زندگي_شاد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فراز و فرودهای اولین سال تدریس در کلاس بزرگسالان
برنامه جامع سازمانی
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان
روش‌ها و فنون یادگیری مشارکتی 2
  • 7,000 تومان
  • با تخفیف: 7,000 تومان
یاددهی یادگیری در مدارس ابتدایی و متوسطه
  • 7,000 تومان
  • با تخفیف: 7,000 تومان

فراز و فرودهای اولین سال تدریس در کلاس بزرگسالان

  • 5,000 تومان

معلمان جوانی که در دبیرستان‌ها به آموزش بزرگسالان می‌پردازند دنبال نوعی دانش عملی هستند که افراد با تجربه در حرفه خود از آن بهره‌مندند. از آن‌جا که معلمان اکثر وقت خود را در کلاس‌های درس می‌گذرانند و به ناچار از همکاران‌شان جدا می‌افتند، کمتر فرصت می‌یابند با سایر معلمان در تعامل باشند. در نتیجه به راحتی به دانش عملی تدریس دسترسی پیدا نمی‌کنند. آن‌ها سوالاتی دارند که علاقه‌مندند پاسخ روشنی برای آن‌ها پیدا کنند. پاسخ همه این سوالات را لزوما نمی‌توان در کتاب‌های درسی دانشگاهی پیدا کرد. از این رو کتاب حاضر که حاصل پژوهش‌ها و تجربیات واقعی نویسندگان است، بر اساس چنین ضرورتی نوشته شده است. این کتاب که حاوی 24 نکته کلیدی است، می‌تواند به معلمان در تدریس موثرتر و به دانش‌آموزان بزرگسال در یادگیری اثربخش‌تر کمک کند. تمام خاطرات مطرح‌شده در کتاب مربوط به تجربیات واقعی نویسنده دوم در دبیرستانی است که مخاطبانش دانش‌آموزان بزرگسال می‌باشند.

برنامه جامع سازمانی

  • 12,000 تومان

جنگ جهانی سوم در قالب جنگی اقتصادی، شروع شده است و هر کشوری می‌خواهد سهم بیشتری از بازارهای جهان را به دست آورد. مرور پیشینه شرکت‌ها می‌تواند در درک بهتر علل پیروزی‌ها و شکست‌ها مفید باشد. مثلا جنرال موتورز به عنوان یکی از پرافتخارترین سازمان‌ها، در سال 2009 اعلام ورشکستگی کرد. چرا؟ چه کاری را باید انجام می‌دادند که انجام ندادند؟‌...

روش‌ها و فنون یادگیری مشارکتی 2

  • 7,000 تومان

پژوهش‌ها نشان داده دانش‌آموزانی که از طریق یادگیری فعال می آموزند ضمن اینکه عمیق‌تر یاد می‌گیرند و از یادگیری لذت بیشتری می‌برند، مهارت‌های اجتماعی‌شان نیز تقویت می‌شود. از جمله روش‌های فعال، یادگیری مشارکتی است. کتاب حاضر دومین قسمت از راهنمای کامل و کاربردی یادگیری مشارکتی است که شما را با چهارده روش و سی مورد از فنون یادگیری مشارکتی آشنا می‌کند.

یاددهی یادگیری در مدارس ابتدایی و متوسطه

  • 7,000 تومان

بسیاری از کامیابی‌های تدریس در اثر تعامل با همکاران و دانش‌آموزان به دست می‌آید. معلمانی که عاشق کارشان هستند، می‌گویند ای کاش فرصت بیشتری می‌داشتند و در طول دوران خدمت درس‌های با ارزشی از همکارانشان می‌آموختند. این کتاب این درس‌ها را در اختیار آنان قرار می‌دهد. این کتاب علاوه بر اینکه می‌تواند مورد استفاده همه معلمان مقطع ابتدایی و متوسطه قرار گیرد، منبع مناسبی برای درس یاددهی یادگیری در دوره کارشناسی و کارشناسی‌ارشد است.

صفحه‌ی 1