشان می‌دهد که چرا واقعیت روابط عاشقانه، اغلب از ایده‌آل‌های ما فاصله می‌گیرد. کدام بخش از نظرات معمول درباره عشق می‌تواند نادرست از آب درآید و ناکامی‌ها و ناامیدی‌های ما از کجا سرچشمه می‌گیرند. کلیری همچنین به مهم‌ترین عناصر عشق و جریان قدرتمند اگزیستانسیالیسم می‌پردازد و از دل اندیشه‌های این پنج فیلسوف پیشنهادها یا راه‌حل‌هایی نیز برای رسیدن به یک عشق ماندگارتر و سالم‌تر ارائه می‌دهد.

اگر نیچه نهنگ شاخدار بود (آنچه هوش حیوان درباره حماقت بشر برملا می‌کند)

  • 120,000 تومان

«جاستین گرگ» را می‌توان متخصص روان‌شناسی حیوانات و به‌طور مشخص، دولفین‌ها و نهنگ‌ها دانست. او دکترای روان‌شناسی خود را در سال 2008 از دانشگاه دوبلین و با مطالعه شناخت اجتماعی دولفین‌ها دریافت کرده است. گرگ همچنین به زبان‌شناسی و تکامل زبان علاقه‌مند است و عموم مطالعات و نوشته‌هایش در همین حوزه‌ها هستند. تمرکز او در این کتاب نیز بر رفتارشناسی حیوانات و دیدگاه‌های فیلسوف بزرگ و مهمی چون نیچه در این باره است. گرگ به طرز ماهرانه‌ای بین فلسفه و روان‌شناسی ارتباط برقرار کرده است و کتابش را می‌توان نمونه کاملی از مطالعات بین‌رشته‌ای محسوب کرد. کتابی که هم فلسفی است، هم روان‌شناختی. «اگر نیچه نهنگ شاخدار بود» در هفت فصل تنظیم شده است که در هر کدام از آنها، گرگ با تمرکز بر جنبه‌های مختلف رفتار و زندگی انسان، نظیر دروغگویی، خشونت، مرگ‌آگاهی، اصول اخلاقی و... نشان‌مان می‌دهد که چه‌قدر باید از حیوانات بیاموزیم. ما همیشه به جهان و گونه‌های غیرانسانی موجود در آن از دیدگاه هوش انسانی خودمان نگاه کرده‌ایم. اما چه می‌شد اگر صدایی را که منحصربه‌فردی گونه ما را فریاد می‌زند، خاموش کنیم و در عوض به داستان‌هایی گوش دهیم که گونه‌های دیگر برای‌مان بازگو می‌کنند؟ چه می‌شد اگر اقرار کنیم که گاهی اوقات دستاوردهای به‌اصطلاح انسانی ما از نظر تکاملی در واقع راهکارهای بسیار احمقانه‌ای هستند؟ با این کار تمام دنیا را زیر و رو می‌کنیم. در این صورت حیواناتی که به ظاهر از هوش کم‌تری برخوردارند مثل گاو، اسب و نهنگ شاخدار نابغه به نظر می‌رسند. ناگهان قلمرو حیوانات مملو از ذهن‌های ساده و زیبایی می‌شود که راه‌حل‌های ساده اما هوشمندانه‌ای برای مسئله بقا پیدا کرده‌اند. هوش بشر چه فایده‌ای دارد؟ این سوالی‌ است که نیچه را آزار می‌داد، درست همان‌طور که مرا آزار می‌دهد. بیایید ببینیم می‌توانیم با هم به آن پاسخ دهیم.

انسان در جست‌وجوی معنا (مقدمه‌ای بر معنادرمانی)

  • 110,000 تومان

«انسان در جستجوی معنا» مهم‌ترین کتاب ویکتور فرانکل است که نخستین بار سال 1946 یعنی تقریبا بلافاصله بعد از پایان جنگ جهانی دوم منتشر شد. او در بخش نخست این کتاب، تجربیات هول‌آور و تاثیرگذارش را از سه سال حضور در اردوگاه‌های کار اجباری آشویتس و داخائو نوشته و در بخش دوم، با استفاده از این تجربیات، نظریه معناگرایی خود را شرح داده است. اما فرانکل مثل هر دانشمند دیگری، تا زمان حیاتش یعنی تا چهل و شش سال بعد از آن، این کتاب را بازنگری کرد و با ویراست‌های تازه، دیدگاه‌هایش را گسترش داد و اصلاح کرد. او پنج سال پیش از مرگش در 1992 ویراست تازه‌ای از کتاب منتشر کرد. ترجمه حاضر، براساس همین نسخه آخر است که نسبت به نسخه‌های اولیه، تفاوت‌هایی دارد. از جمله این که فرانکل یک فصل نسبتا طولانی به کتاب افزوده است به نام «موردی از خوش‌بینی غم‌انگیز». فصلی که در آن توصیفی بسیار زیبا از وضعیت انسان در جهان پر از رنج و راه مواجهه با آن را ارایه می‌دهد.

گانباته (هنر ژاپنی‌ها در 1 عمر حرکت رو به جلو)

  • 130,000 تومان

«گانباته» مفهومی ژاپنی است تقریبا به معنای «تمام تلاشت را بکن»، «ادامه بده» و «هرگز تسلیم نشو». این مفهوم مثل دو مفهوم مهم دیگر در فرهنگ ژاپن، یعنی «وابی سابی» و «ایکیگای»، برای خود ژاپنی‌ها تا حدود زیادی ذاتی و فطری است. «نشر سنگ» پیش از این، دو کتاب «ایکیگای، دلخوشی‌های کوچک زندگی» و «وابی سابی هنر کامل نبودن در زندگی» را منتشر کرده است و حالا با انتشار «گانباته! هنر ژاپنی‌ها در یک عمر حرکت رو به جلو» مفاهیم سه‌گانه فرهنگ الهام‌بخش ژاپن برای زندگی پرمفهوم و همراه با تلاش بیش‌تر، کامل می‌شود. نویسنده در این کتاب، ما را وارد طرز فکری می‌کند که باعث شده ژاپنی‌ها همیشه برای مواجهه با هر چیز تازه‌ای، آماده باشند و تمام تلاش‌شان را به کار بگیرند. از یک امتحان سخت گرفته تا حضور در یک تیم ورزشی، از آماده کردن غذا تا یک روز معمولی سر کار... گانباته تصویر ساده اما کاملی است از آنچه باعث شده است ژاپنی‌ها این‌قدر سختکوش و البته موفق باشند. کتاب در پنجاه فصل کوتاه و دلپذیر نوشته شده است و همراه با مثال‌های مفید و ملموس از زندگی، به مسایلی می‌پردازد که برای پرورش روحیه گانباته درون بسیار مفیدند. هر چند که بسیاری از ابعاد زندگی خارج از کنترل ما هستند، اما نحوه برخورد ما با آنها یک انتخاب است. «گانباته» درباره این است که با آنچه داریم همه توان‌مان را به کار بگیریم، راه‌هایی پیدا کنیم تا از پس سختی‌هایی که در مقابل‌مان سبز می‌شوند برآییم و از این حقیقت قوت بگیریم که اگرچه همیشه نتوانسته‌ایم موفق بشویم، اما می‌دانیم که آنچه را در توان‌مان بوده انجام داده‌ایم و آماده‌ایم تا به جلو حرکت کنیم. توانایی تاب آوردن و پشتکار داشتن در همه ما نهفته است. اجازه دهید این کتاب به شما کمک کند تا به آن قدرت دسترسی پیدا کنید و تشویقتان کند تا در مواقع سخت با انگیزه و امیدوار باقی بمانید.

رازهای زبان بدن (تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی از زبان 1 افسر سازمان سیا)

  • 100,000 تومان

پس از چندین دهه استفاده از زبان بدن برای شناسایی نیات واقعی افراد، تصمیم گرفتم دستاوردهایم را در این زمینه با شما به اشتراک بگذارم. زبان بدن گویاتر از هر واژه‌ای بیانگر احساسات شماست. چه در رابطه با افرادی که آنها را دوست دارید و چه افرادی که از آنها عصبانی هستید. حرکات بدن شما، باورها، احساسات و افکارتان را نشان می‌دهد. هم به صورت آگاهانه و هم به صورت ناخودآگاه، بدن شما به دیگران نشان می‌دهد که چه چیزی واقعا درون شما در جریان است.

دوشیزگان

  • 280,000 تومان

داستان افسون‌کننده‌ی دیگری از رتبه‌ی یک پرفروش‌های نیویورک تایمز که تعلیق و دلهره‌‌‌ی روان‌شناختی را با اسطوره‌های یونانی، قتل و عقده‌های روانی در هم می‌آمیزد و جایگاه مایکلیدیس را به عنوان یکی از چهره‌های اصلی این ژانر تثبیت می‌کند.

ذهن‌خوانی (علم جدید رمزگشایی از آنچه افراد واقعا می‌اندیشند آنچه واقعا می‌خواهند و آنچه واقعا هست)

  • 160,000 تومان

دکتر «دیوید لیبرمن»، روان‌درمانگر و نویسنده‌ی مشهوری است. او کتاب‌های موفق زیادی نوشته است که به فهرست پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز راه یافته‌اند و در ایران نیز محبوبند. لیبرمن آن‌طور که خودش در مقدمه‌ی این کتاب می‌گوید، سی سال است که ذات و روان انسان را می‌کاود. او در این مدت، به استراتژی‌هایی برای افزایش کیفیت زندگی و روابط افراد دست یافته که در سخنرانی‌ها، دوره‌های آموزشی، برنامه‌های تلویزیونی و آثار گذشته‌اش، درباره‌ی آنها سخن می‌گوید.‌‌‌‌‌‌‌ اما «ذهن‌خوانی» که سال 2022 منتشر شد، موضوع تازه و بسیار جذابی را مطرح می‌کند. این کتاب با تکیه بر تازه‌ترین پژوهش‌های روانشناسی زبان، به دانشی می‌پردازد که به اعتقاد خود لیبرمن، به ما توانایی‌های «شبه تله‌پاتی» می‌دهد. «ذهن‌خوانی» حاصل سال‌ها ‌مطالعه و پژوهش لیبرمن درباره‌ی عناصر اساسی روان و زبان است و به هیچ وجه غیرعلمی و خیال‌پردازانه نیست. کتاب در چهار فصل و با زبانی همه‌فهم تدوین شده است تا برای همه‌ی افراد با هر میزان دانش روان‌شناختی، مفید و قابل استفاده باشد. در این کتاب، قدم به قدم یاد می‌گیرید که در موقعیت‌های واقعی، افکار اشخاص را بخوانید. مثلاً می‌فهمید یک فرد قابل اعتماد است یا دغلباز، همکارتان مشکل دارد یا صرفاً بی‌حوصله است، قرار اول موفقیت‌آمیز خواهد بود یا خیر. زمانی که در شرایطی با ریسک بالا قرار می‌گیرید، در وقت، پول و انرژی صرفه‌جویی خواهید کرد، مانع از دل‌شکستگی می‌شوید و می‌دانید چه کسی همراه شماست و چه کسی در مقابل‌تان ایستاده است.

پرسش‌های بزرگ زندگی (آیا رنج بخشی ضروری از زندگی است آیا گریز از رنج به دست ماست چگونه)

  • 110,000 تومان

زندگی "ام سوآمی" هندی-استرالیایی کمی شبیه قصه‌هاست. او ابتدا در استرالیا دانشگاه رفت و دو مدرک تخصصی در رشته‌ی ام‌بی‌ای و تجارت گرفت. بعد در سمت‌های مختلفی در شرکت‌های بزرگ جهان کار کرد. علاوه‌بر این‌ها خودش شرکت نرم‌افزاری موفقی به راه انداخت که در شهرهای بزرگ جهان از جمله سانفرانسیسکو، نیویورک، تورنتو، لندن، سیدنی و نیز در کشور زادگاهش، هند شعبه داشت. "سوآمی" هفت سال این شرکت را اداره کرد اما بعد... شرکت چند میلیون دلاری و سایر تعلقات زندگی را رها کرد و به کوهپایه‌های هیمالیا نقل مکان کرد. حالا او در محلی آرام و دورافتاده زندگی می‌کند و کتاب‌هایش را می‌نویسد. پرسش‌های بزرگ زندگی، یکی از موفق‌ترین آثار این راهب عارف است. او در این کتاب شیرین و مهربان، با بهره گرفتن از حکایت‌های ذن بودیسم، نکاتی را در چهار فصل مطرح می‌کند که راهنمای خوبی برای رسیدن به آرامش و تنظیم نگاه ما به زندگی و مسائل آن است. مسائلی از قبیل رنج، درد، مرگ و تنهایی. چهار فصل کتاب عبارتند از: چرخه مرگ و زندگی، تنهایی، خود، بیدار کردن. در اجتناب‌ناپذیر است، اما رنج انتخابی است. از دست‌دادن گریزناپذیر است، غم و اندوه نیست. مرگ قطعی است و زندگی قطعی نیست. عدم‌قطعیت و بی ثباتی، پیش‌بینی‌ناپذیر بودن، حتی غیر‌منطقی‌بودنش، آن را به آن‌چه هست تبدیل می‌کند: امری ارزشمند، یک نعمت، شما می‌توانید ویژگی‌هایش را ترسناک، ملال‌آور و حیله‌گرانه، یا ماجراجویانه، زیبا و دلربا ببینید. انتخاب با شماست. این الفبای زندگی است. -از متن کتاب

مثلث باش (چگونه از گم‌گشتگی به موفقیت رسیدم)

  • 50,000 تومان

«لی لی سینگ» حالا دیگر چهره‌ای بسیار مشهور در عرصه‌ی اجرا، بازیگری و البته شبکه‌های اجتماعی است. او با پیام مثبت‌اندیشی و از مسیر کانال‌ها و وبلاگ‌هایش در یوتیوب و سایر فضاهای مجازی، به شهرت رسید و حالا در هالیوود نیز فعالیت زیادی دارد. «سینگ» پیش از کتاب اولش «رئیس زندگی خودت باش!» در یوتیوب یازده میلیون دنبال‌کننده داشت و بعد از موفقیت آن کتاب، حرف‌هایش بیش‌تر مورد توجه قرار گرفته است. با این حال، اولین ویدیوی سینگ فقط هفتاد هزار بازدیدکننده داشت. خودش در این بازه می‌گوید: «موفقیت، تدریجی است. هر ویدیو و هر توییت مهم است. بالا رفتن من کند بود. من از پله‌ها بالا رفتم، نه از پله برقی.» «مثلث باش!» توصیه‌های روشنی برای بالا رفتن از پله‌ها ارائه می ‌دهد. به‌ویژه این که «لی لی سینگ» گذشته از فعالیت‌های رسانه‌ای، از دانشگاه یورک تورنتو کانادا، مدرک روان‌شناسی هم دارد و نکته‌هایش آبشخور علمی نیز دارند.

ملکه‌های فلسفه (زندگی آرا و اندیشه‌های مهم‌ترین فیلسوفان زن جهان)

  • 80,000 تومان

توجه بیش‌تر به زنان و نیازها و آزادی‌های فردی‌شان، اگر به بررسی‌های عمیق‌تر و بنیادین نینجامد، عملاً به جریانی سطحی و گذرا چون مدی باب روز تبدیل خواهد شد. هر نوع تغییر ماندگاری باید در اعماق ذهن‌ها و به‌ویژه در ذهن و قلب مردان و حاکمان رخ دهد. و این تنها با بررسی‌ها و مطالعات و اقدامات فلسفی و روان‌شناختی ممکن است… کتاب «ملکه‌های فلسفه» یکی از این مطالعات اساسی است و به پرسشی عمیق پاسخ می‌دهد: پس زنان فیلسوف کجا هستند؟! این کتاب درواقع بخش جاافتاده‌ی همه‌ی کتاب‌های تاریخ فلسفه است! واقعیت این است که تاریخ فلسفه مثل بسیاری حوزه‌های دیگر، به هیچ وجه عادلانه نیست. همه‌ی ما احتمالاً نام‌هایی نظیر افلاطون، کانت، نیچه و لاک را شنیده‌ایم، اما هیپاتیا، هریت تیلور میل، اولوول و میدگلی را چه‌طور؟ «ملکه‌های فلسفه» کتابی است که واقعاً مدت زیادی در انتظارش بودیم. کتابی درباره‌ی فیلسوفان زن که اتفاقاً فیلسوفان زن هم آن را نوشته‌اند. در این کتاب، ما در نوزده فصل، با نوزده فیلسوف زن که در تاریخ فلسفه حضور پررنگی داشته‌اند ـ از دوران باستان تا همین امروز ـ آشنا می‌شویم. هر یک از این نوزده فصل را نیز فیلسوف زن دیگری نوشته است که اکنون مشغول مطالعه و فعالیت در این حوزه است. مدیریت این کار هم برعهده‌ی «ربکا باکستون» و «لیزا وایتینگ» بوده است که هر دو مشغول کار آکادمیک در حوزه‌ی فلسفه هستند. باکستون در دانشگاه آکسفورد دوره‌های تکمیلی فلسفه‌ی سیاسی را می‌گذراند و وایتینگ در دانشگاه لندن تحصیل می‌کند. اگر شما هم در گروه کسانی هستید که با دیدن کتاب‌های فلسفی، این پرسش برای‌تان مطرح می‌شود که «پس زنان فیلسوف کجا هستند؟» این کتاب، پاسخ خوبی است. حالا می‌توانید با ملکه‌های فلسفه‌ی جهان ملاقات کنید!

1  2  3  صفحه‌ی 1